Готова до другої• 14 октября в 14:30
Что вы отвечаете учителю
Если тот жалуется на успеваемость вашего ребенка?
показать весь текст
Хома з пастою• 14 октября в 15:01
Ответ дляЩира українка
Ну а если ребенок саботирует репетитора? Не делает заданные дз? О каком снятии ответственности может идти речь?
Ну може і так.
З вишневого садка• 14 октября в 15:02
Ответ дляГотова до другої
Плохой почерк, пишет с ошибками
Почерк то таке, тут важко щось зробити. А з помилками треба розбиратися чому саме. Не вчить? Відволікається? Дислексія, дисграфія?
Хома з пастою• 14 октября в 15:02
Ответ дляГотова до другої
Это не решаемая проблема, у него дисграфия. Конечно я делаю с ним дз, у него есть репетитор, он занимается с логопедом, но вопрос почерка и ошибок не решается. Что я могу сделать?
Ничего. Договариваться.
Хома з пастою• 14 октября в 15:03
Ответ дляЗ вишневого садка
Тоді чого кажете, що це репетитор знімає з себе відповідальність? Він навпаки відповідально відноситься і звертає увагу, що дитина філонить
Ну що на всяк випадок я не дай бог не приходила не жалілася і щоб робота в неї була. Робота теж потрібна репетитору.
СирОжино пирОжино• 14 октября в 15:06
Оплачую додаткові заняття після уроків, якщо з чогось відстає. Я багато працюю і не маю часу і ресурсів сидіти за домашкою
Самая СоветЧиваЯ• 14 октября в 15:10
Ответ дляГотова до другої
Погані лцінки
Вчитель розказав вам про погані оцінки. Це не пожалітсь на дитину. Це проінформувати вас, щоб ви знали про рівень навчання. Вам ця інформація була відома, чи ви її узнали від вчителя? Від відповіді на це питання і треба формувати відповідь. У мене б одразу виникло питання до класного керівника,
чи моя дитина не розуміє шкільну програму, чи ігнорує, чи це конфлікт із вчителем;
чи такі оцінки тільки у моєї дитини чи у всього класу за цією темою;
чи не пересадили дитину на останню парту, що привело до погіршення сприйняття;
чи не було конфліктів з однокласниками.
Питання до дитини:
чи дійсно він не розуміє цей предмет, чи йому просто не цікаво;
чи гарно титина себе почуває, чи не погіршилась пам´ять і треба до лікаря невролога чи ендокринолога.
Якщо б я знала про те що дитина не хоче вчити предмет, але він не НМТшний, то намагалась би зацікавити вчити предмет, але без тиску.
чи моя дитина не розуміє шкільну програму, чи ігнорує, чи це конфлікт із вчителем;
чи такі оцінки тільки у моєї дитини чи у всього класу за цією темою;
чи не пересадили дитину на останню парту, що привело до погіршення сприйняття;
чи не було конфліктів з однокласниками.
Питання до дитини:
чи дійсно він не розуміє цей предмет, чи йому просто не цікаво;
чи гарно титина себе почуває, чи не погіршилась пам´ять і треба до лікаря невролога чи ендокринолога.
Якщо б я знала про те що дитина не хоче вчити предмет, але він не НМТшний, то намагалась би зацікавити вчити предмет, але без тиску.
Вірю, я повірив• 14 октября в 15:14
Если у ребенка трудности из-за нейроотличий, то сходите в инклюзивно-ресурсный центр. Там проведут оценку и выдадут рекомендации учителям, как работать с ребенком и адаптировать под него программу. И теперь Вы будете иметь полное право пожаловаться на учителя, который не учитывает индивидуальные особенности вашего ребенка и не готовит ему отдельно задания, чтобы ребенок все понял и получил удовольствие от процесса учебы)
1
автор
Готова до другої
• 14 октября в 15:21
Ответ дляХома з пастою
Ничего. Договариваться.
На завтра вызвали, что говорить, чтобы не блеять. А то я постоянно оправдываюсь, говорю, что подтянемся
Самая СоветЧиваЯ• 14 октября в 15:34
Ответ дляГотова до другої
Это не решаемая проблема, у него дисграфия. Конечно я делаю с ним дз, у него есть репетитор, он занимается с логопедом, но вопрос почерка и ошибок не решается. Что я могу сделать?
От як ви тут написали так і сказати вчителю, тільки без отой вини що ви відчуваєте. Ви не винні. Дитина не винна. Вам треба донести до вчителя інформацію про цю особливість вашої дитини, і позицію що на дитину не можна кричати, давити, агресувати за те що у вчительки показники успішності учнів занижені. Ще можете вчительці розповісти чим вона може дитині допомогти.
1
Ответ дляГотова до другої
Это не решаемая проблема, у него дисграфия. Конечно я делаю с ним дз, у него есть репетитор, он занимается с логопедом, но вопрос почерка и ошибок не решается. Что я могу сделать?
Получить в ИРЦ высновок и рекомендации. У меня дочка пойдёт в 1кл, у неё ффнм (из чего потом и вытекают дислексия, дисграфия).
Хома з пастою• 14 октября в 15:47
Ответ дляГотова до другої
На завтра вызвали, что говорить, чтобы не блеять. А то я постоянно оправдываюсь, говорю, что подтянемся
Правильно . Будьте уверенны и выслушайте, что скажут. Потом скажете пошла работать и принимать меры.
Какой класс?
Какой класс?
Хома з пастою• 14 октября в 15:48
Ответ дляГотова до другої
На завтра вызвали, что говорить, чтобы не блеять. А то я постоянно оправдываюсь, говорю, что подтянемся
Понятие оправдание может быть по разному. Принимайте информацию берите паузу
Не худа ні разу• 14 октября в 16:20
Ответ дляХома з пастою
А це як?
Я такого не чула
В нас онлайн.
Я сиджу і дитина кожний вечір.
Я такого не чула
В нас онлайн.
Я сиджу і дитина кожний вечір.
Мы офлайн. Дети ходят в школу. Но учителям они очень мешают и они чуть что кричат: переводитесь на семейное.
Это обычные дети, чтобы Вы понимали. Без каких либо особенностей поведения.
Это обычные дети, чтобы Вы понимали. Без каких либо особенностей поведения.
автор
Готова до другої
• 14 октября в 16:53
Ответ дляХома з пастою
Правильно . Будьте уверенны и выслушайте, что скажут. Потом скажете пошла работать и принимать меры.
Какой класс?
Какой класс?
5, новая школа, новые учителя
Хома з пастою• 14 октября в 20:22
Ответ дляГотова до другої
5, новая школа, новые учителя
Я бы только выслушала но ничего не говорила.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу