Файна цьоця• 13 мая в 14:15
Розсудіть чи вірна відповідь? Контрольна з основ здоров´я
Правильна послідовність стадій засвоєння інформації:
Сприйняття інформації
Розпізнавання і кодування інформації
Відтворення інформації
Пригадування інформації
Що з початку має йти відтворення ,чи пригадування?
Пісня спочатку пригадується а потім відтворюється, чи я шось неправильно розумію? Бо зарахували як помилку,бо спочатку відтворення а потім пригадування.
Сприйняття інформації
Розпізнавання і кодування інформації
Відтворення інформації
Пригадування інформації
Що з початку має йти відтворення ,чи пригадування?
Пісня спочатку пригадується а потім відтворюється, чи я шось неправильно розумію? Бо зарахували як помилку,бо спочатку відтворення а потім пригадування.
Огірок та Помідорчик• 13 мая в 14:17
Відповідь буває правильна чи неправильна.
Спочатку розпізнавання, потім сприйняття, потім пригадування, потім відтворення
Спочатку розпізнавання, потім сприйняття, потім пригадування, потім відтворення
7
1
хутряна володарка• 13 мая в 14:18
Відтворення, потім пригадування.
Я так розумію: спочатку ви відтворюєте інформацію, і вже потім пригадуєте де ви її бачили )
Я так розумію: спочатку ви відтворюєте інформацію, і вже потім пригадуєте де ви її бачили )
3
Огірок та Помідорчик• 13 мая в 14:18
Ответ дляхутряна володарка
Відтворення, потім пригадування.
Я так розумію: спочатку ви відтворюєте інформацію, і вже потім пригадуєте де ви її бачили )
Я так розумію: спочатку ви відтворюєте інформацію, і вже потім пригадуєте де ви її бачили )
Я чую теорему піфагора. Я не можу її відтворити (написати чи сказати вголос), поки не пригадаю.
1
автор
Файна цьоця
• 13 мая в 14:19
Ответ дляхутряна володарка
Відтворення, потім пригадування.
Я так розумію: спочатку ви відтворюєте інформацію, і вже потім пригадуєте де ви її бачили )
Я так розумію: спочатку ви відтворюєте інформацію, і вже потім пригадуєте де ви її бачили )
А як розуміти відтворення?У якому контексті?
хутряна володарка• 13 мая в 14:20
Ответ дляОгірок та Помідорчик
Я чую теорему піфагора. Я не можу її відтворити (написати чи сказати вголос), поки не пригадаю.
Тоді треба тлумачити що таке відтворення. Бо для мене відтворення - це відобразити у вашому випадку теорему Піфагора (написати на листку, наприклад, чи в голові) після цього порівняти з тим, що я вже раніше вчила.
Але це я так сприймаю,я не вчитель. Може вони якось інакше думають.
Але це я так сприймаю,я не вчитель. Може вони якось інакше думають.
Червона ікорка• 13 мая в 14:25
Ответ дляОгірок та Помідорчик
Відповідь буває правильна чи неправильна.
Спочатку розпізнавання, потім сприйняття, потім пригадування, потім відтворення
Спочатку розпізнавання, потім сприйняття, потім пригадування, потім відтворення
неправильно.
сприйняття інформації; її розпізнавання і кодування; відтворення та пригадування інформації.
сприйняття інформації; її розпізнавання і кодування; відтворення та пригадування інформації.
Фізик-ядерщик заочно• 13 мая в 14:28
нащо це вчити... забивають якоюс хутею голови дітям... можна подумати хтось, коли згадує ’теорему Піфагора’, аналізує на якому етапі розпізнавання інформації знаходиться...
1
Алина-1240• 13 мая в 14:28
Ответ дляЧервона ікорка
неправильно.
сприйняття інформації; її розпізнавання і кодування; відтворення та пригадування інформації.
сприйняття інформації; її розпізнавання і кодування; відтворення та пригадування інформації.
Как вы воспроизведете то, чего не помните?
1
автор
Файна цьоця
• 13 мая в 14:41
Ответ дляАлина-1240
Последние два поменяйте местами
Это неправильный ответ.Сняли балл.Поменяли)
ЗдохниПуйло• 13 мая в 14:41
Ответ дляхутряна володарка
Тоді треба тлумачити що таке відтворення. Бо для мене відтворення - це відобразити у вашому випадку теорему Піфагора (написати на листку, наприклад, чи в голові) після цього порівняти з тим, що я вже раніше вчила.
Але це я так сприймаю,я не вчитель. Може вони якось інакше думають.
Але це я так сприймаю,я не вчитель. Може вони якось інакше думають.
А як ви її відобрвазите не пригадавши? Ви вмієте всі теореми писати, а потім пригадувати?
1
автор
Файна цьоця
• 13 мая в 14:42
Ответ дляВоздух в банке
Нафига вы в эту фигню вникаете?
Потому что ребёнку обидно,по её мнению и рассуждению она ответила правильно,но оказывается,что нет.
Алина-1240• 13 мая в 14:42
Ответ дляФайна цьоця
Это неправильный ответ.Сняли балл.Поменяли)
Бред какой то...воспроизвести можно то, что вспомнили только..иначе что вы преобразите в текст
1
Воздух в банке• 13 мая в 14:48
Ответ дляФайна цьоця
Потому что ребёнку обидно,по её мнению и рассуждению она ответила правильно,но оказывается,что нет.
Так пусть учителя спросит. И учите ее не придавать значения оценкам.
автор
Файна цьоця
• 13 мая в 15:14
Ответ дляВоздух в банке
Так пусть учителя спросит. И учите ее не придавать значения оценкам.
Выпускной класс,оценки будут идти в атестат
Не любовница• 13 мая в 15:16
Ответ дляФайна цьоця
А як розуміти відтворення?У якому контексті?
Сприйняття, розпізнавання, пригадування, відтворення.
Щоб відтворити, треба спочатку пригадати
Щоб відтворити, треба спочатку пригадати
Забула що?• 13 мая в 21:54
Ответ дляФайна цьоця
Выпускной класс,оценки будут идти в атестат
це звичайна школа чи в платній десь? може ж спитати, або подивитися в підручнику
Забула що?• 13 мая в 21:57
Процес засвоєння інформації охоплює три стадії:
сприйняття інформації;
її розпізнавання і кодування;
відтворення та пригадування інформації.
сприйняття інформації;
її розпізнавання і кодування;
відтворення та пригадування інформації.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу