Девальвация• 27 августа 2022
Shafa вперше таке
Привіт всім!
Вперше таке на Шафі- я продавець.
Оформили замовлення через безпечну оплату, я відправила.
Покупець на пошті - від замовлення відмовилась, бо целофановий пакетик був з іншого товару, і на ньому був вказаний інший розмір. Саму річ не оглянула ( купальник) одразу відмовилась на новій пошті.
Від шафи прийшло повідомлення- відмова від товару , бонусні грн, і т.д.
Після мого повідомлення , вона знову повернулась на пошту- оглянула і все-таки забрала його.
На шафі так нічого не змінилось в статусі, на запит поки не відповідають, хоч і терміновий вказано.
А покупець забрала товар, і їй Ок. Каже- кошти їй не повернули, чекаємо відповіді від шафи.
У кого була подібна ситуація? Як вирішилось?
Вперше таке на Шафі- я продавець.
Оформили замовлення через безпечну оплату, я відправила.
Покупець на пошті - від замовлення відмовилась, бо целофановий пакетик був з іншого товару, і на ньому був вказаний інший розмір. Саму річ не оглянула ( купальник) одразу відмовилась на новій пошті.
Від шафи прийшло повідомлення- відмова від товару , бонусні грн, і т.д.
Після мого повідомлення , вона знову повернулась на пошту- оглянула і все-таки забрала його.
На шафі так нічого не змінилось в статусі, на запит поки не відповідають, хоч і терміновий вказано.
А покупець забрала товар, і їй Ок. Каже- кошти їй не повернули, чекаємо відповіді від шафи.
У кого була подібна ситуація? Як вирішилось?
очки_ннадо• 27 августа 2022
Вам треба було попередити про заміну пакету, тим паче, на ньому вказаний розмір. Я б теж не забрала, бо навіщо мені роздивлятись товар, який не відповідає розміру
4
Veronika_100k• 27 августа 2022
Ответ дляочки_ннадо
Вам треба було попередити про заміну пакету, тим паче, на ньому вказаний розмір. Я б теж не забрала, бо навіщо мені роздивлятись товар, який не відповідає розміру
Речь ведь не об этом.
1
Та легко!• 27 августа 2022
Ответ дляочки_ннадо
Вам треба було попередити про заміну пакету, тим паче, на ньому вказаний розмір. Я б теж не забрала, бо навіщо мені роздивлятись товар, який не відповідає розміру
Часто размера не совпадают с нашими, особенно если это китайщина
1
очки_ннадо• 27 августа 2022
8
очки_ннадо• 27 августа 2022
Ответ дляVeronika_100k
Речь ведь не об этом.
Я розумію, але тоді б не сталося того, що сталося.
Та легко!• 27 августа 2022
Ждите ответ от шафы, я ждала на днях 4 сутки. И покупатель хитрая шныра, бесплатный купальник получила. Ей деньги даже если не пришли то прийдут на днях. Шафа за отмену несколько дней возвращает
3
Veronika_100k• 27 августа 2022
Ответ дляочки_ннадо
Я розумію, але тоді б не сталося того, що сталося.
Так уже случилось, вы думаете автор не сделала вывод и решили ее научить?
1
Куда_бежать• 27 августа 2022
Каждый раз читая темы про волшебную шкафу , убеждаюсь ,что правильно я выключила ,,безопасную сделку,,
8
НеГолосую• 27 августа 2022
Ситуация, конечно, интересная. Я вам сочувствую, это очередная нервотрёпка.
Вообще, если от товара уже отказался покупатель, и в системе оператор сделал соответствующую отметку, то как он мог через некоторое время её выдать? Получается, по документам, от товара отказались и он едет обратно, а по факту оператор его украл во благо покупателя.
Вообще, если от товара уже отказался покупатель, и в системе оператор сделал соответствующую отметку, то как он мог через некоторое время её выдать? Получается, по документам, от товара отказались и он едет обратно, а по факту оператор его украл во благо покупателя.
2
автор
Девальвация
• 27 августа 2022
Звичайно я зробила висновок, і шкодую, що взагалі вона повернулась на пошту. Хай би краще він до мене повернувся.
автор
Девальвация
• 27 августа 2022
Ответ дляНеГолосую
Ситуация, конечно, интересная. Я вам сочувствую, это очередная нервотрёпка.
Вообще, если от товара уже отказался покупатель, и в системе оператор сделал соответствующую отметку, то как он мог через некоторое время её выдать? Получается, по документам, от товара отказались и он едет обратно, а по факту оператор его украл во благо покупателя.
Вообще, если от товара уже отказался покупатель, и в системе оператор сделал соответствующую отметку, то как он мог через некоторое время её выдать? Получается, по документам, от товара отказались и он едет обратно, а по факту оператор его украл во благо покупателя.
Маю скріни з пошти, що відправлення отримано, але по шафі взагалі не відобразилося це
автор
Девальвация
• 27 августа 2022
Ответ дляочки_ннадо
Вам треба було попередити про заміну пакету, тим паче, на ньому вказаний розмір. Я б теж не забрала, бо навіщо мені роздивлятись товар, який не відповідає розміру
А я б і по бірці перевірила, тим паче , пакет відкритий був) але дякую за відповідь
1
НеГолосую• 27 августа 2022
Ответ дляДевальвация
Маю скріни з пошти, що відправлення отримано, але по шафі взагалі не відобразилося це
Предоставьте эти скрины админу шафы. Они там тупоголовые, отвечают шаблонами. Нужно сразу всё им показать
2
автор
Девальвация
• 28 августа 2022
Ответ дляlenakarp
Мне кажется, тут виновата почта , человек должен сразу или забрать или отказаться, так как работает система оплаты сайта, и если оформили сразу отказ то автоматически деньги возвращаются
По моему вас покупатель надул
По моему вас покупатель надул
Теж до цього схиляюся…🥺
1
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу