Глаза_в_3_карата• 21 апреля в 15:22
Ребенок с СДВГ и 2 смена или полная дистанционка. Что лучше?
Боюсь что ребенок очень уже уставший будет вечером в 18 часов когда из школы прийдёт....явно уже не в состоянии будет сосредотачиваться на дз...Имеется ввиду старшеклассник. У младших уроков и дз поменьше
А утром пока соберёт себя в к чу так уже и выходить в школу пора
А утром пока соберёт себя в к чу так уже и выходить в школу пора
показать весь текст
автор
Глаза_в_3_карата
• 21 апреля в 18:12
Ответ длясладкий_ноябрь
Я не буду писати назву ліків, щоб ви не займатися самолікуванням.
Але навіть якщо і 4, хіба це не варто того, щоб поліпшити дитині якість життям навчання і тд?
Але навіть якщо і 4, хіба це не варто того, щоб поліпшити дитині якість життям навчання і тд?
Напишіть . Просто цікаво що саме вам допомогло. Про різні ліки з діючою речовиною типу атомоксетин, я можу де завгодно в спец групах по сдгу прочитати... Як і про багато іншого...
Взагалі при захворюваннях нервовоз системи не до іграшок без лікаря. Ми багато разів стикались з тим що дитині лі и не підходять . Тобто гірше стає. В мене є перелік ліків які нам не зайшли. Тому я ліки даю тільки в крайньому випадку будь які і тільки з лікарем. Бо без лікаря можно такого наворотити. Це не іграшки
Взагалі при захворюваннях нервовоз системи не до іграшок без лікаря. Ми багато разів стикались з тим що дитині лі и не підходять . Тобто гірше стає. В мене є перелік ліків які нам не зайшли. Тому я ліки даю тільки в крайньому випадку будь які і тільки з лікарем. Бо без лікаря можно такого наворотити. Це не іграшки
сладкий_ноябрь• 21 апреля в 18:26
Ответ дляГлаза_в_3_карата
Ну я так розумію ці ліки крайній випадок. І вони нічого не компенсують взагалі.... Компенсувати сдгу це коли людина н під впливом ліків нормально функціонує. Це коли її мозок ппокдав інші шляхи сполучення нейронів для виконання своїх завдань. Якось так....я взагалі намагаюся якомога меньше ліків давати. Тільки в період загострень даю щось. Да дитина потребує багато моїх зусиль. Але ж вона в мене майже відмінниці. Бере участь в олімпіадах з англійської і з математики.... Але крові з мене п´є багато і на великий обсяг її не вистачає. Також втомлюється дуже... Наприклад їздили з нею в ТРЦ речі купити. Пробули там годину. Купа людей, все горить блищить і т.п. і все дитина вже варена. Вдома прихована істерична. Вона перетворилася. В очні йшколі перевтома набагато більша ніж в дистанційній.... Багато дітей, шум гам.... На уроках в мене донька незважаючи а своє сдвг сиділа ідеально з 1 класу. Бо ми її до школи довго готували. Але ж вона перевиснажується... І вдома наступає дурдом((( якось так. То які саме ліки ви приймаєте?
Ні, не на крайній випадок. А постійні.
Компенсація медикаментозна, це те, що допомагає дитині/дитині бути «нормальною».
Це Як з антидепресантами.
При компенсації дитина функціонує по іншому, от взагалі по іншому.
Я була на багатьох конференціях по цьому розладу, де пояснюють, як саме функціонує мозок людини з рдуг. Це страшно. Але дорослі вивчають і пробують себе контролювати, входити в якісь шаблони. З дітьми складніше. Вони багато втрачають, якщо не компенсовані.
Також, важливо компенсувати все це, чим раніше, тим краще. Дитина/дорослий не втрачає можливість здобувати знання, мати спілкування, розуміти себе, світ, бути в ресурсі і направляти цей ресурс в правильному напрямку.
Компенсація медикаментозна, це те, що допомагає дитині/дитині бути «нормальною».
Це Як з антидепресантами.
При компенсації дитина функціонує по іншому, от взагалі по іншому.
Я була на багатьох конференціях по цьому розладу, де пояснюють, як саме функціонує мозок людини з рдуг. Це страшно. Але дорослі вивчають і пробують себе контролювати, входити в якісь шаблони. З дітьми складніше. Вони багато втрачають, якщо не компенсовані.
Також, важливо компенсувати все це, чим раніше, тим краще. Дитина/дорослий не втрачає можливість здобувати знання, мати спілкування, розуміти себе, світ, бути в ресурсі і направляти цей ресурс в правильному напрямку.
Секретница• 21 апреля в 20:12
Ответ дляГлаза_в_3_карата
Я в дома щнаходжуся здебіл шого. Але ніяких поруч сидіти на може бути! Донька цього не дозволить. Вона ж не в 1 класі.... А в 6. На уроках сидить сама і двері в кімнату зачиняє. На уроках сидить . І навіть камеру майже завжди в икає. Але просто дистанційно не всі вчителі можуть передати нормально матеріал... Ну і коли їй сумно стає або щось незрозуміле пояснюють то може за телефон схопитися повтикати. Це зазвичай на літературі або якійсь етиці чи збд.... А на математиці укр мові, англійській, історії сидить, уважно слухає.
Тоді не зрозуміло в чому ваше питання 🤷♀️ви ж сама бачите як зараз вашій дитині на дистанційному навчанні і сама пишете, що друга зміна не для вас.
автор
Глаза_в_3_карата
• 21 апреля в 20:44
Ответ дляСекретница
Тоді не зрозуміло в чому ваше питання 🤷♀️ви ж сама бачите як зараз вашій дитині на дистанційному навчанні і сама пишете, що друга зміна не для вас.
Та і дистанційна теж не дуже..... Ось я і не знаю що гірше....
Кундалина• 21 апреля в 22:12
Ответ дляГлаза_в_3_карата
В смысле? А дети сдвг очень знают что им лучше))) они выбирают тот путь где меньше напряга))
Так делают и нормотипичные дети. Я считаю, что нужно учитывать желания детей, не взависимости от того они нормотипичные или нейроотличные, тем более если он старшеклассник, который уже имеет свое мнение
автор
Глаза_в_3_карата
• 22 апреля в 09:31
Ответ дляКундалина
Так делают и нормотипичные дети. Я считаю, что нужно учитывать желания детей, не взависимости от того они нормотипичные или нейроотличные, тем более если он старшеклассник, который уже имеет свое мнение
Вы не знаете что такое СДВГ!!!! Ребенку категорически нельзя сидеть в гаджетах. Ьа что ему надо разрешит. Потому что ему хочется? Или ребенок хочет ходить на 5 кружков/секций. Но. Он морально утомляется даже если ходит только на 1.....А если такой ребенок утомился. То у него психи истерики швырян е предметами. 0 концентрации и 0 работоспособности. Достаточно один раз попращдноваиь новыйигод до 2х ночи и потом ребенка нужно приводить в норму неделю!!!! Не говорите бред!!! Вы не в курсе нюансов такиз детей!!!!
автор
Глаза_в_3_карата
• 22 апреля в 09:54
Ответ длясладкий_ноябрь
Ні, не на крайній випадок. А постійні.
Компенсація медикаментозна, це те, що допомагає дитині/дитині бути «нормальною».
Це Як з антидепресантами.
При компенсації дитина функціонує по іншому, от взагалі по іншому.
Я була на багатьох конференціях по цьому розладу, де пояснюють, як саме функціонує мозок людини з рдуг. Це страшно. Але дорослі вивчають і пробують себе контролювати, входити в якісь шаблони. З дітьми складніше. Вони багато втрачають, якщо не компенсовані.
Також, важливо компенсувати все це, чим раніше, тим краще. Дитина/дорослий не втрачає можливість здобувати знання, мати спілкування, розуміти себе, світ, бути в ресурсі і направляти цей ресурс в правильному напрямку.
Компенсація медикаментозна, це те, що допомагає дитині/дитині бути «нормальною».
Це Як з антидепресантами.
При компенсації дитина функціонує по іншому, от взагалі по іншому.
Я була на багатьох конференціях по цьому розладу, де пояснюють, як саме функціонує мозок людини з рдуг. Це страшно. Але дорослі вивчають і пробують себе контролювати, входити в якісь шаблони. З дітьми складніше. Вони багато втрачають, якщо не компенсовані.
Також, важливо компенсувати все це, чим раніше, тим краще. Дитина/дорослий не втрачає можливість здобувати знання, мати спілкування, розуміти себе, світ, бути в ресурсі і направляти цей ресурс в правильному напрямку.
А як бути якщо дитина опиняється в ситуації коли ліків немає? Її мозок взагалі не навчений без них більш менш норм функціонувати. Не налагоджені нові нейронні звязки.. Ну і що це за ефект на 6-7 годин. Це 6 - 7 годин дитина в школі. Я маю на увазі не молодші класи. А потім дз на 3години мінімум. А якщо після школи дитина йде на тренування і тільки потім дз робить, або доробляє. Або ще 1-чи 2 репетиторіа відвідує. Тобто мозку треба функціонувати не 6-7 годин.....з ранку до В чора....І потрібно бути весь час під ліками.... Ну ось з початком війни ми наприклад опинилися з дитиною в місті де навіть дитячого психіатра не було))) Був тільки невролог і той ніякий..... Зараз взагалі такі часи що невідомо що далі. І немає ніякої гарантії що буде доступ до ліків. Або що людина не опиниться без грошей на тіліки( а вони досить недешеві), а людина не навчена ніяк функціонувати без них. Тобто як наркоман... Нічого без них не може....
сладкий_ноябрь• 22 апреля в 10:02
Ответ дляГлаза_в_3_карата
А як бути якщо дитина опиняється в ситуації коли ліків немає? Її мозок взагалі не навчений без них більш менш норм функціонувати. Не налагоджені нові нейронні звязки.. Ну і що це за ефект на 6-7 годин. Це 6 - 7 годин дитина в школі. Я маю на увазі не молодші класи. А потім дз на 3години мінімум. А якщо після школи дитина йде на тренування і тільки потім дз робить, або доробляє. Або ще 1-чи 2 репетиторіа відвідує. Тобто мозку треба функціонувати не 6-7 годин.....з ранку до В чора....І потрібно бути весь час під ліками.... Ну ось з початком війни ми наприклад опинилися з дитиною в місті де навіть дитячого психіатра не було))) Був тільки невролог і той ніякий..... Зараз взагалі такі часи що невідомо що далі. І немає ніякої гарантії що буде доступ до ліків. Або що людина не опиниться без грошей на тіліки( а вони досить недешеві), а людина не навчена ніяк функціонувати без них. Тобто як наркоман... Нічого без них не може....
Навпаки, з ліками дитина якраз і створює нейронні звʼязки, які їй будуть допомагати в майбутньому працювати без них.
Якщо дитина на терапії з 4-5 років, то за 10 років терапії вона має результати набагато вищі ніж ті, хто був без терапії.
Людям в 40 вже нічим не допоможеш, тому що часу мало + там на фоні рдуг зʼявляються депресії і інші розлади.
Можна приймати 12 годин. Це не є проблемою.
А якщо не має доступу, ну це як і з іншими благами цивілізації, якщо думати в цьому напрямку, то дійсно, нічого не потрібно робити.
Мати дитину в 6 класі і не мати психіатра свого, це як на мене злочин проти самої дитини.
Якщо дитина на терапії з 4-5 років, то за 10 років терапії вона має результати набагато вищі ніж ті, хто був без терапії.
Людям в 40 вже нічим не допоможеш, тому що часу мало + там на фоні рдуг зʼявляються депресії і інші розлади.
Можна приймати 12 годин. Це не є проблемою.
А якщо не має доступу, ну це як і з іншими благами цивілізації, якщо думати в цьому напрямку, то дійсно, нічого не потрібно робити.
Мати дитину в 6 класі і не мати психіатра свого, це як на мене злочин проти самої дитини.
автор
Глаза_в_3_карата
• 22 апреля в 12:57
Ответ длясладкий_ноябрь
Навпаки, з ліками дитина якраз і створює нейронні звʼязки, які їй будуть допомагати в майбутньому працювати без них.
Якщо дитина на терапії з 4-5 років, то за 10 років терапії вона має результати набагато вищі ніж ті, хто був без терапії.
Людям в 40 вже нічим не допоможеш, тому що часу мало + там на фоні рдуг зʼявляються депресії і інші розлади.
Можна приймати 12 годин. Це не є проблемою.
А якщо не має доступу, ну це як і з іншими благами цивілізації, якщо думати в цьому напрямку, то дійсно, нічого не потрібно робити.
Мати дитину в 6 класі і не мати психіатра свого, це як на мене злочин проти самої дитини.
Якщо дитина на терапії з 4-5 років, то за 10 років терапії вона має результати набагато вищі ніж ті, хто був без терапії.
Людям в 40 вже нічим не допоможеш, тому що часу мало + там на фоні рдуг зʼявляються депресії і інші розлади.
Можна приймати 12 годин. Це не є проблемою.
А якщо не має доступу, ну це як і з іншими благами цивілізації, якщо думати в цьому напрямку, то дійсно, нічого не потрібно робити.
Мати дитину в 6 класі і не мати психіатра свого, це як на мене злочин проти самої дитини.
Ви це про кого кажете. Що дитина в 6 класі на має психіатра?))) я та н десь писала? Я писала що війна нас загнала в богом забите місце де немає доступу до лікарів.... А зараз ми слава богу живемо в нашому рідному Харкові і тут все є. А якщо я дитину приводжу до норми з мінімальною кількістю ліків це теж злочин? Дитина сидить і слухає в школі уроки! Вчиться на 9-12. Має багато друзів. Також в дитини шикарно розвинута дрібна моторика. Бо я з самого дитинства з нею займалась і вона тер такі шедеври малює і ліпить з глини. До 12 років в дитини на було гаджетів взагалі. В вільний час вона в мене займалась тільки творчістю, або на кухні готувати солодощі любила. І це треба було мені з нею займатись весь час. І допомогати втілювати її 133 ідеї які з´являлися в голові.... Ті таблетки то чарівні костилі і не більше. І якщо ви щновуж поцікавитеся н всім підходять. Подруга з дитиною сдвг в США. І там їм призначають ці ліки. Вона каже що всім з діагнозом сдвг призначають але дивляться на реакцію. Далеко не всім це підходить! І безкоштовні там ці ліки тільки до певного віку.
сладкий_ноябрь• 22 апреля в 13:06
Ответ дляГлаза_в_3_карата
Ви це про кого кажете. Що дитина в 6 класі на має психіатра?))) я та н десь писала? Я писала що війна нас загнала в богом забите місце де немає доступу до лікарів.... А зараз ми слава богу живемо в нашому рідному Харкові і тут все є. А якщо я дитину приводжу до норми з мінімальною кількістю ліків це теж злочин? Дитина сидить і слухає в школі уроки! Вчиться на 9-12. Має багато друзів. Також в дитини шикарно розвинута дрібна моторика. Бо я з самого дитинства з нею займалась і вона тер такі шедеври малює і ліпить з глини. До 12 років в дитини на було гаджетів взагалі. В вільний час вона в мене займалась тільки творчістю, або на кухні готувати солодощі любила. І це треба було мені з нею займатись весь час. І допомогати втілювати її 133 ідеї які з´являлися в голові.... Ті таблетки то чарівні костилі і не більше. І якщо ви щновуж поцікавитеся н всім підходять. Подруга з дитиною сдвг в США. І там їм призначають ці ліки. Вона каже що всім з діагнозом сдвг призначають але дивляться на реакцію. Далеко не всім це підходить! І безкоштовні там ці ліки тільки до певного віку.
Що саме ви мені пробуєте довести?
Рдуг не впливає на інтелект. Оцінки це лише оцінки в школі, все. Діти з рдуг не мають проблем з комунікацією, це ж не діти з рас.
Дослідження показують, що діти на терапії досягають вищих результатів ніж діти не в терапії. І це вам не просто там досліди над однією дитиною рік, це довгий процес, який триває роками.
Діти в терапії менш схильні до депресій в майбутньому, це теж доведено. Тому що рдуг нікуди не дівається, він переростає в щось інше.
Ви можете пробувати все, що завгодно, але багато років досліджують рдуг і пробують його компенсувати.
В Україні на жаль мало спеціалістів, які діють по сучасним протоколам. Ну і батьки, які вважають, що краще без медикаментів, бо їх може не стати, ну або ж просто краще без них. А в дітей не має вибору, вони потім, вже будучи дорослими, починають шукати способи вирішення проблеми, а це дорога до антидепресантів.
Рдуг не впливає на інтелект. Оцінки це лише оцінки в школі, все. Діти з рдуг не мають проблем з комунікацією, це ж не діти з рас.
Дослідження показують, що діти на терапії досягають вищих результатів ніж діти не в терапії. І це вам не просто там досліди над однією дитиною рік, це довгий процес, який триває роками.
Діти в терапії менш схильні до депресій в майбутньому, це теж доведено. Тому що рдуг нікуди не дівається, він переростає в щось інше.
Ви можете пробувати все, що завгодно, але багато років досліджують рдуг і пробують його компенсувати.
В Україні на жаль мало спеціалістів, які діють по сучасним протоколам. Ну і батьки, які вважають, що краще без медикаментів, бо їх може не стати, ну або ж просто краще без них. А в дітей не має вибору, вони потім, вже будучи дорослими, починають шукати способи вирішення проблеми, а це дорога до антидепресантів.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу