ЛюблюДевчонок• 29 марта в 05:55
Як знайти куплений квиток на Укрзалізницю?
Допоможіть!
Купила квитки на сьогодні два тижні тому, на потяг ІНТЕРСІТІ.
Зайшла в додаток - квиток був і зник.
Зашла на пошту , все обшукала- квитків немає.
Куди сідати не пам’ятаю.
Провідники ж їхні не стоять біля вагонів, перевіряють квитки лише коли вже їдеш.
Що робити?
Купила квитки на сьогодні два тижні тому, на потяг ІНТЕРСІТІ.
Зайшла в додаток - квиток був і зник.
Зашла на пошту , все обшукала- квитків немає.
Куди сідати не пам’ятаю.
Провідники ж їхні не стоять біля вагонів, перевіряють квитки лише коли вже їдеш.
Що робити?
За ким я буду?• 29 марта в 05:59
Коли ви купували квиток, то мейл вказували? Подивіться пошту, квіток має бути там.
5
автор
ЛюблюДевчонок
• 29 марта в 06:02
Ответ дляЖдушечка
Йти до потяга, показувати оплату і вас знайдуть серед пасажирів
Хто знайде? Там немає провідників вічно
2
миссАрфография• 29 марта в 06:09
На пошту не приходять. Я завжди роблю скріншот квитка і окремо qr коду.
Якщо з кабінету квиток зник, можливо доведеться знов сплачувати.
Якщо з кабінету квиток зник, можливо доведеться знов сплачувати.
1
1
Мстящий за Зайца• 29 марта в 06:18
На почте должен быть. Если почта джимейл, то это самая поганая почта. Там письма расформировываются сами по себе в какие то не понятные папки. И вверху на шторке пришло письмо, ты его видишь, заходишь в папки, его нет. Заходишь в поиск, вбиваешь отправителя - нет таких писем. Ну это тормоз, а не почта. Но если долго искать, то о, нашлось. А еще как то у меня из сохраненных все письма просто исчезли с прайсами по работе. Зашла в гугл,а там триллионы таких же потерпевших истерят, где письма. Но все, исчезли. Поэтому всегда дублируйте все важное.
Второй вариант, идите в кассу, к начальству и спрашивайте их, где искать ваш билет, пусть ищут по своему компу. Они же их как то продают, значит у них система работает
Второй вариант, идите в кассу, к начальству и спрашивайте их, где искать ваш билет, пусть ищут по своему компу. Они же их как то продают, значит у них система работает
2
3
Бабка-байкерша• 29 марта в 06:29
Ответ дляЖдушечка
Йти до потяга, показувати оплату і вас знайдуть серед пасажирів
Так
Бабка-байкерша• 29 марта в 06:30
Ответ дляЛюблюДевчонок
Хто знайде? Там немає провідників вічно
Ну то є начальник поїзда. Вчора до мого провідника підходили(звичайний поїзд , не інтерсіті), він відправив пасажирів до начальника поїзда.
Мій квиток був в моїй ел.пошті
Мій квиток був в моїй ел.пошті
2
Бабка-байкерша• 29 марта в 06:31
Кюар код поки провідники не зчитують, лиш засвідчують, що є білет
Рожайтретьего• 29 марта в 06:34
Подивіться в спамі на почті. Мій один був у вхідних, в зворотній у спамі
1
Светка-пипетка• 29 марта в 06:42
Тільки що приїхала з такою самою проблемою з Одеси, зворотні квитки зникли, та ще в акаунт тепер на якусь іншу людину. На пошті квитків чомусь теж не було. Провідники в курсі проблеми. Але мені пощастило, я пам´ятала номер вагона і приблизно місця, на місці розібралася вже які саме мої. Списків пасажирів у провідника не було ((
1
Я погнала• 29 марта в 06:53
Писати в підтримку Укрзалізниці.Я колись так в ажіотажу купляла квиток на прямий потяг Київ-Варшава.Купила, гроші списались.А через хв 10 квиток зник з застосуванку.Написала в підтримку, вони написали що через очередний збій квиток не купився, гроші повернулись через хв.20Може і у вас подібна ситуація.
1
Міняйловна• 29 марта в 06:54
Ну ось я прямо зараз в дорозі
Якщо коротко, провідники на місці вчасно в у них є списки
Якщо коротко, провідники на місці вчасно в у них є списки
3
Копирайторша• 29 марта в 07:22
Ответ дляГоспожа Белладонна
Удалено администрацией...
Ви сами бачили, що закинули?
Госпожа Белладонна• 29 марта в 07:26
2
Пекельнi Борошна• 29 марта в 07:48
В поштовому ящику через пошук. Пишіть ’Ваш квиток’ в рядку пошуку
Краля-Галя• 29 марта в 08:44
Є списки пасажирів, у начальника потяга точно є. У мене була ситуація, коли здали квиток, я його купила, а потім бабка вирішила сісти по роздрукованому квитку, який здала. Так прийшов начальник з роздуківкою пасажирів і там були мої прізвище і місце.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу