Без QR коду• 22 мая 2023
Продавці, як себе поводите, коли пропустили запитання від потенційного покупця?
Ситуація така.
Я знайшла тут товар, який мені потрібен не терміново. У продавця вказано, що відповідає довше доби у середньому. Рейтинг максимальний, але складається в основному з покупок.
Був на сайті 11 травня, я 12 травня задала питання по наявності.
Раз-два на добу заглядаю, чи буде мені відповідь.
Дивлюся сьогодні - продавець був вчора на сайті, але мені не відписав.
Як думаєте, це він соромиться, що забагато часу пройшло, передумав продавати, чи пропустив питання?
Я сьогодні знову написала під оголошенням.
Що Ви робите, якщо пропустили питання і побачили його через пару тижнів? Є у мене шанси?
У опитуванні можна обрати декілька варіантів.
Я знайшла тут товар, який мені потрібен не терміново. У продавця вказано, що відповідає довше доби у середньому. Рейтинг максимальний, але складається в основному з покупок.
Був на сайті 11 травня, я 12 травня задала питання по наявності.
Раз-два на добу заглядаю, чи буде мені відповідь.
Дивлюся сьогодні - продавець був вчора на сайті, але мені не відписав.
Як думаєте, це він соромиться, що забагато часу пройшло, передумав продавати, чи пропустив питання?
Я сьогодні знову написала під оголошенням.
Що Ви робите, якщо пропустили питання і побачили його через пару тижнів? Є у мене шанси?
У опитуванні можна обрати декілька варіантів.
Результат:
вже голосів:
90
32 (35.56%)
Пропустив питання
18 (20%)
Є шанс на покупку
16 (17.78%)
Думає, що не актуально
12 (13.33%)
Гляну відповіді інших
8 (8.89%)
Не відповість вже
4 (4.44%)
Продавець соромиться
Гарачий Чокалад• 22 мая 2023
Товар в 1 екземдярі в Україні.
Шукайте далі, навіщо задумуватися над причинами чому не відповів?
Шукайте далі, навіщо задумуватися над причинами чому не відповів?
4
Пасхальний тролік• 22 мая 2023
Я дивлюся, це у продавалці тенденція. А продавці ниють, що в них нічого не купують.
Ось знов 3 дні відповіді чекаю, потрібні дитині штани певного відтінку, але заміри не вказані. Продавець двічі на сайт заходив. Ну що, шукатиму ще десь.
Ось знов 3 дні відповіді чекаю, потрібні дитині штани певного відтінку, але заміри не вказані. Продавець двічі на сайт заходив. Ну що, шукатиму ще десь.
1
Тётя Хрюша• 22 мая 2023
Скорее всего этого товара у продавца нет. Узнает о наличии, ждет ответ, потому и не отвечает
4
Рожки-да-ножки• 22 мая 2023
Сейчас с помощью хрустального шара будем угадывать мысли продавца.
Автор, по секрету: если мне не отвечает прод в течении суток, я не пытаюсь понять его мысли, я ищу следующего продавца
Автор, по секрету: если мне не отвечает прод в течении суток, я не пытаюсь понять его мысли, я ищу следующего продавца
10
1
Відірву та викину• 22 мая 2023
Если прямо очень интересует товар, я бы переспросила. У меня так было - продавец открыл сообщение, заходил, но не отвечал. Я еще раз написала ’Здравствуйте, не актуально?’ - и сделка быстренько состоялась, человек отвлекся и просто забыл про мой вопрос.
5
Наездница• 22 мая 2023
Может обиделся, что вы не поздоровались, не написали «пожалуйста» либо не поблагодарили за внимание 🤷🏻♀️
2
Липка-прилипка• 22 мая 2023
Знайшла б в іншому місці. Другий раз не перепитувала би. Немає нічого такого, що продається у єдиному екземплярі і лише на кідстаф
Борщик• 22 мая 2023
На 10 запитавших ’есть в наличии’ можливо один і кіпить. Решта просто питає)
Тому, може, людину просто задовбали такими питаннями
Тому, може, людину просто задовбали такими питаннями
3
автор
Без QR коду
• 22 мая 2023
Ответ дляПрагматик флегма
Если отвечает столько, представьте сколько будет отправлять
Розумію. Але мені товар потрібен на червень-липень.
когдадеЦкие• 22 мая 2023
Я могу не ответить потому, что:
-отвлеклась и забыла
-не было времени, успела только прочитать
- не увидела среди кучи сообщений
- не вижу смысла, если прошло много времени.
Отправляю сразу, если дома
-отвлеклась и забыла
-не было времени, успела только прочитать
- не увидела среди кучи сообщений
- не вижу смысла, если прошло много времени.
Отправляю сразу, если дома
5
Прагматик флегма• 22 мая 2023
Ответ дляБез QR коду
Розумію. Але мені товар потрібен на червень-липень.
Это какой то эксклюзив, что нигде нет, кроме как у нее?
автор
Без QR коду
• 22 мая 2023
Ответ дляГарачий Чокалад
Товар в 1 екземдярі в Україні.
Шукайте далі, навіщо задумуватися над причинами чому не відповів?
Шукайте далі, навіщо задумуватися над причинами чому не відповів?
Трохи інакша ситуація. У цього продавця є 7 позицій, які потрібні мені.
У інших продавців по 1-3 максимум.
Товар невеликий і недорогий.
Враховуючи ціну за пересилку НП, мені вигідніше купити у одного продавця.
Якби це була 1 штука, я б, ясна річ, не морочилася.
У інших продавців по 1-3 максимум.
Товар невеликий і недорогий.
Враховуючи ціну за пересилку НП, мені вигідніше купити у одного продавця.
Якби це була 1 штука, я б, ясна річ, не морочилася.
Миллениалка• 22 мая 2023
А у меня с покупателями такое: рейтинг максимальный- сначала спрашивает о наличии, в течении 5 мин.отвечаю что есть.
Сделан заказ, реквизиты также в течении пары минут добавила, написала и Мороз! - на 3й день спросила актуально ли? - даже не отвечает, а на сайте мигает регулярно... Уже 5й день понятно что не купит, но неужели так тяжело написать: передумала.. Наверное тоже как Ваш продавец стесняется
Сделан заказ, реквизиты также в течении пары минут добавила, написала и Мороз! - на 3й день спросила актуально ли? - даже не отвечает, а на сайте мигает регулярно... Уже 5й день понятно что не купит, но неужели так тяжело написать: передумала.. Наверное тоже как Ваш продавец стесняется
5
1
Тётя Хрюша• 22 мая 2023
Ответ дляБез QR коду
Розумію. Але мені товар потрібен на червень-липень.
Напишите в личку а не под товаром. Мало ли, может уведомления глючат.
3
автор
Без QR коду
• 22 мая 2023
Ответ дляПасхальний тролік
Я дивлюся, це у продавалці тенденція. А продавці ниють, що в них нічого не купують.
Ось знов 3 дні відповіді чекаю, потрібні дитині штани певного відтінку, але заміри не вказані. Продавець двічі на сайт заходив. Ну що, шукатиму ще десь.
Ось знов 3 дні відповіді чекаю, потрібні дитині штани певного відтінку, але заміри не вказані. Продавець двічі на сайт заходив. Ну що, шукатиму ще десь.
Я останнім часом купую у тих, у кого вказано, що відповідь протягом декількох годин.
Тоді часто день в день покупка. Я задала питання, отримала відповідь і реквізити, завтра мені вислали.
Але тут мені не терміново і от так виходить :(
Тоді часто день в день покупка. Я задала питання, отримала відповідь і реквізити, завтра мені вислали.
Але тут мені не терміново і от так виходить :(
автор
Без QR коду
• 22 мая 2023
Ответ дляТётя Хрюша
Скорее всего этого товара у продавца нет. Узнает о наличии, ждет ответ, потому и не отвечает
Це б/в книжки. Навряд чи продавець по знайомим їх шукає.
Бабка-ежика• 22 мая 2023
Ответ дляМиллениалка
А у меня с покупателями такое: рейтинг максимальный- сначала спрашивает о наличии, в течении 5 мин.отвечаю что есть.
Сделан заказ, реквизиты также в течении пары минут добавила, написала и Мороз! - на 3й день спросила актуально ли? - даже не отвечает, а на сайте мигает регулярно... Уже 5й день понятно что не купит, но неужели так тяжело написать: передумала.. Наверное тоже как Ваш продавец стесняется
Сделан заказ, реквизиты также в течении пары минут добавила, написала и Мороз! - на 3й день спросила актуально ли? - даже не отвечает, а на сайте мигает регулярно... Уже 5й день понятно что не купит, но неужели так тяжело написать: передумала.. Наверное тоже как Ваш продавец стесняется
тоже есть такие, еще и заказы жмут
автор
Без QR коду
• 22 мая 2023
Ответ дляНаездница
Может обиделся, что вы не поздоровались, не написали «пожалуйста» либо не поблагодарили за внимание 🤷🏻♀️
Я привіталася, написала будь ласка і дякую. У продавця 240 позитивних оцінок, не схожа вона на нервову.
У неї оголошення українською, я написала теж українською.
У неї оголошення українською, я написала теж українською.
1
автор
Без QR коду
• 22 мая 2023
Ответ дляБорщик
На 10 запитавших ’есть в наличии’ можливо один і кіпить. Решта просто питає)
Тому, може, людину просто задовбали такими питаннями
Тому, може, людину просто задовбали такими питаннями
Ну а як тоді купувати?
автор
Без QR коду
• 22 мая 2023
Ответ длякогдадеЦкие
Я могу не ответить потому, что:
-отвлеклась и забыла
-не было времени, успела только прочитать
- не увидела среди кучи сообщений
- не вижу смысла, если прошло много времени.
Отправляю сразу, если дома
-отвлеклась и забыла
-не было времени, успела только прочитать
- не увидела среди кучи сообщений
- не вижу смысла, если прошло много времени.
Отправляю сразу, если дома
Дякую, тобто шанс є :)
Тётя Хрюша• 22 мая 2023
Ответ дляБез QR коду
Це б/в книжки. Навряд чи продавець по знайомим їх шукає.
Может быть вариант, что продавец выехал, а отправки оставил на домашних/друзей. Тогда тоже попробуй найди все.
автор
Без QR коду
• 22 мая 2023
Ответ дляПрагматик флегма
Это какой то эксклюзив, что нигде нет, кроме как у нее?
Є. Не зовсім ексклюзив.
Але у неї 7 позицій, а у більшості 1-3.
Вартість однієї одиниці товару приблизно дорівнює вартості пересилки.
Але у неї 7 позицій, а у більшості 1-3.
Вартість однієї одиниці товару приблизно дорівнює вартості пересилки.
автор
Без QR коду
• 22 мая 2023
Ответ дляБезПаспортаНеПродаю
давайте продавця, ми йому зараз нагадаємо про ваше питання
Так вона була на сайті 11 травня і вчора.
Телефона немає у профілі. :(
Телефона немає у профілі. :(
автор
Без QR коду
• 22 мая 2023
Ответ дляМиллениалка
А у меня с покупателями такое: рейтинг максимальный- сначала спрашивает о наличии, в течении 5 мин.отвечаю что есть.
Сделан заказ, реквизиты также в течении пары минут добавила, написала и Мороз! - на 3й день спросила актуально ли? - даже не отвечает, а на сайте мигает регулярно... Уже 5й день понятно что не купит, но неужели так тяжело написать: передумала.. Наверное тоже как Ваш продавец стесняется
Сделан заказ, реквизиты также в течении пары минут добавила, написала и Мороз! - на 3й день спросила актуально ли? - даже не отвечает, а на сайте мигает регулярно... Уже 5й день понятно что не купит, но неужели так тяжело написать: передумала.. Наверное тоже как Ваш продавец стесняется
Я в основному покупець і не завжди після питання залишаюся на сайті. Можу відписати і наступного дня. Але не питаю реквізити, доки не вирішила, що точно куплю.
Думаєте, це мені бумеранг прилетів? :(
Думаєте, це мені бумеранг прилетів? :(
автор
Без QR коду
• 22 мая 2023
Ответ дляТётя Хрюша
Напишите в личку а не под товаром. Мало ли, может уведомления глючат.
Дякую, спробую і так. Про це не подумала.
1
Нічна ненажера• 22 мая 2023
Ответ дляБорщик
На 10 запитавших ’есть в наличии’ можливо один і кіпить. Решта просто питає)
Тому, може, людину просто задовбали такими питаннями
Тому, може, людину просто задовбали такими питаннями
Так все вірно, витратиш час на пошук товару, пишеш - упс, то немає, то ціна вже вдвічі вища. І виходить, що тільки у 10 продавця купляєш . Тому багато хто навчений, питає одразу у кількох, шансів, що буде відповідь чи потрібний товар з вказаною ціною буде більше.
2
когдадеЦкие• 22 мая 2023
Ответ дляБез QR коду
Так вона була на сайті 11 травня і вчора.
Телефона немає у профілі. :(
Телефона немає у профілі. :(
Сейчас часто бывают сбои. Я общалась с человеком пять минут назад, а написано, что он был позавчера.
Назад Комментарии к ответу