Рекламама• 07 января в 21:15
Почему инста магазинах, когда задаешь вопросы про товар
Отвечают день .. они не заинтересованы в покупке ?
Из Кукуева я• 07 января в 21:17
Тому що ненавидять такі питання) і тому що є маса клієнтів, що купують без них. Їх обслуговують в першу чергу. Ресурсу для всіх і миттєво не вистачає. Кращі клієнти в пріоритетів. Магазини часто перенаправляють питання імпортеру в Україні.
Мені з усієї країни ’ прилітають’ такі питання. Я не маю змоги на це відповідати майже ніколи. Але це не роздріб. Там вони більше зацікавлені у відповідях. Я б працюю у офісі дистрибьютора і мені нецікаво взагалі, чи купить клієнт у якось конкретного магазина чи ні. Заради однієї одиниці не кину все і не побіжу щось робити. Немає мотивації
Мені з усієї країни ’ прилітають’ такі питання. Я не маю змоги на це відповідати майже ніколи. Але це не роздріб. Там вони більше зацікавлені у відповідях. Я б працюю у офісі дистрибьютора і мені нецікаво взагалі, чи купить клієнт у якось конкретного магазина чи ні. Заради однієї одиниці не кину все і не побіжу щось робити. Немає мотивації
6
1
1
8
Туфли в чешуе• 07 января в 21:18
1 - не бачать питання
2 - зайняті
3 - вважають, що від вас забагато питань та 0 профіту
2 - зайняті
3 - вважають, що від вас забагато питань та 0 профіту
3
1
автор
Рекламама
• 07 января в 21:23
Ответ дляИз Кукуева я
Тому що ненавидять такі питання) і тому що є маса клієнтів, що купують без них. Їх обслуговують в першу чергу. Ресурсу для всіх і миттєво не вистачає. Кращі клієнти в пріоритетів. Магазини часто перенаправляють питання імпортеру в Україні.
Мені з усієї країни ’ прилітають’ такі питання. Я не маю змоги на це відповідати майже ніколи. Але це не роздріб. Там вони більше зацікавлені у відповідях. Я б працюю у офісі дистрибьютора і мені нецікаво взагалі, чи купить клієнт у якось конкретного магазина чи ні. Заради однієї одиниці не кину все і не побіжу щось робити. Немає мотивації
Мені з усієї країни ’ прилітають’ такі питання. Я не маю змоги на це відповідати майже ніколи. Але це не роздріб. Там вони більше зацікавлені у відповідях. Я б працюю у офісі дистрибьютора і мені нецікаво взагалі, чи купить клієнт у якось конкретного магазина чи ні. Заради однієї одиниці не кину все і не побіжу щось робити. Немає мотивації
Если я намерена купить, если меня заинтересовал именно этот товар , но мне нужно больше информации, что мне делать? И сроки поджимают.. Что я должна написать, чтобы было больше мотивации мне ответить ?
2
Я тут с краю постою• 07 января в 21:24
Ответ дляРекламама
Если я намерена купить, если меня заинтересовал именно этот товар , но мне нужно больше информации, что мне делать? И сроки поджимают.. Что я должна написать, чтобы было больше мотивации мне ответить ?
Вы должны как в магазинах Hermes и Piguet делать подарки консультанту😀
6
Воздух в банке• 07 января в 21:25
Ответ дляИз Кукуева я
Тому що ненавидять такі питання) і тому що є маса клієнтів, що купують без них. Їх обслуговують в першу чергу. Ресурсу для всіх і миттєво не вистачає. Кращі клієнти в пріоритетів. Магазини часто перенаправляють питання імпортеру в Україні.
Мені з усієї країни ’ прилітають’ такі питання. Я не маю змоги на це відповідати майже ніколи. Але це не роздріб. Там вони більше зацікавлені у відповідях. Я б працюю у офісі дистрибьютора і мені нецікаво взагалі, чи купить клієнт у якось конкретного магазина чи ні. Заради однієї одиниці не кину все і не побіжу щось робити. Немає мотивації
Мені з усієї країни ’ прилітають’ такі питання. Я не маю змоги на це відповідати майже ніколи. Але це не роздріб. Там вони більше зацікавлені у відповідях. Я б працюю у офісі дистрибьютора і мені нецікаво взагалі, чи купить клієнт у якось конкретного магазина чи ні. Заради однієї одиниці не кину все і не побіжу щось робити. Немає мотивації
Прям масса
1
Из Кукуева я• 07 января в 21:26
Ответ дляРекламама
Если я намерена купить, если меня заинтересовал именно этот товар , но мне нужно больше информации, что мне делать? И сроки поджимают.. Что я должна написать, чтобы было больше мотивации мне ответить ?
Я ж пояснила ситуацію. Часто магазин перенаправляє це питання імпортеру. У імпортера немає людини, яка спеціально цим займається. Тому просто ігнорують. Щоб отримати швидко треба не задавати питань, а просто купувати. Система така. Повсюди скорочення. Менеджер в інсті і сам може все часто зробити. Але йому не хочеться витрачати час, тому він довбе дистрибьютора. А у дистрибьюьора 3000 клієнтів в Україні і він на питання ’ скільки сантиметрів рукав’ не відповідає і все. Є інформація в каталогі. Все
1
Сиреневенькая• 07 января в 21:27
Ответ дляЯ тут с краю постою
Вы должны как в магазинах Hermes и Piguet делать подарки консультанту😀
И стоять в очереди на улице, ожидая снисходительного приглашения купить ненужное барахло перед тем как через 10 лет вам предложат сумку, но не в том цвете и размере 😅
2
Цідило правди• 07 января в 21:27
Ответ дляРекламама
Если я намерена купить, если меня заинтересовал именно этот товар , но мне нужно больше информации, что мне делать? И сроки поджимают.. Что я должна написать, чтобы было больше мотивации мне ответить ?
Вони можуть бути дропшиперами і не знати цієї інформації.
Заздрість то погано• 07 января в 21:29
Як продавець в інстаграмі скажу вам,він дуже глючить,оновлюеш сторінку і немає повідомлення, але звичайно не на добу.
Из Кукуева я• 07 января в 21:31
Ответ дляВоздух в банке
Прям масса
Я працюю у ексклюзивно дистрибьютора в Україні. Більше 3 000 клієнтів в країні. Чому не відповідають в інсті? Думаю, що вони, правда, дропшипери і нічого не знають. Пишуть дистриютору, який ігнорує такі запити і все. Тим паче дропшипери - це мізерна доля обороту в рамках всієї України. По товару нічого не знають. Всіх смикають. Але хочуть гарно заробляти. Треба їм вчити товар хоча б. Це не проблеми дистрибьютора взагалі, що персонал без потрібної кваліфікації
1
Воздух в банке• 07 января в 21:32
Ответ дляИз Кукуева я
Я працюю у ексклюзивно дистрибьютора в Україні. Більше 3 000 клієнтів в країні. Чому не відповідають в інсті? Думаю, що вони, правда, дропшипери і нічого не знають. Пишуть дистриютору, який ігнорує такі запити і все. Тим паче дропшипери - це мізерна доля обороту в рамках всієї України. По товару нічого не знають. Всіх смикають. Але хочуть гарно заробляти. Треба їм вчити товар хоча б. Це не проблеми дистрибьютора взагалі, що персонал без потрібної кваліфікації
Не думаю что речь о дроп шиперах, скорее всего мелкие инстаграм магазины или а-ля укр бренды
1
автор
Рекламама
• 07 января в 21:33
Ответ дляИз Кукуева я
Я ж пояснила ситуацію. Часто магазин перенаправляє це питання імпортеру. У імпортера немає людини, яка спеціально цим займається. Тому просто ігнорують. Щоб отримати швидко треба не задавати питань, а просто купувати. Система така. Повсюди скорочення. Менеджер в інсті і сам може все часто зробити. Але йому не хочеться витрачати час, тому він довбе дистрибьютора. А у дистрибьюьора 3000 клієнтів в Україні і він на питання ’ скільки сантиметрів рукав’ не відповідає і все. Є інформація в каталогі. Все
Это идиотизм)
автор
Рекламама
• 07 января в 21:33
Ответ дляЗаздрість то погано
Як продавець в інстаграмі скажу вам,він дуже глючить,оновлюеш сторінку і немає повідомлення, але звичайно не на добу.
Надеюсь в этом причина
1
Из Кукуева я• 07 января в 21:34
Ответ дляРекламама
Это идиотизм)
Так працює система. Я майже 20 років в торгівлі гуртовій. І повсюди так
АнтиТанкист• 07 января в 21:37
Ответ дляРекламама
Если я намерена купить, если меня заинтересовал именно этот товар , но мне нужно больше информации, что мне делать? И сроки поджимают.. Что я должна написать, чтобы было больше мотивации мне ответить ?
То же, что делают покупатели в обычном интернет магазине - заказывают, а если не подходит - возвращают.
автор
Рекламама
• 07 января в 21:42
Ответ дляИз Кукуева я
Так працює система. Я майже 20 років в торгівлі гуртовій. І повсюди так
Просто когда тратишь свои деньги, хочется быть уверенным , что твой товар будет именно такой как ты ожидаешь - для этого мне нужно задавать вопросы..
chatGPT-шна• 07 января в 21:44
Ответ дляРекламама
Просто когда тратишь свои деньги, хочется быть уверенным , что твой товар будет именно такой как ты ожидаешь - для этого мне нужно задавать вопросы..
Зачем вообще заказывать в Инстаграме? Что вы покупаете там,что не можете на сайте производителя купить?
1
Из Кукуева я• 07 января в 21:45
Ответ дляРекламама
Просто когда тратишь свои деньги, хочется быть уверенным , что твой товар будет именно такой как ты ожидаешь - для этого мне нужно задавать вопросы..
Я не проти. У вас своя задача. У співробітників роздрібного магазину інша. У співробітників гурту ще інша. Тому я ніколи не працювала у роздрібі, бо нервова і не витримаю оцих задовбувань питаннями)) В роздрібних магазинах весь бізнес побудований на низькій ціні та хорошій якості обслуговування. Але мало, хто це вміє(
1
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу