28 апреля в 11:38

Як ви культурно відмовляєте покупцю

Цікавить відповідь ВИКЛЮЧНО ПРОДАВЦІВ з питання: якщо пише або робить замовлення покупець, і відразу починає свої умови виставляти по яких мій магазин повинен працювати (хоча всі умови прописані на сайті)
По типу:
- ви повинні відповідати одразу, як я написала, ви всім так відповідаєте в затримкою??? (все одно вихідний
або 23.00) хоча відповідь моя була о 8.00 в суботу.

Або
-дайте фото проміри:
-Алё!
-Ау!
-Ви тут???
Це теж після 21.00

Або
- я хочу передплатою без завдатку те, що виготовляється під замовлення
(Мої доводи, що це тільки під замовлення, тому по повній предоплаті натикається на ще більший опір, і потрібно пояснювати, це визиває агресію у людей, бо вони хотять так, як вони хотять)

Що ви робите в таких випадках? Як м´яко виходити з таких ситуацій? Щоб не ображати людину, але припинити розмову.
3
double-mama 28 апреля в 11:40
1
Нажаль, ми не зможемо з вами співпрацювати. Гарного дня!
Все
23
На пів ставки 28 апреля в 11:40
2
Просто спокійно відповісти на питання.
4
Like-995b 28 апреля в 11:41
3
У нас обучали как вести себя с такими покупателями 🤷‍♀️
4 3
Горня капучіно 28 апреля в 11:43
4
Нажаль, згідно умов публічного договору, який ви можете прочитати на сторінці нашого сайту, ми можемо лише так. Дякуємо за розуміння
18
Allein74999 28 апреля в 11:44
5
Вчера хотела купить кусты миндаля. Зашла на олх, а там продавец( мужик,уже видимо столкнувшийся с людским идиотизмом) помимо инфы про растения выдал в объявлении еще инфу, что он будет делать и что не будет ради заказчиков. Поржала. Вспомнила своих…
18
Anutkabella 28 апреля в 11:44
6
Іноді хочеться послати,бо людина думає що вона одна ,і всі правила ії!Звісно спочатку лояльно,по хорошому,бо це ваші клієнти та заробіток !Але буває що наглість перевершує всі очікування,тоді до побачення !
9
автор Анонимус Я 28 апреля в 11:46
7
Ответ дляdouble-mama
Нажаль, ми не зможемо з вами співпрацювати. Гарного дня!
Все
Дякую за відповідь. І потім не буває питання:
А чому?
А що не так?
А всі так працюють?
А мене вже дурили колись.
Ти пояснюєш, що працюєш офіційно та маєш ФОП і що відкрив магазин і працюєш стільки років не для того, щоб надурити на 69грн.

Але людина, ніби, продавлює, та глуха до моїх доводів
8 1
автор Анонимус Я 28 апреля в 11:47
8
Ответ дляAnutkabella
Іноді хочеться послати,бо людина думає що вона одна ,і всі правила ії!Звісно спочатку лояльно,по хорошому,бо це ваші клієнти та заробіток !Але буває що наглість перевершує всі очікування,тоді до побачення !
Дякую, розумію. А що ви робите, що кажете в таких випадках?
Танго утрьох 28 апреля в 11:49
9
Фото замеров могу сделать.
Отвечаю быстро, поэтому ’алё’ и ’вы тут?’ не слышала.
’Без предоплаты отправка не предусмотрена’
Если откровенно несёт покупателя, то сворачиваю лавочку ’Увы, сотрудничество у нас не получится. Хорошего Вам дня’
Последующие вопросы и тупые комменты игнорирую.
12
double-mama 28 апреля в 11:49
10
Ответ дляАнонимус Я
Дякую за відповідь. І потім не буває питання:
А чому?
А що не так?
А всі так працюють?
А мене вже дурили колись.
Ти пояснюєш, що працюєш офіційно та маєш ФОП і що відкрив магазин і працюєш стільки років не для того, щоб надурити на 69грн.

Але людина, ніби, продавлює, та глуха до моїх доводів
Ви ввічливо попрощалися, це означає, що розмова закінчена.
У абсолютній більшості випадків, якщо ви станете догоджати клієнту , який хоче робити всупереч правилам, залишитеся у мінусі.
10
ЧорноброваЯ 28 апреля в 11:50
11
Ответ дляAllein74999
Вчера хотела купить кусты миндаля. Зашла на олх, а там продавец( мужик,уже видимо столкнувшийся с людским идиотизмом) помимо инфы про растения выдал в объявлении еще инфу, что он будет делать и что не будет ради заказчиков. Поржала. Вспомнила своих…
Поделитесь, что больше всего впечатлило плиз
4 1
Бабка-байкерша 28 апреля в 11:52
12
Ответ дляАнонимус Я
Дякую за відповідь. І потім не буває питання:
А чому?
А що не так?
А всі так працюють?
А мене вже дурили колись.
Ти пояснюєш, що працюєш офіційно та маєш ФОП і що відкрив магазин і працюєш стільки років не для того, щоб надурити на 69грн.

Але людина, ніби, продавлює, та глуха до моїх доводів
Через інстаграм я б теж не купила по передоплаті, там найбільше шахраїв і скільки вже тем було. Якщо ви на промі торгуєте чи олх там є безпечна оплата, там по передоплаті купляю завжди
5 2
Вумна, аж страшно 28 апреля в 11:57
13
зачем припиняти розмову?
Отвечайте.
Илвините, не рабочее время, мы ответим вам с 9 до 20 в такие то дни.
Стандартный ответ составьте.
И на любой запрос как ответ автомата.
На Але или игнор, или такой стандартный ответ.
А чем проблема?

Без залога отправка не возможно, согласно условиям, описанным и т.д.
4
Anutkabella 28 апреля в 12:03
14
Ответ дляАнонимус Я
Дякую, розумію. А що ви робите, що кажете в таких випадках?
Я дуже пряма людина,і в моєму магазині також,працюю онлайн і офлайн,якщо людина не розуміє по доброму,то сенс з нею далі вести діалог,якщо вас чекає другий адекватний клієнт !
В такому випадку ,якщо мені вказують де,коли і як мені відповідати,то вони йдуть в блок !я не для того працювала та заробляла собі статус,щоб мені вказували,це мій бізнес мої правила та мої адекватні клієнти,якщо ви втратите одного клієнта то нічого страшного,зато ваша психіка та самооцінка буде в нормі !гарних продаж
8
автор Анонимус Я 28 апреля в 12:05
15
Ответ дляAnutkabella
Я дуже пряма людина,і в моєму магазині також,працюю онлайн і офлайн,якщо людина не розуміє по доброму,то сенс з нею далі вести діалог,якщо вас чекає другий адекватний клієнт !
В такому випадку ,якщо мені вказують де,коли і як мені відповідати,то вони йдуть в блок !я не для того працювала та заробляла собі статус,щоб мені вказували,це мій бізнес мої правила та мої адекватні клієнти,якщо ви втратите одного клієнта то нічого страшного,зато ваша психіка та самооцінка буде в нормі !гарних продаж
Дуже дякую вам за відповідіь
Olga_72 28 апреля в 12:05
16
Ми не відмовляємо покупцям. Відпишиться що графік вашої роботи з 9 до 19. На всі питання відповісте в робочий час.
Цей товар тільки по передплаті. Інші варіанти не можливі. Чим коротше відповіді, тим менше зайвих питань у такого покупця. Реагуйте тільки на питання по товару. Відповіді тільки по продажу. Ви повинні дати повну консультацію по товару, оплаті, доставці. Все. Все що не має відношення до продажу-покупки рекомендую ігнорити. Без емоцій на інші питання, зауваження. Можете не повторювати інформацію що кліент вже отримав. Ні, то ні. Займайтесь далі іншим кліентом.
7
Спішу - перекидаюсь 28 апреля в 12:10
17
Ответ дляАнонимус Я
Дякую за відповідь. І потім не буває питання:
А чому?
А що не так?
А всі так працюють?
А мене вже дурили колись.
Ти пояснюєш, що працюєш офіційно та маєш ФОП і що відкрив магазин і працюєш стільки років не для того, щоб надурити на 69грн.

Але людина, ніби, продавлює, та глуха до моїх доводів
Включайте режим сніжинки.
Коханозадовільна 28 апреля в 12:10
18
Нажаль, вимушені скасувати Ваше замовлення
3
Коханозадовільна 28 апреля в 12:13
19
Ответ дляАнонимус Я
Дякую за відповідь. І потім не буває питання:
А чому?
А що не так?
А всі так працюють?
А мене вже дурили колись.
Ти пояснюєш, що працюєш офіційно та маєш ФОП і що відкрив магазин і працюєш стільки років не для того, щоб надурити на 69грн.

Але людина, ніби, продавлює, та глуха до моїх доводів
Прекратить общение с этой людиной) мысленно послать и забыть
1
Anutkabella 28 апреля в 12:14
20
Ответ дляАнонимус Я
Дуже дякую вам за відповідіь
♥️
Allein74999 28 апреля в 12:27
21
Ответ дляЧорноброваЯ
Поделитесь, что больше всего впечатлило плиз
Фраза «ввиду наступления расцвета сезона психических заболеваний»)))
Мы б с ним сработались))) но я хо миндаль
8 3 1
ЧорноброваЯ 28 апреля в 12:27
22
Улыбнуло, мололец все огласил заранее
Чарочка діда 28 апреля в 12:50
23
автор, я вас розумію і співчуваю. Але це продажі, по іншому ніяк. Не знаю де ви продаєте, но краще налаштувати автовідповідач щоб одразу людині приходила відповідь що менеджер відповідає на повідомлення в певний проміжок часу. На повідомлення по типу Альо, Що так довго?. пропишіть собі стандартні фрази по типу що Вибачте що змусила вас так довго очікувати, на данний час нема змоги зробити фото, і в такому плані. Я сама продаю одяг і страждаю від неадекватних, неврівновжених людей, тому вирішила припиняти діяльність. До 2022 року працювати було в задоволення, на данний час працювати морально важко.
3
маска Ілона 28 апреля в 12:50
24
Ответ дляАнонимус Я
Дякую за відповідь. І потім не буває питання:
А чому?
А що не так?
А всі так працюють?
А мене вже дурили колись.
Ти пояснюєш, що працюєш офіційно та маєш ФОП і що відкрив магазин і працюєш стільки років не для того, щоб надурити на 69грн.

Але людина, ніби, продавлює, та глуха до моїх доводів
спокойно отвечаю, работаю с возражениями, если идет дальнейшяя агрессия все равно, просто блокирую
1
Шопингмонстр 28 апреля в 13:39
25
Я кажу що покупка реальна за моїми умовами. Якщо бачу що людина напряжна- стараюсь їй відмовити, типу нема в наявності, чи то по ’ секрету’ кажу- що якість погана (брешу), чи то якісь ще варіанти (іноді в блок). Брати свідомо напряжних людей (проблемних)- вже не хочеться.
2
Зрадорозганячка 28 апреля в 14:48
26
Давно працюю менеджером, але після того як почалась війна, клієнти стали якісь неадекватні. Точно так само пояснюю наші умови але вони не чують. Ставлять свої умови, вимагають. Але саме найгірше те, що вони на промі ставлять потім погані оцінки і рейтинг падає. А це випливає на продажі. І просиш їх прибрати відгук, і умовляєш як людину. Але якісь злі і мстиві. До війни дійсно таких було менше.
3
Перловая Кашка 28 апреля в 16:09
27
Я продаю на звичайних торгових площадках, не на промах, розетках і т.д., то можу і мяко послати. Типу, вибачте, я не хочу мати з вами справи. Вдалих покупок. Залежить, де ви продаєте. Якщо на таких площадках, де можна лишити відгуки, то треба дмухати в попу. Якщо типу олх, шаф, кідстафу, то посилайте, як ваша душа бажає.
2
Чарочка діда 29 апреля в 00:34
28
Ответ дляПерловая Кашка
Я продаю на звичайних торгових площадках, не на промах, розетках і т.д., то можу і мяко послати. Типу, вибачте, я не хочу мати з вами справи. Вдалих покупок. Залежить, де ви продаєте. Якщо на таких площадках, де можна лишити відгуки, то треба дмухати в попу. Якщо типу олх, шаф, кідстафу, то посилайте, як ваша душа бажає.
На жаль навіть на звичайних площадках по типу олх, шафи доводиться дуже обережно відповідати навіть неадекватним покупцям. Усюди є можливість залишити відгук, а як показує статистика задоволений покупець рідше залишає відгук ніж людина яка прийшла не купити а посваритись або відчути свою значимість.
2
Перловая Кашка 29 апреля в 00:47
29
Ответ дляЧарочка діда
На жаль навіть на звичайних площадках по типу олх, шафи доводиться дуже обережно відповідати навіть неадекватним покупцям. Усюди є можливість залишити відгук, а як показує статистика задоволений покупець рідше залишає відгук ніж людина яка прийшла не купити а посваритись або відчути свою значимість.
Можливо, ви більше терпиміша. А я не можу терпіти таке ставлення і неповагу до себе. Ну, така я людина. Хай краще на одну одиницю менше продам, мені не принципово. Я вже довго працюю, і в мене навколо дуже багато позитивних відгуків і максимальні рейтинги, тому я не боюсь таких. На олх ті відгуки не видно, на кідстафі можна залишити отвєточку, а на всіх інших без продажу (угоди) відгуку не залишити. Як душа моя бажає, так і відповідаю. Якщо людині все пояснили, а вона все одно упорота і продовжує хамити, то я хамлю у відповідь. Влоть до дого, що мені можуть залишити замовлення, а через хвилину наярювати, чому ви не відповідаєте. Кажу, звільнюсь, відповім. А мені, коли це буде??? Я кажу, я зараз у гінеколога, злізу з крісла і вам напишу.
4 1
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff

Ще з цiкавого