22 мая 2023

Продавці, як себе поводите, коли пропустили запитання від потенційного покупця?

Ситуація така.
Я знайшла тут товар, який мені потрібен не терміново. У продавця вказано, що відповідає довше доби у середньому. Рейтинг максимальний, але складається в основному з покупок.
Був на сайті 11 травня, я 12 травня задала питання по наявності.
Раз-два на добу заглядаю, чи буде мені відповідь.
Дивлюся сьогодні - продавець був вчора на сайті, але мені не відписав.
Як думаєте, це він соромиться, що забагато часу пройшло, передумав продавати, чи пропустив питання?
Я сьогодні знову написала під оголошенням.
Що Ви робите, якщо пропустили питання і побачили його через пару тижнів? Є у мене шанси?
У опитуванні можна обрати декілька варіантів.
Результат:
вже голосів: 90
32 (35.56%) Пропустив питання
18 (20%) Є шанс на покупку
16 (17.78%) Думає, що не актуально
12 (13.33%) Гляну відповіді інших
8 (8.89%) Не відповість вже
4 (4.44%) Продавець соромиться
Прагматик флегма 22 мая 2023
1
Если отвечает столько, представьте сколько будет отправлять
4 6
Гарачий Чокалад 22 мая 2023
2
Товар в 1 екземдярі в Україні.
Шукайте далі, навіщо задумуватися над причинами чому не відповів?
4
Пасхальний тролік 22 мая 2023
3
Я дивлюся, це у продавалці тенденція. А продавці ниють, що в них нічого не купують.
Ось знов 3 дні відповіді чекаю, потрібні дитині штани певного відтінку, але заміри не вказані. Продавець двічі на сайт заходив. Ну що, шукатиму ще десь.
1
Тётя Хрюша 22 мая 2023
4
Скорее всего этого товара у продавца нет. Узнает о наличии, ждет ответ, потому и не отвечает
4
Рожки-да-ножки 22 мая 2023
5
Сейчас с помощью хрустального шара будем угадывать мысли продавца.
Автор, по секрету: если мне не отвечает прод в течении суток, я не пытаюсь понять его мысли, я ищу следующего продавца
10 1
Відірву та викину 22 мая 2023
6
Если прямо очень интересует товар, я бы переспросила. У меня так было - продавец открыл сообщение, заходил, но не отвечал. Я еще раз написала ’Здравствуйте, не актуально?’ - и сделка быстренько состоялась, человек отвлекся и просто забыл про мой вопрос.
5
Наездница 22 мая 2023
7
Может обиделся, что вы не поздоровались, не написали «пожалуйста» либо не поблагодарили за внимание 🤷🏻‍♀️
2
Липка-прилипка 22 мая 2023
8
Знайшла б в іншому місці. Другий раз не перепитувала би. Немає нічого такого, що продається у єдиному екземплярі і лише на кідстаф
Борщик 22 мая 2023
9
На 10 запитавших ’есть в наличии’ можливо один і кіпить. Решта просто питає)
Тому, може, людину просто задовбали такими питаннями
3
автор Без QR коду 22 мая 2023
10
Ответ дляПрагматик флегма
Если отвечает столько, представьте сколько будет отправлять
Розумію. Але мені товар потрібен на червень-липень.
когдадеЦкие 22 мая 2023
11
Я могу не ответить потому, что:
-отвлеклась и забыла
-не было времени, успела только прочитать
- не увидела среди кучи сообщений
- не вижу смысла, если прошло много времени.
Отправляю сразу, если дома
5
Прагматик флегма 22 мая 2023
12
Ответ дляБез QR коду
Розумію. Але мені товар потрібен на червень-липень.
Это какой то эксклюзив, что нигде нет, кроме как у нее?
БезПаспортаНеПродаю 22 мая 2023
13
давайте продавця, ми йому зараз нагадаємо про ваше питання
1
автор Без QR коду 22 мая 2023
14
Ответ дляГарачий Чокалад
Товар в 1 екземдярі в Україні.
Шукайте далі, навіщо задумуватися над причинами чому не відповів?
Трохи інакша ситуація. У цього продавця є 7 позицій, які потрібні мені.
У інших продавців по 1-3 максимум.
Товар невеликий і недорогий.
Враховуючи ціну за пересилку НП, мені вигідніше купити у одного продавця.
Якби це була 1 штука, я б, ясна річ, не морочилася.
Миллениалка 22 мая 2023
15
А у меня с покупателями такое: рейтинг максимальный- сначала спрашивает о наличии, в течении 5 мин.отвечаю что есть.
Сделан заказ, реквизиты также в течении пары минут добавила, написала и Мороз! - на 3й день спросила актуально ли? - даже не отвечает, а на сайте мигает регулярно... Уже 5й день понятно что не купит, но неужели так тяжело написать: передумала.. Наверное тоже как Ваш продавец стесняется
5 1
Тётя Хрюша 22 мая 2023
16
Ответ дляБез QR коду
Розумію. Але мені товар потрібен на червень-липень.
Напишите в личку а не под товаром. Мало ли, может уведомления глючат.
3
автор Без QR коду 22 мая 2023
17
Ответ дляПасхальний тролік
Я дивлюся, це у продавалці тенденція. А продавці ниють, що в них нічого не купують.
Ось знов 3 дні відповіді чекаю, потрібні дитині штани певного відтінку, але заміри не вказані. Продавець двічі на сайт заходив. Ну що, шукатиму ще десь.
Я останнім часом купую у тих, у кого вказано, що відповідь протягом декількох годин.
Тоді часто день в день покупка. Я задала питання, отримала відповідь і реквізити, завтра мені вислали.
Але тут мені не терміново і от так виходить :(
автор Без QR коду 22 мая 2023
18
Ответ дляТётя Хрюша
Скорее всего этого товара у продавца нет. Узнает о наличии, ждет ответ, потому и не отвечает
Це б/в книжки. Навряд чи продавець по знайомим їх шукає.
Бабка-ежика 22 мая 2023
19
Ответ дляМиллениалка
А у меня с покупателями такое: рейтинг максимальный- сначала спрашивает о наличии, в течении 5 мин.отвечаю что есть.
Сделан заказ, реквизиты также в течении пары минут добавила, написала и Мороз! - на 3й день спросила актуально ли? - даже не отвечает, а на сайте мигает регулярно... Уже 5й день понятно что не купит, но неужели так тяжело написать: передумала.. Наверное тоже как Ваш продавец стесняется
тоже есть такие, еще и заказы жмут
Сирожено_пирожено 22 мая 2023
20
я у таких продавців не купую.
1
автор Без QR коду 22 мая 2023
21
Ответ дляНаездница
Может обиделся, что вы не поздоровались, не написали «пожалуйста» либо не поблагодарили за внимание 🤷🏻‍♀️
Я привіталася, написала будь ласка і дякую. У продавця 240 позитивних оцінок, не схожа вона на нервову.
У неї оголошення українською, я написала теж українською.
1
автор Без QR коду 22 мая 2023
22
Ответ дляБорщик
На 10 запитавших ’есть в наличии’ можливо один і кіпить. Решта просто питає)
Тому, може, людину просто задовбали такими питаннями
Ну а як тоді купувати?
автор Без QR коду 22 мая 2023
23
Ответ длякогдадеЦкие
Я могу не ответить потому, что:
-отвлеклась и забыла
-не было времени, успела только прочитать
- не увидела среди кучи сообщений
- не вижу смысла, если прошло много времени.
Отправляю сразу, если дома
Дякую, тобто шанс є :)
Тётя Хрюша 22 мая 2023
24
Ответ дляБез QR коду
Це б/в книжки. Навряд чи продавець по знайомим їх шукає.
Может быть вариант, что продавец выехал, а отправки оставил на домашних/друзей. Тогда тоже попробуй найди все.
автор Без QR коду 22 мая 2023
25
Ответ дляПрагматик флегма
Это какой то эксклюзив, что нигде нет, кроме как у нее?
Є. Не зовсім ексклюзив.
Але у неї 7 позицій, а у більшості 1-3.
Вартість однієї одиниці товару приблизно дорівнює вартості пересилки.
автор Без QR коду 22 мая 2023
26
Ответ дляБезПаспортаНеПродаю
давайте продавця, ми йому зараз нагадаємо про ваше питання
Так вона була на сайті 11 травня і вчора.
Телефона немає у профілі. :(
автор Без QR коду 22 мая 2023
27
Ответ дляМиллениалка
А у меня с покупателями такое: рейтинг максимальный- сначала спрашивает о наличии, в течении 5 мин.отвечаю что есть.
Сделан заказ, реквизиты также в течении пары минут добавила, написала и Мороз! - на 3й день спросила актуально ли? - даже не отвечает, а на сайте мигает регулярно... Уже 5й день понятно что не купит, но неужели так тяжело написать: передумала.. Наверное тоже как Ваш продавец стесняется
Я в основному покупець і не завжди після питання залишаюся на сайті. Можу відписати і наступного дня. Але не питаю реквізити, доки не вирішила, що точно куплю.
Думаєте, це мені бумеранг прилетів? :(
автор Без QR коду 22 мая 2023
28
Ответ дляТётя Хрюша
Напишите в личку а не под товаром. Мало ли, может уведомления глючат.
Дякую, спробую і так. Про це не подумала.
1
Нічна ненажера 22 мая 2023
29
Ответ дляБорщик
На 10 запитавших ’есть в наличии’ можливо один і кіпить. Решта просто питає)
Тому, може, людину просто задовбали такими питаннями
Так все вірно, витратиш час на пошук товару, пишеш - упс, то немає, то ціна вже вдвічі вища. І виходить, що тільки у 10 продавця купляєш . Тому багато хто навчений, питає одразу у кількох, шансів, що буде відповідь чи потрібний товар з вказаною ціною буде більше.
2
когдадеЦкие 22 мая 2023
30
Ответ дляБез QR коду
Так вона була на сайті 11 травня і вчора.
Телефона немає у профілі. :(
Сейчас часто бывают сбои. Я общалась с человеком пять минут назад, а написано, что он был позавчера.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта

Ще з цiкавого

Популярные вопросы!

ещё

Сейчас читают!