Минули перші тижні після закінчення другого лок-дауну. Разом з «ура, мамо, нарешті побачу шкільних друзів» і «ура, діти підуть до школи» починає приходити розуміння, що, можливо, це не останній такий карантин. Тож, підіб’ємо підсумки :)

Погляд батьків на дистанційне навчання
Як мати, можу виділити кілька безперечних плюсів:
- Економія часу. Особливо відчувається, у випадку, якщо в школу треба їхати. Ніяких пробок, очікувань на зупинці та хвилювань, якщо дитина їде сама громадським транспортом. Якщо ж додати час на дорогу до гуртків (багато з яких теж перейшли в онлайн) то вийде досить вагома цифра. І, логічно, діти на дистанційному навчанні можуть поспати на півгодини-годину більше.
- Досвід використання гаджета для навчання. Бо зазвичай такі прилади діти використовують для гри та розваг.
- Такі речі як відволікання на уроці, дражнилки, цькування в онлайн класі майже не можливі.
- Діти і дорослі почали більше цінувати «живі» уроки. Або, якщо школа геть не влаштовувала, батьки стали сміливішими та прийняли рішення про перехід до дистанційної школи.
Які ж недоліки у цій ситуації?
Разом з цим маємо і мінуси. Найбільш вагомий з них, як на мене, - це досить тривале сидіння перед екраном гаджета. У звичайній ситуації без нього дитині можна прожити, а при дистанційному навчанні він з іграшки перетворюється на «вікно в світ» і його вже не вилучиш під гаслом «скільки можна сидіти в тому моніторі, краще б на вулицю пішов/книжку почитав/квітку полив (обрати потрібне)». Так, можна контролювати кожен «клік» та хвилину проведену з монітором, але, з особистого досвіду, це потребує неабияких нервів, сил та псує відносини з дітьми. Як компромісний варіант, який включав і фізичну активність, і гаджет, і спілкування у нас були онлайн тренування з карате для молодшої дитини та уроки вокалу для старшої.
Погляд вчителів на дистанційне навчання
Вчителі теж відмічають, що дистанціонка має свої сильні сторони. Наприклад, на on-line навчанні вчитель може дати більшу кількість візуальних джерел, зробити презентацію, показати відео, слайди, тощо. При традиційному навчанні не завжди школи мають таку можливість. Також, певна кількість уроків іде у записі, тож учень може послухати матеріал у будь-який зручний час та, за потребою, повторити.
Та є і певні труднощі: якщо з технічних причин нема відео зв’язку з дитиною, то важко зрозуміти чи сприймає учень матеріал. Молодші школярі ще не можуть довго концентруватись на навчанні, їх треба контролювати, задавати питання, спілкуватись.
Коли клас великий (скажімо, 24 дитини) поспілкуватись з усіма учнями просто не реально, а для гуманітарних предметів обговорення, осмислення - важлива частина уроку. Багато хто скаржиться на втому очей та гиподинамію через постійне сидіння перед монітором.
Що потрібно для успішного навчання дітей?
Для успішного навчання потрібна дисципліна, системне виконання домашніх завдань. Для багатьох школярів такі традиційні методи, як виклик до дошки чи незаплановані самостійні, були досить вагомою причиною розбиратись у нових темах і не забувати старі. А на дистанційному навчанні часто такі діти, не маючи достатньої мотивації, втрачали темп та якість навчання.
Звісно, більш старші учні, студенти, які вже мають і концентрацію, і розуміння навіщо їм потрібен той чи інший предмет, можуть успішно сприймати лекції у записі.
Також, не забуваємо, що у традиційній школі діти здобувають не тільки знання, а й навички спілкування, вирішення конфліктів, співпраці. Діти можуть задавати питання, домовлятись з вчителями, однолітками, дітьми з інших класів, іноді незнайомими. При цьому, школа - не «клуб за інтересами» де всі дружні та позитивні, це - зріз суспільства, з усіма його особливостями. І логічно припустити, що у довгостроковій перспективі дітям з натренованими в школі соціальними навичками буде легше знаходити спільну мову з різними людьми. Під час карантину спілкування було більше дистанційне, часто-в рамках мережевих ігор (ууу, і знову гаджет) , іноді - спільні прогулянки в парку.
Друзі, поділіться своїми карантинними ідеями та інсайтами :)
Автор: Тетяна Лещенко. Редакція сайту Kidstaff.
Вижу только одну цель в этом -сделать из детей деградантов. Мой сын ученик 9 класса -один из лучших учеников класса. Во время карантина опускались руки у ребёнка так как для изучения нового материала объяснить материал некому. Детям нужно сидеть за партой и слушать учителя.
Через некоторое такими темпами время будет стана неучев - как видно это основаная цель.
Но моя дочь ответственный ребёнок и не маленький. Тем у кого малыши я не завидую.
Контрольные и самостоятельные по времени 45 минут, нужно отправить результат. Иначе на зачтут.
Даже труды проводили.
Социализация… К счастью у сына много друзей, гуляли на свежем воздухе каждый день. В обычные школьные дни не получается.
Дистанционное обучение было с 15 октября по 25 января.
Не Киев. По сравнению с весной прошлого года однозначно все организовано лучше, уже не все на самостоятельное изучение, почти полноценное обучение.
Плюсов не вижу, увы.
Дистанційка, очевидно, подобається частині мамочок, що в декреті.
Працюючих батьків не зустрічала таких, кому норм.
П.С.: Вчителю зрозуміло, чому подобалося - халява.
З роботи звільнятися, щоб дитину учити?
Маячня.
Ребенок сидит не в классе, а перед компом, что принципиально меняется?
Минусы такие - ребенок вместо 9-10 приносит каждый день 5-4, и каждый день твердит что не хочет учиться
это 8й класс Знаний ноль, зато каждый день как вышли то самостоятельные то контрольные по 3-4 в день
Нам такое НЕ ПОДХОДИТ
Все верно, самостоятельные и контрольные - очные.
Онлайн позволяет даже увеличить количество часов.
Для примера есть два класса, зачем каждому классу отдельно рассказывать новую тему?
Пояснение новой темы занимает 20 минут урока, ее разбор 25.
Итого на отдельное пояснение двум класса уходит 40 минут и 50 на разбор.
А теперь соединяем вместе два класса и два их урока: 20 минут пояснение и 70 минут разбор темы.
Единственный минус - не полное наблюдение при контрольной и самостоятельной
Мало двигаться это вредно для растущего организма! Они должны бегать прыгать и тп. А тут полдня перед экраном ((( спина, осанка, гиподинамия.
Влияние экрана на зрение, детям нельзя столько времени проводить перед экранами. Особенно если это телефон, экран маленький. А дать каждому ребенку ноутбук не у всех есть возможность.
У меня детей двое разделить по комнатам, а себя куда деть, во время уроков? А если у людей однушка, а детей двое/трое?
Я со второго по 8й класс занимаюсь с ребенком, знаю наизусть расписание и какие завтра будут контрольные, но после месяца сидения дома ребенок приносит каждый день 5ки, а первый семестр закончил с 9-10 , и две случайные 8ки, которые надеялись исправить, а сейчас я уже думаю что это были хорошие оценки)
За две недели дистанционки дети расслабились до немогу. Сейчас вышли и на них посыпались самостоятельные и контрольные, в день по 5 штук бывает, каждый день что то пишут, без особой подготовки и начитки теории со стороны учителей
На все увещевания что нужно собраться ,нужно подготовиться ответ один- не могу!
И это ещё ребенок старается, что то учит, делает всю домашку, проекты и т.д.
У працюючих дитина сама дома і практично безконтрольна.
Це стаття однієї домогосподарки, яка уміє гарно систематизовувати матеріал для інших домогосподарок. І стимуляція сидіти жінок у домогосподарках (дитині ж школу надому хтось має організовувати).
Але держава має бути зацікавлена саме у працюючих батьках: податки + приріст ВВП.
Что там можно контролировать?
Не все ж в третьем классе, в старших классах дети тупо не включают камеры, не отвечают учителю и даже дома я не могу с 9 до 3х сидеть рядом, тем более ребенок уже закрывает двери, а через 10 минут я слышу что учитель орет на моего - Иванов ты почему камеру не включаешь???)))
Что скажете в 7м когда нужно будет с нуля обьяснять химию, физику?
Все верно, самостоятельные и контрольные - очные.
Онлайн позволяет даже увеличить количество часов.
Для примера есть два класса, зачем каждому классу отдельно рассказывать новую тему?
Пояснение новой темы занимает 20 минут урока, ее разбор 25.
Итого на отдельное пояснение двум класса уходит 40 минут и 50 на разбор.
А теперь соединяем вместе два класса и два их урока: 20 минут пояснение и 70 минут разбор темы.
Неделю вычисляли, так как наша учитель не знала тех детей
Мой ребенок не играл, не тот возраст, но немецкий например был 1 раз за две недели а вышли и написали контрольную уже, с каких делов, как вы считаете у ребенка появились знания немецкого по новой теме?
Или мне ещё немецкий освоить и обьяснять с нуля?
А мы между прочим все равно оплачивали обучение, ибо учителя вещали из школы, то бишь РАБОТАЛИ
Нет плюсов.
Мы уходили на вынужденный карантин!
На постоянной основе это не приемлимо.
Тем единицам, которых все устраивало, можно перевестись на дистанционное обучение.
Чем она там коза занимается на своей должности и учителя тоже.
Жесть. Сочувствую.
Но моя дочь ответственный ребёнок и не маленький. Тем у кого малыши я не завидую.
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу