Телефон Рубика• 24 мая в 15:40
Як вирішити це питання?
Відправила посилку укрпоштой більше тижня назад
Вже забула за неї
Пишуть, на пошті подивились, нам не підходить відправили назад
Таке в перше, якщо річ покупцю не підходить зазвичай просять про повернення , чи можна повернути, куди на кого зробити повернення, яке відділення ,яка служба доставки
Але суть не в цьому, я не в місті і забрати не зможу
Про повернення ні слова не було, сказати їм це ваша проблема, ви ні чого не уточнили і самі взяли і відправили
Чи як?
Вже забула за неї
Пишуть, на пошті подивились, нам не підходить відправили назад
Таке в перше, якщо річ покупцю не підходить зазвичай просять про повернення , чи можна повернути, куди на кого зробити повернення, яке відділення ,яка служба доставки
Але суть не в цьому, я не в місті і забрати не зможу
Про повернення ні слова не було, сказати їм це ваша проблема, ви ні чого не уточнили і самі взяли і відправили
Чи як?
автор
Телефон Рубика
• 24 мая в 15:48
Ответ дляБалаболка
А яка проблема в поверненні? Це б/у річ, білизна?
Проблема в тому що я за кордоном і забрати не можу укрпошту
От і все
От і все
Балаболка• 24 мая в 15:49
Ответ дляТелефон Рубика
Проблема в тому що я за кордоном і забрати не можу укрпошту
От і все
От і все
Попросіть когось забрати зі знайомих
автор
Телефон Рубика
• 24 мая в 15:51
Ответ дляБалаболка
Попросіть когось забрати зі знайомих
Шукай, проси ….
Вони не могли просто спитати на кого повертати чи можливе повернення
Завжди таке питають, а таке в перше , що хочу то роблю
Вони не могли просто спитати на кого повертати чи можливе повернення
Завжди таке питають, а таке в перше , що хочу то роблю
Балаболка• 24 мая в 15:54
Ответ дляТелефон Рубика
Шукай, проси ….
Вони не могли просто спитати на кого повертати чи можливе повернення
Завжди таке питають, а таке в перше , що хочу то роблю
Вони не могли просто спитати на кого повертати чи можливе повернення
Завжди таке питають, а таке в перше , що хочу то роблю
А який хоч цінник тієї речі? Може просто забийте і все на тому
автор
Телефон Рубика
• 24 мая в 15:57
Ответ дляБалаболка
А який хоч цінник тієї речі? Може просто забийте і все на тому
Оплату вони зробили повну суму!
Не розумію чому передумали?
Не розумію чому передумали?
Глас_Народа• 24 мая в 16:33
Чому вони будуть питати чи можна повернути. Клієнт має право відмовитись від товару після огляду. А ви повинні повернути кошти. Це не проблема покупця де ви катаєтесь.
автор
Телефон Рубика
• 24 мая в 16:42
Ответ дляГлас_Народа
Чому вони будуть питати чи можна повернути. Клієнт має право відмовитись від товару після огляду. А ви повинні повернути кошти. Це не проблема покупця де ви катаєтесь.
Звісно має право на повернення, і то під питанням чи продавець приймає повернення назад, є такі в яких написано , повернення не має!
І бувають такі моменти як і в мене, потрібно було їхати з міста, чи я мала сидіти і думати ,а можу вони не заберуть і мені потрібно сидіти в дома.
Всі ми люди і потрібно було б просто спитати!
Нехай чекає, повернусь через місяць заберу і поверну кошти!
І бувають такі моменти як і в мене, потрібно було їхати з міста, чи я мала сидіти і думати ,а можу вони не заберуть і мені потрібно сидіти в дома.
Всі ми люди і потрібно було б просто спитати!
Нехай чекає, повернусь через місяць заберу і поверну кошти!
1
Хвігура мічти• 24 мая в 16:49
Ответ дляГлас_Народа
Чому вони будуть питати чи можна повернути. Клієнт має право відмовитись від товару після огляду. А ви повинні повернути кошти. Це не проблема покупця де ви катаєтесь.
Автор разве продавец в магазине?
Частные продажи так не работают
Частные продажи так не работают
1
Глас_Народа• 24 мая в 17:07
Ответ дляХвігура мічти
Автор разве продавец в магазине?
Частные продажи так не работают
Частные продажи так не работают
Вот это и плохо что частные продажи не соблюдают законов. А потом пишут на форуме, почему у них никто не покупает, поэтому лучше переплатить и купить в нормальном магазе, где примут возврат в случае чего.
Хвігура мічти• 24 мая в 17:38
Ответ дляГлас_Народа
Вот это и плохо что частные продажи не соблюдают законов. А потом пишут на форуме, почему у них никто не покупает, поэтому лучше переплатить и купить в нормальном магазе, где примут возврат в случае чего.
Так пусть переплачивают.
А то продай за три копейки, ещё и проблемы выгребай
А то продай за три копейки, ещё и проблемы выгребай
rodzynka.l• 24 мая в 18:09
Ответ дляГлас_Народа
Вот это и плохо что частные продажи не соблюдают законов. А потом пишут на форуме, почему у них никто не покупает, поэтому лучше переплатить и купить в нормальном магазе, где примут возврат в случае чего.
питання повернення оплаченого замовлення завжди обговорюється з будь-яким продавцем - куди і як відправляти
Гуру троллинга• 24 мая в 19:57
Ответ дляТелефон Рубика
Звісно має право на повернення, і то під питанням чи продавець приймає повернення назад, є такі в яких написано , повернення не має!
І бувають такі моменти як і в мене, потрібно було їхати з міста, чи я мала сидіти і думати ,а можу вони не заберуть і мені потрібно сидіти в дома.
Всі ми люди і потрібно було б просто спитати!
Нехай чекає, повернусь через місяць заберу і поверну кошти!
І бувають такі моменти як і в мене, потрібно було їхати з міста, чи я мала сидіти і думати ,а можу вони не заберуть і мені потрібно сидіти в дома.
Всі ми люди і потрібно було б просто спитати!
Нехай чекає, повернусь через місяць заберу і поверну кошти!
От ви і відповіли на своє питання) Для чого була тема створена якщо ви і самі чудово знаєте як вирішити цю проблему?
Україна наше все• 25 мая в 12:40
Хай вертають її назад собі, а потім повертають, коли ви повернетесь. Я не дуже в курсі, скільки товар може лежети на УП. Якщо може місяць, то повернетесь і заберете. Бо так не роблять 100%. Може ви десь були проїздом і по дорозі зробили відправлення, і на ту адресу тепер не зручно приймати обмін, може поїхали, може в лікарні. Ненавижду, коли люди так роблять, а ще й при тому, що ви не обговорювали повернення взагалі.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу