sovetchitsa
Советчица
Вход Регистрация
Спросить Советую Промо публикация Поиск товара
Настройки
Язык меню: ru ua Шрифт: a a a
Служба поддержки
Вход Регистрация
Правила | Ограничения | Cookies
©2008—2025 Советчица Kidstaff
Советчица - Заказы и покупки - Спорные ситуации
anonim_24
Сіточка• 31 декабря 2024

В чому проблема скасувати замовлення?

Виникла така ситуація. Донька просила купити їй термолосини. Вчора замовляю я їх в магазині в Інстаграмі. Оплачую. Сьогодні приходить бабуся і дарує доньці термолосини. Дві пари нам не потрібні. Пишу в магазин і прошу скасувати замовлення. Відповідь: це неможливо, бо передала на склад на відправку. Прошу: то не відправляйте це замовлення. Відповідь: це неможливо. Написала: жаль. Це моє повідомлення навіть не прочитане.
Поясніть, хто в темі, справді неможливо не відправляти замовлення? В чому неправа я? Може, я продавцю здалася дивною, але викинути кілька сотень гривень на уже непотрібні лосини мені шкода.
показать весь текст
like 7
76 0
Все фото темыКомментарии автораМои ответы
  • 1
  • 2
  • 3
anonim_175
ОдинРазНадетое• 31 декабря 2024
61
Ответ дляУхахайкина
Є в них таке. Ти можешь зробити повернення або відмовитись від посилки, якщо не оплачена на пошті. Але коли замовлення оформлене скасувати його вже не можна. Верніше можна лише протягом пів години мабуть.
Ну ні, точно не так. Та в Європі можна білизну повертати протягом 28 днів. Якщо не ношена.
noavatar
Natal_ka91• 31 декабря 2024
62
Ответ дляСіточка
Загалом, я зрозуміла, в чому може бути справа. Дякую, що пояснили. Стиль спілкування продавця здався мені дещо агресивним, тому і виникли питання. Бог з ними, з тими лосінами.
Та таке, 2 пари лосин - норм, одна на зміну. Не розчаровуйтесь. А продавці різні бувають
like 1
anonim_42
Жинси на дитину• 31 декабря 2024
63
А ви вже їх оплатили?
Якщо ні то просто не забирайте
anonim_42
Жинси на дитину• 31 декабря 2024
64
Ответ дляЗамрійлива
Наприклад у мене була ситуація, на Modivo замовила взуття, оплатила. На протязі години я передивилась замовлення і зрозуміла, що не той розмір замовила, одразу написала в підтримку, щоб скасували. Відповіли що вже не можна скасувати
А чому замовили не свій розмір?
anonim_200
наКоблучках• 31 декабря 2024
65
Ответ дляОдинРазНадетое
Ви в своєму повному праві. Ви могли просто передумати без причини. Замовлення ж не відправлене ще.

В Європі взагалі такої фігні немає, як в наших продавців.
И как в Европе?)учитывая что в некоторых странах законодательно нет возврата при покупке офлайн,это добрая воля магазина
noavatar
Annalise• 31 декабря 2024
66
Ответ дляБроніки для Моніки
Читать описание, задавать вопросы. Хз, что вам посоветовать. Я всегда пишу, что у меня 100% предоплата и возвратов нет. Размер до см прописываю. Макет обсуждаем.
Так при чем тут возврат, если автору еще нечего возвращать, она хочет просто отменить заказ
like 2
noavatar
Annalise• 31 декабря 2024
67
Ответ дляЗамрійлива
Наприклад у мене була ситуація, на Modivo замовила взуття, оплатила. На протязі години я передивилась замовлення і зрозуміла, що не той розмір замовила, одразу написала в підтримку, щоб скасували. Відповіли що вже не можна скасувати
ну вы сравнили, большо магаз и инстаграмную помойку
like 3
anonim_97
А поговорить?• 31 декабря 2024
68
Мене теж сердять покупці- передумальщики. Позамовляли, не забирають бо передумали вже. А я бігаю по всім почтам забирати
Ще і в мінус через доставку 🙈🥹
like 1
anonim_97
А поговорить?• 31 декабря 2024
69
Ответ дляЖинси на дитину
А ви вже їх оплатили?
Якщо ні то просто не забирайте
Ті хто просто не забирають, в блок ставити на новій пошті щоб продавцю було теж видно що покупець не надійний і посилки не забирає. Думаю це справедливо!
like 1
anonim_109
ЛюбимаЯНЬ• 31 декабря 2024
70
а в чем проблема заказывать в инстаграм?

т. е торговые площадки мы игнорируем, а потом весь мир вам должен
и что за манера на срветчице писать о проблеме не связанной с покупкой на кидстафе?
like 1
anonim_175
ОдинРазНадетое• 31 декабря 2024
71
Ответ длянаКоблучках
И как в Европе?)учитывая что в некоторых странах законодательно нет возврата при покупке офлайн,это добрая воля магазина
В яких країнах немає повернення при покупці в фізичному магазині? Вперше таке чую.
anonim_200
наКоблучках• 31 декабря 2024
72
Ответ дляОдинРазНадетое
В яких країнах немає повернення при покупці в фізичному магазині? Вперше таке чую.
Австрия,Словакия.Во многих магазинах есть,но это добрая воля ,а не закон,или возврат бонусами
anonim_218
Ухахайкина• 31 декабря 2024
73
Ответ дляОдинРазНадетое
Ну ні, точно не так. Та в Європі можна білизну повертати протягом 28 днів. Якщо не ношена.
То ж я і кажу, що повертати можна, а відмінити замовлення зроблене більше ніж пів години тому не можна
anonim_103
Швидка Настя• 31 декабря 2024
74
Ответ дляСіточка
Немає, це ж вважається як білизна.
во-первых, не белье
во-вторых, просто не получайте
----
можете вернуть бабушкины лосины, если с инстой не готовы сражаться
anonim_68
Грамотний хвіст• 31 декабря 2024
75
Скорее всего просто не хотят возвращать деньги. Мы у себя тоже стараемся всеми способами оставить деньги в кассе если просят возврат. Но если никак, то все же возвращаем
anonim_24
автор Сіточка • 02 января в 14:35
76
До речі, замовлення досі не відправлене. Продавець писала, що відправка буде 30-31.
  • 1
  • 2
  • 3
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта

Похожие темы:

Ще з цiкавого


Популярные вопросы!

Сегодня Вчера 7 дней 30 дней

ещё

Сейчас читают!

Благотворительность!

Назад Комментарии к ответу

О нас | Служба Поддержки | Помощь

Правила | Ограничения | Cookies ©2008—2025 Советчица Kidstaff