KidstaffСоветчица

Поиск по базе знаний

Спрашивайте и получайте ответ пользователей

АнонимПользователь сейчас на сайте

Мобільний оператор life. Чи є ще постраждалі від прихованого здирництва?

Надаю переписку з оператором, в котрій описано проблему з подробицями та "роботу" представників мобільного оператора life:)

08-01-2013 02:52
Клієнт.


Виникла наступна ситуація. Я змінила пакет, перед зміною перечитала всю інформацію на офіційному сайті та поспілкувалася з трьома операторами - ніде на сайті я не знайшла додаткових зтягнень, кожен оператор на моє запитання про існування додаткових стягнень мені дав чітку відповідь, що вони відсутні. Сьогодні мені надійшла смс, в котрій йшлося, що кошти на рахунку скінчилися й мені надано кредит(від цієї послуги я навідріз відмовилась при зміні пакету і оператор мене запевнив, що відімкнув дану послугу). Разом зі зміною пакету(платною) я замовила безлімітний інтернет за 1 копійку на добу(послуга теж платна і саме заради неї я змінювала пакет). Після отримання смс про кредитні кошти я відразу поповнила рахунок та отримала смс про те, що кредит погашено і я знову можу користуватися інтернетом за 1 копійку. Протягом кількох годин в мене просто були відкриті кілька сайтів, ніяких закачок чи передач файлів. Знову надходить 2смс разом. В одній йдеться про те, що безкоштовні мегабайти на сьогодні я використал   а(це 40Мб), в іншій смс - про те, що я використала 5Мб платного інтернету(а це понад 3грн за 1Мб, разом вийшло понад 16грн, котрі зняли з мого рахунку) і я тепер можу користуватися до кінця дня безкоштовним інтернетом(це 1година часу). Мені цікаво яким чином я могла витратити 45Мб інтернету лише відкритими сайтами? Я зателефонувала оператору, щоб з"ясувати на якій підставі я маю додатково сплачувати за додатковий платний інтернет. Перед тим погодилася оцінити відповідь оператора, але зворотнього дзвінка я так і не дочекалася. На вимогу повідомити своє прізвище - оператор відмовилася категорично. Допомогти чи пояснити як могла виникнути така ситуація - не змогла. Прохання з"єднати з іншим оператором - проігнорувала. Прийняти скаргу відмовилася. Єдиною відповіддю було:"Пишіть лист на юридичну адресу та надсилайте його поштою". Оскільки інформації про додаткові стягнення немає на сайті та оператори її не повідомляють, більш того - завіряють, що додаткових стягнень немає, а також нав"язують непотрібну послугу, від якої я відмовилася відразу і мене завірили, що її відімкнули(тобто збрехали) - я вимагаю повернення зтягнених коштів з мого рахунку в повній мірі, а також вибачень та подання на вашому сайті достовірної та повної інформації щодо послуг та тарифів. В даному випадку було декілька разів свідомо порушено права споживача.   Оператор Людмила, котра відмовилась повідомити своє прізвище(хоча жодного права на це не має за Законом України "Про захист прав споживачів"), сказала, що керівництво вирахує її лише за ім"ям та часом спілкування (між 23:00 та 1:00). Коли у вас така система - то вираховуйте цю панянку.   Ви порушили як мінімум наступні положення закону не надавши:  
- належну якість продукції та обслуговування;  
- необхідну, доступну, достовірну та своєчасну інформацію про продукцію, її якість, асортимент, а також про її виробника (виконавця, продавця);    

Я зробила скріни всієї інфи на вашому офіційному сайті з приводу умов та тарифування пакету "Шалений день", тому маю докази відсутності будь-якої інформації про додаткові зтягнення.   Чекаю на повернення своїх коштів.



10-01-2013, 13:52:45
 

Доброго дня, Вас вітає оператор life:).

Дякуємо за звернення.

Нам дуже шкода, що виникла ситуація, про яку вказано у Вашому зверненні. Якщо при зверненні до представника оператора виникло непорозуміння і Ви бажаєте залишити побажання щодо вдосконалення якості обслуговування – для цього знадобиться додаткова інформація.

Ми приділяємо особливу увагу професіоналізму співробітників компанії, які надають обслуговування абонентам мережі life:) і ми зацікавлені в тому, щоб наші клієнти завжди залишалися задоволені нашими послугами. C цією метою в компанії застосовуються різні навчальні програми і здійснюється контроль якості обслуговування.

Тому ситуація, яку Ви описали, повинна бути розглянута більш детально. Для цього прохання у відповідь на цей лист вказати номер телефону, з якого Ви зверталися до інформаційно-консультаційного центру. Ці дані будуть оброблені у відповідності з діючими процедурами компанії і будуть вжиті відповідні заходи.

Дякуємо Вам за користування послугами нашої компанії.

Ви можете телефонувати нам 24 години на добу, 7 днів на тиждень за номером 5433 (клієнти мережі life :) безкоштовно) або за номерами 0 800 20 5433   та    044  233 63 63

А також Ви маєте можливість задати будь-яке запитання, стосовно life:), в режимі он-лайн.



10-01-2013, 18:13:44
Клієнт.

Номер:   093-**-**-***

Я не так часто спілкуюся з Вашими операторами, але мені цілком досить цього дуже рідкого спілкування для висновків, що Ваші оператори зовсім непідготовлені, не володіють навіть елементарною інформацією, не реагують на чіткі запитання чи прохання, а лише продовжують читати слово в слово ту ж інформацію, яка є на Вашому сайті(як боти). Коли цікавилася(перед зміною пакету) у Вашого оператора(дівчини, котра теж чомусь відмовилась вказати своє прізвище та ім"я спираючись на те, що їй забороняє керівництво) про можливості надання послуги інтернет, то отримала наступну відповідь: "Слухайте меню та обирайте, там все розповідають, або читайте на сайті" - це по-Вашому підготовлені та професійні оператори?
На сайті обмаль інформації, не вказано про додаткові стягнення, формулювання тарифів двояке та незрозуміле, хоча б мало бути доступним, простим та однозначним. Термін дії послуги "інтернет за копійку на добу" був необмеженим на час мого замовлення, тепер же він обмежений і про це клієнтам не повідомили. Я б не змінювала свій попередній пакет, якби відразу знала, що дана послуга тимчасова. Складається таке враження, що Ваші оператори та інформація на сайті   направлені на те, щоб свідомо вводити в оману користувачів з метою наживи.
Після того, як оператор Людмила (Місіс Х) не змогла мені нічим допомогти, я попрохала поспілкуватися з іншим оператором декілька разів, натомість вона мене перебивала зачитуючи вкотре одну і ту ж інформацію, котра не мала нічого спільного з моїми запитаннями. На моє запитання куди я можу поскаржитися(ел.адреса керівництва чи телефон), вона відповіла, що нікуди - нема ні ел.адреси, ні номеру телефону у керівництва та порадила поїхати в будь-який магазин і написати скаргу там, або надіслати лист на юридичну адресу. Як виявилося я змогла таки обійтися електронним листом, хоча Ваш "професійний" оператор переконувала мене у неможливості такого зв"язку...
Я не розумію навіщо я підключала та сплачувала за послугу "безлімітний інтернет за 1 копійку" якщо з мого рахунку знімають кошти за платний інтернет додатково окрім абонплати, а саме майже 17грн за 5Мб. Що це за тарифи такі???



13-01-2013, 00:29:29

Доброго дня , Вас вітає оператор life:).

Дякуємо за звернення.

Ситуація , яку Ви описали, може бути пов’ язана з тим, що на основному ра хунку на початку доби було недостатньо коштів для тарифікації абонентської плати за послугу «Безлімітний інтернет для смартфонів» та абонентської плати за тарифним планом «Шалений день».

Хотілось би звернути Вашу увагу на те, що абонентська плата за послугу тарифікується саме з основного рахунку і саме в час тарифікації абонентської плати за тарифним планом.

Якщо Ви користуєтесь послугою «Шалений день кредит», то Вам надаються кошти в кредит для тарифікації абонентської плати по тарифному плану «Шалений день», ці кошти не використовуються для тарифікації абонентської плати за послугою «Безлімітний інтернет для смартфонів» в тарифному плані «Шалений день».

Якщо на початку дня Вам було надано пакет послуг за умовами тарифного плану «Шалений день» в кредит, а після цього протягом дня поповнюється основний рахунок, то абонентська плата за послугу «Безлімітний інтернет для смартфонів» буде тарифікована лише наступного дня за наявності на основному рахунку суми 1,275 гривень, а відповідно і пакет мегабайт за послугою буде нарахований наступного дня.

Якщо 40 мегабайт, нарахованих за умовами тарифного плану «Шалений день» завершені, а додаткові мегабайти відсутні – вихід в інтернет тарифікується згідно умов додаткової акції «Інтернет стає ближче». Умови акції Ви можете переглянути за посиланням: http://www.life.com.ua/uk/mylife/promo/public/inte... .

Умови тарифного плану «Шалений день» та вказаних послуг Ви можете переглянути на офіційному сайті за посиланням: http://www.life.com.ua/uk/mylife/tariffs/1/crazyda... .

Інформація, яку Ви надали про роботу представника контакт-центру передана до відповідного департаменту для аналізу ситуації та проведення роботи з представником інформаційно-консультаційного центру.

У випадку, якщо скарга має підстави – з Вами зв’ яжуться шляхом дзвінка на Ваш н омер та буде розгляне на можливість коригування балансу, якщо Ви прохали відключити послугу, а вона не була вимкнена.

Якщо підстав для скарги немає – на Ваш номер буде надіслане SMS-повідомлення з інформацією про те, що скаргу розглянуто.

У випадку додаткових запитань Ви завжди можете зателефонувати до наших представників за номером 5433 (для абонентів life : ) і Вам обов ’язково допоможуть. Якщо для Вас більш зручно отримувати інформацію онлайн - пропонуємо Вам з'єднатися з представником інформаційно-консультаційного центру за допомогою каналу чат. Для цього Вам достатньо натиснути на картинку нижче.

Ви можете телефонувати нам 24 години на добу, 7 днів на тиждень за номером 5433 (клієнти мережі life :) безкоштовно) або за номерами 0 800 20 5433   та    044  233 63 63

А також Ви маєте можливість задати будь-яке запитання, стосовно life:), в режимі он-лайн.



13-01-2013, 02:05:39
Клієнт.

Доброї ночі!

Цитую:
" Ситуація , яку Ви описали, може бути пов’ язана з тим.... " - ключова фраза "може бути" - тобто, Ви не впевнені і не володієте інформацією як і Ваші попередники...

Я так розумію, що нічого я не отримаю -   іншого я й не чекала.
Інформація яку Ви описали тут не повідомляється ні на Вашому сайті, ні операторами.
Я пишу Вам втретє про проблему, але чую відповідь, котра не стосується даного питання.
Чому я маю страждати фінансово через Ваші помилки?
- саме Ви нав"язали та не вимкнули за моїм проханням   непотрібну мені   послугу кредитування,
- саме Ви не повідомили ніяким чином і ніде, що кредитні кошти не надходять на оплату послуги "інтернет за копійку"(хоча мене цікавить питання ЧОМУ???)  
- чому смс про використані 40Мб , перехід на платні Мб та про те, що 5Мб платних уже використано прийшли одночасно?
- я внесла кошти на рахунок, чому з них не знялася 1 коп. за послугу - Вам так вигідно обкрадати клієнтів? Чому я маю чекати добу, щоб отримати послугу, за яку я сплатила???
- чому вмикається якась додаткова акція, яка мене не цікавить, а не вимикається доступ до інтернету??? Як можна назвати здирництво, де 1Мб інтернету коштує понад 3грн - АКЦІЄЮ??? Це знущання???
- вся ця інфа має бути на сайті і повідомлятись оператором на запит користувача, а не приховуватись з метою ошукати та здерти додаткові кошти,
- чому Ви відразу не вказуєте кінцеву суму тарифів, а вказуєте десь мілким шрифтом додаткові стягнення до Пенсійного фонду?
- чому Ви не відповіли на запитання щодо тимчасовості віднедавна послуги "інтернет за копійку"? Навіщо дурити людей?
- представника? - Одного??? Я зверталася з цим запитанням до трьох при зміні пакету та до однієї для пояснення за що здерли гроші з рахунку. Чи Ви читаєте через рядок?
- чому Ваші оператори відмовляються вказувати свої прізвища тим самим порушуючи права споживачів та можливості покарання? Чому я не змогла оцінити відповідь оператора Людмили Х****, хоча й замовляла дзвінок? Чому Ваші оператори не знають/приховують/дурять, що зв"язок через ел.пошту неможливий?
- "
У випадку, якщо скарга має підстави – з Вами зв’ яжуться шляхом дзвінка на Ваш н омер та буде розгляне на можливість коригування балансу, якщо Ви прохали відключити послугу, а вона не була вимкнена. " - Тобто, мене ще й брехухою обізвали:)))) Цікаво яким чином Ви про це дізнаватиметесь? - Хоча я вже зараз розумію якою буде відповідь, і що ніхто нічого не робить і не робитиме.

Перевірила інфу на сайті щодо тарифів даного пакету - нічого не змінилося, інформацію не додали і не збираються:))))

Радите звертатися до Вас? - А навіщо? Що змінилося після мого звернення? - Абсолютно НІЧОГО. Як сказала оператор Людмила Х****: "Ми не можемо вказати дану інформації(щодо наслідків кредитування, а саме АКЦІЙНИЙ інтернет, 1Мб якого коштує   понад 3грн і автоматичне відімкнення сплаченої послуги "інтернет за копійку" без будь-якого повідомлення) на сайті, бо вона просто не влізе":)))) Який рівень розвитку потрібно мати, щоб таке сказати?




13-01-2013,   12:57:44
Смс від оператора life:):
"Шановний абоненте, Ваше звернення щодо роботи Контактного центру life:) від 10.01.2013 розглянуто. Нам прикро за це непорозуміння. Проте інформація, яка Вас цікавила, була надана коректно. Детальніше за номером 5433, life:)"

Зверну увагу на дату звернення - 08-01-2013 02:52. То ж навіть на цьому можна зрозуміти наскільки "професійно" підготовлені оператори. Отож, клієнта офіційно визнано брехуном та наклепником.


Сподіваюсь, що комусь допоможе дана інформація не "попасти" на гроші. Недарма на офіційному сайті мобільного оператора life:) відсутня можливість залишати відгуки та пропозиції, а як прописано тарифи - мабуть кожен знає... Потім лише залишається змиритися з фактом зникнення коштів з рахунку.

Якщо Ви стикнулися з подібним ставленням чи прихованим здирництвом - напишіть про свій досвід.
 



13 января 2013 в 21:14
Отвечать в темах на Cоветчице можно только зарегистрированным пользователям. Зарегистрируйтесь, а если Вы уже зарегистрированы — авторизируйтесь
Мнения, высказанные в этой теме, передают взгляды авторов и не обязательно отражают позицию администрации.
Аноним
1 Аноним
13 января 2013 в 22:03
Под описанием пакета есть ещё ссылка ’Необходимо знать’. Вы её читали? Там как раз всё и описано. Я и не подключилась к этому тарифу из-за того, что всего 40МБ инета. Его уходит гораздо больше и очень быстро.
Помимо ваших открытых сайтов ещё и приложения телефона выходят в инет и тоже его расходуют.
Аноним
(автор)Пользователь сейчас на сайте
2 Аноним
(автор)Пользователь сейчас на сайте
13 января 2013 в 23:45 Ответ для Аноним
Цитата:
Под описанием пакета есть ещё ссылка ’Необходимо знать’. Вы её читали? Там как раз всё и описано. Я и не подключилась к этому тарифу из-за того, что всего 40МБ инета. Его уходит гораздо больше и очень быстро. Помимо ваших открытых сайтов ещё и приложения телефона выходят в инет и тоже его расходуют.

Читала звісно:)Даної інформації там нема. Справа в тому, що сам пакет мене не цікавить взагалі. Зацікавила лише додаткова послуга ’Безлімітний інтернет за 1 копійку на добу’, яка можлива лише при замовлення даного пакету. Вартість підключення послуги складає 10грн + обов’язкова абоненстська сплата щодобово. Про її тимчасовість мене ніхто не попередив і жодного слова про це не було написано на сайті(тепер вже є).
Тобто, я мала б отримати 40Мб лише за користування пакетом + безліміт як додаткова оплачена мною послуга. Але безліміт не увімкнули після сплати кредиту(який мали б вимкнути за моїм проханням) і почали зтягувати шалену сплату(понад 3грн за 1Мб) з рахунку без будь-яких попереджень. На моє прохання надати мені звіт, щодо витрат і-нету на ті 2години простою - мені відмовили в різкій формі. Чому мене здивував витрачений об’єм? - Свого часу вистачало 300Мб на місяць з таким же використанням і з тими ж додатками.

Раніше користувалася дуже зручним та вигідним мені пакетом, тому перевіряла інфу досить прискіпливо. Мене завірили три оператори, що таким чином я зможу зекономити. Підрахувала - справді економія є. Але, оскільки послуга раптом стала тимчасовою, то втрачаю я незрівнянно більше, аніж втратила б з попереднім. Повернутися до попереднього пакету я вже не можу жодним чином. Особисто я відчуваю себе ошуканою.
Може хтось порадить альтернативу, яка б могла врятувати ситуацію? Дякую.
Аноним
3 Аноним
14 января 2013 в 00:52
Да всё там было написано. Я тоже хотела подключить этот пакет, но потом всё таки, именно из-за этого ограничения, остановилась на услуге от Киевстар абсолютный безлимит за 1грн в день. Но там тоже нюанс, после 50 МБ в день снижается скорость. Но мне это не мешает.
Аноним
(автор)Пользователь сейчас на сайте
4 Аноним
(автор)Пользователь сейчас на сайте
14 января 2013 в 02:20 Ответ для Аноним
Цитата:
Да всё там было написано. Я тоже хотела подключить этот пакет, но потом всё таки, именно из-за этого ограничения, остановилась на услуге от Киевстар абсолютный безлимит за 1грн в день. Но там тоже нюанс, после 50 МБ в день снижается скорость. Но мне это не мешает.

Добре, тикніть носом:)
Аноним
5 Аноним
14 января 2013 в 03:10 Ответ для Аноним
Цитата:
Добре, тикніть носом:)

http://www.life.com.ua/ru/mylife/tariffs/1/crazyda...

Над видео есть две ссылки, открываете ’Необходимо знать’ и там всё подробно расписано.
Аноним
6 Аноним
14 января 2013 в 06:34
В течение нескольких часов у Вас было открыто несколько сайтов? Чему Вы удивляетесь? 40 МБ - это очень мало! Естественно, Вы использовали эти 40 Мб. Вы же понимаете, что при открытых сайтах трафик не стоит на месте. Тем более сайты с картинками, мигающими баннерами и т.п.
По поводу безлимитного интернета - я так поняла, что на счету должна быть сумма, не менее определенной, чтобы эта услуга работала.
В описании пакета есть такая фраза : ’Под словом бесплатно подразумевается, что ежедневно в течение 30 дней ты автоматически получаешь без дополнительной оплаты следующий Пакет услуг: 400 минут на номера life:), 40 МБ Интернета, 40 SMS по Украине. Стоимость Пакета включена в ежедневную плату 1,19 грн/день с основного счета.’
Понятно, что на счету должно быть не менее 1,19, чтобы все услуги работали. Возможно, с учётом налогов, это 1,275, как написал оператор в ответе.
Но я нигде на сайте не увидела информацию, что эти деньги на счету должны быть в определенное время суток, в частности утром. В какое время утром? И что, если счёт пополнен позже, чем это время, то услуги активируются только следующим утром. Согласна, что описания тарифов у ВСЕХ операторов написаны таким образом, что кажется, что это не тариф, а подарок какой-то.
Аноним
(автор)Пользователь сейчас на сайте
7 Аноним
(автор)Пользователь сейчас на сайте
14 января 2013 в 17:40 Ответ для Аноним
Цитата:
http://www.life.com.ua/ru/mylife/tariffs/1/crazyda... Над видео есть две ссылки, открываете ’Необходимо знать’ и там всё подробно расписано.

Я ж не запитувала, де саме розташована дана інформація, нагадаю, що я її читала. Прохання в тому, що якщо Ви стверджуєте, що там описана моя ситуація, то скопіюйте саме той фрагмент тексту.
Цитую те, що там написано:

’Варто знати

1 Під словом безкоштовно мається на увазі, що ти щодня протягом 30 днів автоматично отримуєш без додаткової оплати наступний Пакет послуг: 400 хвилин на номери life:), 40 МБ Інтернету, 40 SMS по Україні . Вартість Пакета включено у щоденну плату 1,19 грн/день з основного рахунку.
Тарифи понад Пакет послуг: дзвінки на номери life:) – 0,35 грн/хв, дзвінки на номери інших операторів – 1 грн/хв, мобільний Інтернет – згідно зі стандартними тарифами на послугу доступу до Інтернету, SMS по Україні – 0,59 грн. Для перевірки балансу та залишку об’єму послуг дзвони:
та
Для вигідних дзвінків на мережі фіксованого звязку України Ви можете замовити послугу, яка дозволяє дзвонити 30 хвилин за тарифом 0 коп/хв на мережі фіксованого звязку України.
Для активації послуги відправте SMS з цифрою «1» в тексті повідомлення на номер 3712 (вартість відправки SMS – 0 грн), вартість послуги – 9,41 грн/30 днів, включно з днем замовлення (з ПДВ, без ПФ).
Послуга не продовжується автоматично та може бути замовлена не більше 3 разів протягом 30 днів з моменту першого замовлення. Період підключення послуги: з 23.02.2012 по 31.12.2012 включно.
Щоденний Пакет послуг нараховується автоматично за наявності достатньої суми коштів на основному рахунку і може бути використаний до завершення дня нарахування. Невикористаний залишок Пакету послуг на наступний день не переноситься. При призупиненні нарахування Пакету послуг поновлення відбувається за умови надходження коштів на основний рахунок.
Послуга «Подвійний Інтернет» дозволяє подвоїти денний Пакет послуг для доступу до Інтернету лише за 0,80 грн (з ПДВ, без ПФ) на день додатково! Загальна кількість МБ при замовленні послуги складатиме 80 МБ щодня . Для керування послугою натисніть та клавішу виклику.
Тарифний план «life:) Шалений день» діє на всій території України.
Для тарифікації дзвінків по Україні застосовується повна тарифна одиниця часу - одна хвилина, починаючи з першої секунди. Для тарифікації дзвінків до однієї хвилини застосовується повна тарифна одиниця часу - одна хвилина.
Встановлена повна тарифна одиниця переданих та отриманих даних: у межах денного інтернет-пакета – 50 КБ, понад денний інтернет-пакет – 100 КБ. При передачі/отриманні даних протягом сесії менше тарифної одиниці застосовується повна тарифна одиниця переданих та отриманих даних.
Умови тарифу наведено станом на 30.06.2012’

Де саме тут(чи десь на сайті) вказано, що при кредитуванні послуга ’інтернет за копійку’ вимикається і після погашення кредиту та поповнення рахунку нею можна буде скористатися лише через добу, а до того - лише платний інтернет?
Аноним
(автор)Пользователь сейчас на сайте
8 Аноним
(автор)Пользователь сейчас на сайте
14 января 2013 в 18:22 Ответ для Аноним
Цитата:
В течение нескольких часов у Вас было открыто несколько сайтов? Чему Вы удивляетесь? 40 МБ - это очень мало! Естественно, Вы использовали эти 40 Мб. Вы же понимаете, что при открытых сайтах трафик не стоит на месте. Тем более сайты с картинками, мигающими баннерами и т.п. По поводу безлимитного интернета - я так поняла, что на счету должна быть сумма, не менее определенной, чтобы эта услуга работала. В описании пакета есть такая фраза : ’Под словом бесплатно подразумевается, что ежедневно в течение 30 дней ты автоматически получаешь без дополнительной оплаты следующий Пакет услуг: 400 минут на номера life:), 40 МБ Интернета, 40 SMS по Украине. Стоимость Пакета включена в ежедневную плату 1,19 грн/день с основного счета.’ Понятно, что на счету должно быть не менее 1,19, чтобы все услуги работали. Возможно, с учётом налогов, это 1,275, как написал оператор в ответе. Но я нигде на сайте не увидела информацию, что эти деньги на счету должны быть в определенное время суток, в частности утром. В какое время утром? И что, если счёт пополнен позже, чем это время, то услуги активируются только следующим утром. Согласна, что описания тарифов у ВСЕХ операторов написаны таким образом, что кажется, что это не тариф, а подарок какой-то.

Відкриті вікна: пошта(без фот, відео та ін.), аська(без фот, відео та ін.), Кідстафф(завантаження зупиняю до появи банерів та зайвої інфи). Повторюсь, що раніше мені вистачало 300Мб НА МІСЯЦЬ такого користування. Протягом 2, максимум 3-х годин простою зникло 45Мб. Пропоную експеримент:) Завантажте будь-який сайт з банерами та відімкніть інтернет. О, диво - банери продовжують мерехтіти і картинки не зникають, навіть завантажені(проглянуті/прослухані)відеоролики чи пісні можна переглядати/прослуховувати й надалі:))) Та й справа не у витрачених Мб-х, а в самій політиці мобільного оператора.
На сайті більш повна інформація щодо умов та користування - ’просто не влазить’, як повідомила професійна оператор Людмила Х****. Дивує інше, чому смс прийшли одночасно і тоді, коли вже було запізно щось виправити. А тариф понад 3грн за 1Мб назвати АКЦІЙНИМ просто язик не повертається...
Впевнена на 100%, що ніхто нічого не з’ясовував - просто стандартні відписки на будь-яке запитання, а результат був цілком передбачуваним.
Аноним
(автор)Пользователь сейчас на сайте
9 Аноним
(автор)Пользователь сейчас на сайте
14 января 2013 в 18:29
Можливо хтось користується мобільним інтернетом - порадьте, будь-ласка, з яким саме оператором можна не переплачувати та вбезпечити себе від прихованого здирництва. Дякую
Аноним
10 Аноним
14 января 2013 в 23:33 Ответ для Аноним
Цитата:
Можливо хтось користується мобільним інтернетом - порадьте, будь-ласка, з яким саме оператором можна не переплачувати та вбезпечити себе від прихованого здирництва. Дякую

Киевстар 1грн в сутки. Первое подключение бесплатно, второе и все последующие подключения 10грн. Оплата списывается в 3:00 каждую ночь. После использования 50 МБ в сутки падает скорость, но пользоваться можно.
Если на момент снятия оплаты денег нет, а вы пользуетесь инетом, 1МБ оплачивается по цене 10грн.
Сама пользуюсь 2 месяца, пока довольна.
Аноним
(автор)Пользователь сейчас на сайте
11 Аноним
(автор)Пользователь сейчас на сайте
06 февраля 2013 в 23:02
Знову зняли з рахунку майже 17грн - побачила випадково, як відчула - перевірила баланс.
Зателефонувала оператору. У відповідь почула, що у мене не було коштів на рахунку(хоча якби не було, то яким би чином вони б знялися???), але ж я лише нещодавно поповнила рахунок на 40грн і залишок з них є наразі. Перевірили - дійсно, кошти були. Тоді мене повідомили про те, що я ПОНАД ДВОХ ДІБ!!!користувалася інтернетом безперервно, що неможливо фізично, але мої слова та докази нікого не цікавлять. Відповідь:’Ідіть до найближчого магазину чи сервісного центру лайф і попросіть сертифікати на обладнання, в нас все правильно працює і за його даними Ви користувалися і-нетом понад двох діб безперервно. Ви використали 250Мб і Вас перевели на платний інтернет, чомусь не знімалась абонплата за безлімітний і-нет, а чому - я не знаю’. Жодного смс за весь цей час я й досі не отримала:
- ні про те, що я використала понад 250Мь,
- ні про те, що мене перевели на платний і-нет,
- ні про зняття коштів в такому розмірі.
Під час розмови я дізналася нову цікаву новину - абонплату збільшили на 48копійок щодобово і знову ніякого попередження чи повідомлення про це.
Оператор мене звинуватив в тому, що я неправильно відмикала інтернет і тому він не вимикавсяТобто три роки вимикала правильно, а тепер неправильно???
Відмикаю і-нет, вимикаю комп(завжди за правилами), відключаю модем, а з мене продовжують викачувати гроші і тишком-нишком КРАСТИ кошти з рахунку без пояснень ще й мене звинувачують...
Прізвище оператор знову відмовилась повідомити формулюючи це наступним чином:’А я не зобов’язана’, інформацію надавала дуже повільно з перервами на музику для моїх вух, надана інфа не відповідала інфі на офіційному сайті, а саме - на сайті вказано, що послуга безлімітного і-нету тимчасова(до 31.03.2013), оператор же сперечалася зі мною й доводила, що вона постійна(потім все ж таки я послухала музику і вона підтвердила, що я мала рацію, але однак не вибачилась за дезінформацію).
Отже, наразі маємо наступне:
- я відмовилась від дуже вигідного мені пакету(повернутися до нього вже не зможу) задля підключення безлімітного і-нету
- за перехід на новий тарифний план сплатила 10грн
- за підключення послуги безлімітного і-нету сплатила 10грн
- щодобово сплачую подвійну абонплату за зв’язок та за і-нет
- послуга раптом стала тимчасовою
- абонплату підвищили на 48 копійок
- вже вдруге мене якимось загадковим чином переводять на платний і-нет(понад 3грн/Мб) через свої помилки й не повертають кошти.
Одним словом ’ЗЕКОНОМИЛА’
Аноним
(автор)Пользователь сейчас на сайте
12 Аноним
(автор)Пользователь сейчас на сайте
06 февраля 2013 в 23:07 Ответ для Аноним
Цитата:
Киевстар 1грн в сутки. Первое подключение бесплатно, второе и все последующие подключения 10грн. Оплата списывается в 3:00 каждую ночь. После использования 50 МБ в сутки падает скорость, но пользоваться можно. Если на момент снятия оплаты денег нет, а вы пользуетесь инетом, 1МБ оплачивается по цене 10грн. Сама пользуюсь 2 месяца, пока довольна.

Дякую за пораду
Трішки не зрозуміла за що 10грн. Кожного разу при заході в мережу - 10грн + 1грн абонплати?
10грн за Мб - то вже взагалі занадто... Списується за рахунок кредитних коштів?
Аноним
(автор)Пользователь сейчас на сайте
13 Аноним
(автор)Пользователь сейчас на сайте
06 февраля 2013 в 23:22
Ще цікаво. Запитала, що я можу зробити, щоб кошти більше з мене не стягувались - у відповідь обіцянка, що такого більше не буде, АЛЕ Ж МЕНІ ВЖЕ ОБІЦЯЛИ ЦЕ МИНУЛОГО РАЗУ.
Запропонувала телефонувати кожного разу після виходу з мережі - відмовили, знімати процес виходу з нету на камеру як доказ - відмовили, що ще запропонувати аби довести, що я не сиджу в мережі цілодобово - я не знаю
Вопрос закрыт