мистерЛяпсус• 24 октября в 10:53
Комфі - шахраї!!! Не раджу у них купувати!
Постараюсь стисло. Купила в комфі вакууматор, не дешевий, електролюкс. Через 3 місяці перестав вакуумувати, бо тріснуло одне із кріплень. Хотіла просто залити клеєм і далі користуватись, але в підтримці електролюксу сказали, що замінять, треба лише по гарантії передати на ремонт. Привезла в комфі, щоб передали в сервісний центр, в акті приймання-передачі вказали, що тріщина на кріпленні. Через деякий час надіслали повідомлення, щоб приїхала забрала. Дивлюсь, а кріплення відламане і його взагалі немає. Тобто, клеїти вже немає чого(( Приймальниця запевняє, що так і було, але я ж знаю, як було!!! І тепер все. Був вакууматор за 2000 грн. Тепер немає ні грошей, ні вакууматора. Ще й натякнули, що я брехуха. Написла претензію - послали, бо то механічне пошкодження. І я не можу ніяк доказати, що то не я відламала, а співробітниця комфі((( Дівчат, вже немає ніяких шансів щось доказати? Мене тупо кинули?
1
3
13
Котя_люлю• 24 октября в 10:55
Шкода, що сталося, але це, скоріше за все, накосячив якийсь співробітник і спихає на Вас (
Можливо претензія допоможе )
Можливо претензія допоможе )
19
После шести ни-ни• 24 октября в 10:56
Инструкция есть? Там обычно указывается комплектность. Если не в самой инструкции, то на сайте производителя. Вам при приемке давали акт? Там должно быть указано отсутствие детали, если её не было.
12
Кусачая Я• 24 октября в 10:56
я щось не зрозуміла, вам же обіцяли поміняти пог гарантії. То, виходить, комфі навіть не передали в СЦ?
11
курасаны• 24 октября в 10:57
Купували, купую і буду купувати. А такі ситуації бувають в кожному магазині.
8
17
Сиджу тихенько• 24 октября в 10:57
Это не комфи, а наша общая схема обслуживание клиентов. Не они тебе доказывают какие они классные и всегда тебе помогут, а ты должен им доказать, что они должны тебе помочь.
2
15
автор
мистерЛяпсус
• 24 октября в 10:58
Ответ дляКотя_люлю
Шкода, що сталося, але це, скоріше за все, накосячив якийсь співробітник і спихає на Вас (
Можливо претензія допоможе )
Можливо претензія допоможе )
Я писала претензію. Відповіли, що то я сама відламала. Радила подивитись по камерах, що я віддавала з кріпленням, а відламав вже співробітник, але не хочуть. Кажуть, що то я сама відламала, хоча в акті приймання-передачі вказано, що тріщина на кріпленні, а не відсутнє кріплення. Невже немає на них управи?
5
из_под_тишка• 24 октября в 10:58
Автор, согласна с вами полностью. На этой неделе купила у них товар- подсунули бракованный. На следующий день, когда я позвонила с просьбой заменить - мне сообщили, что ’подумают, чем могут мне помочь’. Это вообще нормально?
Заменили, конечно. Но больше я с этим магазином иметь дело не буду
Заменили, конечно. Но больше я с этим магазином иметь дело не буду
4
из_под_тишка• 24 октября в 10:59
Ответ дляСиджу тихенько
Это не комфи, а наша общая схема обслуживание клиентов. Не они тебе доказывают какие они классные и всегда тебе помогут, а ты должен им доказать, что они должны тебе помочь.
Ещё до войны было не так
автор
мистерЛяпсус
• 24 октября в 10:59
Ответ дляКусачая Я
я щось не зрозуміла, вам же обіцяли поміняти пог гарантії. То, виходить, комфі навіть не передали в СЦ?
По телефону обіцяли, бо то міг бути брак пластика. Але по факту мене послали... відповіли, що механічне пошкодження. Може й механічне, але те кріплення відламала не я
Кусачая Я• 24 октября в 10:59
Претензію шліть заказним листом з описом і повідомленням про вручення, тому що в Акті прийомці - тріщина (Не написали б вони тріщину привідсутністі кріплення), а повернулся - відсутність елемента.
11
автор
мистерЛяпсус
• 24 октября в 11:01
Ответ дляПосле шести ни-ни
Инструкция есть? Там обычно указывается комплектность. Если не в самой инструкции, то на сайте производителя. Вам при приемке давали акт? Там должно быть указано отсутствие детали, если её не было.
В акте указали, что трещина на детали, а не ее отсутствие. Но все равно не могу ничего доказать((
После шести ни-ни• 24 октября в 11:01
Вот мне интересно, как отличают брак пластика от механического повреждения?
Или крепление отламали, чтоб провести экспертизу?
Или крепление отламали, чтоб провести экспертизу?
Кіна не буде• 24 октября в 11:01
Ответ дляКусачая Я
я щось не зрозуміла, вам же обіцяли поміняти пог гарантії. То, виходить, комфі навіть не передали в СЦ?
Механічні пошкодження, це покупець сам нашкодив, і гарантії не підлягає. Тільки за гроші підти і відремонтувати. Яка різниця тріщіна там , чи відламано, , ремонт не по гарантії.
4
1
Сиджу тихенько• 24 октября в 11:02
Ответ дляиз_под_тишка
Ещё до войны было не так
Та всегда так было. Холодильник сломался - проще за свои деньги починить, потому что будешь месяц без холодильника и ещё сам привези, отвези. Со всей крупной бытовой так. Если что-то мелкое, то всегда стараются доказать, что это ты лох уронил, отламал, залил, неправильно кнопки нажимал.
1
автор
мистерЛяпсус
• 24 октября в 11:03
Ответ длякурасаны
Купували, купую і буду купувати. А такі ситуації бувають в кожному магазині.
Ви та сама співробітниця, яка відламала кріплення і тепер спихує все на мене?))
А якщо серйозно: так, бувають, але їх вирішують і не звинувачують не винних
А якщо серйозно: так, бувають, але їх вирішують і не звинувачують не винних
3
НичеНипанимаю• 24 октября в 11:04
Странно, что Комфи вообще его приняли у себя. Было пару раз гарантийных ремонтов, то магазин сразу давал адрес СЦ. Сами даже не брали товар. Говорили, что после продажи отношения к товару больше не имеют.
2
Кусачая Я• 24 октября в 11:04
Ответ дляКіна не буде
Механічні пошкодження, це покупець сам нашкодив, і гарантії не підлягає. Тільки за гроші підти і відремонтувати. Яка різниця тріщіна там , чи відламано, , ремонт не по гарантії.
Типу да. Але ж СЦ обіцяв замінити. Чому не замінили, а доламали? Чи Комфі навіь не передав у СЦ?
ТихоЯ• 24 октября в 11:04
Давно перестала покупать в комфи. Не нравится обслуживание. Стадо баранов набегающее на тебя. А на вопрос ответить профессионально не в состоянии. Спросишь чтото, стоят хихикают. Видимо одних долбодятлов набирают(((
6
автор
мистерЛяпсус
• 24 октября в 11:04
Ответ дляПосле шести ни-ни
Пишите претензию, конечно и связывайтесь с сц
Претензии уже 2 написала. СЦ получил из комфи уже с отломанной деталью, поэтому написал, что механическое повреждение. Претензии именно к сотрудникам комфи, что они отломали и обвиняют меня
Жена аллигатора• 24 октября в 11:05
Ответ дляПосле шести ни-ни
Инструкция есть? Там обычно указывается комплектность. Если не в самой инструкции, то на сайте производителя. Вам при приемке давали акт? Там должно быть указано отсутствие детали, если её не было.
Так это же не деталь отдельная.
2
Ms. Скромность• 24 октября в 11:05
Ответ длямистерЛяпсус
Я писала претензію. Відповіли, що то я сама відламала. Радила подивитись по камерах, що я віддавала з кріпленням, а відламав вже співробітник, але не хочуть. Кажуть, що то я сама відламала, хоча в акті приймання-передачі вказано, що тріщина на кріпленні, а не відсутнє кріплення. Невже немає на них управи?
пишіть претензію, якщо акт приймання є
Ms. Dolly• 24 октября в 11:06
У вас є підписаний акт де вказана саме тріщина. Треба було відразу викликати адміністратора і вимагати складати відмову від гарантійних зобовязань але обов´язково з детальним поясненням як саме тріщина перетворилася на зламану деталь, а також вимагати офіційну відмову від СЦ (вони в будь-якому випадку повинні були туди його відправити, вони діють лише як посередники) бо вам з цими документами потім звертатися до служби захисту прав споживачів. Логічно, що вони б в житті такого не написали. А почали б відмовлятися - кажете що викликаєте поліцію бо є факт порчі вашого майна співробітниками. Повірте 90% що вони би зробили заміну або повернення коштів, бо їм той гемор теж ні до чого. Але це на майбутнє вже, бо якщо ви пішли з магазину з тим вакууматором то вже не доведете що то не ви відламали коли вийшли....
6
Томатико• 24 октября в 11:06
Це не гарантійний випадок. Тріщина кріплення це механічне ушкодження.
2
автор
мистерЛяпсус
• 24 октября в 11:06
Ответ дляиз_под_тишка
Автор, согласна с вами полностью. На этой неделе купила у них товар- подсунули бракованный. На следующий день, когда я позвонила с просьбой заменить - мне сообщили, что ’подумают, чем могут мне помочь’. Это вообще нормально?
Заменили, конечно. Но больше я с этим магазином иметь дело не буду
Заменили, конечно. Но больше я с этим магазином иметь дело не буду
Я подозреваю, что мне тоже продали уже с трещиной, а я не додумалась проверить
из_под_тишка• 24 октября в 11:08
Ответ длямистерЛяпсус
Я подозреваю, что мне тоже продали уже с трещиной, а я не додумалась проверить
Вполне может быть. Они вместо того,чтобы продавать товар как повреждённый с уценкой, пытаются его спихнуть как нормальный
1
После шести ни-ни• 24 октября в 11:08
Ответ длямистерЛяпсус
По телефону обіцяли, бо то міг бути брак пластика. Але по факту мене послали... відповіли, що механічне пошкодження. Може й механічне, але те кріплення відламала не я
Я подобным образом бодалась с эпицентром. Была не техника, а стул, у которого треснуло сиденье в месте крепления ножек (в течение первого месяца использования). Никто стул не ронял, не прыгал, только сидели. Недели две мы вяло переписывались. По фото мне упорно твердили, что это мех. повреждение и они не при чем и на экспертизу даже не примут. В общем послали меня самостоятельно делать экспертизу и обращаться в суд, если я такая вредная.
Я вредная ,но война началась, стало не до того.
Я вредная ,но война началась, стало не до того.
Томатико• 24 октября в 11:08
Ответ длямистерЛяпсус
Претензии уже 2 написала. СЦ получил из комфи уже с отломанной деталью, поэтому написал, что механическое повреждение. Претензии именно к сотрудникам комфи, что они отломали и обвиняют меня
Ну так як там була тріщина, то логічно, що воно в будь який час відламалося.
из_под_тишка• 24 октября в 11:09
Ответ дляMs. Dolly
У вас є підписаний акт де вказана саме тріщина. Треба було відразу викликати адміністратора і вимагати складати відмову від гарантійних зобовязань але обов´язково з детальним поясненням як саме тріщина перетворилася на зламану деталь, а також вимагати офіційну відмову від СЦ (вони в будь-якому випадку повинні були туди його відправити, вони діють лише як посередники) бо вам з цими документами потім звертатися до служби захисту прав споживачів. Логічно, що вони б в житті такого не написали. А почали б відмовлятися - кажете що викликаєте поліцію бо є факт порчі вашого майна співробітниками. Повірте 90% що вони би зробили заміну або повернення коштів, бо їм той гемор теж ні до чого. Але це на майбутнє вже, бо якщо ви пішли з магазину з тим вакууматором то вже не доведете що то не ви відламали коли вийшли....
Мне, кстати, заменили товар только после того, как я пообещала приехать вечером с полицией
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Назад Комментарии к ответу