sovetchitsa
Советчица
Вход Регистрация
Спросить Советую Промо публикация Поиск товара
Настройки
Язык меню: ru ua Шрифт: a a a
Служба поддержки
Вход Регистрация
Правила | Ограничения | Cookies
©2008—2025 Советчица Kidstaff
Советчица - Заказы и покупки - Спорные ситуации
noavatar
Nat_277• 18 марта 2023

Шахраї в Instagram магазині ptaha_brand

Дівчата, будьте обережні, багато реклами видає на спортивні костюми https://www.instagram.com/ptaha_brand/. Вислали мені бракований костюм. Вирішити спірну ситуацію хазяйка, вона ж адмін, вона ж шиє ФОП Дудар Анна Дмитрівна https://instagram.com/west_ann__?igshid= відмовляється. Відбірне хамство, звинувачення і відчуття безкарності, кидання трубки і блок всюди - це обличчя цієї шахрайки.

Заява в поліцію написана. Не ризикуйте грошима, обирайте порядних продавців!
показать весь текст
attached-photo
129 0
Все фото темыКомментарии автораМои ответы
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
noavatar
Олена-467с• 18 марта 2023
121
Ответ дляNat_277
Заздрю вашій подрузі. Я вже була згода хоч половину грошей повернути, відправити їм той костюм за свій кошт і забути за них. Але мене заблокували(((
Я не хочу приймати жодну сторону, але я бачила з скрінів, що у вас був порваний костюм. Вам обмін запропонували? Бо тут ситуація спірна за обмін, але обмін мали б зробити за їх кошт. Вам пропонували обмін?
heart 1
noavatar
автор Nat_277 • 18 марта 2023
122
Ответ дляLJA
Заміна ? А далі покупець може повернути вже не ’зіпсований’ товар ?
Це ж абсурд, що ви говорите про те що навмисно пошкодила річ. Я навіть на пошті не додумалась б проаіряти кожен шов , чому по людськи і по закону не хочете повернути гроші людині? Ну пошили так, з ким не буває вибачте перепрошую ось адреса для повернення. При огляді , якщо ви адекватні, а не шукаєте до чого примахатись , було б видно брак це чи ні і спокійно б повернули гроші а не тріпаєте нерви людям
Боже, дякую вам за цей допис!!! У мене вже враження, що я очікую чогось нереального..
heart 2
noavatar
автор Nat_277 • 18 марта 2023
123
Ответ дляОлена-467с
Я не хочу приймати жодну сторону, але я бачила з скрінів, що у вас був порваний костюм. Вам обмін запропонували? Бо тут ситуація спірна за обмін, але обмін мали б зробити за їх кошт. Вам пропонували обмін?
В чому різниця обміну і повернення грошей? Я не хочу і не можу носити цей костюм після абсурдних звинувачень, що я навмисно псую костюм, тільки щоб що??... Хочу повернути хоч половину суми і замовити у тих продавців, хто вміє спілкуватися.
noavatar
Олена-467с• 18 марта 2023
124
Ответ дляNat_277
В чому різниця обміну і повернення грошей? Я не хочу і не можу носити цей костюм після абсурдних звинувачень, що я навмисно псую костюм, тільки щоб що??... Хочу повернути хоч половину суми і замовити у тих продавців, хто вміє спілкуватися.
Обмін на інший товар, а повернення іде саме коштів. Не знаю, як на мене, ситуація спірна, так як замовлення було на поштомат. І певно ви не знімали на відео сам огляд, нажаль, щоб як доказ. Але якщо магазин запропонував обмін товару за його кошти, то для мене це лояльно і адекватна реакці магазину🙌🏻 лише моя думка
noavatar
LJA• 18 марта 2023
125
Ответ дляAlisa 5..
До речі, обмін було як раз запропоновано у цій спірній ситуації за наш рахунок в 2 сторони на будь-яку річ та розмір. Ми максимально пішли зі своєї сторони вам на поступки, також від проведення експертизи ми вас не відмовляли, це ваше право 🙌🏻.
Удалено администрацией...
noavatar
Шкиренко Юля• 18 марта 2023
126
Ответ дляLJA
Удалено администрацией...
А прокльони на здоров’я сім’ї продавцю то нормально? я розумію, чому продавець заблокувала автора. І так поведінка дивна, бо обмін не захотіли, а почали ображати. Автор виставила тільки кінець розмови, а от попередню частину не стала. Ну і як бачимо зі скріншотів продавця, то не випадковість
heart 1
noavatar
автор Nat_277 • 18 марта 2023
127
Ответ дляШкиренко Юля
А прокльони на здоров’я сім’ї продавцю то нормально? я розумію, чому продавець заблокувала автора. І так поведінка дивна, бо обмін не захотіли, а почали ображати. Автор виставила тільки кінець розмови, а от попередню частину не стала. Ну і як бачимо зі скріншотів продавця, то не випадковість
Ви нажаль не чули нахабні розмови продавця по телефону. Прокльонів не було, може дійсно невдало хотіла до її порядності закликати, бо я вже не знала, як довести що не псую речі. Знаєте, дуже зачіпає коли платиш, отримуєш брак, а потім ще зверху ’бачу по фото то ви порвали’, трубку кидають, блокують і все таке..
noavatar
LJA• 18 марта 2023
128
Ответ дляШкиренко Юля
А прокльони на здоров’я сім’ї продавцю то нормально? я розумію, чому продавець заблокувала автора. І так поведінка дивна, бо обмін не захотіли, а почали ображати. Автор виставила тільки кінець розмови, а от попередню частину не стала. Ну і як бачимо зі скріншотів продавця, то не випадковість
Удалено администрацией...
noavatar
Лірика• 18 марта 2023
129
Ответ дляЕлена 1
Я с вами не согласна
Удалено администрацией...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта

Похожие темы:

Ще з цiкавого


Популярные вопросы!

Сегодня Вчера 7 дней 30 дней

ещё

Сейчас читают!

Благотворительность!

Назад Комментарии к ответу

О нас | Служба Поддержки | Помощь

Правила | Ограничения | Cookies ©2008—2025 Советчица Kidstaff