10 января 2013

Девочки, трудно водить машину?

Тяжело с детьми стало по маршруткам ,хочу машину. Сама никогда не ездила, прав даже еще нет. Сейчас реально взять, даже не то что хочется, а необходимость есть (сама с двумя детьми, далеко и садик, и школа, и работа, и родители). В общем и нужно и страшно. Девочки тяжело это, не страшно?
показать весь текст
Аноним 10 января 2013
31
Да, обидно, что первый раз и на тебе.Тем более живу там давно и знаю, что все время там машины стоят,наверное, это у них хлебосольное место.
Panolek 10 января 2013
32
Ответ дляАноним
я тоже в Киеве.в любом другом городе езжу,а тут как ступор.Муж говорит,бери и езди,а я не могу хоть убей.
Кто знает,как преодолеть этот страх?
У меня наверное больше страх кого-то ударить.Может так?
когда муж купил третью нашу машину, как раз началась зима, я зимой за рулем не ездила до этого. Тут я, (уже 6 лет за рулем, наездила сама тыясч 30 км.), боялась так разбить новую машину , что не могла тронуться на перекрестках. Но выхода не было. И перед мужем в грязь лицом не хотелось падать, и детский сад, и работа. Вообщем, через пару недель освоилась. Главное осторожно. Лучше не торопиться, если что, включайте аварийку.
aen_2007 10 января 2013
33
Да, я вот тоже уже когда домой пришла, думаю включила бы аварийку, а там бы что-то придумала.
Ганцю в кєдах 10 января 2013
34
Меня на трассе раз остановили за превышение скорости))) В Бердянск ехали. Спросили признаю ли факт нарушения? Я: ну да, привысила немного. Они: больше не нарушайте) отдали права и пожелали счастливого пути. А раз габариты были включены, а не фары)))) как то быстро стемнело и я прощелкала))) Дала 50 грн и поехала дальше уже с включенными фарами))
pratavetra 10 января 2013
35
Автор, напишу Вам те, що хотіла б, щоб сказали мені на початку моєї водійської історії:
1. Автошкола нічого Вам не дасть. Окрім витраченого часу і грошей - знань теорії і практики не додасться. Що потрібно: а) остання редакція ПДР, б) інтернет з білетами онлайн, в) людина, яка має достатній досвід кермування і якій Ви можете задавати питання. Вчите все ДОСКОНАЛЬНО. Вчите так, як нічого ніколи не вчили! На зубок. Щоб закарбувалось в пам’яті, до автоматизму. Вирішення білетів повинно бути без помилок. Час - не більше місяця.
2. За права всі платять. Знаходите знайомих, одержуєте права - тут все просто.
3. Коли Ви вже з правами, шукаєте досвіченого водія для практики. Машина обов’язково повинна бути на механіці, (її легше зупинити, в разі чого). Покатались 1 (!!!) день по майданчикові і сміливо у місто. Не розтягуємо задоволення на місяць. Іздимо по глухих вулицях, макс. 30 км\год. Сам факт того, що виїхали з майдачика додасть впевненості.
4. Потрібно 5 уроків. Далі - сама. Якщо не береборете себе - будете ’губитися’ ще дуже довго. Взагалі, у цій справі ільше морально-психологічних бар’єрів потрібно переступити. Виїжджаєте у суху погоду рано-вранці (5-6 год. ранку). Я так вчилась по Києву їздити. Кожного вечора продумуєте маршрут - куди і як будете їхати. Для цього є і карти, і гугл меп. Навігатором раджу не користуватись, тому що так важче запам’ятовувати маршрути. Мені достатньо було 10 ранкових виїздів для того, щоб пропрацювати основні мої маршрути (центр, маркет, робота, автовокзал... ітд.). Це Вам потрібно для того, щоб в умовах інтенсивного руху не думати де престроїтися чи куди повернути, а дивитися уважно за сусідніми машинами.
5. З часом горизонти бубудь розширюватися. Ви почнете бачити не тільки своє кермо та праву руку, що перемикає передачі. Ви почнете помічати інші машини, наперед ачити їх дії, побачите знаки та світлофори ))) Так-так, спочатку на це не буде вистачати уваги )))). Апотім вже краєвиди будете бачити з вікна. Як не дивно, я проробляючи один і той самий маршрут тільки на 5 чи 6-й раз помітила, що проїжджаю повз Макдональдса. Так здивувалася. )))
6. Обов’язвово потрібно навчитися орієнтуватися по дзеркалам. Для мене це було найважче. Паркуватися вчитисяможна по ходу справи. Я проїздила пів-року піред тим, як вперше запаркувалася ’задом’. Мене це не дуже гнітило. Ставала подалі від інших - і була спокійна. З покращенням водійських навичок - Ви до цього прийдете.
7. За кермом, Ваші очі повинні що 5 секунд переключатися між основними точками: зеркало заднього виду, лобове скло, праве та ліве дзеркало. Це для того, щоб Ви постійно моніторили дорожню ситуацію, а не тупо втикнули вперед.
8. Якщо боїтесь когось стуканути - пам’ятайте: ризикує той, хто робить маневр. Не будьте ’на строьмі’ постійно. Включайте підвищений режим уваги на перелаштовуванняв в полосах, поворотах, обгонах та інше. На прямій дорозі, навіть у плотному потоці, можна розслабитися трохи і видихнути. Це закон компенсації енергії.
9. Не ’ведіться’ на провокації інших водіїв: сигнали, може навіть крики, блимання фарами. Їдьте так, як зручно Вам! Якщо в когось ’нєдєржанє’ - хай Вас сам обгонить, обїжджає, перелітає, підкоп робить... Якщо ситуація загострюється і Ви бачите червону пику - режим ’блондінкО’ краще ніж виставлений у вікно ’Фак’. Ввічливою та слухняною на дорозі будете тоді, коли іздити навчитесь.
10. Читайте в інтернеті про все, що стосується кермування. Саме тут я знайшла безліч секретиків, які знають далеко не всі інструктори. Наприклад, як вирівняти колеса, не бачачи їх положення, як точно вирахувати положення лівого колеса, як правильно розігріти машину... і тд.
11. Ніколи свідомо не порушуйте правила і завжди прив’язуйтесь паском безпеки себе і пасажирів. Пам’ятайте, Ви несете повну відповідальність за їх життя та здоров’я.

Ну, наче стисло - все. Вибачаюсь за багато букав, але справді хотілося допомогти. Якщо будуть питання - пишіть.
]Mrs.Сексуальность[ 10 января 2013
36
Ответ дляАноним
Автор, я тоже живу и катаюсь по Донецку.
Всякое бывало)))
Самое главное, как по мне - не бойтесь! Если есть страх - не быть водителем.
За рулем нужно быть настороже, но не сковываться. Не бойтесь, по началу будут неприятные моменты, не без них, но с опытом все придет!
У меня механика, выбор делала осознано, девушка - менеджер в автосалоне долго меня склоняла к автомату, но мое решение - механика. Я люблю чувствовать - что я управляю машиной! Для меня вообще вождение в радость и по городу помотаться и на дальние расстояния. Мне в машине уютно)))
Что касается езды в Донецке, город оживленный, и водители бывают не совсем уравновешенные, но к этому можно привыкнуть. Главное хорошо знать правила и разметку (а она у нас частенько меняется))). И конечно же не забыть прикрепить значок ’У’. Другие участники дорожного движения должны понимать, что Вы можете поступить не совсем ожидаемо. Тут ничего не поделаешь, все через это проходили, не видела, чтобы человек родился - и уже умел водить машину. Все учились.
Так что смелее - дерзайте! Все получится, главное не бояться и не сдаваться)
Не ’У’, а значок ’70’. когда заканчиваете школу и получаетке права - Вы уже не ученик!!!!
Ночка 10 января 2013
37
Ответ дляpratavetra
Автор, напишу Вам те, що хотіла б, щоб сказали мені на початку моєї водійської історії:
1. Автошкола нічого Вам не дасть. Окрім витраченого часу і грошей - знань теорії і практики не додасться. Що потрібно: а) остання редакція ПДР, б) інтернет з білетами онлайн, в) людина, яка має достатній досвід кермування і якій Ви можете задавати питання. Вчите все ДОСКОНАЛЬНО. Вчите так, як нічого ніколи не вчили! На зубок. Щоб закарбувалось в пам’яті, до автоматизму. Вирішення білетів повинно бути без помилок. Час - не більше місяця.
2. За права всі платять. Знаходите знайомих, одержуєте права - тут все просто.
3. Коли Ви вже з правами, шукаєте досвіченого водія для практики. Машина обов’язково повинна бути на механіці, (її легше зупинити, в разі чого). Покатались 1 (!!!) день по майданчикові і сміливо у місто. Не розтягуємо задоволення на місяць. Іздимо по глухих вулицях, макс. 30 км\год. Сам факт того, що виїхали з майдачика додасть впевненості.
4. Потрібно 5 уроків. Далі - сама. Якщо не береборете себе - будете ’губитися’ ще дуже довго. Взагалі, у цій справі ільше морально-психологічних бар’єрів потрібно переступити. Виїжджаєте у суху погоду рано-вранці (5-6 год. ранку). Я так вчилась по Києву їздити. Кожного вечора продумуєте маршрут - куди і як будете їхати. Для цього є і карти, і гугл меп. Навігатором раджу не користуватись, тому що так важче запам’ятовувати маршрути. Мені достатньо було 10 ранкових виїздів для того, щоб пропрацювати основні мої маршрути (центр, маркет, робота, автовокзал... ітд.). Це Вам потрібно для того, щоб в умовах інтенсивного руху не думати де престроїтися чи куди повернути, а дивитися уважно за сусідніми машинами.
5. З часом горизонти бубудь розширюватися. Ви почнете бачити не тільки своє кермо та праву руку, що перемикає передачі. Ви почнете помічати інші машини, наперед ачити їх дії, побачите знаки та світлофори ))) Так-так, спочатку на це не буде вистачати уваги )))). Апотім вже краєвиди будете бачити з вікна. Як не дивно, я проробляючи один і той самий маршрут тільки на 5 чи 6-й раз помітила, що проїжджаю повз Макдональдса. Так здивувалася. )))
6. Обов’язвово потрібно навчитися орієнтуватися по дзеркалам. Для мене це було найважче. Паркуватися вчитисяможна по ходу справи. Я проїздила пів-року піред тим, як вперше запаркувалася ’задом’. Мене це не дуже гнітило. Ставала подалі від інших - і була спокійна. З покращенням водійських навичок - Ви до цього прийдете.
7. За кермом, Ваші очі повинні що 5 секунд переключатися між основними точками: зеркало заднього виду, лобове скло, праве та ліве дзеркало. Це для того, щоб Ви постійно моніторили дорожню ситуацію, а не тупо втикнули вперед.
8. Якщо боїтесь когось стуканути - пам’ятайте: ризикує той, хто робить маневр. Не будьте ’на строьмі’ постійно. Включайте підвищений режим уваги на перелаштовуванняв в полосах, поворотах, обгонах та інше. На прямій дорозі, навіть у плотному потоці, можна розслабитися трохи і видихнути. Це закон компенсації енергії.
9. Не ’ведіться’ на провокації інших водіїв: сигнали, може навіть крики, блимання фарами. Їдьте так, як зручно Вам! Якщо в когось ’нєдєржанє’ - хай Вас сам обгонить, обїжджає, перелітає, підкоп робить... Якщо ситуація загострюється і Ви бачите червону пику - режим ’блондінкО’ краще ніж виставлений у вікно ’Фак’. Ввічливою та слухняною на дорозі будете тоді, коли іздити навчитесь.
10. Читайте в інтернеті про все, що стосується кермування. Саме тут я знайшла безліч секретиків, які знають далеко не всі інструктори. Наприклад, як вирівняти колеса, не бачачи їх положення, як точно вирахувати положення лівого колеса, як правильно розігріти машину... і тд.
11. Ніколи свідомо не порушуйте правила і завжди прив’язуйтесь паском безпеки себе і пасажирів. Пам’ятайте, Ви несете повну відповідальність за їх життя та здоров’я.

Ну, наче стисло - все. Вибачаюсь за багато букав, але справді хотілося допомогти. Якщо будуть питання - пишіть.


очень классно написано!!!!!
написали б на год раньше я бы меньше шишек набила
pratavetra 10 января 2013
38
Ответ дляНочка


очень классно написано!!!!!
написали б на год раньше я бы меньше шишек набила
Дякую.
То не шишки - то досвід! Велика штука, скажу я Вам.
Ганцю в кєдах 10 января 2013
39
Ответ дляАноним
Не ’У’, а значок ’70’. когда заканчиваете школу и получаетке права - Вы уже не ученик!!!!
Когда значок У, то отовсюду сигналят как лоху, даже если ничего особо не делаешь против правил и тормозишь движения. И еще такого У некоторые умники могут специально подрезать или зад подставить. Имхо - лучше без У
Аноним 10 января 2013
40
Ответ дляАноним
я тоже в Киеве.в любом другом городе езжу,а тут как ступор.Муж говорит,бери и езди,а я не могу хоть убей.
Кто знает,как преодолеть этот страх?
У меня наверное больше страх кого-то ударить.Может так?
Починайте їздити по місту не в години пік і поступово підбирайтесь до насиченого трафіку, для мене головне правило новачка - ніяких різких рухів, невелика швидкість - кому треба об’їде, менше звертати увагу на сигнали по причині нервозності супер-асів і звичайно якщо не впевнені ви маєте пропустити чи вас, краще притормозити і почекати ніж самовпевнено їхати і отримати удар, а при паркуванні я наприклад якщо є можливість когось попросити подивитись не соромлюсь і прошу
Аноним 10 января 2013
41
Ответ дляАноним
Не ’У’, а значок ’70’. когда заканчиваете школу и получаетке права - Вы уже не ученик!!!!
Можно повесить и ’У’, и значок ’70’, и ’туфельку’. Кто мешает?
Аноним 10 января 2013
42
Если Вы в Киеве, есть один дядька берет 400 гр за занятие, НО может научить даже самых безнадежных как я. Мне муж подарил машину автомат - год стояла, курсы, три инструктора, права пришлось купить, еще год стояла. У меня при виде машины сразу попа начинала потеть. Уже собирались продавать. Посоветовали этого дядьку - садуга, еще тот! Но, вот уже три года вожу и тфу..тфу.., даже нравится.
pratavetra 10 января 2013
43
Ответ дляАноним
Если Вы в Киеве, есть один дядька берет 400 гр за занятие, НО может научить даже самых безнадежных как я. Мне муж подарил машину автомат - год стояла, курсы, три инструктора, права пришлось купить, еще год стояла. У меня при виде машины сразу попа начинала потеть. Уже собирались продавать. Посоветовали этого дядьку - садуга, еще тот! Но, вот уже три года вожу и тфу..тфу.., даже нравится.

Так, на всякий випадок, є ще одна тьотка (ну не тьотка, дівчинка), так я за 400 грн. за урок і кота вашого навчу...
Аноним 10 января 2013
44
учусь ездить на механике - ничего сложного, на 4 раз уже почти на автомате передачи переключаются. правда я на мотоцикле год ездила, после него легче к коробке приспосабливаться
aen_2007 10 января 2013
45
Ответ дляpratavetra
Автор, напишу Вам те, що хотіла б, щоб сказали мені на початку моєї водійської історії:
1. Автошкола нічого Вам не дасть. Окрім витраченого часу і грошей - знань теорії і практики не додасться. Що потрібно: а) остання редакція ПДР, б) інтернет з білетами онлайн, в) людина, яка має достатній досвід кермування і якій Ви можете задавати питання. Вчите все ДОСКОНАЛЬНО. Вчите так, як нічого ніколи не вчили! На зубок. Щоб закарбувалось в пам’яті, до автоматизму. Вирішення білетів повинно бути без помилок. Час - не більше місяця.
2. За права всі платять. Знаходите знайомих, одержуєте права - тут все просто.
3. Коли Ви вже з правами, шукаєте досвіченого водія для практики. Машина обов’язково повинна бути на механіці, (її легше зупинити, в разі чого). Покатались 1 (!!!) день по майданчикові і сміливо у місто. Не розтягуємо задоволення на місяць. Іздимо по глухих вулицях, макс. 30 км\год. Сам факт того, що виїхали з майдачика додасть впевненості.
4. Потрібно 5 уроків. Далі - сама. Якщо не береборете себе - будете ’губитися’ ще дуже довго. Взагалі, у цій справі ільше морально-психологічних бар’єрів потрібно переступити. Виїжджаєте у суху погоду рано-вранці (5-6 год. ранку). Я так вчилась по Києву їздити. Кожного вечора продумуєте маршрут - куди і як будете їхати. Для цього є і карти, і гугл меп. Навігатором раджу не користуватись, тому що так важче запам’ятовувати маршрути. Мені достатньо було 10 ранкових виїздів для того, щоб пропрацювати основні мої маршрути (центр, маркет, робота, автовокзал... ітд.). Це Вам потрібно для того, щоб в умовах інтенсивного руху не думати де престроїтися чи куди повернути, а дивитися уважно за сусідніми машинами.
5. З часом горизонти бубудь розширюватися. Ви почнете бачити не тільки своє кермо та праву руку, що перемикає передачі. Ви почнете помічати інші машини, наперед ачити їх дії, побачите знаки та світлофори ))) Так-так, спочатку на це не буде вистачати уваги )))). Апотім вже краєвиди будете бачити з вікна. Як не дивно, я проробляючи один і той самий маршрут тільки на 5 чи 6-й раз помітила, що проїжджаю повз Макдональдса. Так здивувалася. )))
6. Обов’язвово потрібно навчитися орієнтуватися по дзеркалам. Для мене це було найважче. Паркуватися вчитисяможна по ходу справи. Я проїздила пів-року піред тим, як вперше запаркувалася ’задом’. Мене це не дуже гнітило. Ставала подалі від інших - і була спокійна. З покращенням водійських навичок - Ви до цього прийдете.
7. За кермом, Ваші очі повинні що 5 секунд переключатися між основними точками: зеркало заднього виду, лобове скло, праве та ліве дзеркало. Це для того, щоб Ви постійно моніторили дорожню ситуацію, а не тупо втикнули вперед.
8. Якщо боїтесь когось стуканути - пам’ятайте: ризикує той, хто робить маневр. Не будьте ’на строьмі’ постійно. Включайте підвищений режим уваги на перелаштовуванняв в полосах, поворотах, обгонах та інше. На прямій дорозі, навіть у плотному потоці, можна розслабитися трохи і видихнути. Це закон компенсації енергії.
9. Не ’ведіться’ на провокації інших водіїв: сигнали, може навіть крики, блимання фарами. Їдьте так, як зручно Вам! Якщо в когось ’нєдєржанє’ - хай Вас сам обгонить, обїжджає, перелітає, підкоп робить... Якщо ситуація загострюється і Ви бачите червону пику - режим ’блондінкО’ краще ніж виставлений у вікно ’Фак’. Ввічливою та слухняною на дорозі будете тоді, коли іздити навчитесь.
10. Читайте в інтернеті про все, що стосується кермування. Саме тут я знайшла безліч секретиків, які знають далеко не всі інструктори. Наприклад, як вирівняти колеса, не бачачи їх положення, як точно вирахувати положення лівого колеса, як правильно розігріти машину... і тд.
11. Ніколи свідомо не порушуйте правила і завжди прив’язуйтесь паском безпеки себе і пасажирів. Пам’ятайте, Ви несете повну відповідальність за їх життя та здоров’я.

Ну, наче стисло - все. Вибачаюсь за багато букав, але справді хотілося допомогти. Якщо будуть питання - пишіть.
Да, вы все правильно и грамотно написали, но человеческий фактор никуда не денешь.
Ночка 10 января 2013
46
Ответ дляpratavetra

Так, на всякий випадок, є ще одна тьотка (ну не тьотка, дівчинка), так я за 400 грн. за урок і кота вашого навчу...
lunatalka 10 января 2013
47
Ответ дляАноним
Когда значок У, то отовсюду сигналят как лоху, даже если ничего особо не делаешь против правил и тормозишь движения. И еще такого У некоторые умники могут специально подрезать или зад подставить. Имхо - лучше без У
+ 1 Я когда училась ездить тоже сдуру себе У прилепила, на папину машину. Так когда мы с ним ехали, многие считали своим долгом посигналить, обогнать и кышнуть в крайний правый даже когда за рулем была не я, а мой отец, у которого почти 30 лет стажа и водит он отлично.
Аноним 10 января 2013
48
Ответ дляpratavetra

Так, на всякий випадок, є ще одна тьотка (ну не тьотка, дівчинка), так я за 400 грн. за урок і кота вашого навчу...
...составлю Вам конкуренцию - моя ставка 300)))
Правда, на авто ученика.
Кто меньше возьмет за урок?))
pratavetra 10 января 2013
49
Ответ дляАноним
...составлю Вам конкуренцию - моя ставка 300)))
Правда, на авто ученика.
Кто меньше возьмет за урок?))
Ну ок, тоді демпінгну так, що всі конкуренти розбіжаться!
Беру оплату за уроки Рафаелками!
Поки їм - їдемо і розказую. Закінчились цукерки - на вихід!
Аноним 10 января 2013
50
Понимаю Ваш страх, сама такой была!
Перешла на новую высокооплачиваемую работу, без машины до неё добраться никак (чтоб не в ущерб себе ). Приняли с мужем решение учить меня водить.
С тех пор прошло три года. Езжу каждый день почти через весь Киев. Механика. Я обожаю свою машину. Я обожаю езду. я такой кайф получаю по дороге домой........
Дерзайте! У Вас все получится!
Однозначная 24 мая 2013
51
Чё бояться то, ведь женщина считается даже более безопасный водитель, чем мужчина, т.к. женщина по своей природе мать - есть один очень хороший центр обучения водительскому мастерству ВИРТУОЗ: http://virtuoz.ua/ или звоните: (044) 599-61-41; (067) 500-29-53 Алексей Александрович
Благодаря авторской методике контрольных точек, разработанной директором центра Герасименко И.А., и профессионалам-инструкторам, большинство из которых выходцы из мира автоспорта, даже самые перепуганные экземпляры чувствуют себя уверенными за рулём уже после первого занятия!!! Это не сказки - это факты
С уважением, Алексей
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта

Ще з цiкавого

Популярные вопросы!

ещё

Сейчас читают!