Бутербродница• 05 сентября в 21:31
Букінг питання
Дівчата підскажіть, забронювали готель в Одесі. Сплатила картою, ми вже тут, і тут мені приходить ось таке повідомлення, адміністратор готелю спочатку нічого не хотіла пояснювати, мовчала. Потім я зрозуміла, що вони так скасовують бронювання аби не платити комісію?) Мене цікавить рейтинг на Букінгі від цього в мене не зміниться? Дякую
автор
Бутербродница
• 05 сентября в 21:35
Ответ дляНекомильфо
а с картой все в порядке?
Все добре! Гроші зняли
ПампушОК• 05 сентября в 21:35
Если с вашей стороны все ок, пишите в поддержку, всегда все решают в пользу клиента
Некомильфо• 05 сентября в 21:35
Ответ дляБутербродница
Все добре! Гроші зняли
напишите в поддержку букинга, отправьте скрины. Я всегда так делаю
автор
Бутербродница
• 05 сентября в 21:36
Ответ дляНекомильфо
напишите в поддержку букинга, отправьте скрины. Я всегда так делаю
Я вже завтра це зроблю як виїду? Бо серед ночі якось лишитись на вулиці не хотілось би.
Некомильфо• 05 сентября в 21:36
Ответ дляБутербродница
Я вже завтра це зроблю як виїду? Бо серед ночі якось лишитись на вулиці не хотілось би.
в смысле? вы же оплатили проживание. И поддержка долго отвечает, если писать )
автор
Бутербродница
• 05 сентября в 21:39
Ответ дляНекомильфо
в смысле? вы же оплатили проживание. И поддержка долго отвечает, если писать )
В мене така ситуація вперше, але ж готель відправив на Букінг повідомлення що гроші зняти не може, і нічого пояснювати не хоче адмін, каже все нормально, нічого не робіть. А в бронюванні стоїть, що дані карти не дійсні. Таке зі мною вперше
Некомильфо• 05 сентября в 21:40
Ответ дляБутербродница
В мене така ситуація вперше, але ж готель відправив на Букінг повідомлення що гроші зняти не може, і нічого пояснювати не хоче адмін, каже все нормально, нічого не робіть. А в бронюванні стоїть, що дані карти не дійсні. Таке зі мною вперше
а сам статус вашего бронирования какой? я бы написала однозначно (если б сильно переживала, то, может, и после выезда
)
)
автор
Бутербродница
• 05 сентября в 21:41
Ответ дляНекомильфо
а сам статус вашего бронирования какой? я бы написала однозначно (если б сильно переживала, то, может, и после выезда
)
)
Статус необхідно внести нову карту, ось скрін) я з таким вперше
Некомильфо• 05 сентября в 21:42
Ответ дляБутербродница
Статус необхідно внести нову карту, ось скрін) я з таким вперше
а когда вы оплатили (деньги снялись) - вам приходило на почту подтверждение бронирования? вы же на основании чего-то заселились?
автор
Бутербродница
• 05 сентября в 21:44
Ответ дляНекомильфо
а когда вы оплатили (деньги снялись) - вам приходило на почту подтверждение бронирования? вы же на основании чего-то заселились?
Так ось схвалено. Ми заселились і через годину прийшло ще одне повідомлення, що дані карті недійсні, хоча сума знята) я ще з такими схемами не знайома.
Некомильфо• 05 сентября в 21:47
Ответ дляБутербродница
Так ось схвалено. Ми заселились і через годину прийшло ще одне повідомлення, що дані карті недійсні, хоча сума знята) я ще з такими схемами не знайома.
это не подтверждение бронирования
1
автор
Бутербродница
• 05 сентября в 21:47
Ответ дляНекомильфо
это не подтверждение бронирования
Ще скрін додала
Некомильфо• 05 сентября в 21:48
Ответ дляБутербродница
Ще скрін додала
в общем, подтверждения бронирования у вас нет. Пишите в поддержу букинга
1
автор
Бутербродница
• 05 сентября в 21:50
Ответ дляНекомильфо
в общем, подтверждения бронирования у вас нет. Пишите в поддержу букинга
Я зроблю фото номера, як доказ? Зараз писати? Не залишусь без номера на ніч? Рейтинг дужє гарний в готелі, жодного негатива, я прям шокована
Некомильфо• 05 сентября в 21:52
Ответ дляБутербродница
Я зроблю фото номера, як доказ? Зараз писати? Не залишусь без номера на ніч? Рейтинг дужє гарний в готелі, жодного негатива, я прям шокована
Я бы отправила квитанцию об оплате в первую очередь как подтверждение и скрин этого странного статуса
Якось так і живу• 05 сентября в 21:53
Не бачу я де списалися кошти, все приходить на пошту, бронювання також. Якщо воно було, то відправляйте в підтримку букінга скріни
Ща как дам• 05 сентября в 21:56
Убедитесь, что платеж на карте все еще есть и не отменен / возвращен.
автор
Бутербродница
• 05 сентября в 21:56
Ответ дляЯкось так і живу
Не бачу я де списалися кошти, все приходить на пошту, бронювання також. Якщо воно було, то відправляйте в підтримку букінга скріни
Ось списало
автор
Бутербродница
• 05 сентября в 21:57
Ответ дляЩа как дам
Убедитесь, что платеж на карте все еще есть и не отменен / возвращен.
Тут адмін якраз дужє спокійна, каже все добре, нічого не робіть. Тільки в мене немає статуса броні і списані гроші)
Якось так і живу• 05 сентября в 21:57
А на пошту не приходять повідомлення? Не було повідомлення, від букінгу за бронь?
автор
Бутербродница
• 05 сентября в 21:58
Ответ дляЩа как дам
Да, странненько...
Скільки бронювала, таке вперше🙄
Якось так і живу• 05 сентября в 21:59
автор
Бутербродница
• 05 сентября в 21:59
Ответ дляЯкось так і живу
А на пошту не приходять повідомлення? Не було повідомлення, від букінгу за бронь?
Ні Букінг типу чекає годину, щоб я нову карту ввела)
автор
Бутербродница
• 05 сентября в 22:01
Ответ дляЯкось так і живу
В мене просто пише букінг в банкінгу. А ви кажете, що вони самі списують, а не букінг?
І в мене так писало на інші броні, я теж здивувалась. Неможу зрозуміти що відбувається.
1
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу