Технологічний магнат і союзник Трампа Ілон Маск у неділю, 2 лютого, заявив, що Агентству США з міжнародного розвитку (USAID) настав час припинити існування.
"USAID — це злочинна організація. Час їй померти", — написав Маск на платформі X (колишньому Twitter).
"USAID — це злочинна організація. Час їй померти", — написав Маск на платформі X (колишньому Twitter).
1
7
9
Я честно сказать в шоке, что ее закрыли. Я знаю, что они финансировали очень много грантовых программ в Украине начиная с 92 года - это и поддержка науки, инновации, социально-экономическое развитие, экология и тд. Организация вела деятельность не менее чем в 100 странах . По работе сталкивалась с проектами, финансируемые этой организацией. Это реально большая потеря для всех. Некоторые программы были рассчитаны на несколько лет
2
14
Ответ дляMellisa
Я честно сказать в шоке, что ее закрыли. Я знаю, что они финансировали очень много грантовых программ в Украине начиная с 92 года - это и поддержка науки, инновации, социально-экономическое развитие, экология и тд. Организация вела деятельность не менее чем в 100 странах . По работе сталкивалась с проектами, финансируемые этой организацией. Это реально большая потеря для всех. Некоторые программы были рассчитаны на несколько лет
А для американских налогоплательщиков?
5
3
Ответ дляMellisa
Я честно сказать в шоке, что ее закрыли. Я знаю, что они финансировали очень много грантовых программ в Украине начиная с 92 года - это и поддержка науки, инновации, социально-экономическое развитие, экология и тд. Организация вела деятельность не менее чем в 100 странах . По работе сталкивалась с проектами, финансируемые этой организацией. Это реально большая потеря для всех. Некоторые программы были рассчитаны на несколько лет
Вам же написали , только 10-30% шло по делу
6
5
хз що сказати, певно є користь від грантових програм, але от бачу навколо себе людей які фінансуються за рахунок грантів, спочатку думала - о, яка корисна діяльність, а згодом зрозуміла - двіжуха заради двіжухи, люди наганяються, якість тренінги безперервні, поїздки, навчання, постійно видумують собі - чим ще зайнятися? чому навчитися і т.д.
14
6
Ответ дляMellisa
Я не анализировала их финансовые отчеты , чтобы подтвердить или опровергнуть эту информацию
Нардеп Заблоцький:
Обома руками підтримую призупинку всіх проектів USAID та їх аудит. В Україні наразі є 112 діючих таких проектів на $7 млрд🤯, розписані по рокам. Ніби все красиво?
Ні. Біда номер один: майже всі вони зводяться до безкінечних круглих столів та конференцій, а тому є бездарними і безсенсовими. Біда друга, основна: більша частина цих коштів залишаються в самих США як чистий прибуток приватних компаній-виконавців цих грантів.
Аби нарешті добитись якихось змін, я починаю публікувати звіти цих проектів. Ось перший яскравий приклад: $297 млн на комунікації на три роки. Хто зі світу культури в курсі, що нам виділили на зйомки фільмів суму, за яку би було реально зняти Аватар 3? Росіяни рівно стільки ж з державного бюджету виписують на свій кінематограф, а ви ж розумієте, що на пропаганду вони не скупляться.
То що ж за шедеври знімають на ці кошти? Ось вибрав певні позиції за півроку 2024:
🔻Підтримка у створенні YouTube ток-шоу під назвою ’Ебаут.’
🔻Підтримка музичного гурту TVORCHI у створенні пісні та виступах на концертах у вибраних містах України (Створено та розповсюджено 1 музичну композицію «Разом».
🔻Громадська організація ’Зміни’, також відома як Don´t Take Fake (DTF), є визначним впливовим діячем та прихильником електронної музичної сцени з попереднім досвідом організації визначних культурних подій, включаючи перший табір для електронних музикантів Mirage Camp. DTF проведе резиденцію електронної музики, яка об´єднає творчих людей для налагодження зв´язків, співпраці та створення нових продуктів.
🔻Підтримка НГО ’CUKR’ у проведенні серії культурних подій протягом літнього сезону в ’Дворику на Кузнечній’ Створено мурал у «Дворику на Кузнечній».
🔻Підтримка компанії Film UA у виробництві документального фільму під назвою ’Тісто’. Дослідження, вступні зустрічі з командою творців телесеріалу, поїздка до Відня.
🔻Підтримати українську продюсерку Тетяну Поставну та медіаперсону Володимира Дантеса у створенні реаліті-шоу про відновлення культурних просторів у прифронтових населених пунктах та нещодавно звільнених районах.
🔻Випущено першу серію проекту «КоледжCheck».
🔻Випущено другий сезон проекту «Українські палаци. Золота доба».
І таких проектів десятки. Можливо, воно комусь і потрібно. Але навіщо це американським платникам податків, я не зовсім розумію. І чому нам не просити кошти на щось явно більш необхідне?
Я також не маю претензій до митців як виконавців. Але у жодному світі на навіть на всі мислимі і немислимі такі проекти неможливо з чистою совістю потратити $ 297 млн! Більшість коштів осідає як чистий прибуток однієї приватної компанії в США. Навіть без відома вище згаданих отримувачів.
Новий керівник Держдепу Марко Рубіо давно це хотів реформувати. Пам’ятаю добре розмови з його командою, які пропонували, аби суми йшли напряму в країни, а не збагачували декількох людей в Штатах під видом допомоги іншим державам. Я тоді мав з ними довгу дискусію після статті, яку опублікував у Forbes на цю тему ще в 2016 році ().
Мене дико бісило, як можна було потратити $100 тис на законопроект на один АБЗАЦ законопроекту в агросфері, ще й бездарний!
Я дуже радий, що прийшов час змін. І буду активно комунікувати, щоб такі реформи, про які мріяв Марко Рубіо, втілились. А поки буду тут викладати звіти деяких із проектів USAID, щоб і ми нарешті проявили відповідальність і почали задавати вірні питання, куди випарувались долари.
Особливо — питання до наших міністерств за будь-якого керівництва, які ставлять постійно підписи під звітами, де немає ніякої конкретики. І які бояться запитувати американських приватних виконавців те ж саме: «А де ці всі гроші?».
Я закликаю жодне міністерство не підписувати жоден звіт доки не пройде аудит в США. А в ідеалі самому його ініціювати на рівні міністерства!
Обома руками підтримую призупинку всіх проектів USAID та їх аудит. В Україні наразі є 112 діючих таких проектів на $7 млрд🤯, розписані по рокам. Ніби все красиво?
Ні. Біда номер один: майже всі вони зводяться до безкінечних круглих столів та конференцій, а тому є бездарними і безсенсовими. Біда друга, основна: більша частина цих коштів залишаються в самих США як чистий прибуток приватних компаній-виконавців цих грантів.
Аби нарешті добитись якихось змін, я починаю публікувати звіти цих проектів. Ось перший яскравий приклад: $297 млн на комунікації на три роки. Хто зі світу культури в курсі, що нам виділили на зйомки фільмів суму, за яку би було реально зняти Аватар 3? Росіяни рівно стільки ж з державного бюджету виписують на свій кінематограф, а ви ж розумієте, що на пропаганду вони не скупляться.
То що ж за шедеври знімають на ці кошти? Ось вибрав певні позиції за півроку 2024:
🔻Підтримка у створенні YouTube ток-шоу під назвою ’Ебаут.’
🔻Підтримка музичного гурту TVORCHI у створенні пісні та виступах на концертах у вибраних містах України (Створено та розповсюджено 1 музичну композицію «Разом».
🔻Громадська організація ’Зміни’, також відома як Don´t Take Fake (DTF), є визначним впливовим діячем та прихильником електронної музичної сцени з попереднім досвідом організації визначних культурних подій, включаючи перший табір для електронних музикантів Mirage Camp. DTF проведе резиденцію електронної музики, яка об´єднає творчих людей для налагодження зв´язків, співпраці та створення нових продуктів.
🔻Підтримка НГО ’CUKR’ у проведенні серії культурних подій протягом літнього сезону в ’Дворику на Кузнечній’ Створено мурал у «Дворику на Кузнечній».
🔻Підтримка компанії Film UA у виробництві документального фільму під назвою ’Тісто’. Дослідження, вступні зустрічі з командою творців телесеріалу, поїздка до Відня.
🔻Підтримати українську продюсерку Тетяну Поставну та медіаперсону Володимира Дантеса у створенні реаліті-шоу про відновлення культурних просторів у прифронтових населених пунктах та нещодавно звільнених районах.
🔻Випущено першу серію проекту «КоледжCheck».
🔻Випущено другий сезон проекту «Українські палаци. Золота доба».
І таких проектів десятки. Можливо, воно комусь і потрібно. Але навіщо це американським платникам податків, я не зовсім розумію. І чому нам не просити кошти на щось явно більш необхідне?
Я також не маю претензій до митців як виконавців. Але у жодному світі на навіть на всі мислимі і немислимі такі проекти неможливо з чистою совістю потратити $ 297 млн! Більшість коштів осідає як чистий прибуток однієї приватної компанії в США. Навіть без відома вище згаданих отримувачів.
Новий керівник Держдепу Марко Рубіо давно це хотів реформувати. Пам’ятаю добре розмови з його командою, які пропонували, аби суми йшли напряму в країни, а не збагачували декількох людей в Штатах під видом допомоги іншим державам. Я тоді мав з ними довгу дискусію після статті, яку опублікував у Forbes на цю тему ще в 2016 році ().
Мене дико бісило, як можна було потратити $100 тис на законопроект на один АБЗАЦ законопроекту в агросфері, ще й бездарний!
Я дуже радий, що прийшов час змін. І буду активно комунікувати, щоб такі реформи, про які мріяв Марко Рубіо, втілились. А поки буду тут викладати звіти деяких із проектів USAID, щоб і ми нарешті проявили відповідальність і почали задавати вірні питання, куди випарувались долари.
Особливо — питання до наших міністерств за будь-якого керівництва, які ставлять постійно підписи під звітами, де немає ніякої конкретики. І які бояться запитувати американських приватних виконавців те ж саме: «А де ці всі гроші?».
Я закликаю жодне міністерство не підписувати жоден звіт доки не пройде аудит в США. А в ідеалі самому його ініціювати на рівні міністерства!
1
Ответ дляS.s.s.
Нардеп Заблоцький:
Обома руками підтримую призупинку всіх проектів USAID та їх аудит. В Україні наразі є 112 діючих таких проектів на $7 млрд🤯, розписані по рокам. Ніби все красиво?
Ні. Біда номер один: майже всі вони зводяться до безкінечних круглих столів та конференцій, а тому є бездарними і безсенсовими. Біда друга, основна: більша частина цих коштів залишаються в самих США як чистий прибуток приватних компаній-виконавців цих грантів.
Аби нарешті добитись якихось змін, я починаю публікувати звіти цих проектів. Ось перший яскравий приклад: $297 млн на комунікації на три роки. Хто зі світу культури в курсі, що нам виділили на зйомки фільмів суму, за яку би було реально зняти Аватар 3? Росіяни рівно стільки ж з державного бюджету виписують на свій кінематограф, а ви ж розумієте, що на пропаганду вони не скупляться.
То що ж за шедеври знімають на ці кошти? Ось вибрав певні позиції за півроку 2024:
🔻Підтримка у створенні YouTube ток-шоу під назвою ’Ебаут.’
🔻Підтримка музичного гурту TVORCHI у створенні пісні та виступах на концертах у вибраних містах України (Створено та розповсюджено 1 музичну композицію «Разом».
🔻Громадська організація ’Зміни’, також відома як Don´t Take Fake (DTF), є визначним впливовим діячем та прихильником електронної музичної сцени з попереднім досвідом організації визначних культурних подій, включаючи перший табір для електронних музикантів Mirage Camp. DTF проведе резиденцію електронної музики, яка об´єднає творчих людей для налагодження зв´язків, співпраці та створення нових продуктів.
🔻Підтримка НГО ’CUKR’ у проведенні серії культурних подій протягом літнього сезону в ’Дворику на Кузнечній’ Створено мурал у «Дворику на Кузнечній».
🔻Підтримка компанії Film UA у виробництві документального фільму під назвою ’Тісто’. Дослідження, вступні зустрічі з командою творців телесеріалу, поїздка до Відня.
🔻Підтримати українську продюсерку Тетяну Поставну та медіаперсону Володимира Дантеса у створенні реаліті-шоу про відновлення культурних просторів у прифронтових населених пунктах та нещодавно звільнених районах.
🔻Випущено першу серію проекту «КоледжCheck».
🔻Випущено другий сезон проекту «Українські палаци. Золота доба».
І таких проектів десятки. Можливо, воно комусь і потрібно. Але навіщо це американським платникам податків, я не зовсім розумію. І чому нам не просити кошти на щось явно більш необхідне?
Я також не маю претензій до митців як виконавців. Але у жодному світі на навіть на всі мислимі і немислимі такі проекти неможливо з чистою совістю потратити $ 297 млн! Більшість коштів осідає як чистий прибуток однієї приватної компанії в США. Навіть без відома вище згаданих отримувачів.
Новий керівник Держдепу Марко Рубіо давно це хотів реформувати. Пам’ятаю добре розмови з його командою, які пропонували, аби суми йшли напряму в країни, а не збагачували декількох людей в Штатах під видом допомоги іншим державам. Я тоді мав з ними довгу дискусію після статті, яку опублікував у Forbes на цю тему ще в 2016 році ().
Мене дико бісило, як можна було потратити $100 тис на законопроект на один АБЗАЦ законопроекту в агросфері, ще й бездарний!
Я дуже радий, що прийшов час змін. І буду активно комунікувати, щоб такі реформи, про які мріяв Марко Рубіо, втілились. А поки буду тут викладати звіти деяких із проектів USAID, щоб і ми нарешті проявили відповідальність і почали задавати вірні питання, куди випарувались долари.
Особливо — питання до наших міністерств за будь-якого керівництва, які ставлять постійно підписи під звітами, де немає ніякої конкретики. І які бояться запитувати американських приватних виконавців те ж саме: «А де ці всі гроші?».
Я закликаю жодне міністерство не підписувати жоден звіт доки не пройде аудит в США. А в ідеалі самому його ініціювати на рівні міністерства!
Обома руками підтримую призупинку всіх проектів USAID та їх аудит. В Україні наразі є 112 діючих таких проектів на $7 млрд🤯, розписані по рокам. Ніби все красиво?
Ні. Біда номер один: майже всі вони зводяться до безкінечних круглих столів та конференцій, а тому є бездарними і безсенсовими. Біда друга, основна: більша частина цих коштів залишаються в самих США як чистий прибуток приватних компаній-виконавців цих грантів.
Аби нарешті добитись якихось змін, я починаю публікувати звіти цих проектів. Ось перший яскравий приклад: $297 млн на комунікації на три роки. Хто зі світу культури в курсі, що нам виділили на зйомки фільмів суму, за яку би було реально зняти Аватар 3? Росіяни рівно стільки ж з державного бюджету виписують на свій кінематограф, а ви ж розумієте, що на пропаганду вони не скупляться.
То що ж за шедеври знімають на ці кошти? Ось вибрав певні позиції за півроку 2024:
🔻Підтримка у створенні YouTube ток-шоу під назвою ’Ебаут.’
🔻Підтримка музичного гурту TVORCHI у створенні пісні та виступах на концертах у вибраних містах України (Створено та розповсюджено 1 музичну композицію «Разом».
🔻Громадська організація ’Зміни’, також відома як Don´t Take Fake (DTF), є визначним впливовим діячем та прихильником електронної музичної сцени з попереднім досвідом організації визначних культурних подій, включаючи перший табір для електронних музикантів Mirage Camp. DTF проведе резиденцію електронної музики, яка об´єднає творчих людей для налагодження зв´язків, співпраці та створення нових продуктів.
🔻Підтримка НГО ’CUKR’ у проведенні серії культурних подій протягом літнього сезону в ’Дворику на Кузнечній’ Створено мурал у «Дворику на Кузнечній».
🔻Підтримка компанії Film UA у виробництві документального фільму під назвою ’Тісто’. Дослідження, вступні зустрічі з командою творців телесеріалу, поїздка до Відня.
🔻Підтримати українську продюсерку Тетяну Поставну та медіаперсону Володимира Дантеса у створенні реаліті-шоу про відновлення культурних просторів у прифронтових населених пунктах та нещодавно звільнених районах.
🔻Випущено першу серію проекту «КоледжCheck».
🔻Випущено другий сезон проекту «Українські палаци. Золота доба».
І таких проектів десятки. Можливо, воно комусь і потрібно. Але навіщо це американським платникам податків, я не зовсім розумію. І чому нам не просити кошти на щось явно більш необхідне?
Я також не маю претензій до митців як виконавців. Але у жодному світі на навіть на всі мислимі і немислимі такі проекти неможливо з чистою совістю потратити $ 297 млн! Більшість коштів осідає як чистий прибуток однієї приватної компанії в США. Навіть без відома вище згаданих отримувачів.
Новий керівник Держдепу Марко Рубіо давно це хотів реформувати. Пам’ятаю добре розмови з його командою, які пропонували, аби суми йшли напряму в країни, а не збагачували декількох людей в Штатах під видом допомоги іншим державам. Я тоді мав з ними довгу дискусію після статті, яку опублікував у Forbes на цю тему ще в 2016 році ().
Мене дико бісило, як можна було потратити $100 тис на законопроект на один АБЗАЦ законопроекту в агросфері, ще й бездарний!
Я дуже радий, що прийшов час змін. І буду активно комунікувати, щоб такі реформи, про які мріяв Марко Рубіо, втілились. А поки буду тут викладати звіти деяких із проектів USAID, щоб і ми нарешті проявили відповідальність і почали задавати вірні питання, куди випарувались долари.
Особливо — питання до наших міністерств за будь-якого керівництва, які ставлять постійно підписи під звітами, де немає ніякої конкретики. І які бояться запитувати американських приватних виконавців те ж саме: «А де ці всі гроші?».
Я закликаю жодне міністерство не підписувати жоден звіт доки не пройде аудит в США. А в ідеалі самому його ініціювати на рівні міністерства!
Вы один из проектов показали, но вот вам другой. Этих проектов тысячи.
Робота Проєкту USAID «Економічна підтримка України» (Проєкт USAID)
Дата оновлення: 14 січня 2025
Зусилля України щодо забезпечення свого майбутнього — вихід із повномасштабної війни, розпочатої Росією, з готовністю прискорити свій розвиток як суверенної, незалежної, демократичної та процвітаючої держави — вимагають динамічного, інклюзивного економічного відновлення. Завдяки партнерству з урядом та активній взаємодії з приватним сектором Проєкт USAID «Економічна підтримка України» (Проєкт USAID) підтримує економічне зростання та стійкість України з 2018 року.
Після жорстокого вторгнення Росії в Україну у лютому 2022 року та подальшої окупації частини територій України Проєкт USAID змінив фокус зі Східної України на пріоритети розвитку по всій країні, зокрема на вирішення нагальних потреб у логістиці експорту та покращенні інфраструктури.
Логістика експорту зернових у рамках ініціативи AGRI-Україна
Перевантаження у морських і річкових портах: (1) Закупівля обладнання для завантаження зерна. (2) Закупівля обладнання, пов’язаного з енергогенерацією. (3) Закупівля лоцманських катерів для посилення експортних можливостей українських портів.
Автомобільна логістика та перевантаження: (1) Закупівля спеціалізованих зернових причепів. (2) Закупівля обладнання для завантаження та розвантаження, щоб зробити автомобільні перевезення ефективною альтернативою в разі закриття портів Чорного моря через повномасштабну війну Росії проти України.
Залізнична логістика та перевантаження: Закупівля обладнання для перевантаження, щоб зміцнити залізничні транспортні маршрути українських виробників через модернізоване обладнання та практики обробки вантажів, а також покращення прикордонних пунктів пропуску на заході країни.
Розширення експортних можливостей: Підтримка поширення знань у сфері торгівлі, покращення операцій, допомога експортерам у досягненні стандартів покупців та розвиток навичок продажів, маркетингу та бізнес-діяльності.
Реконструкція та модернізація західних пунктів пропуску
Інфраструктурні вдосконалення: Закупівля сучасного обладнання, розробка архітектурно-інженерних проєктів та будівельні роботи з модернізації 9 пріоритетних пунктів пропуску (6 автомобільних та 3 залізничних), а також 12 додаткових. Ці заходи сприятимуть покращенню систем управління рухом, оптимізації обробки вантажів, а також оновленню інфраструктури для обслуговування пасажирів і вантажів. Це забезпечить більш ефективне управління транспортними потоками та підвищення експортних можливостей на кордонах з Угорщиною, Молдовою, Польщею, Румунією та Словаччиною.
Стандартизація та оперативна модернізація: Швидке оновлення пунктів пропуску через встановлення модульних офісних споруд, сучасних дорожніх знаків, бар’єрів, вагового та сканувального обладнання, ремонту дорожнього покриття. Ці заходи спрямовані на вирішення нагальних потреб і суттєве покращення користувацького досвіду для пасажирів і вантажоперевізників.
Обладнання та системи управління рухом: Закупівля сучасного обладнання, зокрема мобільних вантажних сканерів, стаціонарних і динамічних вагів, сканерів для багажу та ручного огляду, а також спеціалізованого залізничного обладнання. Ці заходи спрямовані на підвищення експортного потенціалу та забезпечення відповідності міжнародним стандартам обробки вантажів. Також буде розроблено та впроваджено сучасні системи управління рухом на найбільш завантажених пунктах пропуску для оптимізації транспортних потоків.
Реагування на енергетичні та надзвичайні ситуації
Атаки Росії на енергетичну інфраструктуру України спричинили масштабні порушення в роботі енергосистеми, які вплинули на бізнес, промисловість, вразливі та переміщені верстви населення, а також ускладнили здатність уряду надавати критично важливі послуги. У відповідь Проєкт USAID надає енергетичні рішення для громад, бізнесу та урядових партнерів, щоб забезпечити безперервну роботу, зменшити негативний економічний вплив і підтримати експортні потоки України.
Посилення енергетичної стійкості України: (1) Забезпечення резервних джерел енергії та автономних енергостанцій шляхом закупівлі енергетичного обладнання, включно з дизельними й газовими генераторами, системами зберігання енергії на батареях та когенераційними установками. (2) Підтримка децентралізованих і альтернативних енергетичних рішень у громадах, найбільше постраждалих від атак Росії, захист продовольчої безпеки та експорту зерна, а також забезпечення безперебійних процедур перетину кордону, орієнтованих на експорт.
Матеріали пасивного захисту для цивільної інфраструктури: Надання матеріалів пасивного захисту, таких як габіони та плавучі бар’єри, для захисту цивільної інфраструктури, включно
Робота Проєкту USAID «Економічна підтримка України» (Проєкт USAID)
Дата оновлення: 14 січня 2025
Зусилля України щодо забезпечення свого майбутнього — вихід із повномасштабної війни, розпочатої Росією, з готовністю прискорити свій розвиток як суверенної, незалежної, демократичної та процвітаючої держави — вимагають динамічного, інклюзивного економічного відновлення. Завдяки партнерству з урядом та активній взаємодії з приватним сектором Проєкт USAID «Економічна підтримка України» (Проєкт USAID) підтримує економічне зростання та стійкість України з 2018 року.
Після жорстокого вторгнення Росії в Україну у лютому 2022 року та подальшої окупації частини територій України Проєкт USAID змінив фокус зі Східної України на пріоритети розвитку по всій країні, зокрема на вирішення нагальних потреб у логістиці експорту та покращенні інфраструктури.
Логістика експорту зернових у рамках ініціативи AGRI-Україна
Перевантаження у морських і річкових портах: (1) Закупівля обладнання для завантаження зерна. (2) Закупівля обладнання, пов’язаного з енергогенерацією. (3) Закупівля лоцманських катерів для посилення експортних можливостей українських портів.
Автомобільна логістика та перевантаження: (1) Закупівля спеціалізованих зернових причепів. (2) Закупівля обладнання для завантаження та розвантаження, щоб зробити автомобільні перевезення ефективною альтернативою в разі закриття портів Чорного моря через повномасштабну війну Росії проти України.
Залізнична логістика та перевантаження: Закупівля обладнання для перевантаження, щоб зміцнити залізничні транспортні маршрути українських виробників через модернізоване обладнання та практики обробки вантажів, а також покращення прикордонних пунктів пропуску на заході країни.
Розширення експортних можливостей: Підтримка поширення знань у сфері торгівлі, покращення операцій, допомога експортерам у досягненні стандартів покупців та розвиток навичок продажів, маркетингу та бізнес-діяльності.
Реконструкція та модернізація західних пунктів пропуску
Інфраструктурні вдосконалення: Закупівля сучасного обладнання, розробка архітектурно-інженерних проєктів та будівельні роботи з модернізації 9 пріоритетних пунктів пропуску (6 автомобільних та 3 залізничних), а також 12 додаткових. Ці заходи сприятимуть покращенню систем управління рухом, оптимізації обробки вантажів, а також оновленню інфраструктури для обслуговування пасажирів і вантажів. Це забезпечить більш ефективне управління транспортними потоками та підвищення експортних можливостей на кордонах з Угорщиною, Молдовою, Польщею, Румунією та Словаччиною.
Стандартизація та оперативна модернізація: Швидке оновлення пунктів пропуску через встановлення модульних офісних споруд, сучасних дорожніх знаків, бар’єрів, вагового та сканувального обладнання, ремонту дорожнього покриття. Ці заходи спрямовані на вирішення нагальних потреб і суттєве покращення користувацького досвіду для пасажирів і вантажоперевізників.
Обладнання та системи управління рухом: Закупівля сучасного обладнання, зокрема мобільних вантажних сканерів, стаціонарних і динамічних вагів, сканерів для багажу та ручного огляду, а також спеціалізованого залізничного обладнання. Ці заходи спрямовані на підвищення експортного потенціалу та забезпечення відповідності міжнародним стандартам обробки вантажів. Також буде розроблено та впроваджено сучасні системи управління рухом на найбільш завантажених пунктах пропуску для оптимізації транспортних потоків.
Реагування на енергетичні та надзвичайні ситуації
Атаки Росії на енергетичну інфраструктуру України спричинили масштабні порушення в роботі енергосистеми, які вплинули на бізнес, промисловість, вразливі та переміщені верстви населення, а також ускладнили здатність уряду надавати критично важливі послуги. У відповідь Проєкт USAID надає енергетичні рішення для громад, бізнесу та урядових партнерів, щоб забезпечити безперервну роботу, зменшити негативний економічний вплив і підтримати експортні потоки України.
Посилення енергетичної стійкості України: (1) Забезпечення резервних джерел енергії та автономних енергостанцій шляхом закупівлі енергетичного обладнання, включно з дизельними й газовими генераторами, системами зберігання енергії на батареях та когенераційними установками. (2) Підтримка децентралізованих і альтернативних енергетичних рішень у громадах, найбільше постраждалих від атак Росії, захист продовольчої безпеки та експорту зерна, а також забезпечення безперебійних процедур перетину кордону, орієнтованих на експорт.
Матеріали пасивного захисту для цивільної інфраструктури: Надання матеріалів пасивного захисту, таких як габіони та плавучі бар’єри, для захисту цивільної інфраструктури, включно
2
Ответ дляMellisa
Вы один из проектов показали, но вот вам другой. Этих проектов тысячи.
Робота Проєкту USAID «Економічна підтримка України» (Проєкт USAID)
Дата оновлення: 14 січня 2025
Зусилля України щодо забезпечення свого майбутнього — вихід із повномасштабної війни, розпочатої Росією, з готовністю прискорити свій розвиток як суверенної, незалежної, демократичної та процвітаючої держави — вимагають динамічного, інклюзивного економічного відновлення. Завдяки партнерству з урядом та активній взаємодії з приватним сектором Проєкт USAID «Економічна підтримка України» (Проєкт USAID) підтримує економічне зростання та стійкість України з 2018 року.
Після жорстокого вторгнення Росії в Україну у лютому 2022 року та подальшої окупації частини територій України Проєкт USAID змінив фокус зі Східної України на пріоритети розвитку по всій країні, зокрема на вирішення нагальних потреб у логістиці експорту та покращенні інфраструктури.
Логістика експорту зернових у рамках ініціативи AGRI-Україна
Перевантаження у морських і річкових портах: (1) Закупівля обладнання для завантаження зерна. (2) Закупівля обладнання, пов’язаного з енергогенерацією. (3) Закупівля лоцманських катерів для посилення експортних можливостей українських портів.
Автомобільна логістика та перевантаження: (1) Закупівля спеціалізованих зернових причепів. (2) Закупівля обладнання для завантаження та розвантаження, щоб зробити автомобільні перевезення ефективною альтернативою в разі закриття портів Чорного моря через повномасштабну війну Росії проти України.
Залізнична логістика та перевантаження: Закупівля обладнання для перевантаження, щоб зміцнити залізничні транспортні маршрути українських виробників через модернізоване обладнання та практики обробки вантажів, а також покращення прикордонних пунктів пропуску на заході країни.
Розширення експортних можливостей: Підтримка поширення знань у сфері торгівлі, покращення операцій, допомога експортерам у досягненні стандартів покупців та розвиток навичок продажів, маркетингу та бізнес-діяльності.
