02 июня 2014

как правильно написать заявление в ЖЕК?

Подскажите, пожалуйста, как правильно написать заявление в ЖЕК для составления акта ущерба?Дело в том, что в суботу был сильный ливень, мы живём на последнем этаже, спустя некоторое время, в квартиру начала капать вода с потолка, мы выскочили в общий коридор-там всё было залито водой, вода просто текла по стенам. Я позвонила в ЖЕК, диспетчер заявила, что это просто дождь и нужно подождать, пока он закончится, спустя 1,5часа появился електрик, открыл вход на крышу-там вся она была залита, были забиты стёковые трубы и вся вода пошла потолками в квартиры и в коридоры. Наш коридор после ремонта, обои поотставали и висят, в прямом смысле слова, что нам делать и есть ли смысл?
Люблю Поумничать 02 июня 2014
1
Есть смысл, у меня есть правильная форма, но она на работе, а вам не ждет ((((
автор Майор Медуза 02 июня 2014
2
Ответ дляЛюблю Поумничать
Есть смысл, у меня есть правильная форма, но она на работе, а вам не ждет ((((
Хотелось бы завтра уже отнести, даже и не знаю, просто и так время столько прошло, были выходные, даже и не знаю
Для драки 02 июня 2014
3
однозначно есть смысл, ремонт пусть делают, следить за крышей и ливнестоками их работа
Думы мои думы 02 июня 2014
4
http://www.kata.im
бесплатные юрид. консультации, помогут составить письмо.
МинерАлочка 02 июня 2014
5
Возможно вам поможет мое заявление в ЖЭК

Начальнику КП «Служби замовника житлово-комунальних послуг»
____________ району м. Києва ЖЕК-____
від _______________________
(вул. __________, буд, ___, кв.____, м. Київ, конт.тел. ______________)

Заява – претензія
_________ 2014 року я обнаружила протікання стелі над аркою у коридорі моєї квартири, яке виникло через протікання покрівлі даху будинку. __________ року додатково з’явилося протікання стелі ще у 2 кімнатах та у під’їзді будинку. Зазначені протікання та псування особистого майна у моїй квартирі, яке виникло у наслідок цих протікань, було зафіксовано представником Вашої організації (кровельщиком) після мого дзвінку диспетчеру ЖЕКу ____________ р. відповідно.
Будучи виконавцем експлуатаційних і ремонтних послуг, ваша організація зобов’язана надавати мені послуги, що відповідають Правилам утримання жилих будинків та прибудинкових територій, затверджених наказом Держжитлокомунгоспу від 17.05.2005 № 76, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України вiд 25.08.2005 № 927/11207. Я свої зобов’язання виконую - регулярно і своєчасно сплачую платежі за послуги з утримання і експлуатації житлового фонду.
Станом на сьогодні (____________р.) зазначені несправності покрівлі даху будинку не ліквідовано, що суперечить граничним строкам невідкладної ліквідації виявлених несправностей елементів жилих будинків (протікання покрівлі - 5 діб), визначених додатком 3 до пункту 2.1.5 вищезазначених Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій.
Прошу Вас на підставі Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій:
1. на протязі доби скласти акт про протікання стелі у моїй квартирі з вини ЖЕК-___ (зважаючи на відсутність здійснення з боку останнього відповідного своєчасного обслуговування);
2. терміново силами й засобами вашої організації безоплатно усунути зазначені несправності, виконавши відповідні ремонтні роботи ;
3. на протязі 5 діб відшкодувати мені вартість необхідних робіт та матеріалів для усунення заподіяних збитків (пошкодження обоїв у 2 кімнатах та коридорі).
4. сплатити компенсацію за перевищення встановлених термінів проведення аварійно-відновлювальних робіт у розмірі, визначеному статтею 10 Закону України «Про захист прав споживачів» (за кожен день прострочування споживачеві сплачується пеня у розмірі 3% вартості послуги).
Відповідь прошу направити на мою адресу у письмовій формі у встановлений законодавством термін.
У разі відхилення моєї претензії або її ігнорування, буду вимушена звернутися у відповідні державні компетентні органи і суд для відновлення своїх порушених прав з віднесенням усіх витрат на ваш рахунок.
автор Майор Медуза 12 июня 2014
6
Ответ дляМинерАлочка
Возможно вам поможет мое заявление в ЖЭК

Начальнику КП «Служби замовника житлово-комунальних послуг»
____________ району м. Києва ЖЕК-____
від _______________________
(вул. __________, буд, ___, кв.____, м. Київ, конт.тел. ______________)

Заява – претензія
_________ 2014 року я обнаружила протікання стелі над аркою у коридорі моєї квартири, яке виникло через протікання покрівлі даху будинку. __________ року додатково з’явилося протікання стелі ще у 2 кімнатах та у під’їзді будинку. Зазначені протікання та псування особистого майна у моїй квартирі, яке виникло у наслідок цих протікань, було зафіксовано представником Вашої організації (кровельщиком) після мого дзвінку диспетчеру ЖЕКу ____________ р. відповідно.
Будучи виконавцем експлуатаційних і ремонтних послуг, ваша організація зобов’язана надавати мені послуги, що відповідають Правилам утримання жилих будинків та прибудинкових територій, затверджених наказом Держжитлокомунгоспу від 17.05.2005 № 76, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України вiд 25.08.2005 № 927/11207. Я свої зобов’язання виконую - регулярно і своєчасно сплачую платежі за послуги з утримання і експлуатації житлового фонду.
Станом на сьогодні (____________р.) зазначені несправності покрівлі даху будинку не ліквідовано, що суперечить граничним строкам невідкладної ліквідації виявлених несправностей елементів жилих будинків (протікання покрівлі - 5 діб), визначених додатком 3 до пункту 2.1.5 вищезазначених Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій.
Прошу Вас на підставі Правил утримання жилих будинків та прибудинкових територій:
1. на протязі доби скласти акт про протікання стелі у моїй квартирі з вини ЖЕК-___ (зважаючи на відсутність здійснення з боку останнього відповідного своєчасного обслуговування);
2. терміново силами й засобами вашої організації безоплатно усунути зазначені несправності, виконавши відповідні ремонтні роботи ;
3. на протязі 5 діб відшкодувати мені вартість необхідних робіт та матеріалів для усунення заподіяних збитків (пошкодження обоїв у 2 кімнатах та коридорі).
4. сплатити компенсацію за перевищення встановлених термінів проведення аварійно-відновлювальних робіт у розмірі, визначеному статтею 10 Закону України «Про захист прав споживачів» (за кожен день прострочування споживачеві сплачується пеня у розмірі 3% вартості послуги).
Відповідь прошу направити на мою адресу у письмовій формі у встановлений законодавством термін.
У разі відхилення моєї претензії або її ігнорування, буду вимушена звернутися у відповідні державні компетентні органи і суд для відновлення своїх порушених прав з віднесенням усіх витрат на ваш рахунок.
Спасибо огромное, завтра этим и займусь
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта

Ще з цiкавого

Популярные вопросы!

ещё

Сейчас читают!