Замечали,какие объемы сейчас пишут дубильные? Раньше если кока кола 2 литра,так 2,а не 1.750.молоко не литр а 800 грамм,в банке тоже пиво не 0.5 а 0.480.Нафиг такое,та четкий объем наливайте как было,ровный.Не бесит такое?
АлександраА• 29 июня в 10:16
Називається це - шранкфляція.
Зменшують обсяг тари, аби, при купівлі, покупець не так сильно відчував на чекові підвищення ціни.
Зменшують обсяг тари, аби, при купівлі, покупець не так сильно відчував на чекові підвищення ціни.
2
АлександраА• 29 июня в 10:21
Ответ дляИринашка
Поэтому честные литры покупать нужно,смотреть
Ага. А тепер підіть і знайдіть ті чесні 2л Кока коли у пляшці.
Та що кола... Я, дійсно, перебираю на полицях ті ж упаковки крупи, аби визначити які з них кілограмові і вже порівнювати ціни саме за кіло, а не схопити пачку на 800 грам.
Та що кола... Я, дійсно, перебираю на полицях ті ж упаковки крупи, аби визначити які з них кілограмові і вже порівнювати ціни саме за кіло, а не схопити пачку на 800 грам.
Ответ дляАлександраА
Ага. А тепер підіть і знайдіть ті чесні 2л Кока коли у пляшці.
Та що кола... Я, дійсно, перебираю на полицях ті ж упаковки крупи, аби визначити які з них кілограмові і вже порівнювати ціни саме за кіло, а не схопити пачку на 800 грам.
Та що кола... Я, дійсно, перебираю на полицях ті ж упаковки крупи, аби визначити які з них кілограмові і вже порівнювати ціни саме за кіло, а не схопити пачку на 800 грам.
Та есть,видела
АлександраА• 29 июня в 10:36
Ответ дляИринашка
Та есть,видела
Можливо десь і є, але я, там де купую, не бачила.
Загалом, я до того, що якщо справа не тільки в продукті (типу: треба конкретна крупа), а й в бренді, то, коли бренд приймає рішення зменшити обсяг тари, не завжди приймається рішення покупцем про відмову від купівлі бренду.
Загалом, я до того, що якщо справа не тільки в продукті (типу: треба конкретна крупа), а й в бренді, то, коли бренд приймає рішення зменшити обсяг тари, не завжди приймається рішення покупцем про відмову від купівлі бренду.
Ответ дляАлександраА
Можливо десь і є, але я, там де купую, не бачила.
Загалом, я до того, що якщо справа не тільки в продукті (типу: треба конкретна крупа), а й в бренді, то, коли бренд приймає рішення зменшити обсяг тари, не завжди приймається рішення покупцем про відмову від купівлі бренду.
Загалом, я до того, що якщо справа не тільки в продукті (типу: треба конкретна крупа), а й в бренді, то, коли бренд приймає рішення зменшити обсяг тари, не завжди приймається рішення покупцем про відмову від купівлі бренду.
Рассыпухи набирает себе в пакет точный объем)
АлександраА• 29 июня в 11:00
Ответ дляИринашка
Рассыпухи набирает себе в пакет точный объем)
Здається ви не зрозуміли. З крупою проблем немає, якщо я хочу купити, скажімо, гречку. Можу розсипом кіло насипати, можу пачку на кг взяти. Але я про інше. Якщо я хочу конкретний бренд (Хуторок, припустимо) і саме кіло. А Хуторок пакувати гречку став по 800 грамів.
Ось тут і затик виникає.
Колу ту ж, можна і пляшкою на 2 л в будь-якому магазині взяти. Але це, скоріш за все, буде не Кока кола, а якась інша кола.
Ось тут і затик виникає.
Колу ту ж, можна і пляшкою на 2 л в будь-якому магазині взяти. Але це, скоріш за все, буде не Кока кола, а якась інша кола.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу