Значит надо• Изменено 17 сентября 2022
Ну, сьогодні я вчергове потрапила в клуб ображених охороною. Але...
Не знаю чи варто писати назву, а то скажуть що антиреклама.
Зараз є акція в супермаркеті на потрібний мені товар, сьогодні заїхали удвох з подругою, взяли у візок сосисок кілька пачок, пару маленьких пральних порошків, ще якісь дрібниці, акційне м´ясо упаковку, і - акційні пакетики товару по який власне приїхала, я взяла 25 штук. Пішли на каси самообслуговування, я розрахувалась, беру чек і поруч виникає охорониця. Каже дайте чек (чи "можна чек", не пам´ятаю) і починає його читати, вивчаючи мою тележку. Там все на дні взагалі-то помістилось. Я стою поруч, на мене нуль уваги, нахилилась і вивчає товар. Мене вже бере, я взагалі-то за цей товар щойно заплатила і він вже мій. Питаю - що ви шукаєте, мовчить. Перепитую - що ви там шукаєте. Каже не піднімаючи на мене очей - мені треба подивитись "називає той акційний товар, якого я взяла 25 пачок". Ціна, щоб ви розуміли, 9.90 за пачку. Я кажу - що саме вас цікавить. Вона не повертаючись, нахилившись над пачками - мені треба пересчитать. Перерахувала, і мовчки не піднімаючи на мене обличчя тикає мені чек. Я мовчу і не беру. Вона тикає і каже "заберіть". Я забрала, вона повертається і йде. Мене така лють узяла. Кажу їй у спину - можете не вибачатись. Тиша, я виходжу і повторюю - нічого, можете не вибачатись. Вона тоді повертається і каже - це моя робота. Я кажу - ваша робота, тільки її робить по різному можна, якщо ви підозрюєте людину в крадіжці то можна принаймні якось щось озвучити після перевірки МОГО товару.
Вона там щось мені в спину "якщо ви почитаєте правила моєї роботи"... ***ть, чи мені треба її правила роботи? Пришла перевіряти - я розумію, бо крадіжки. Но перед тим як пальцями перебирати мій товар, можна якось мені щось сказати?! Я що, для меблів там стою?! Якщо спростити, то про суті мене шманають а потім мовчки відпускають. Дуже мило. Так навіть патруль, коли зупиняють підозрілих, не просто їм кишені вивертає, а спочатку звертаються до людини і потім кажуть що від неї чекають чи що їм потрібно. В мене аж в голові зашуміло на нервах. Пішла до адміністратора, попросила керівника охорони. Він поки прийшов уже все знав, так мені і сказав. Я йому нічого не розповідала, тільки одразу сказала - я ні на кого персонально не скаржусь, я розумію що у охорони є свої задачі, але будь ласка нехай вони наступного разу хоча би скажуть "дозвольте оглянути ваш товар" або щось таке. Формально це вже мій товар, я його оплатила. І якщо мене підозрюють у тому що вкрала, і виявляється що я все купила чесно - можна хоча би сказати дякую за розуміння, або перепрошую, або вибачте за затримку, або взагалі хоч щось. Начальник вибачався, я одразу сказала - не вибачайтесь, це ж не ви були, і розумію що робота, але робити все таки можна по різному.
У мене вже таке було в житті кілька разів, було неприємно, але раніше охоронці принаймні після привселюдного шмону казали якісь там протокольні слова, і воно наче згладжувало ситуацію. А тут мене понесло. Сама від себе не чекала бо взагалі-то я така тютя що тільки плакати мовчки можу. Подруга моя там взагалі рвалась скандал закотить але я втримала її.
Тепер от мучусь, чи правильно зробила. Що якщо типу охороницю звільнять, і вона мене там проклинатиме останніми словами...і без копійки залишиться...
Зараз є акція в супермаркеті на потрібний мені товар, сьогодні заїхали удвох з подругою, взяли у візок сосисок кілька пачок, пару маленьких пральних порошків, ще якісь дрібниці, акційне м´ясо упаковку, і - акційні пакетики товару по який власне приїхала, я взяла 25 штук. Пішли на каси самообслуговування, я розрахувалась, беру чек і поруч виникає охорониця. Каже дайте чек (чи "можна чек", не пам´ятаю) і починає його читати, вивчаючи мою тележку. Там все на дні взагалі-то помістилось. Я стою поруч, на мене нуль уваги, нахилилась і вивчає товар. Мене вже бере, я взагалі-то за цей товар щойно заплатила і він вже мій. Питаю - що ви шукаєте, мовчить. Перепитую - що ви там шукаєте. Каже не піднімаючи на мене очей - мені треба подивитись "називає той акційний товар, якого я взяла 25 пачок". Ціна, щоб ви розуміли, 9.90 за пачку. Я кажу - що саме вас цікавить. Вона не повертаючись, нахилившись над пачками - мені треба пересчитать. Перерахувала, і мовчки не піднімаючи на мене обличчя тикає мені чек. Я мовчу і не беру. Вона тикає і каже "заберіть". Я забрала, вона повертається і йде. Мене така лють узяла. Кажу їй у спину - можете не вибачатись. Тиша, я виходжу і повторюю - нічого, можете не вибачатись. Вона тоді повертається і каже - це моя робота. Я кажу - ваша робота, тільки її робить по різному можна, якщо ви підозрюєте людину в крадіжці то можна принаймні якось щось озвучити після перевірки МОГО товару.
Вона там щось мені в спину "якщо ви почитаєте правила моєї роботи"... ***ть, чи мені треба її правила роботи? Пришла перевіряти - я розумію, бо крадіжки. Но перед тим як пальцями перебирати мій товар, можна якось мені щось сказати?! Я що, для меблів там стою?! Якщо спростити, то про суті мене шманають а потім мовчки відпускають. Дуже мило. Так навіть патруль, коли зупиняють підозрілих, не просто їм кишені вивертає, а спочатку звертаються до людини і потім кажуть що від неї чекають чи що їм потрібно. В мене аж в голові зашуміло на нервах. Пішла до адміністратора, попросила керівника охорони. Він поки прийшов уже все знав, так мені і сказав. Я йому нічого не розповідала, тільки одразу сказала - я ні на кого персонально не скаржусь, я розумію що у охорони є свої задачі, але будь ласка нехай вони наступного разу хоча би скажуть "дозвольте оглянути ваш товар" або щось таке. Формально це вже мій товар, я його оплатила. І якщо мене підозрюють у тому що вкрала, і виявляється що я все купила чесно - можна хоча би сказати дякую за розуміння, або перепрошую, або вибачте за затримку, або взагалі хоч щось. Начальник вибачався, я одразу сказала - не вибачайтесь, це ж не ви були, і розумію що робота, але робити все таки можна по різному.
У мене вже таке було в житті кілька разів, було неприємно, але раніше охоронці принаймні після привселюдного шмону казали якісь там протокольні слова, і воно наче згладжувало ситуацію. А тут мене понесло. Сама від себе не чекала бо взагалі-то я така тютя що тільки плакати мовчки можу. Подруга моя там взагалі рвалась скандал закотить але я втримала її.
Тепер от мучусь, чи правильно зробила. Що якщо типу охороницю звільнять, і вона мене там проклинатиме останніми словами...і без копійки залишиться...
показать весь текст
4
автор
Значит надо
• 17 сентября 2022
Ответ дляБойцовская
за котов
,тоже кормим стадо пухнастых безхатькив.
всё остальное ваше поведение -не очень ((
может вчерашняя тема про охранников ашана на вас так повлияла?
,тоже кормим стадо пухнастых безхатькив. всё остальное ваше поведение -не очень ((
может вчерашняя тема про охранников ашана на вас так повлияла?
До речі про ту тему. Сьогодні вже коли сіла в машину, видихнула, то згадала про неї. Ще вчора як читала, то думала - ну як могла та жінка піти кудись в якусь мутну кімнату з якимись мутними тіпами.
Helenka2011• 17 сентября 2022
Ответ дляЗначит надо
Та пакетони котячого корму) є у мене на’обслуговуванні’ стадо вуличних, дорогим м´яким не можу годувати, а по акціях ще витримую.
Угадала!
1
автор
Значит надо
• 17 сентября 2022
Ответ дляHelenka2011
Може, корм для тварин у пакетиках?
Точно, він.
Helenka2011• 17 сентября 2022
Ответ дляСамо_достаточная
Удалено администрацией...
а хоч би і дві сотки. Чи людей можна поважати після певної порогової покупки?
1
Само_достаточная• 17 сентября 2022
Ответ дляЗначит надо
А хоч би і дві ’сотки’, то і що? Магазин продає такий товар, я купую такий товар.
Я ж не в ’Перлину’ зайшла.
Чи якщо покупка дрібна, то і клієнт переходить в розряд ’фуфло’?
Я ж не в ’Перлину’ зайшла.
Чи якщо покупка дрібна, то і клієнт переходить в розряд ’фуфло’?
Це ж ви так пафосно сказали, залишила свої гроші в магазині...
Не залишила, а виміняла на потрібний товар.
Не залишила, а виміняла на потрібний товар.
Все возможно• 18 сентября 2022
Ответ дляДама_из_рекламы
А я ніколи не перевіряю і не беру чек, ото лошиця.
Буду брати і оглядати.
Не думала, що так бува
Буду брати і оглядати.
Не думала, що так бува
Я вам больше скажу,я проверяю абсолютно каждый чек так как хорошо запоминаю цены и как минимум по каждому третьему - возврат средств,так как цена на ценниках ниже,никакой товар не отдаю,прошу отдать мне разницу, особенно в Сильпо ооочень халатное отношение к ценникам
2
Тоска в носках• 18 сентября 2022
Ответ дляМороженная курица
Очень сочувствую тем, кому приходится работать с людьми. И раньше было тяжело, а сейчас вообще каждый третий неадекват
В нас і люди зустрічаються неадекватні і охорона теж буває неадекватна. Тому іноді тяжко морально обидвом сторонам
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу