KidstaffСоветчица

Поиск по базе знаний

Спрашивайте и получайте ответ пользователей

Користувачі сайту кідстафф, допоможіть у вирішенні конфліктної ситуації.

Хто правий??? А хто неправий???
Прладвець з ніком vitalynka На імя Світлана, дуже дивно себе повела тоді коли я неотримала своє замовлення з сп Аліекспрес.
Всі знають сайт Аліекспрес?
Раніше там замовляла у інакшого посередника. Посередника зі свого міста.
Було 2 рази коли мені не приїжала посилка. то посередник завжди вибачалася, і повертала гроші на 61день (мається на увазі з прозодження 60днів доставки).
Але даний посередник поїхав в Польшу, і більше цим не займався.
І тому я вирішила змінити посередника.
У даного посередника, сподобалося низька ставка на сп, а також 100% лише позитивні відгуки.
Замовила раз. прийшло. замовила другий раз тоже прийшло.
все без збоїв. добре.
закази старалася оплачувати вчасно.
(незнаєте щоб людина не чекала тижнями на оплату). потім замовила уже більший заказ.
поясочки. разом було 3 шт. Один грубий пояс-резинка з бантиком, і 2 тоненькі пояси. І блузку.
все оплачувала і заказувала в один і той же день.
60днів закінчилося 6 липня.
2 вузеньких пояса прийшло буквально майже через 22дні (приблизно). А от блузки і поясу грубшого так і немає. І буквально пройшло тиждень з моменту отримання поясів, я написала продавцю що блузки і пояса немає. Світлана мене запевнила - чекаємо, все прийде.
Пройшло ще кілька днів - і знову запевнення чекаємо. І тут я вирішила нагадати, що речі які я замовляю чекаю на літо а не на осінь.
(оплачувала я їх, 6 травня).
І десь 29-30червня, мому терпінню вірвався кінець. Речей немає. продавець пише чекати. і ось коли мені написала Світлана що товари ці ще 29травня приїхали в україну, тут почали підкрадатися думки, що Світлана могла і незробити мені заказ на ці дві речі.
Що вона могла забути. Або наприклад могла зробити заказ не 6 травня, а наприклад 20червня. Це все я писала Світлані. Конфлікт розпочався тоді, коли Світлана провела своє інтернет розслідування (з приводу хто я і що я). Вона прислала мені скопійовані відгуки про мою роботу на сайті аукро. Присилала лише негативні відгуки. Позивтинві певно нечитала (до теми: з 168 відгуків (приблизно їх у мене 168), негативних здається лише 3 чи 4 штуки).
Вона не знаючи навіть до чого ті відгуки прислали (враховуючи що той конфлікт на аукро з продавецм (бо один негатив виставлений від продавця) - вирішено).
Потім почала писати про реаліті шоу де я знімалася.
Що найжахливіше - то це її припущення що є такі теми шахрайства, що люди отримують закази, і пишуть що заказів немає, щоб їм повернули кошти. Буцімто і речі є, і гроші повернуто.
Крім Того писала мені припущення що я можу вкрасти ці речі. Вона цього не може знати.
Для мене це є образа. Велика образа.
Тому що я недала приводу для таких звинувачень у свою сторону.
Я пропонувала, Світлані написати заяву в міліцію, декілька різ - ці всі пропозиції з її сторони були проігноровані, але тим не менш вона дальше продовжувала конфліктувати, писати припущення що вона не впевнена що я ці речі дійсно неотримала. писати що речі я могла отримати. і все в цьому роді.
я просила номер телефону Світлани, щоб мій дядько їй позвонив (я хотіла бути впевнененою у тому що гроші мені повернуть. що вони не вивітряться як замовлення). та продавець сказала що номер давати небуде. це її принцип.
це мене також насторожило.
по закінченню терміну, ввечері неотримавши своїх коштів, я анписала негативний відгук, так як за такі звинувачення у свою сторону, за такі от розслідування хто я і що я, і найсновніше так як речей я неотримала, - вважаю що негативний відгук маю поставити.
І ось мене здивувало те що, продавець у відповідь на мій відгук написала також негативний відгук (напишіть чому? адже я постраждала, речей неотримала, замість вибачень отримала скопійовані відгуки про мою роботу на аукро (з чого і розпочався конфлікт)до речі, до слова грошімені повернули але не всі. ще Світлана тримає у себе мої гроші 37,78грн, на її думку вона має повне право використовувати мої гроші, так як їй захочеться. вона писала що вона віддала навіть ставку сп. я вважаю що ставка сп вважається її, лише тоді коли я,(тобто замовник) отримала свої речі).
І до речі строчка з відгуку продавця "Адже Покупець стверджує що замовлення своє отримала"
коли я писала що не отримувала його (фото вставлю). і писала віддавно.
Потім вирішина написати відгук в гостьовій книжці продавця. остайньому каплею стало те, що продавець написавши моє імя та прізвище, привселюдно мене образив, і написав що я неадекватна людина. в той час як всі її покупці адекватні люди. за що вона вдячна.
ось ви вважаєте нормальним????
крім того вона писала, що я виявилася зовсім непорядчоною. мало того що вона користується моїми 37,78гривнями, та ще й до того пише що я непорядочна, і неадекватна.
і майже всі її образи були написані завуальовано. скритим текстом.
вона за рахунок моїх грошей покриває свої витрати.

