Без комплексов• 19 октября 2017
Ситуація на Новій Пошті з *наложкою*
Відправляли товар *Наложкою*. Домовленість була така, що покупець оплачує доставку до нього, про що і було зазначено в експрес-накладній. По факту - товар покупцю не підійшов. Він, не оплативши за доставку навіть до нього, залишає товар на НП. Ми самі відкликали товар назад, заплативши, відповідно, за доставку в обидві сторони, добре, хоч товар негабаритний, і сума була невелика.
На НП нам сказали, що покупець має право відмовитися від товару (ну, це зрозуміло, для цього і є *наложенний* платіж), а також може відмовитися від оплати за доставку, написавши при цьому відповідну заяву, про що і написано в них на сайті.
Запитання - де можна прочитати про цю заяву, бо я не знайшла на сайті НП; чому в даній ситуації продавець виходить зовсім незахищеним? Для чого пишеться накладна, якщо працівники НП не дотримуються умов, зазначених в ній?
На НП нам сказали, що покупець має право відмовитися від товару (ну, це зрозуміло, для цього і є *наложенний* платіж), а також може відмовитися від оплати за доставку, написавши при цьому відповідну заяву, про що і написано в них на сайті.
Запитання - де можна прочитати про цю заяву, бо я не знайшла на сайті НП; чому в даній ситуації продавець виходить зовсім незахищеним? Для чого пишеться накладна, якщо працівники НП не дотримуються умов, зазначених в ній?
Вбигудях• 19 октября 2017
все верно
если бы он забрал товар - он бы оплатил доставку
он не забрал - он не оплатил
так всегда было
насильно не заставишь человека платить
поэтому предоплату нужно брать
если бы он забрал товар - он бы оплатил доставку
он не забрал - он не оплатил
так всегда было
насильно не заставишь человека платить
поэтому предоплату нужно брать
Мурзилка• 19 октября 2017
Так есть и было всегда.
Если у вас единичные продажи, всегда берите предоплату в размере транспортных расходов в два конца.
Если работаете по-крупному, просто относите такие потери к расходам на ведение бизнеса.
Если у вас единичные продажи, всегда берите предоплату в размере транспортных расходов в два конца.
Если работаете по-крупному, просто относите такие потери к расходам на ведение бизнеса.
Брыкалка• 19 октября 2017
це залежить від людини, були в мене такі клієнти, що навіть якщо не забирали товар то оплачували доставку до них на почті і за свій рахунок відправляли мені, а були такі, що клялись, що заберуть або оплатять доставку, мало того, що не забирали так і не оплачували, навіть коли нагадувала про домовленність.
автор
Без комплексов
• 19 октября 2017
Ответ дляВбигудях
все верно
если бы он забрал товар - он бы оплатил доставку
он не забрал - он не оплатил
так всегда было
насильно не заставишь человека платить
поэтому предоплату нужно брать
если бы он забрал товар - он бы оплатил доставку
он не забрал - он не оплатил
так всегда было
насильно не заставишь человека платить
поэтому предоплату нужно брать
Ну а за те, що товар прийшов до нього , він його дивився - не має , по логіці, оплачувати? Тоді навіщо заповнення тієї накладної, якщо вона не має ніякої сили?
Подумывающая• 19 октября 2017
я тоже так повелась,наложҡой отправила,в итоге не забрали товар и я оплатила в 2 конца доставку.очень обижена на наглого покупателя.
Матраскин Брат• 19 октября 2017
Ответ дляБез комплексов
Ну а за те, що товар прийшов до нього , він його дивився - не має , по логіці, оплачувати? Тоді навіщо заповнення тієї накладної, якщо вона не має ніякої сили?
На нові пошті при наложці якщо товар не підійшов доставку в обидва кінці завжди оплачує відправник. це вам мали пояснити ще коли відправляли
автор
Без комплексов
• 19 октября 2017
На жаль, на НП не пояснили нічого. Шкода, що попадаються такі люди - домовляєшся про одне, а в результаті кажуть - я у вас нічого не замовляв і вас не знаю. Але нічого, урок засвоїли ))
Бокс-орун• 19 октября 2017
Ответ дляБез комплексов
Ну а за те, що товар прийшов до нього , він його дивився - не має , по логіці, оплачувати? Тоді навіщо заповнення тієї накладної, якщо вона не має ніякої сили?
не має, поэтому и берут предоплату стоимости доставки сразу. Или изначально готовы к такому исходу.
автор
Без комплексов
• 19 октября 2017
Ответ дляБокс-орун
не має, поэтому и берут предоплату стоимости доставки сразу. Или изначально готовы к такому исходу.
Дякую!
Пенять на зеркало• 19 октября 2017
Вы конечно простите, но миллиард уже тем на эти ситуации, поэтому люди зачастую и не отправляют наложкой, то порвут, то не заплатят, то подменят.
Бандитка Сью• 19 октября 2017
Ответ дляБез комплексов
Ну а за те, що товар прийшов до нього , він його дивився - не має , по логіці, оплачувати? Тоді навіщо заповнення тієї накладної, якщо вона не має ніякої сили?
это вопросы к НП, а не к нам.
Это не первый случай.
У них всегда так.
Это не первый случай.
У них всегда так.
Магиня• 19 октября 2017
Первый раз такое слышу, если товар не подходит, все равно за доставку платишь
Банка с бутылками• 19 октября 2017
Ответ дляБез комплексов
Ну а за те, що товар прийшов до нього , він його дивився - не має , по логіці, оплачувати? Тоді навіщо заповнення тієї накладної, якщо вона не має ніякої сили?
если наложка -берут предоплату в размере покатушек туда -сюда, если и не забрал, то хоть доставка не из Вашего кармана будет оплачена.
Намакушка• 19 октября 2017
Ответ дляБез комплексов
Ну а за те, що товар прийшов до нього , він його дивився - не має , по логіці, оплачувати? Тоді навіщо заповнення тієї накладної, якщо вона не має ніякої сили?
Так это правила на НП такие
Лиса Патрикевна• 19 октября 2017
Ответ дляВбигудях
все верно
если бы он забрал товар - он бы оплатил доставку
он не забрал - он не оплатил
так всегда было
насильно не заставишь человека платить
поэтому предоплату нужно брать
если бы он забрал товар - он бы оплатил доставку
он не забрал - он не оплатил
так всегда было
насильно не заставишь человека платить
поэтому предоплату нужно брать
один раз так прокололась с наложкой, больше без предоплаты не отправляю
Прилипало• 19 октября 2017
Ответ дляМалая Налегке
Первый раз такое слышу, если товар не подходит, все равно за доставку платишь
??? А как же иначе? Конечно вы должны оплатить доставку и туда и обратно! Не продавец же будет оплачивать?
Я отправляю каждый день наложкой,потому что у меня товар дорогостоящий и понимаю,что не каждый рискнет на карту сразу оплатить. Беру предоплату в 2 размере доставки. Если не подходит размер- ответственность на покупателе и расходы тоже,так как все точные замеры у меня указаны и почему я должна оплачивать приличную сумму за доставку??
Это ваш выбор:выбрали наложку- значит должны брать на себя расходы по доставке!
Я отправляю каждый день наложкой,потому что у меня товар дорогостоящий и понимаю,что не каждый рискнет на карту сразу оплатить. Беру предоплату в 2 размере доставки. Если не подходит размер- ответственность на покупателе и расходы тоже,так как все точные замеры у меня указаны и почему я должна оплачивать приличную сумму за доставку??
Это ваш выбор:выбрали наложку- значит должны брать на себя расходы по доставке!
buterfly_2013• 19 октября 2017
Ответ дляБез комплексов
Ну а за те, що товар прийшов до нього , він його дивився - не має , по логіці, оплачувати? Тоді навіщо заповнення тієї накладної, якщо вона не має ніякої сили?
по справедливости и логике - да. но по правилам НП нет. поэтому продавцы, отправляя наложку, сначала берут предоплату в сумме доставка туда и обратно. чтобы даже если покупатель не заберет, то доставку он уже оплатил.
Точная копия плова• 19 октября 2017
После 2-ух таких катаний: беру предоплату в 100 грн. (это примерно по весу оплата в 2 стороны).
И никакие уговоры меня не волнуют: ’я заберу, честно-честно!!!!’ или ’даже если мне не подойдет - оплачу доставку’ .
И никакие уговоры меня не волнуют: ’я заберу, честно-честно!!!!’ или ’даже если мне не подойдет - оплачу доставку’ .
автор
Без комплексов
• 19 октября 2017
Дякую всім небайдужим за відповіді
Це мій чоловік так *бізнесував* )))) Я йому вже 100 раз говорила про те, щоб не відправляв без оплати доставки. Але до цього часу всі його продажі *наложкою* проходили успішно. Попав на невелику суму , десь близко 100 грн.
Просто образливо те, що в даному випадку продавець зовсім незахищений. На гарячій лінії пояснення одне - покупець має право відмовитися від оплати доставки. Нонсенс. А якби це був продаж якоїсь габаритної речі?
Це мій чоловік так *бізнесував* )))) Я йому вже 100 раз говорила про те, щоб не відправляв без оплати доставки. Але до цього часу всі його продажі *наложкою* проходили успішно. Попав на невелику суму , десь близко 100 грн.
Просто образливо те, що в даному випадку продавець зовсім незахищений. На гарячій лінії пояснення одне - покупець має право відмовитися від оплати доставки. Нонсенс. А якби це був продаж якоїсь габаритної речі?
Назад Комментарии к ответу