Реконструкція та модернізація західних пунктів пропуску
Інфраструктурні вдосконалення: Закупівля сучасного обладнання, розробка архітектурно-інженерних проєктів та будівельні роботи з модернізації 9 пріоритетних пунктів пропуску (6 автомобільних та 3 залізничних), а також 12 додаткових. Ці заходи сприятимуть покращенню систем управління рухом, оптимізації обробки вантажів, а також оновленню інфраструктури для обслуговування пасажирів і вантажів. Це забезпечить більш ефективне управління транспортними потоками та підвищення експортних можливостей на кордонах з Угорщиною, Молдовою, Польщею, Румунією та Словаччиною.
Стандартизація та оперативна модернізація: Швидке оновлення пунктів пропуску через встановлення модульних офісних споруд, сучасних дорожніх знаків, бар’єрів, вагового та сканувального обладнання, ремонту дорожнього покриття. Ці заходи спрямовані на вирішення нагальних потреб і суттєве покращення користувацького досвіду для пасажирів і вантажоперевізників.
Обладнання та системи управління рухом: Закупівля сучасного обладнання, зокрема мобільних вантажних сканерів, стаціонарних і динамічних вагів, сканерів для багажу та ручного огляду, а також спеціалізованого залізничного обладнання. Ці заходи спрямовані на підвищення експортного потенціалу та забезпечення відповідності міжнародним стандартам обробки вантажів. Також буде розроблено та впроваджено сучасні системи управління рухом на найбільш завантажених пунктах пропуску для оптимізації транспортних потоків.
Реагування на енергетичні та надзвичайні ситуації
Атаки Росії на енергетичну інфраструктуру України спричинили масштабні порушення в роботі енергосистеми, які вплинули на бізнес, промисловість, вразливі та переміщені верстви населення, а також ускладнили здатність уряду надавати критично важливі послуги. У відповідь Проєкт USAID надає енергетичні рішення для громад, бізнесу та урядових партнерів, щоб забезпечити безперервну роботу, зменшити негативний економічний вплив і підтримати експортні потоки України.
Посилення енергетичної стійкості України: (1) Забезпечення резервних джерел енергії та автономних енергостанцій шляхом закупівлі енергетичного обладнання, включно з дизельними й газовими генераторами, системами зберігання енергії на батареях та когенераційними установками. (2) Підтримка децентралізованих і альтернативних енергетичних рішень у громадах, найбільше постраждалих від атак Росії, захист продовольчої безпеки та експорту зерна, а також забезпечення безперебійних процедур перетину кордону, орієнтованих на експорт.
Матеріали пасивного захисту для цивільної інфраструктури: Надання матеріалів пасивного захисту, таких як габіони та плавучі бар’єри, для захисту цивільної інфраструктури, включно
Робота Проєкту USAID «Економічна підтримка України» (Проєкт USAID)
Дата оновлення: 14 січня 2025
Зусилля України щодо забезпечення свого майбутнього — вихід із повномасштабної війни, розпочатої Росією, з готовністю прискорити свій розвиток як суверенної, незалежної, демократичної та процвітаючої держави — вимагають динамічного, інклюзивного економічного відновлення. Завдяки партнерству з урядом та активній взаємодії з приватним сектором Проєкт USAID «Економічна підтримка України» (Проєкт USAID) підтримує економічне зростання та стійкість України з 2018 року.
Після жорстокого вторгнення Росії в Україну у лютому 2022 року та подальшої окупації частини територій України Проєкт USAID змінив фокус зі Східної України на пріоритети розвитку по всій країні, зокрема на вирішення нагальних потреб у логістиці експорту та покращенні інфраструктури.
Логістика експорту зернових у рамках ініціативи AGRI-Україна
Перевантаження у морських і річкових портах: (1) Закупівля обладнання для завантаження зерна. (2) Закупівля обладнання, пов’язаного з енергогенерацією. (3) Закупівля лоцманських катерів для посилення експортних можливостей українських портів.
Автомобільна логістика та перевантаження: (1) Закупівля спеціалізованих зернових причепів. (2) Закупівля обладнання для завантаження та розвантаження, щоб зробити автомобільні перевезення ефективною альтернативою в разі закриття портів Чорного моря через повномасштабну війну Росії проти України.
Залізнична логістика та перевантаження: Закупівля обладнання для перевантаження, щоб зміцнити залізничні транспортні маршрути українських виробників через модернізоване обладнання та практики обробки вантажів, а також покращення прикордонних пунктів пропуску на заході країни.
Розширення експортних можливостей: Підтримка поширення знань у сфері торгівлі, покращення операцій, допомога експортерам у досягненні стандартів покупців та розвиток навичок продажів, маркетингу та бізнес-діяльності.
Реконструкція та модернізація західних пунктів пропуску
Інфраструктурні вдосконалення: Закупівля сучасного обладнання, розробка архітектурно-інженерних проєктів та будівельні роботи з модернізації 9 пріоритетних пунктів пропуску (6 автомобільних та 3 залізничних), а також 12 додаткових. Ці заходи сприятимуть покращенню систем управління рухом, оптимізації обробки вантажів, а також оновленню інфраструктури для обслуговування пасажирів і вантажів. Це забезпечить більш ефективне управління транспортними потоками та підвищення експортних можливостей на кордонах з Угорщиною, Молдовою, Польщею, Румунією та Словаччиною.
Стандартизація та оперативна модернізація: Швидке оновлення пунктів пропуску через встановлення модульних офісних споруд, сучасних дорожніх знаків, бар’єрів, вагового та сканувального обладнання, ремонту дорожнього покриття. Ці заходи спрямовані на вирішення нагальних потреб і суттєве покращення користувацького досвіду для пасажирів і вантажоперевізників.
Обладнання та системи управління рухом: Закупівля сучасного обладнання, зокрема мобільних вантажних сканерів, стаціонарних і динамічних вагів, сканерів для багажу та ручного огляду, а також спеціалізованого залізничного обладнання. Ці заходи спрямовані на підвищення експортного потенціалу та забезпечення відповідності міжнародним стандартам обробки вантажів. Також буде розроблено та впроваджено сучасні системи управління рухом на найбільш завантажених пунктах пропуску для оптимізації транспортних потоків.
Реагування на енергетичні та надзвичайні ситуації
Атаки Росії на енергетичну інфраструктуру України спричинили масштабні порушення в роботі енергосистеми, які вплинули на бізнес, промисловість, вразливі та переміщені верстви населення, а також ускладнили здатність уряду надавати критично важливі послуги. У відповідь Проєкт USAID надає енергетичні рішення для громад, бізнесу та урядових партнерів, щоб забезпечити безперервну роботу, зменшити негативний економічний вплив і підтримати експортні потоки України.
Посилення енергетичної стійкості України: (1) Забезпечення резервних джерел енергії та автономних енергостанцій шляхом закупівлі енергетичного обладнання, включно з дизельними й газовими генераторами, системами зберігання енергії на батареях та когенераційними установками. (2) Підтримка децентралізованих і альтернативних енергетичних рішень у громадах, найбільше постраждалих від атак Росії, захист продовольчої безпеки та експорту зерна, а також забезпечення безперебійних процедур перетину кордону, орієнтованих на експорт.
Матеріали пасивного захисту для цивільної інфраструктури: Надання матеріалів пасивного захисту, таких як габіони та плавучі бар’єри, для захисту цивільної інфраструктури, включно
Бла-бла-бла
Это все было и до этого
Это все было и до этого
4
1
4
Ответ дляS.s.s.
Я не радуюсь. Мне не холодно, не жарко от того, что кто-то грел на этом свои руки, я вижу только ухудшение всего .
Ну да, ну да. Я прекращаю эту дискуссию , хотя являюсь экспертом в этой теме, поскольку являюсь кандидатом экономических наук , и моя специализация - как раз развитие продуктивных сил и региональная экономика. Потому я и писала, что сталкивалась с программами, финансируемые USAID, и знаю масштабы и эффективность . А Украине и сейчас и позже как никогда нужна помощь для реализации программ устойчивого развития, реновации экономики , социальной сферы и многих других. Потому злорадство от того, что прекратили помощь по тем или иным проектам мне не понятны. Это из серии «главное, что у соседа корова сдохла». Для большинства новость про закрытие USAID, это просто новость, которая ничего не значит, но они очень хотят обсудить, ведь выросло целое поколение диванных экспертов во всех сферах жизни. Всем желаю хорошего дня, тему покидаю
7
1
Ответ дляMellisa
Ну да, ну да. Я прекращаю эту дискуссию , хотя являюсь экспертом в этой теме, поскольку являюсь кандидатом экономических наук , и моя специализация - как раз развитие продуктивных сил и региональная экономика. Потому я и писала, что сталкивалась с программами, финансируемые USAID, и знаю масштабы и эффективность . А Украине и сейчас и позже как никогда нужна помощь для реализации программ устойчивого развития, реновации экономики , социальной сферы и многих других. Потому злорадство от того, что прекратили помощь по тем или иным проектам мне не понятны. Это из серии «главное, что у соседа корова сдохла». Для большинства новость про закрытие USAID, это просто новость, которая ничего не значит, но они очень хотят обсудить, ведь выросло целое поколение диванных экспертов во всех сферах жизни. Всем желаю хорошего дня, тему покидаю
Ви як перший раз замужем!!
Тут 99% тем - головне усіх обі..рати!!
І ті самі дописувачі є видатними вірусологами, спеціалістами по Афганістану, США, біженцях, Німеччині, демографії, сучасних технологіях та УСІХ ІНШИХ СФЕРАХ
І так. із слабою нервовою системою - тут нема що робити
Тому просто надмірно не переймайтеся і нікому нічого не доводьте!
П.С. і так, ’ у сусіда корова здохла’ - це традиційна найбільша українська радість!
Тут 99% тем - головне усіх обі..рати!!
І ті самі дописувачі є видатними вірусологами, спеціалістами по Афганістану, США, біженцях, Німеччині, демографії, сучасних технологіях та УСІХ ІНШИХ СФЕРАХ
І так. із слабою нервовою системою - тут нема що робити
Тому просто надмірно не переймайтеся і нікому нічого не доводьте!
П.С. і так, ’ у сусіда корова здохла’ - це традиційна найбільша українська радість!
6
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу