Замовила 2 сукні з польського манго через міст шопінг в Україну. Прийшло іншого розміру одна сукня X-Large замість xs . В українському манго звісно обміняти відмовилися, звертайтесь у польський магазин. Хтось з таким стикався, як його тепер повернути/обміняти? Це ж помилка магазину, не моя, взагалі дивуюсь як можна було так наступити
6
Ксенияяяяя• 20 июля в 14:57
Так і звертайтеся в магазин, де купили. До чогу тут перевізник чи місцевий магазин?
8
КлавдіяЧерепиця• 20 июля в 14:59
То зверніться у польське манго, чи вони вас з розміром намахали і закрилися?
2
3
Аноним ФЕЯ• 20 июля в 15:18
Це ризики покупки за кордоном. Ви можете знову через міст відправити на манго повернення, але чи це буде вигідно, сумніваюсь. Оплата посилки аинесе левову частку сукні. Та і навіть на поверненні коштів втратите, через коливання курсу. Тому вихід один- продавати на олх, звісно дешевше,щоб вернути хоч частину коштів
4
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу