KidstaffСоветчица

Поиск по базе знаний

Спрашивайте и получайте ответ пользователей

220В

Кто сталкивался с Украиной експресс?

Начала работать с перевозчиком Украиной експресс (цены дешевые). И столкнулась с тем, что мне отрыто грубит человек со склада!!! Отвичать хамством не хотелось, написала письмо в Украину експресс, ему э то письмо переслали - он позвонил и сново начал грубить!!! Как быть??? Уже ищу нового перевозчика - т.к. этот человек возит мне посылки, а я сиже дома с меленьким ребенком... и откровенно боюсьтого, что можно ждать от него при встрече!!! Может кто-то сталкивался с этим хамом, к сожалению имени его не знаю... Краткое содержание моего письма в Украину експресс:


Доброго дня! Допоможіть будь-ласка, зникла моя посилка № 153927 (1Z17R06A0336899448
9612804942570771913450), вона плила разом з посилкою № 153902 - цю посилку доставили 29.03.13 і сказали перезвонити на номер 0675012848 сьогодні в 10.00, я перезвонила мені не відповіли, потім я зателефонувала через годину, там мені сказали що її немає на складі і коли я запитала куди мені звернутись, щоб знайти її (це мої перші посилки із США я не знаю самого процесу ), мені відповіли, що так буває завжди з тими клієнтами, "що виносять мозг" - передаю вам пряму річ вашого співробітника. На момент написання мною листа мені перезвонили і сказали, що посилка на таможні. Будь-ласка допоможіть знайти мені посилку, я отримаю інші посилки, що надходять через вас і знайду іншого перевізника, дякую за співрацю!!!
Я розумію, можливо мої замовлення не великі і ви нічого не втратите коли я перейду до іншого перевізника, але дуже не приемно коли з тобою розмовляють в грубій формі, я також праювала в сфері обслуговування (банк), але не дозволяла соббі таку не корректність по відношенню до кліента!!

ответ 1:  Добрий день!
Дякую,що написали нам листа... з всоїми працівниками за таке відношення з клієнтами ми розберемся.. і приймем всі потрібні міри..
На рахунок вашої посилки то вона дійсно на митниці... зараз митниця перегружена і в зв"язку з погодніми умовами на Україні доставки посилок трошки затримуються..
Вибачайте за незручності..
Дякую..

ответ 2:Доброго дня !
> На митницях вже місяць тривають перевірки і якщо Вам сказали що посилка на митниці , вона на митниці і коли єі віддадуть ніхто не знає , ми не можемо дати відповідь на це питання тому що ми його не знаємо і скоріше всього Вам дали відповідь яка Вам не сподобалась тому що Ви дзвонили багато раз з тим самим питанням . Працівники нашої компанії навчені так що за сказане слово вони відповідають і коли вони не знають відповіді вони так і кажуть що вони не знають .
> Не потрібно нервуватись , така ситуація час від часу трапляється , Ви прекрасно розумієте в який країні живете . Перевезника Ви можете знайти іншого але перш за все знайдіть того хто Вам компенсує всі Ваші витрати у випадку пропажи посилкі , так як це робимо ми .

Ви не зрозуміли про що я Вам писала, але не хвилюйтесь мені вже надали відповідь з Вашої компанії. Посилка яку я не отримала, як мені повідомили спочатку, вже була на складі, і її погрузили в автомобіль для доставки, потім там її не знайшли... сказали, що привезуть в субботу, але щоб я зателефонувала зранку. А далі відбулося все , що раніше було мною написане.

Доброго дня, у мене звявився ще одне запитання до Вашої компанії. Мій лист було переслано людині про яку я написала, я не проти. Шкода лиш те, що ця лядина висновків не робить, як було зазначено в розмові : " я колекціоную ці листи!", я так зрозуміла я не перша з ким так розмовляють. Запитання до вас: - то чому, Ви саме, навчаїте своїх працівників, якщо вони телефонують і продовжують розмовляти в грубій формі та зясовувати стосунки... я не хочу відповідати хамством на хамство, але зауважте, що одна людина підриває авторитет цілої великої компанії, інші працівники якої сумлінно виконують свої зобовязання. Також, прошу вибачення, якщо я дзвоню багато раз - намагаючись контролювати свої замовлення, напевно так навчена я - сумлінно виконувати свою обовязки.

04 апреля 2013 в 09:29
Отвечать в темах на Cоветчице можно только зарегистрированным пользователям. Зарегистрируйтесь, а если Вы уже зарегистрированы — авторизируйтесь
Мнения, высказанные в этой теме, передают взгляды авторов и не обязательно отражают позицию администрации.
Гага Газу
1 Гага Газу
04 апреля 2013 в 09:34
Зачем напрягаете людей? вам что заняться нечем? Да посылки сейчас задерживаются, но в этом не виноват конкретный человек, а вы судя по всему уже его достали своими звонками... Сидите и ждите пока вам привезут посылку. Нечего всех окружающих напрягать! А что будет, если все сейчас начнут им звонить??? У меня например 10 посылок на таможне висят, так что мне теперь делать???
220В
(автор)
2 220В
(автор)
04 апреля 2013 в 09:42
Мне сказали,что посылку положили в машину, но там такой бардак,что ее не нашли...обещали привезти вечером или утром на след. день...вечером не привезли, на след день мы дплжны были уехать об этом я сказала водителю - но планы изменились, я перезвонила ссобщить что мы дома ...и спросила нашли ли посылку...ОТВЕТ БЫЛ НЕТ!!! ВОТ КУДА ОНА МОГЛА ДЕТСЯ С МАШИНЫ???Я спросила, мне надо что-то делать...как-то искать ее...и нарвалась на грубость!!!
Яичница с беконом
3 Яичница с беконом
04 апреля 2013 в 09:52
Из-за погодных условий сначало пробка на таможне образовалась и еще сейчас ее разгребают, не нервничайте, Вы знаете в какой стране живете! Посылки сейчас задерживаются.
Петя-петушок
4 Петя-петушок
04 апреля 2013 в 10:04
Никто вашу посылку себе не оставит. Будут разгребать-развозить,найдется и ваша.
Вопрос закрыт