Виннипуховна• Изменено 31 июля в 21:37
Визначаємося з вступом..
Що на вашу думку краще, перспективніше з перерахованого?
Та підкажіть свої варіанти будь ласка
Та підкажіть свої варіанти будь ласка
Результат:
вже голосів:
71
25 (35.21%)
Анг.мова у бізнес комунікаціях
22 (30.99%)
Відповіді
18 (25.35%)
Маркетинг
6 (8.45%)
Менеджмент
1
1
2
Пишу вірші, дорого• 31 июля в 21:36
Ничего с вышеперечисленных
Эти все направления закрываются обычными курсами
Эти все направления закрываются обычными курсами
5
14
ДелиВерка• 31 июля в 21:42
Ответ дляSo_so
Как я своей дочке говорила - скинь мне вакансии где ты будешь работать.
И всё становится понятно.
И всё становится понятно.
Воно то так, але треба мати щастя знайти добру роботу навіть, якщо вчишся на топовій спеціальності. Та і змінюється все швидко
1
4
ДелиВерка• 31 июля в 21:44
Мені здається треба туди, де цікаво, де дитина буде хотіти вчитися, то і робота буде не в тягость. А якщо для крутизни вибирати, а воно не любе, то і робота каторга
2
Ответ дляДелиВерка
Воно то так, але треба мати щастя знайти добру роботу навіть, якщо вчишся на топовій спеціальності. Та і змінюється все швидко
Причем здесь счастье? Работу она нашла благодаря своему уму и трудолюбию.
Требования к специалистам в своей области нужно отслеживать ещё на старте учебы.
Мы с ней брали вакансии и изучали что конкретно нужно уметь:
Маркетолог :
Вашими основними завданнями будуть:
Розробка та впровадження digital-стратегії компанії;
Побудова системного просування бренду в digital-каналах;
Розвиток і масштабування e-commerce напрямку;
Дослідження та оцінка нових каналів залучення цільової аудиторії;
Консолідація аналітики з платформ;
Створення, налаштування та керування рекламних кампаній з «0»;
Повний цикл управління рекламними кампаніями: запуск, оптимізація та масштабування;
Дослідження та оцінка нових каналів залучення цільової аудиторії;
Проектування, запуск і оптимізація маркетингових воронок для лідогенерації в B2B;
Проведення стратегічної та рекламної аналітики: CPL, CPA, CAC, ROI;
Працювати з клієнтською базою — будувати тунелі та ланцюжки для утримання, повернення та прогріву;
Писати ТЗ на креативи, відео та банери, працювати з підрядниками;
Постійно стежити за ринком та конкурентами, знаходити точки зростання;
Масштабувати лідген, посилювати бренд, покращувати сайти, ботів та лендінги.
Очікування від кандидатів:
Вища освіта;
Досвід роботи у сфері Digital Marketing від 2 років;
Досвід роботи з додатками та телеграм каналами в т ч ботами;
Глибокі знання у сфері digital-маркетингу (SEO, PPC, SMM, email, контент-маркетинг);
Володіння інструментами Google Analytics, Google Ads, Ahrefs, Semrush YouTube Ads, GTM та іншими інструментами, необхідними для роботи;
GTM та іншими інструментами, необхідними для роботи;
Креативність, про активність та здатність генерувати нові маркетингові рекламні кампанії;
Володіння англійською мовою на рівні Intermediate та вище;
Впевнений користувач MS Office (Excel, PowerPoint — просунутий користувач), 1С8.
Требования к специалистам в своей области нужно отслеживать ещё на старте учебы.
Мы с ней брали вакансии и изучали что конкретно нужно уметь:
Маркетолог :
Вашими основними завданнями будуть:
Розробка та впровадження digital-стратегії компанії;
Побудова системного просування бренду в digital-каналах;
Розвиток і масштабування e-commerce напрямку;
Дослідження та оцінка нових каналів залучення цільової аудиторії;
Консолідація аналітики з платформ;
Створення, налаштування та керування рекламних кампаній з «0»;
Повний цикл управління рекламними кампаніями: запуск, оптимізація та масштабування;
Дослідження та оцінка нових каналів залучення цільової аудиторії;
Проектування, запуск і оптимізація маркетингових воронок для лідогенерації в B2B;
Проведення стратегічної та рекламної аналітики: CPL, CPA, CAC, ROI;
Працювати з клієнтською базою — будувати тунелі та ланцюжки для утримання, повернення та прогріву;
Писати ТЗ на креативи, відео та банери, працювати з підрядниками;
Постійно стежити за ринком та конкурентами, знаходити точки зростання;
Масштабувати лідген, посилювати бренд, покращувати сайти, ботів та лендінги.
Очікування від кандидатів:
Вища освіта;
Досвід роботи у сфері Digital Marketing від 2 років;
Досвід роботи з додатками та телеграм каналами в т ч ботами;
Глибокі знання у сфері digital-маркетингу (SEO, PPC, SMM, email, контент-маркетинг);
Володіння інструментами Google Analytics, Google Ads, Ahrefs, Semrush YouTube Ads, GTM та іншими інструментами, необхідними для роботи;
GTM та іншими інструментами, необхідними для роботи;
Креативність, про активність та здатність генерувати нові маркетингові рекламні кампанії;
Володіння англійською мовою на рівні Intermediate та вище;
Впевнений користувач MS Office (Excel, PowerPoint — просунутий користувач), 1С8.
Ms. Сама прямота• 31 июля в 22:00
1.Английский 5 лет потраченное время, его и без вуза выучить можно до С1 за 3-4года с занятиями по пару часов в день, плюс английский уже давно приложении к другим навыкам и специальности, а не специальность сама по себе.
2. Маркетинг - продажники без базы и опыта не особо нужны сейчас,как дальше хз. Маркетолог без опыта= продажник.
3. Без опыта управления ну такое себе удовольствие искать работу, квест еще тот. Управлять чем, аі ботами?
4. И самое главное, она не знает что хочет, поэтому и работу после вуза скорее всего так же будете искать ей Вы!
2. Маркетинг - продажники без базы и опыта не особо нужны сейчас,как дальше хз. Маркетолог без опыта= продажник.
3. Без опыта управления ну такое себе удовольствие искать работу, квест еще тот. Управлять чем, аі ботами?
4. И самое главное, она не знает что хочет, поэтому и работу после вуза скорее всего так же будете искать ей Вы!
1
5
Амелі на мілені• 31 июля в 22:24
Англ мова в комунікації, серйозно?
Це ж просто перекладач / філолог, а де ви вже там будете комунікувати, як складеться
Я б обирала маркетинг, з перерахованих
А ще подивіться що буде вивчати дитина всі 4 роки
Це ж просто перекладач / філолог, а де ви вже там будете комунікувати, як складеться
Я б обирала маркетинг, з перерахованих
А ще подивіться що буде вивчати дитина всі 4 роки
Лупаю цю скелю• 31 июля в 22:52
Английский знают все сейчас. Менеджмент - что-то размытое и ни о чем. Маркетинг - вакансий много, оплачивается хорошо, но много надо будет самостоятельно осваивать - программы и т.д.
Все специальности требуют высоких баллов.
Все специальности требуют высоких баллов.
ФсеСама• 31 июля в 23:22
Ответ дляДелиВерка
Воно то так, але треба мати щастя знайти добру роботу навіть, якщо вчишся на топовій спеціальності. Та і змінюється все швидко
Нет, речь о том чтобы понимать зачем тебе учеба.
ФсеСама• 31 июля в 23:25
Ответ дляSo_so
Причем здесь счастье? Работу она нашла благодаря своему уму и трудолюбию.
Требования к специалистам в своей области нужно отслеживать ещё на старте учебы.
Мы с ней брали вакансии и изучали что конкретно нужно уметь:
Маркетолог :
Вашими основними завданнями будуть:
Розробка та впровадження digital-стратегії компанії;
Побудова системного просування бренду в digital-каналах;
Розвиток і масштабування e-commerce напрямку;
Дослідження та оцінка нових каналів залучення цільової аудиторії;
Консолідація аналітики з платформ;
Створення, налаштування та керування рекламних кампаній з «0»;
Повний цикл управління рекламними кампаніями: запуск, оптимізація та масштабування;
Дослідження та оцінка нових каналів залучення цільової аудиторії;
Проектування, запуск і оптимізація маркетингових воронок для лідогенерації в B2B;
Проведення стратегічної та рекламної аналітики: CPL, CPA, CAC, ROI;
Працювати з клієнтською базою — будувати тунелі та ланцюжки для утримання, повернення та прогріву;
Писати ТЗ на креативи, відео та банери, працювати з підрядниками;
Постійно стежити за ринком та конкурентами, знаходити точки зростання;
Масштабувати лідген, посилювати бренд, покращувати сайти, ботів та лендінги.
Очікування від кандидатів:
Вища освіта;
Досвід роботи у сфері Digital Marketing від 2 років;
Досвід роботи з додатками та телеграм каналами в т ч ботами;
Глибокі знання у сфері digital-маркетингу (SEO, PPC, SMM, email, контент-маркетинг);
Володіння інструментами Google Analytics, Google Ads, Ahrefs, Semrush YouTube Ads, GTM та іншими інструментами, необхідними для роботи;
GTM та іншими інструментами, необхідними для роботи;
Креативність, про активність та здатність генерувати нові маркетингові рекламні кампанії;
Володіння англійською мовою на рівні Intermediate та вище;
Впевнений користувач MS Office (Excel, PowerPoint — просунутий користувач), 1С8.
Требования к специалистам в своей области нужно отслеживать ещё на старте учебы.
Мы с ней брали вакансии и изучали что конкретно нужно уметь:
Маркетолог :
Вашими основними завданнями будуть:
Розробка та впровадження digital-стратегії компанії;
Побудова системного просування бренду в digital-каналах;
Розвиток і масштабування e-commerce напрямку;
Дослідження та оцінка нових каналів залучення цільової аудиторії;
Консолідація аналітики з платформ;
Створення, налаштування та керування рекламних кампаній з «0»;
Повний цикл управління рекламними кампаніями: запуск, оптимізація та масштабування;
Дослідження та оцінка нових каналів залучення цільової аудиторії;
Проектування, запуск і оптимізація маркетингових воронок для лідогенерації в B2B;
Проведення стратегічної та рекламної аналітики: CPL, CPA, CAC, ROI;
Працювати з клієнтською базою — будувати тунелі та ланцюжки для утримання, повернення та прогріву;
Писати ТЗ на креативи, відео та банери, працювати з підрядниками;
Постійно стежити за ринком та конкурентами, знаходити точки зростання;
Масштабувати лідген, посилювати бренд, покращувати сайти, ботів та лендінги.
Очікування від кандидатів:
Вища освіта;
Досвід роботи у сфері Digital Marketing від 2 років;
Досвід роботи з додатками та телеграм каналами в т ч ботами;
Глибокі знання у сфері digital-маркетингу (SEO, PPC, SMM, email, контент-маркетинг);
Володіння інструментами Google Analytics, Google Ads, Ahrefs, Semrush YouTube Ads, GTM та іншими інструментами, необхідними для роботи;
GTM та іншими інструментами, необхідними для роботи;
Креативність, про активність та здатність генерувати нові маркетингові рекламні кампанії;
Володіння англійською мовою на рівні Intermediate та вище;
Впевнений користувач MS Office (Excel, PowerPoint — просунутий користувач), 1С8.
Этому маркетингу в наших вузах не учат) Это диджитал маркетинг, и в этой вакансии прям классика жанра, когда в одну позицию засовывают три специальности: seo-шника, ppc-ника, и маркетолога, и хорошо бы чтобы и смм потянул)
ФсеСама• 31 июля в 23:26
Ответ дляЛупаю цю скелю
Английский знают все сейчас. Менеджмент - что-то размытое и ни о чем. Маркетинг - вакансий много, оплачивается хорошо, но много надо будет самостоятельно осваивать - программы и т.д.
Все специальности требуют высоких баллов.
Все специальности требуют высоких баллов.
Там не просто программы, это отдельные профессии, и да, под каждую из них свои курсы.
Ответ дляФсеСама
Этому маркетингу в наших вузах не учат) Это диджитал маркетинг, и в этой вакансии прям классика жанра, когда в одну позицию засовывают три специальности: seo-шника, ppc-ника, и маркетолога, и хорошо бы чтобы и смм потянул)
Я Вам скажу, что в не наших тоже не всему учат, как оказалось, но изучение вакансий и представление какие навыки нужны, дало дочке возможность многое освоить параллельно с учебой в университете.
2
ФсеСама• 31 июля в 23:29
Ответ дляSo_so
Я Вам скажу, что в не наших тоже не всему учат, как оказалось, но изучение вакансий и представление какие навыки нужны, дало дочке возможность многое освоить параллельно с учебой в университете.
Да, практичный подход очень полезен. Но все же в чешском вузе более актуальное обучение чем наше?
Ответ дляФсеСама
Да, практичный подход очень полезен. Но все же в чешском вузе более актуальное обучение чем наше?
Думаю, да, более практичное, я бы так сказала. Многие преподаватели по основному месту работы практики, а преподавание для статуса, что ли. Диджитал маркетинг читается целый год. Эксель очень много, дочке как раз пригодился. Но всё равно брала отдельно разные курсы, семинары.
2
Лупаю цю скелю• 31 июля в 23:53
Ответ дляSo_so
Думаю, да, более практичное, я бы так сказала. Многие преподаватели по основному месту работы практики, а преподавание для статуса, что ли. Диджитал маркетинг читается целый год. Эксель очень много, дочке как раз пригодился. Но всё равно брала отдельно разные курсы, семинары.
На маркетинге учится? Интересно ей? Моей на следующий год поступать, думает о маркетинге.
Скажений гудзик• 01 августа в 16:17
Ответ дляKyklaNata
аналогично, хотя я эту специальность недопонимаю(( я б хотела что-то конкретного для нее: типа медицины, летного, но родителей редко слушают..
Менеджмент это управление, и он включает в себя маркетинг так же. Просто менеджмент более обширен чем маркетинг и на год больше учиться.
Меряю от 0• 04 августа в 22:52
Ответ дляSo_so
Причем здесь счастье? Работу она нашла благодаря своему уму и трудолюбию.
Требования к специалистам в своей области нужно отслеживать ещё на старте учебы.
Мы с ней брали вакансии и изучали что конкретно нужно уметь:
Маркетолог :
Вашими основними завданнями будуть:
Розробка та впровадження digital-стратегії компанії;
Побудова системного просування бренду в digital-каналах;
Розвиток і масштабування e-commerce напрямку;
Дослідження та оцінка нових каналів залучення цільової аудиторії;
Консолідація аналітики з платформ;
Створення, налаштування та керування рекламних кампаній з «0»;
Повний цикл управління рекламними кампаніями: запуск, оптимізація та масштабування;
Дослідження та оцінка нових каналів залучення цільової аудиторії;
Проектування, запуск і оптимізація маркетингових воронок для лідогенерації в B2B;
Проведення стратегічної та рекламної аналітики: CPL, CPA, CAC, ROI;
Працювати з клієнтською базою — будувати тунелі та ланцюжки для утримання, повернення та прогріву;
Писати ТЗ на креативи, відео та банери, працювати з підрядниками;
Постійно стежити за ринком та конкурентами, знаходити точки зростання;
Масштабувати лідген, посилювати бренд, покращувати сайти, ботів та лендінги.
Очікування від кандидатів:
Вища освіта;
Досвід роботи у сфері Digital Marketing від 2 років;
Досвід роботи з додатками та телеграм каналами в т ч ботами;
Глибокі знання у сфері digital-маркетингу (SEO, PPC, SMM, email, контент-маркетинг);
Володіння інструментами Google Analytics, Google Ads, Ahrefs, Semrush YouTube Ads, GTM та іншими інструментами, необхідними для роботи;
GTM та іншими інструментами, необхідними для роботи;
Креативність, про активність та здатність генерувати нові маркетингові рекламні кампанії;
Володіння англійською мовою на рівні Intermediate та вище;
Впевнений користувач MS Office (Excel, PowerPoint — просунутий користувач), 1С8.
Требования к специалистам в своей области нужно отслеживать ещё на старте учебы.
Мы с ней брали вакансии и изучали что конкретно нужно уметь:
Маркетолог :
Вашими основними завданнями будуть:
Розробка та впровадження digital-стратегії компанії;
Побудова системного просування бренду в digital-каналах;
Розвиток і масштабування e-commerce напрямку;
Дослідження та оцінка нових каналів залучення цільової аудиторії;
Консолідація аналітики з платформ;
Створення, налаштування та керування рекламних кампаній з «0»;
Повний цикл управління рекламними кампаніями: запуск, оптимізація та масштабування;
Дослідження та оцінка нових каналів залучення цільової аудиторії;
Проектування, запуск і оптимізація маркетингових воронок для лідогенерації в B2B;
Проведення стратегічної та рекламної аналітики: CPL, CPA, CAC, ROI;
Працювати з клієнтською базою — будувати тунелі та ланцюжки для утримання, повернення та прогріву;
Писати ТЗ на креативи, відео та банери, працювати з підрядниками;
Постійно стежити за ринком та конкурентами, знаходити точки зростання;
Масштабувати лідген, посилювати бренд, покращувати сайти, ботів та лендінги.
Очікування від кандидатів:
Вища освіта;
Досвід роботи у сфері Digital Marketing від 2 років;
Досвід роботи з додатками та телеграм каналами в т ч ботами;
Глибокі знання у сфері digital-маркетингу (SEO, PPC, SMM, email, контент-маркетинг);
Володіння інструментами Google Analytics, Google Ads, Ahrefs, Semrush YouTube Ads, GTM та іншими інструментами, необхідними для роботи;
GTM та іншими інструментами, необхідними для роботи;
Креативність, про активність та здатність генерувати нові маркетингові рекламні кампанії;
Володіння англійською мовою на рівні Intermediate та вище;
Впевнений користувач MS Office (Excel, PowerPoint — просунутий користувач), 1С8.
Ей нравится?
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу