Кукусикиииииии• 18 октября в 14:40
Повернення товару, невже це ок?
Раніше тут створювала тему, що купила телефон на розетці ,він з браком виявився. Я повернула впродовж 14 днів ,чекала на повернення коштів 2тижні. І зараз мені пишуть : Відповідно до статусу від сервісного центру — товар відремонтовано.
Наразі, очікуємо повернення товару в сервісний відділ магазину. Після надходження, погодимо з Вами отримання товару.
Очікуйте, будь ласка.
А якщо знову почне глючити ? Сподівалась, що повернуть кошти за бракований товар, який був повернутий по закону в термін 14 днів..
Наразі, очікуємо повернення товару в сервісний відділ магазину. Після надходження, погодимо з Вами отримання товару.
Очікуйте, будь ласка.
А якщо знову почне глючити ? Сподівалась, що повернуть кошти за бракований товар, який був повернутий по закону в термін 14 днів..
На_оба_рот• 18 октября в 14:42
Можу тільки поспівчувати, у мене була схожа ситуація з відеореєстратором, купила в комфі, одразу почав глючити, вони гроші повертати не захотіли, типу підлягає ремонту, відремонтували, проїздила з ним пару днів. Почалася війна і я його зняла, пролежав 2 роки, нещодавно дістала, а він як не працював, так і не працює, викинула у смітник.
2
Домашня Зюзя• 18 октября в 14:43
До 14 днів повертати можна новий товар, який залишається у заводській упаковці, не доставався і не вмикався взагалі. Так що тут ви провтикали, якщо у вас по телефону видно що він включався. При браку можна лише на ремонт розраховувати якщо включали, користуватися пробували, а не візуальний дефект такий, що ви не відкриваючи телефон його повернули. Треба було упакувати як було і сказати що причина повернення - ’передумала купувати цю модель’
1
7
автор
Кукусикиииииии
• 18 октября в 14:48
Ответ дляДомашня Зюзя
До 14 днів повертати можна новий товар, який залишається у заводській упаковці, не доставався і не вмикався взагалі. Так що тут ви провтикали, якщо у вас по телефону видно що він включався. При браку можна лише на ремонт розраховувати якщо включали, користуватися пробували, а не візуальний дефект такий, що ви не відкриваючи телефон його повернули. Треба було упакувати як було і сказати що причина повернення - ’передумала купувати цю модель’
Так зовні не було дефектів, а ось почала користуватись, він кожен день по 4-5-6 разів перезагружався сам по собі.
Домашня Зюзя• 18 октября в 14:50
Ответ дляКукусикиииииии
Так зовні не було дефектів, а ось почала користуватись, він кожен день по 4-5-6 разів перезагружався сам по собі.
ну все, якщо користувалися, то вже пункт про повернення до 14 днів не підходить. Наступний раз будете знати про це, і при поверненні не розказувати про брак, а скласти як було і казати що передумала, бо ’колір корпусу не золотий’
1
8
автор
Кукусикиииииии
• 18 октября в 14:55
Ответ дляНа_оба_рот
Можу тільки поспівчувати, у мене була схожа ситуація з відеореєстратором, купила в комфі, одразу почав глючити, вони гроші повертати не захотіли, типу підлягає ремонту, відремонтували, проїздила з ним пару днів. Почалася війна і я його зняла, пролежав 2 роки, нещодавно дістала, а він як не працював, так і не працює, викинула у смітник.
В нас теж саме було з павербанком. Був в ремонті по гарантії, повернули -знову не заряджається. Здали повторно ,тоді вже повернули кошти. Але з телефоном ,не хочеться бігати постійно по ремонтах і чекати тижнями його назад. Бо телефон потрібен для звʼязку.
Шкода дуже ,що так((
Шкода дуже ,що так((
1
автор
Кукусикиииииии
• 18 октября в 14:59
Ответ дляДомашня Зюзя
ну все, якщо користувалися, то вже пункт про повернення до 14 днів не підходить. Наступний раз будете знати про це, і при поверненні не розказувати про брак, а скласти як було і казати що передумала, бо ’колір корпусу не золотий’
Ех, дякую. На майбутнє буду знати.
Тоді дивно, як же моя подруга купує техніку , користується день-два , щось не сподобалось і вони спокійно повертають назад в магазин. Хоча це і гриль був ,на якому вже готували і інша техніка для дому.
