Така бойова Я• 14 января в 15:53
Дівчатка зайдіть будь ласка, а ця онлайн робота норм?
Доброго дня,
Ми - український інтернет магазин, який спеціалізується на роздрібному e-commerce товарів з Китаю. У нас представлені різні групи товарів - від автотематики до дитячих іграшок та одягу. Щоденно ми робимо більше 2 тисяч відправок, щомісячно отримуємо 100+ тисяч замовлень.
Під кожен товар у нас створений власний односторінковий сайт, який рекламується в фейсбук або інстаграм. Клієнт бачить рекламу товару, переходить на сайт і лишає заявку на замовлення. Ця заявка потрапляє в СRM-систему, звідки оператор вже опрацьовує замовлення шляхом телефонного дзвінка клієнту.
В обовʼязки оператора кол-центру входить:
🔸обробка вхідних замовлень з сайтів шляхом телефонного дзвінка;
🔸 уточнення даних клієнта для доставки;
🔸допродаж супутніх товарів;
🔸обробка вхідних дзвінків клієнтів по різним питанням.
Група товарів різна - від авто товарів до дитячих іграшок.
Графік 5/2 з плаваючими вихідними, віддалений формат роботи. Магазин працює з 9:00 до 20:00, ви обираєте собі 8-годинну зміну в цей проміжок часу.
Фіксованої ставки немає, але є оплата за оброблені замовлення. Менеджер отримує 8-14 грн за кожне замовлення, додатково оплачуються допродажі (від 5% до 8% від суми викупленого товару).
Будете приймати від 50 замовлень в день.
Враховуючі приняті замовлення та доппродажі - заробіток від 600 грн в день
Середня з/п по відділу 13000-15000 грн
За 3-4 місяці оператори виходять на зп у 20000-25000 грн
Топ-менеджери заробляють 30000-36000 грн
Виплата з/п 3 рази на місяць на картку.
Стажування, як такого немає, є період навчання. Він триває 1-2 дні в залежності від того, як засвоюється інформація. Навчання проходить онлайн, невеликими групами по 3-4 людини. Дата навчання обговорюється з керівником після проходження співбесіди.
Після співбесіди ви проходите стандартний етап верифікації (з метою зменшення випадків шахрайництва). Нам для цього потрібно фото вашого паспорта (можна прикрити його номер) та ваше фото разом з паспортом. Це робиться через те, що в компанії був випадок шахрайства, коли людина збирала передоплати з клієнтів на власну картку.
Для роботи потрібен ПК чи ноутбук, інтернет та гарнітура. На комп’ютер треба встановити програму для ір-телефонії та зареєструватися в CRM системі.
Якщо вакансія зацікавила, то можу запропонувати поспілкуватись онлайн з керівником.
Ми - український інтернет магазин, який спеціалізується на роздрібному e-commerce товарів з Китаю. У нас представлені різні групи товарів - від автотематики до дитячих іграшок та одягу. Щоденно ми робимо більше 2 тисяч відправок, щомісячно отримуємо 100+ тисяч замовлень.
Під кожен товар у нас створений власний односторінковий сайт, який рекламується в фейсбук або інстаграм. Клієнт бачить рекламу товару, переходить на сайт і лишає заявку на замовлення. Ця заявка потрапляє в СRM-систему, звідки оператор вже опрацьовує замовлення шляхом телефонного дзвінка клієнту.
В обовʼязки оператора кол-центру входить:
🔸обробка вхідних замовлень з сайтів шляхом телефонного дзвінка;
🔸 уточнення даних клієнта для доставки;
🔸допродаж супутніх товарів;
🔸обробка вхідних дзвінків клієнтів по різним питанням.
Група товарів різна - від авто товарів до дитячих іграшок.
Графік 5/2 з плаваючими вихідними, віддалений формат роботи. Магазин працює з 9:00 до 20:00, ви обираєте собі 8-годинну зміну в цей проміжок часу.
Фіксованої ставки немає, але є оплата за оброблені замовлення. Менеджер отримує 8-14 грн за кожне замовлення, додатково оплачуються допродажі (від 5% до 8% від суми викупленого товару).
Будете приймати від 50 замовлень в день.
Враховуючі приняті замовлення та доппродажі - заробіток від 600 грн в день
Середня з/п по відділу 13000-15000 грн
За 3-4 місяці оператори виходять на зп у 20000-25000 грн
Топ-менеджери заробляють 30000-36000 грн
Виплата з/п 3 рази на місяць на картку.
Стажування, як такого немає, є період навчання. Він триває 1-2 дні в залежності від того, як засвоюється інформація. Навчання проходить онлайн, невеликими групами по 3-4 людини. Дата навчання обговорюється з керівником після проходження співбесіди.
Після співбесіди ви проходите стандартний етап верифікації (з метою зменшення випадків шахрайництва). Нам для цього потрібно фото вашого паспорта (можна прикрити його номер) та ваше фото разом з паспортом. Це робиться через те, що в компанії був випадок шахрайства, коли людина збирала передоплати з клієнтів на власну картку.
Для роботи потрібен ПК чи ноутбук, інтернет та гарнітура. На комп’ютер треба встановити програму для ір-телефонії та зареєструватися в CRM системі.
Якщо вакансія зацікавила, то можу запропонувати поспілкуватись онлайн з керівником.
показать весь текст
1
1
4
Міс Всесвіт• 14 января в 16:22
Я работала с похожими условиями лет 5 назад, только не такие большие обороты в компании. Перезванивали, до продажи, звонков 50-60 сделать нужно. В принципе, норм было
Гуляю босоніж• 14 января в 16:26
Ответ дляВідморожена
И чем оно им поможет?
Так для верификации делают
Железобетон• 14 января в 16:30
Ответ дляИнста_Богиня
Я смотрю автор темы любитель острых ощущений.
Тогда попробуйте ещё вот по этому объявлению обратиться.
Мечта всей жизни, работа в tik-tok!
Тогда попробуйте ещё вот по этому объявлению обратиться.
Мечта всей жизни, работа в tik-tok!
Відділ кадрів тік ток🤣🤣🤣🤣🤣 з номером перу
Най хоч раз• 14 января в 16:46
можно попробовать, почему нет? Советчицы всегда всего боятся, кто то на олх карту попросит, а они уже боятся, мошенников видят, так и здесь
Манкоголік• 14 января в 17:08
Всі вакансії, де немає фіксованої ставки - не норма.
Уявіть, що на 1 замовлення іноді можна витратити 20 хв. на консультацію клієнта телефоном. Потім ще можна шукати і підбирати на сайті товари під його запит, уточнювати наявність і отримати за витрачені 20-30 хв. це всього 8-14 грн. Так, будуть і легкі та короткі замовлення на 3-4 хв. Але будуть і дзвінки, коли клієнт не відповідає, не підтверджує замовлення, консультуєте його, а він так нічого і не замовив.
На моїй попередній роботі нам ще замовлегня зараховували, тільки якщо клієнт його отримав. Бо не забраних/повернутих теж вистачає.
Уявіть, що на 1 замовлення іноді можна витратити 20 хв. на консультацію клієнта телефоном. Потім ще можна шукати і підбирати на сайті товари під його запит, уточнювати наявність і отримати за витрачені 20-30 хв. це всього 8-14 грн. Так, будуть і легкі та короткі замовлення на 3-4 хв. Але будуть і дзвінки, коли клієнт не відповідає, не підтверджує замовлення, консультуєте його, а він так нічого і не замовив.
На моїй попередній роботі нам ще замовлегня зараховували, тільки якщо клієнт його отримав. Бо не забраних/повернутих теж вистачає.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу