Здравствуйте. Может кто сталкивался, или кто работал на новой почте, подскажите : посылка ушла в другой населенный пункт с похожим названием по вине сотрудника новой почты, после сделали переадресацию, и теперь хотят получить оплату и за пересылку и за переадресацию...
ВЗРЫВ_МОЗГА• 21 апреля 2020
Напишите им на фб, и сделайте фото квитанции. Без квитанции вы не докажите, что город не тот.
krasotuli4ka• 21 апреля 2020
Ответ дляВЗРЫВ_МОЗГА
Напишите им на фб, и сделайте фото квитанции. Без квитанции вы не докажите, что город не тот.
так у квитанції напевно як раз і вказане неправильне місто, куди і їде посилка
roza_kolu4ka• 21 апреля 2020
Значит это Ваша вина. Вам же выдают квитанцию и Вы должны проверить правильность заполнения
krasotuli4ka• 21 апреля 2020
Ви надсилали з відділення, чи самостійно створювали декларацію? Якщо декларацію створювали у відділенні, то Ви підписували квитанцію, що усе вірно- тут Ви вже нічого нікому не докажете- потрібно було перевіряти одразу на місці. А якщо створювали в кабінеті, а при її активації помилився оператор, то тоді ще можна спорити
ВЗРЫВ_МОЗГА• 21 апреля 2020
Ответ дляkrasotuli4ka
так у квитанції напевно як раз і вказане неправильне місто, куди і їде посилка
Ну нам это не известно. Автор молчит. Вторую тему создала.
krasotuli4ka• 21 апреля 2020
Ответ дляБелатрикс
На руках накладная с правильным адресом, по нашему звонку,когда в приложении высветилось не то, сделали переадресацию
якщо є декларація, то пишіть претензію і прикріпляйте фото правильної квитанції- повинні компенсувати Вам. У них так побудована система
krasotuli4ka• 21 апреля 2020
Ответ дляБелатрикс
На горячей линии говорят пишите притензию, они ее рассмотрят и вернут деньги...но оплатить сейчас надо...сотрудники на почте говорят что деньги не вернут....
повернуть, якщо як доказ Ви їм надасте першу декларацію, в ній написане правильне місто. Також у них є зафіксовані усі переадресації.
Потрібно нормально розписати у претензії, що надсилався вантаж з міста А і місто Б, ось фото квитанції. При перевірці на сайті виявила, що вантаж їде не у місто, що зазначене у декларації. Після дзвінка на гарячу лінію зробили переадресацію, за яку я заплатила кошти, хоча моєї вини у цьому немає- фото початкової декларації Вам надаю. Прошу повернути мені кошти, що я заплатила за переадресацію
Щось такого плану
Потрібно нормально розписати у претензії, що надсилався вантаж з міста А і місто Б, ось фото квитанції. При перевірці на сайті виявила, що вантаж їде не у місто, що зазначене у декларації. Після дзвінка на гарячу лінію зробили переадресацію, за яку я заплатила кошти, хоча моєї вини у цьому немає- фото початкової декларації Вам надаю. Прошу повернути мені кошти, що я заплатила за переадресацію
Щось такого плану
Ответ дляБелатрикс
На горячей линии говорят пишите притензию, они ее рассмотрят и вернут деньги...но оплатить сейчас надо...сотрудники на почте говорят что деньги не вернут....
Звоните раз пять на горячую линию, пока не попадете на адекватного оператора. А то и больше. Там у каждого оператора свои понятия о работе НП
Strekoza_81• 21 апреля 2020
Ответ дляБелатрикс
На горячей линии говорят пишите притензию, они ее рассмотрят и вернут деньги...но оплатить сейчас надо...сотрудники на почте говорят что деньги не вернут....
Бред. Мне в телефонном режиме отменили оплату.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу