Дівчата, будьте обережні, багато реклами видає на спортивні костюми . Вислали мені бракований костюм. Вирішити спірну ситуацію хазяйка, вона ж адмін, вона ж шиє ФОП Дудар Анна Дмитрівна відмовляється. Відбірне хамство, звинувачення і відчуття безкарності, кидання трубки і блок всюди - це обличчя цієї шахрайки.
Заява в поліцію написана. Не ризикуйте грошима, обирайте порядних продавців!
Заява в поліцію написана. Не ризикуйте грошима, обирайте порядних продавців!
показать весь текст
Олена-467с• 18 марта 2023
Ответ дляNat_277
Заздрю вашій подрузі. Я вже була згода хоч половину грошей повернути, відправити їм той костюм за свій кошт і забути за них. Але мене заблокували(((
Я не хочу приймати жодну сторону, але я бачила з скрінів, що у вас був порваний костюм. Вам обмін запропонували? Бо тут ситуація спірна за обмін, але обмін мали б зробити за їх кошт. Вам пропонували обмін?
1
Ответ дляLJA
Заміна ? А далі покупець може повернути вже не ’зіпсований’ товар ?
Це ж абсурд, що ви говорите про те що навмисно пошкодила річ. Я навіть на пошті не додумалась б проаіряти кожен шов , чому по людськи і по закону не хочете повернути гроші людині? Ну пошили так, з ким не буває вибачте перепрошую ось адреса для повернення. При огляді , якщо ви адекватні, а не шукаєте до чого примахатись , було б видно брак це чи ні і спокійно б повернули гроші а не тріпаєте нерви людям
Це ж абсурд, що ви говорите про те що навмисно пошкодила річ. Я навіть на пошті не додумалась б проаіряти кожен шов , чому по людськи і по закону не хочете повернути гроші людині? Ну пошили так, з ким не буває вибачте перепрошую ось адреса для повернення. При огляді , якщо ви адекватні, а не шукаєте до чого примахатись , було б видно брак це чи ні і спокійно б повернули гроші а не тріпаєте нерви людям
Боже, дякую вам за цей допис!!! У мене вже враження, що я очікую чогось нереального..
2
Ответ дляОлена-467с
Я не хочу приймати жодну сторону, але я бачила з скрінів, що у вас був порваний костюм. Вам обмін запропонували? Бо тут ситуація спірна за обмін, але обмін мали б зробити за їх кошт. Вам пропонували обмін?
В чому різниця обміну і повернення грошей? Я не хочу і не можу носити цей костюм після абсурдних звинувачень, що я навмисно псую костюм, тільки щоб що??... Хочу повернути хоч половину суми і замовити у тих продавців, хто вміє спілкуватися.
Олена-467с• 18 марта 2023
Ответ дляNat_277
В чому різниця обміну і повернення грошей? Я не хочу і не можу носити цей костюм після абсурдних звинувачень, що я навмисно псую костюм, тільки щоб що??... Хочу повернути хоч половину суми і замовити у тих продавців, хто вміє спілкуватися.
Обмін на інший товар, а повернення іде саме коштів. Не знаю, як на мене, ситуація спірна, так як замовлення було на поштомат. І певно ви не знімали на відео сам огляд, нажаль, щоб як доказ. Але якщо магазин запропонував обмін товару за його кошти, то для мене це лояльно і адекватна реакці магазину🙌🏻 лише моя думка
Ответ дляAlisa 5..
До речі, обмін було як раз запропоновано у цій спірній ситуації за наш рахунок в 2 сторони на будь-яку річ та розмір. Ми максимально пішли зі своєї сторони вам на поступки, також від проведення експертизи ми вас не відмовляли, це ваше право 🙌🏻.
Удалено администрацией...
Шкиренко Юля• 18 марта 2023
Ответ дляLJA
Удалено администрацией...
А прокльони на здоров’я сім’ї продавцю то нормально? я розумію, чому продавець заблокувала автора. І так поведінка дивна, бо обмін не захотіли, а почали ображати. Автор виставила тільки кінець розмови, а от попередню частину не стала. Ну і як бачимо зі скріншотів продавця, то не випадковість
1
Ответ дляШкиренко Юля
А прокльони на здоров’я сім’ї продавцю то нормально? я розумію, чому продавець заблокувала автора. І так поведінка дивна, бо обмін не захотіли, а почали ображати. Автор виставила тільки кінець розмови, а от попередню частину не стала. Ну і як бачимо зі скріншотів продавця, то не випадковість
Ви нажаль не чули нахабні розмови продавця по телефону. Прокльонів не було, може дійсно невдало хотіла до її порядності закликати, бо я вже не знала, як довести що не псую речі. Знаєте, дуже зачіпає коли платиш, отримуєш брак, а потім ще зверху ’бачу по фото то ви порвали’, трубку кидають, блокують і все таке..
Ответ дляШкиренко Юля
А прокльони на здоров’я сім’ї продавцю то нормально? я розумію, чому продавець заблокувала автора. І так поведінка дивна, бо обмін не захотіли, а почали ображати. Автор виставила тільки кінець розмови, а от попередню частину не стала. Ну і як бачимо зі скріншотів продавця, то не випадковість
Удалено администрацией...
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу