Видна міленіалка• 03 декабря 2024
Не проходить оплата на айхерб, чому?
Оформлюю замовлення, пробую оплати з карт різних банків і не знімають гроші. Висить статус обробка, потім приходить лист що не надійшла оплата. В чому може бути проблема?
автор
Видна міленіалка
• 03 декабря 2024
Поставила подвійну конвертацію і все рівно не знімає оплату з карти
автор
Видна міленіалка
• 03 декабря 2024
Не розумію що не так, остання година знижка і ніяк сплатити не виходить
язззззь!!!• 03 декабря 2024
Перевірте, чи не встановлений ліміт на оплату в інтернеті. Я колись так встановила і забула. Теж не проходила оплата.
автор
Видна міленіалка
• 03 декабря 2024
Ответ дляязззззь!!!
Перевірте, чи не встановлений ліміт на оплату в інтернеті. Я колись так встановила і забула. Теж не проходила оплата.
Там ліміт більше, ніж сума замовлення
автор
Видна міленіалка
• 03 декабря 2024
Ответ дляsymbol
Оплатити можна протягом 48 годин, головне зробити замовлення
А банк не присилає смс з інфо, чому не проходить оплата?
А банк не присилає смс з інфо, чому не проходить оплата?
Взагалі нуль інфи, наче і не проводилась операція. Пробую через приват, ощад. У мене щоб спробувати ще раз оплатити, треба відмінити замовлення, створити нове, от я створюю ще раз на оплату і нічого. Хоча ліміта немає, конвертацію дозволила
язззззь!!!• 03 декабря 2024
Ответ дляВидна міленіалка
Там ліміт більше, ніж сума замовлення
Можливо, ви щось вже купували сьогодні...
Ну я просто шукаю причини.
Ну я просто шукаю причини.
автор
Видна міленіалка
• 03 декабря 2024
Ответ дляязззззь!!!
Можливо, ви щось вже купували сьогодні...
Ну я просто шукаю причини.
Ну я просто шукаю причини.
Не купувала(
Ответ дляВидна міленіалка
Взагалі нуль інфи, наче і не проводилась операція. Пробую через приват, ощад. У мене щоб спробувати ще раз оплатити, треба відмінити замовлення, створити нове, от я створюю ще раз на оплату і нічого. Хоча ліміта немає, конвертацію дозволила
Для повторної оплати з´являється кнопка в замовленні та приходить посилання на пошту
ПесиКот• 03 декабря 2024
У меня было подобное, но писем не было, просто зависало на этапе оплаты, вводила данные и т.д. Попробовала браузер новее прошло. Но раз у вас именно письма значит, что на этапе банка\сайта.
Адрес в графе где оплата вводили тот же что и в банке у вас и др. данные все совпадает?
Адрес в графе где оплата вводили тот же что и в банке у вас и др. данные все совпадает?
автор
Видна міленіалка
• 03 декабря 2024
Ответ дляПесиКот
У меня было подобное, но писем не было, просто зависало на этапе оплаты, вводила данные и т.д. Попробовала браузер новее прошло. Но раз у вас именно письма значит, что на этапе банка\сайта.
Адрес в графе где оплата вводили тот же что и в банке у вас и др. данные все совпадает?
Адрес в графе где оплата вводили тот же что и в банке у вас и др. данные все совпадает?
Все співпадає. Я через мобільний застосунок айхерб оформлюю, тобто не браузер
автор
Видна міленіалка
• 03 декабря 2024
Ответ дляsymbol
Для повторної оплати з´являється кнопка в замовленні та приходить посилання на пошту
А як ця кнопка виглядає? Бо в мене немає, тільки скасовувати замовлення
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу