Подскажите пожалуйста, есть ли какой то сайт, чтобы по номеру счётчика узнать, надо ли проходить поверку ? Документов на счётчик нет (
Ответ дляgamachok
на імеіл в минулому році приходили сповіщення
Чудово, але у мене крім номеру лічильника нічого немає, бабуся знайома попросила допомогти
Ответ дляtarveldy
зробіть особистий кабінет і інфа автоматично підтягнеться
Зараз спробую
Ответ дляValeriMari
Зараз спробую
У випадку незгоди з отриманими нарахуваннями та з метою дистанційного вирішення питання просимо залишити звернення через:
- контакт-центр +38(044) 202-02-02;
- сайт кнопка«Запитати»/ Обслуговування мешканців/Розрахунки або на електронну адресу Товариства general@vodokanal.kiev.ua
На сторінці потрібно заповнити всі необхідні поля, описати Ваше питання та прикріпити підтверджуючі документи, фото (лічильника, квитанції з відміткою про оплату, паспорта лічильника, акт контрольного знімання показань тощо) для внесення змін та актуалізації інформації в білінговій системі і натиснути «Відправити звернення». У разі необхідності уточнення інформацію представник Київводоканалу зв’яжеться з Вами додатково, тому просимо по можливості залишати мобільний номер телефону, як контактний.
Також вирішити питання перерахунків можливо без особистої присутності, контакти для дистанційного обслуговування розміщені за посиланням
Якщо у будинку працює ОСББ, ЖБК як колективний споживач, для перерахунків мешканцям необхідно звертатись безпосередньо до своєї експлуатуючої організації.
2. Передача показів квартирних лічильників:
Покази лічильників можливо передавати будь-яким зручним способом, а саме:
- зареєструвавшись в особистому кабінеті
- на сайті > Надати показники, обираєте рахунок Київводоканал або ГІОЦ, з´являються поля, де Ви вносите особовий рахунок який відображено в повідомленні на сплату, для ГІОЦ це А/Н, тобто 10 цифр, встановлюєте галочку ’Я не робот’, ’Даю згоду на обробку даних’, натискаєте ’Пошук’. У віконці ’Лічильники вносите показники по кожному лічильнику окремо.
- за допомогою мобільних додатків «Viber» і «Telegram», приєднавшись до паблік аккаунту Київводоканал
через графу у платіжному повідомленні «Поточні на дату сплати»;
у сервісних центрах ЦКС: ;
за телефонами (044) 202-02-02 або 247-40-40;
у центрах обслуговування споживачів Київводоканалу.
Рекомендований термін передачі показників – починаючи з 10-го числа і до кінця поточного місяця.
Звертаємо увагу! Законом України від 22.06.2017 № 2119-VIII «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» визначено обов’язок споживачів щомісячно надавати виконавцю послуг показання квартирних приладів обліку води, за якими повинні проводитися нарахування за послуги з централізованого холодного водопостачання та водовідведення.
- контакт-центр +38(044) 202-02-02;
- сайт кнопка«Запитати»/ Обслуговування мешканців/Розрахунки або на електронну адресу Товариства general@vodokanal.kiev.ua
На сторінці потрібно заповнити всі необхідні поля, описати Ваше питання та прикріпити підтверджуючі документи, фото (лічильника, квитанції з відміткою про оплату, паспорта лічильника, акт контрольного знімання показань тощо) для внесення змін та актуалізації інформації в білінговій системі і натиснути «Відправити звернення». У разі необхідності уточнення інформацію представник Київводоканалу зв’яжеться з Вами додатково, тому просимо по можливості залишати мобільний номер телефону, як контактний.
Також вирішити питання перерахунків можливо без особистої присутності, контакти для дистанційного обслуговування розміщені за посиланням
Якщо у будинку працює ОСББ, ЖБК як колективний споживач, для перерахунків мешканцям необхідно звертатись безпосередньо до своєї експлуатуючої організації.
2. Передача показів квартирних лічильників:
Покази лічильників можливо передавати будь-яким зручним способом, а саме:
- зареєструвавшись в особистому кабінеті
- на сайті > Надати показники, обираєте рахунок Київводоканал або ГІОЦ, з´являються поля, де Ви вносите особовий рахунок який відображено в повідомленні на сплату, для ГІОЦ це А/Н, тобто 10 цифр, встановлюєте галочку ’Я не робот’, ’Даю згоду на обробку даних’, натискаєте ’Пошук’. У віконці ’Лічильники вносите показники по кожному лічильнику окремо.
- за допомогою мобільних додатків «Viber» і «Telegram», приєднавшись до паблік аккаунту Київводоканал
через графу у платіжному повідомленні «Поточні на дату сплати»;
у сервісних центрах ЦКС: ;
за телефонами (044) 202-02-02 або 247-40-40;
у центрах обслуговування споживачів Київводоканалу.
Рекомендований термін передачі показників – починаючи з 10-го числа і до кінця поточного місяця.
Звертаємо увагу! Законом України від 22.06.2017 № 2119-VIII «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» визначено обов’язок споживачів щомісячно надавати виконавцю послуг показання квартирних приладів обліку води, за якими повинні проводитися нарахування за послуги з централізованого холодного водопостачання та водовідведення.
Ответ дляtarveldy
У випадку незгоди з отриманими нарахуваннями та з метою дистанційного вирішення питання просимо залишити звернення через:
- контакт-центр +38(044) 202-02-02;
- сайт кнопка«Запитати»/ Обслуговування мешканців/Розрахунки або на електронну адресу Товариства general@vodokanal.kiev.ua
На сторінці потрібно заповнити всі необхідні поля, описати Ваше питання та прикріпити підтверджуючі документи, фото (лічильника, квитанції з відміткою про оплату, паспорта лічильника, акт контрольного знімання показань тощо) для внесення змін та актуалізації інформації в білінговій системі і натиснути «Відправити звернення». У разі необхідності уточнення інформацію представник Київводоканалу зв’яжеться з Вами додатково, тому просимо по можливості залишати мобільний номер телефону, як контактний.
Також вирішити питання перерахунків можливо без особистої присутності, контакти для дистанційного обслуговування розміщені за посиланням
Якщо у будинку працює ОСББ, ЖБК як колективний споживач, для перерахунків мешканцям необхідно звертатись безпосередньо до своєї експлуатуючої організації.
2. Передача показів квартирних лічильників:
Покази лічильників можливо передавати будь-яким зручним способом, а саме:
- зареєструвавшись в особистому кабінеті
- на сайті > Надати показники, обираєте рахунок Київводоканал або ГІОЦ, з´являються поля, де Ви вносите особовий рахунок який відображено в повідомленні на сплату, для ГІОЦ це А/Н, тобто 10 цифр, встановлюєте галочку ’Я не робот’, ’Даю згоду на обробку даних’, натискаєте ’Пошук’. У віконці ’Лічильники вносите показники по кожному лічильнику окремо.
- за допомогою мобільних додатків «Viber» і «Telegram», приєднавшись до паблік аккаунту Київводоканал
через графу у платіжному повідомленні «Поточні на дату сплати»;
у сервісних центрах ЦКС: ;
за телефонами (044) 202-02-02 або 247-40-40;
у центрах обслуговування споживачів Київводоканалу.
Рекомендований термін передачі показників – починаючи з 10-го числа і до кінця поточного місяця.
Звертаємо увагу! Законом України від 22.06.2017 № 2119-VIII «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» визначено обов’язок споживачів щомісячно надавати виконавцю послуг показання квартирних приладів обліку води, за якими повинні проводитися нарахування за послуги з централізованого холодного водопостачання та водовідведення.
- контакт-центр +38(044) 202-02-02;
- сайт кнопка«Запитати»/ Обслуговування мешканців/Розрахунки або на електронну адресу Товариства general@vodokanal.kiev.ua
На сторінці потрібно заповнити всі необхідні поля, описати Ваше питання та прикріпити підтверджуючі документи, фото (лічильника, квитанції з відміткою про оплату, паспорта лічильника, акт контрольного знімання показань тощо) для внесення змін та актуалізації інформації в білінговій системі і натиснути «Відправити звернення». У разі необхідності уточнення інформацію представник Київводоканалу зв’яжеться з Вами додатково, тому просимо по можливості залишати мобільний номер телефону, як контактний.
Також вирішити питання перерахунків можливо без особистої присутності, контакти для дистанційного обслуговування розміщені за посиланням
Якщо у будинку працює ОСББ, ЖБК як колективний споживач, для перерахунків мешканцям необхідно звертатись безпосередньо до своєї експлуатуючої організації.
2. Передача показів квартирних лічильників:
Покази лічильників можливо передавати будь-яким зручним способом, а саме:
- зареєструвавшись в особистому кабінеті
- на сайті > Надати показники, обираєте рахунок Київводоканал або ГІОЦ, з´являються поля, де Ви вносите особовий рахунок який відображено в повідомленні на сплату, для ГІОЦ це А/Н, тобто 10 цифр, встановлюєте галочку ’Я не робот’, ’Даю згоду на обробку даних’, натискаєте ’Пошук’. У віконці ’Лічильники вносите показники по кожному лічильнику окремо.
- за допомогою мобільних додатків «Viber» і «Telegram», приєднавшись до паблік аккаунту Київводоканал
через графу у платіжному повідомленні «Поточні на дату сплати»;
у сервісних центрах ЦКС: ;
за телефонами (044) 202-02-02 або 247-40-40;
у центрах обслуговування споживачів Київводоканалу.
Рекомендований термін передачі показників – починаючи з 10-го числа і до кінця поточного місяця.
Звертаємо увагу! Законом України від 22.06.2017 № 2119-VIII «Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання» визначено обов’язок споживачів щомісячно надавати виконавцю послуг показання квартирних приладів обліку води, за якими повинні проводитися нарахування за послуги з централізованого холодного водопостачання та водовідведення.
Дані про куби є, але чи треба проходити повірку, немає
Sakura-18cb• 23 мая 2022
Ответ дляValeriMari
Чудово, але у мене крім номеру лічильника нічого немає, бабуся знайома попросила допомогти
А на самом счетчике нет даты изготовления?
Если нет, то можете посмотреть на сайте Метерс ком юэй, но он уже не обновляется - по номеру счетчика.
Если нет, то можете посмотреть на сайте Метерс ком юэй, но он уже не обновляется - по номеру счетчика.
Sakura-18cb• 23 мая 2022
Спросите у бабули когда был установлен счётчик. Если больше 4х лет назад, то должна была быть уже поверка. Если она вспомнит, делали или нет, то от этого отталкиваться. Ещё очень важно кем опломбирован счётчик - если маленькая металлическая, то ЖЕКом и она не действительна. Если цветная пластиковая, то должен быть акт опломбировки.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу