мистерЛяпсус• 24 октября 2024
Комфі - шахраї!!! Не раджу у них купувати!
Постараюсь стисло. Купила в комфі вакууматор, не дешевий, електролюкс. Через 3 місяці перестав вакуумувати, бо тріснуло одне із кріплень. Хотіла просто залити клеєм і далі користуватись, але в підтримці електролюксу сказали, що замінять, треба лише по гарантії передати на ремонт. Привезла в комфі, щоб передали в сервісний центр, в акті приймання-передачі вказали, що тріщина на кріпленні. Через деякий час надіслали повідомлення, щоб приїхала забрала. Дивлюсь, а кріплення відламане і його взагалі немає. Тобто, клеїти вже немає чого(( Приймальниця запевняє, що так і було, але я ж знаю, як було!!! І тепер все. Був вакууматор за 2000 грн. Тепер немає ні грошей, ні вакууматора. Ще й натякнули, що я брехуха. Написла претензію - послали, бо то механічне пошкодження. І я не можу ніяк доказати, що то не я відламала, а співробітниця комфі((( Дівчат, вже немає ніяких шансів щось доказати? Мене тупо кинули?
1
3
13
Котя_люлю• 24 октября 2024
Шкода, що сталося, але це, скоріше за все, накосячив якийсь співробітник і спихає на Вас (
Можливо претензія допоможе )
Можливо претензія допоможе )
19
После шести ни-ни• 24 октября 2024
Инструкция есть? Там обычно указывается комплектность. Если не в самой инструкции, то на сайте производителя. Вам при приемке давали акт? Там должно быть указано отсутствие детали, если её не было.
12
Кусачая Я• 24 октября 2024
я щось не зрозуміла, вам же обіцяли поміняти пог гарантії. То, виходить, комфі навіть не передали в СЦ?
11
курасаны• 24 октября 2024
Купували, купую і буду купувати. А такі ситуації бувають в кожному магазині.
8
17
Сиджу тихенько• 24 октября 2024
Это не комфи, а наша общая схема обслуживание клиентов. Не они тебе доказывают какие они классные и всегда тебе помогут, а ты должен им доказать, что они должны тебе помочь.
2
15
автор
мистерЛяпсус
• 24 октября 2024
Ответ дляКотя_люлю
Шкода, що сталося, але це, скоріше за все, накосячив якийсь співробітник і спихає на Вас (
Можливо претензія допоможе )
Можливо претензія допоможе )
Я писала претензію. Відповіли, що то я сама відламала. Радила подивитись по камерах, що я віддавала з кріпленням, а відламав вже співробітник, але не хочуть. Кажуть, що то я сама відламала, хоча в акті приймання-передачі вказано, що тріщина на кріпленні, а не відсутнє кріплення. Невже немає на них управи?
5
из_под_тишка• 24 октября 2024
Автор, согласна с вами полностью. На этой неделе купила у них товар- подсунули бракованный. На следующий день, когда я позвонила с просьбой заменить - мне сообщили, что ’подумают, чем могут мне помочь’. Это вообще нормально?
Заменили, конечно. Но больше я с этим магазином иметь дело не буду
Заменили, конечно. Но больше я с этим магазином иметь дело не буду
4
из_под_тишка• 24 октября 2024
Ответ дляСиджу тихенько
Это не комфи, а наша общая схема обслуживание клиентов. Не они тебе доказывают какие они классные и всегда тебе помогут, а ты должен им доказать, что они должны тебе помочь.
Ещё до войны было не так
автор
мистерЛяпсус
• 24 октября 2024
Ответ дляКусачая Я
я щось не зрозуміла, вам же обіцяли поміняти пог гарантії. То, виходить, комфі навіть не передали в СЦ?
По телефону обіцяли, бо то міг бути брак пластика. Але по факту мене послали... відповіли, що механічне пошкодження. Може й механічне, але те кріплення відламала не я
Кусачая Я• 24 октября 2024
Претензію шліть заказним листом з описом і повідомленням про вручення, тому що в Акті прийомці - тріщина (Не написали б вони тріщину привідсутністі кріплення), а повернулся - відсутність елемента.
11
автор
мистерЛяпсус
• 24 октября 2024
Ответ дляПосле шести ни-ни
Инструкция есть? Там обычно указывается комплектность. Если не в самой инструкции, то на сайте производителя. Вам при приемке давали акт? Там должно быть указано отсутствие детали, если её не было.
В акте указали, что трещина на детали, а не ее отсутствие. Но все равно не могу ничего доказать((
После шести ни-ни• 24 октября 2024
Вот мне интересно, как отличают брак пластика от механического повреждения?
Или крепление отламали, чтоб провести экспертизу?
Или крепление отламали, чтоб провести экспертизу?
Кіна не буде• 24 октября 2024
Ответ дляКусачая Я
я щось не зрозуміла, вам же обіцяли поміняти пог гарантії. То, виходить, комфі навіть не передали в СЦ?
Механічні пошкодження, це покупець сам нашкодив, і гарантії не підлягає. Тільки за гроші підти і відремонтувати. Яка різниця тріщіна там , чи відламано, , ремонт не по гарантії.
4
1
Сиджу тихенько• 24 октября 2024
Ответ дляиз_под_тишка
Ещё до войны было не так
Та всегда так было. Холодильник сломался - проще за свои деньги починить, потому что будешь месяц без холодильника и ещё сам привези, отвези. Со всей крупной бытовой так. Если что-то мелкое, то всегда стараются доказать, что это ты лох уронил, отламал, залил, неправильно кнопки нажимал.
1
автор
мистерЛяпсус
• 24 октября 2024
Ответ длякурасаны
Купували, купую і буду купувати. А такі ситуації бувають в кожному магазині.
Ви та сама співробітниця, яка відламала кріплення і тепер спихує все на мене?))
А якщо серйозно: так, бувають, але їх вирішують і не звинувачують не винних
А якщо серйозно: так, бувають, але їх вирішують і не звинувачують не винних
3
НичеНипанимаю• 24 октября 2024
Странно, что Комфи вообще его приняли у себя. Было пару раз гарантийных ремонтов, то магазин сразу давал адрес СЦ. Сами даже не брали товар. Говорили, что после продажи отношения к товару больше не имеют.
2
Кусачая Я• 24 октября 2024
Ответ дляКіна не буде
Механічні пошкодження, це покупець сам нашкодив, і гарантії не підлягає. Тільки за гроші підти і відремонтувати. Яка різниця тріщіна там , чи відламано, , ремонт не по гарантії.
Типу да. Але ж СЦ обіцяв замінити. Чому не замінили, а доламали? Чи Комфі навіь не передав у СЦ?
ТихоЯ• 24 октября 2024
Давно перестала покупать в комфи. Не нравится обслуживание. Стадо баранов набегающее на тебя. А на вопрос ответить профессионально не в состоянии. Спросишь чтото, стоят хихикают. Видимо одних долбодятлов набирают(((
6
автор
мистерЛяпсус
• 24 октября 2024
Ответ дляПосле шести ни-ни
Пишите претензию, конечно и связывайтесь с сц
Претензии уже 2 написала. СЦ получил из комфи уже с отломанной деталью, поэтому написал, что механическое повреждение. Претензии именно к сотрудникам комфи, что они отломали и обвиняют меня
Жена аллигатора• 24 октября 2024
Ответ дляПосле шести ни-ни
Инструкция есть? Там обычно указывается комплектность. Если не в самой инструкции, то на сайте производителя. Вам при приемке давали акт? Там должно быть указано отсутствие детали, если её не было.
Так это же не деталь отдельная.
2
Ms. Скромность• 24 октября 2024
Ответ длямистерЛяпсус
Я писала претензію. Відповіли, що то я сама відламала. Радила подивитись по камерах, що я віддавала з кріпленням, а відламав вже співробітник, але не хочуть. Кажуть, що то я сама відламала, хоча в акті приймання-передачі вказано, що тріщина на кріпленні, а не відсутнє кріплення. Невже немає на них управи?
пишіть претензію, якщо акт приймання є
Ms. Dolly• 24 октября 2024
У вас є підписаний акт де вказана саме тріщина. Треба було відразу викликати адміністратора і вимагати складати відмову від гарантійних зобовязань але обов´язково з детальним поясненням як саме тріщина перетворилася на зламану деталь, а також вимагати офіційну відмову від СЦ (вони в будь-якому випадку повинні були туди його відправити, вони діють лише як посередники) бо вам з цими документами потім звертатися до служби захисту прав споживачів. Логічно, що вони б в житті такого не написали. А почали б відмовлятися - кажете що викликаєте поліцію бо є факт порчі вашого майна співробітниками. Повірте 90% що вони би зробили заміну або повернення коштів, бо їм той гемор теж ні до чого. Але це на майбутнє вже, бо якщо ви пішли з магазину з тим вакууматором то вже не доведете що то не ви відламали коли вийшли....
6
Томатико• 24 октября 2024
Це не гарантійний випадок. Тріщина кріплення це механічне ушкодження.
2
автор
мистерЛяпсус
• 24 октября 2024
Ответ дляиз_под_тишка
Автор, согласна с вами полностью. На этой неделе купила у них товар- подсунули бракованный. На следующий день, когда я позвонила с просьбой заменить - мне сообщили, что ’подумают, чем могут мне помочь’. Это вообще нормально?
Заменили, конечно. Но больше я с этим магазином иметь дело не буду
Заменили, конечно. Но больше я с этим магазином иметь дело не буду
Я подозреваю, что мне тоже продали уже с трещиной, а я не додумалась проверить
из_под_тишка• 24 октября 2024
Ответ длямистерЛяпсус
Я подозреваю, что мне тоже продали уже с трещиной, а я не додумалась проверить
Вполне может быть. Они вместо того,чтобы продавать товар как повреждённый с уценкой, пытаются его спихнуть как нормальный
1
После шести ни-ни• 24 октября 2024
Ответ длямистерЛяпсус
По телефону обіцяли, бо то міг бути брак пластика. Але по факту мене послали... відповіли, що механічне пошкодження. Може й механічне, але те кріплення відламала не я
Я подобным образом бодалась с эпицентром. Была не техника, а стул, у которого треснуло сиденье в месте крепления ножек (в течение первого месяца использования). Никто стул не ронял, не прыгал, только сидели. Недели две мы вяло переписывались. По фото мне упорно твердили, что это мех. повреждение и они не при чем и на экспертизу даже не примут. В общем послали меня самостоятельно делать экспертизу и обращаться в суд, если я такая вредная.
Я вредная ,но война началась, стало не до того.
Я вредная ,но война началась, стало не до того.
Томатико• 24 октября 2024
Ответ длямистерЛяпсус
Претензии уже 2 написала. СЦ получил из комфи уже с отломанной деталью, поэтому написал, что механическое повреждение. Претензии именно к сотрудникам комфи, что они отломали и обвиняют меня
Ну так як там була тріщина, то логічно, що воно в будь який час відламалося.
из_под_тишка• 24 октября 2024
Ответ дляMs. Dolly
У вас є підписаний акт де вказана саме тріщина. Треба було відразу викликати адміністратора і вимагати складати відмову від гарантійних зобовязань але обов´язково з детальним поясненням як саме тріщина перетворилася на зламану деталь, а також вимагати офіційну відмову від СЦ (вони в будь-якому випадку повинні були туди його відправити, вони діють лише як посередники) бо вам з цими документами потім звертатися до служби захисту прав споживачів. Логічно, що вони б в житті такого не написали. А почали б відмовлятися - кажете що викликаєте поліцію бо є факт порчі вашого майна співробітниками. Повірте 90% що вони би зробили заміну або повернення коштів, бо їм той гемор теж ні до чого. Але це на майбутнє вже, бо якщо ви пішли з магазину з тим вакууматором то вже не доведете що то не ви відламали коли вийшли....
Мне, кстати, заменили товар только после того, как я пообещала приехать вечером с полицией
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу