sovetchitsa
Советчица
Вход Регистрация
Спросить Советую Промо публикация Поиск товара
Настройки
Язык меню: ru ua Шрифт: a a a
Служба поддержки
Вход Регистрация
Правила | Ограничения | Cookies
©2008—2025 Советчица Kidstaff
Советчица - Семья, Дом, Дети - Дети
anonim_126
Кусачая Я• 04 декабря 2024

Не играеися ножками

Девочки,когда ваши детки начали играть и тащить ножки в рот ? Кониакт рука-нога-рот? Нам 5.5,скоро 6 и еще этого нет(
woman_facepalming 1
7 0
Все фото темыКомментарии автораМои ответы
anonim_184
Говорю-балакаю• 04 декабря 2024
1
А должны так делать? Мои так не делали. Выросли всё норм
like 2
anonim_126
автор Кусачая Я • 04 декабря 2024
2
Ответ дляГоворю-балакаю
А должны так делать? Мои так не делали. Выросли всё норм
Большинство делают))
woman_facepalming 2
anonim_205
черная мамба• 04 декабря 2024
3
Есть протокол моз по уходу за ребёнком до 3лет и там таблица, в которой указаны критические умения по месяцам. Естественно ножки в рот там нет.
like 2
anonim_126
автор Кусачая Я • 04 декабря 2024
4
Ответ длячерная мамба
Есть протокол моз по уходу за ребёнком до 3лет и там таблица, в которой указаны критические умения по месяцам. Естественно ножки в рот там нет.
Блин,ее в интернете можна найти?
anonim_210
Всміхайлик• 04 декабря 2024
5
вам 5,5 на двоих или на троих? если на троих - рано...
like 3 woman_facepalming 3
anonim_126
автор Кусачая Я • 04 декабря 2024
6
Ответ дляВсміхайлик
вам 5,5 на двоих или на троих? если на троих - рано...
На десятерых
anonim_205
черная мамба• 04 декабря 2024
7
Ответ дляКусачая Я
Блин,ее в интернете можна найти?
https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0149282-08#Te...
В самом конце додаток 4 с умениями по месяцам
А это в середине табличка как развивать:
Заняття по догляду з метою розвитку дитини
віком до 6 місяців
------------------------------------------------------------------
| Функції | Дії матері |
|------------+---------------------------------------------------|
|Крупна |Розвивати загальну рухову активність дитини, |
|моторика |стимулювати виконання наступних дій: підтримувати |
| |спроби дитини змінити положення тіла, викладати |
| |дитину на живіт, перевертати із спини на живіт. |
|------------+---------------------------------------------------|
|Дрібна |Проводити масаж пальців рук. Розвивати наступні |
|моторика |навики у дитини: пропонувати дитині іграшку, щоб |
| |вона старалася тягнутися до неї та утримувати її, |
| |вчити перекладати предмети із однієї руки в другу. |
| |Запропонувати дитині дерев´яні ложки і показати, як|
| |можна ними стукати. |
|------------+---------------------------------------------------|
|Зорове |Для стимуляції зорового сприйняття дитині необхідно|
|сприйняття |пропонувати яскраві предмети, контрастні прості |
| |фігури, щоб вона могла тягнутися за ними і |
| |розглядати їх. Запропонуйте матері дивитися дитині |
| |в очі, намагатися зловити погляд дитини, усміхатися|
| |і розмовляти з нею. |
|------------+---------------------------------------------------|
|Слухове |Для стимуляції слухового сприйняття необхідно, |
|сприйняття |якомога більше розмовляти з дитиною, використовуючи|
| |різні інтонації, кликати по імені, спонукаючи до |
| |відповідної голосової реакції, пропонувати слухати |
| |різні звукові іграшки (колотунчики, дзвіночки |
| |тощо). Дитині подобається подавати різні звуки, |
| |сміятися, дитина імітує звуки, які чує, тому |
| |важливо ’воркувати’ з дитиною, копіювати звуки |
| |дитини. Виконуючи звичні дії з дитиною, обов´язково|
| |називати їх, наприклад: ’будемо їсти’, ’дай ручку’,|
| |артикуляція повинна бути виразною. |
|------------+---------------------------------------------------|
|Імпресивна |Для стимулювання цього навику необхідно називати |
|та |дитину по імені, називати предмети, до яких вона |
|експресивна |проявляє цікавість, імена людей. Мати повинна |
|мова |реагувати на спроби дитини говорити, виконуючи дії |
| |в побуті, коментувати їх словами. |
|------------+---------------------------------------------------|
|Інтелекту- |Для розвитку інтелекту важливо сприяти формуванню |
|альний |цілеспрямованих дій. Годувати, купати, гуляти з |
|розвиток |дитиною в певні години, продумати ритуал підготовки|
| |до сну для того, щоб виробити у дитини здатність |
| |встановлювати прості причинно-наслідкові зв´язки. |
| |Дитина починає встановлювати найпростіший зв´язок |
| |між своїми діями і їх результатом (наприклад, якщо |
| |плакати, то візьмуть на руки). |
|------------+---------------------------------------------------|
|Гра |Необхідно гратися з дитиною. Можна пропонувати в |
| |якості іграшок чисті та безпечні предмети |
| |домашнього вжитку, щоб дитина могла тримати їх в |
| |руці, гриміти ними, кидати їх. Підвішувати іграшки,|
| |картинки із зображенням квадратів, кілець на |
| |віддалі 45-50 см від очей дитини. |
|------------+---------------------------------------------------|
|Емоції, |Для встановлення емоційного, тактильного контакту з|
|соціальна |дитиною необхідно якомога частіше брати дитину на |
|поведінка |руки, погладжувати та лагідно розмовляти з нею. |
------------------------------------------------------------------
Методичні посібники для проведення догляду з метою розвитку:
дзвіночки (із різного матеріалу),
attached-photo
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта

Похожие темы:

Ще з цiкавого


Популярные вопросы!

Сегодня Вчера 7 дней 30 дней

ещё

Сейчас читают!

Благотворительность!

Назад Комментарии к ответу

О нас | Служба Поддержки | Помощь

Правила | Ограничения | Cookies ©2008—2025 Советчица Kidstaff