ладно вона в приват пише мені образи. а ось так привселюдно??? це нормально?????
це типу помста за те що я відкрила її таємницю що про всіх своїх покупців вона робить інтернет-розслідування (я до речі на аукро про жодного свого покупця не робила розлслідування, мені також писали багато образ, але на всі образи я завжли відписувала: Дякую, буду мати на увазі.
жах.

Люди, розсудіть.
Я не вважаю те що я права. Я всього навсього хотіла бути впевненою що якщо товару не буде, отримаю гроші.
Та все одно гроші всі мені ще не отримали.
А може були ще клієнтки які також були отак от ображені від цього продавця???

13 июля 2015 в 14:46
Отвечать в темах на Cоветчице можно только зарегистрированным пользователям. Зарегистрируйтесь, а если Вы уже зарегистрированы — авторизируйтесь
Мнения, высказанные в этой теме, передают взгляды авторов и не обязательно отражают позицию администрации.
1 Kamasja
13 июля 2015 в 14:50
кто же в одкрытую напишет, включите анонимов
2 tanechka31 (автор)
13 июля 2015 в 14:50
Скрін відгуку в її гостьовій книжці.
Я зрозуміла одне. Дана людина, ніколи непопросить вибачення, вибачення за брехливий відгук - вона у мене не просила. Вибачення що товару я неотримала - непочула. Вибачення і запевнення що мої гроші будуть мені повернення. Поверненні точно будуть, не так як замовлення летіло з китаю, і недолетіло. - теж неотримала
а ось дізналася які бувають схеми шахрайства, дізналася що я можу бути крадійкою, шахрайкою (бо є такі методи шахрайства), що я неадекватна, що я непорядочна.
і так дальше.
до речі дорогі користувачі, буква ш... - це шахрайка, буква б - бандикта (бо писала мені крадійка, крадійка і бандитка одне і те ж слово, просто бандитка це російське слово, а крадійка - це українське)
3 tanechka31 (автор)
13 июля 2015 в 14:50 Ответ для Kamasja
Зараз включу.
4 tanechka31 (автор)
13 июля 2015 в 14:51 Ответ для Kamasja
як включити анонімно?
5 Any
13 июля 2015 в 14:51
Замовляйте з Алі самі. навіщо Вам посередник, коли там більшысть продавців безкоштовно шлють в Україну? Щоправда, знатимете, що інколи можеі 2 місяці йти посилка, і трохи більше. а може за 3 тижні прийти.. Самі будете спір відкривати прямо на сайті й точно знатимете, що й коли замовилми.
Скрінів немає, тексту суржиком забагато. Судити, хто правий - дуже важко. І хто кого в чому почав звинувачувати - теж.
Але замолдення ще може і прийти + візьміть номер посилки та сходіть на Укрпошту. может там і лежить десь давно
6 Кулон-Чик
13 июля 2015 в 14:52
почему вы сами не заказываете с али? зачем посредники? она, если не прощелкала срок защиты покупателя, вернет все деньги (сам али вернет) - поэтому какие могут быть претензии? почему так сложно открыть диспут и вернуть деньги? посредник - одно название. тьфу
7 Кулон-Чик
13 июля 2015 в 14:53
пусть посредник даст скрины даты заказа. даст скрины статуса заказа. вот тогда будет понятнее что к чему, и почему
8 Baby-shopping
13 июля 2015 в 14:54
заказывайте с али сами. и кстати, вполне возможно, что заказ идет так долго. я тоже себе на лето тапки заказала 25 мая. до сих пор жду))) мне защиту продлили на 90 дней, вот жду когда курс поднимется, чтоб спор открыть и вернуть деньги. т.к. тапки скорее всего так и не дойдут))
Вопрос закрыт