Но правда, вони в Європі.
Тоді дивно, як же моя подруга купує техніку , користується день-два , щось не сподобалось і вони спокійно повертають назад в магазин. Хоча це і гриль був ,на якому вже готували і інша техніка для дому.
Но правда, вони в Європі.
7
я как-то взяла телефон новый, через пару-тройку дней поняла, что там глюк в прошивке - то меня не слышут, то я. Сдала. Мне сказали либо ждать из ремонта либо вот вам новый, но другого цвета. Я забрала сразу др. цвета (в том, что он прям новый крепко сомневаюсь, вероятнее всего такой же отремонтированные или перепрошитый).
Капитошечка• 18 октября в 15:14
Ответ дляДомашня Зюзя
До 14 днів повертати можна новий товар, який залишається у заводській упаковці, не доставався і не вмикався взагалі. Так що тут ви провтикали, якщо у вас по телефону видно що він включався. При браку можна лише на ремонт розраховувати якщо включали, користуватися пробували, а не візуальний дефект такий, що ви не відкриваючи телефон його повернули. Треба було упакувати як було і сказати що причина повернення - ’передумала купувати цю модель’
Нам так сказали вернуть по поводу другой вещи. Была недоукоплектована из-за чего нельзя было пользоваться. Плюс поняли, что возьмём лучше другую модель.
Менеджер сказал, что если вернём из-за укомплектации, то нам добавят недостающие детали и отправят обратно.
Менеджер сказал, что если вернём из-за укомплектации, то нам добавят недостающие детали и отправят обратно.
автор
Кукусикиииииии
• 18 октября в 15:37
Ответ дляСон і дрімота
Автор, яка модель телефону?
13 айфон
Невгамовна сила• 18 октября в 16:53
Ответ дляКукусикиииииии
Да .
настаивайте на возврате денег. Покупали за наличные или оплата частями?
автор
Кукусикиииииии
• 18 октября в 17:41
Ответ дляНевгамовна сила
настаивайте на возврате денег. Покупали за наличные или оплата частями?
Оплата частями была. Есть в таком случае гарантия возврата средств ?
Невгамовна сила• 18 октября в 19:03
Ответ дляКукусикиииииии
Оплата частями была. Есть в таком случае гарантия возврата средств ?
Да. Вам вернут всю сумму, а вы будете выплачивать рассрочку по товару, или можете погасить досрочно. Опять же, если продавец именно розетка, а не другой на маркетплейсе розетка. Во всяком случае у меня так было, возвращала технику, но не телефон. Если есть возможность, уточните у консультантов как происходит обмен, желательно не в том же отделении где отдавали товар.
Невгамовна сила• 18 октября в 19:08
ошиблась, не обмен, а возврат средств.( уточнить у консультанта в точке выдачи розетка).
автор
Кукусикиииииии
• 18 октября в 20:04
Ответ дляНевгамовна сила
ошиблась, не обмен, а возврат средств.( уточнить у консультанта в точке выдачи розетка).
Спасибо вам большое за совет 🙏🏻буду пытаться вернуть товар. У мужа как раз есть приятель ,который работает в розетке. Может он подскажет по возврату товара.
А вы технику возвращали тоже с браком? Как быстро они приняли решение о возврате ?
А вы технику возвращали тоже с браком? Как быстро они приняли решение о возврате ?
Невгамовна сила• 18 октября в 21:01
Ответ дляКукусикиииииии
Спасибо вам большое за совет 🙏🏻буду пытаться вернуть товар. У мужа как раз есть приятель ,который работает в розетке. Может он подскажет по возврату товара.
А вы технику возвращали тоже с браком? Как быстро они приняли решение о возврате ?
А вы технику возвращали тоже с браком? Как быстро они приняли решение о возврате ?
брака не было. Уточнили причину, сказала что не то что хотела. По возврату денег на карту - в течении суток, вернули всю сумму на карту с котрой была оформлена оплата частями.
Невгамовна сила• 18 октября в 21:11
но вы лучше уточните. У вас товар уехал в сервисный центр. Вот тут как поступить? говорить, что не поняли и вас ввели в заблуждение , что не деньги вернули а на ремонт отправили или это был не ремонт а диагостика. В чем проблема? в самом устройстве или каком-то закачанном приложении?
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Назад Комментарии к ответу