Вільний митець• 05 ноября в 15:42
Temu посилку Міст видав не мені і не по моій адресі
я написала скаргу, що не отримала посилку. вони мені пишуть ок, ми провіримо.
через добу, пишуть: ми провірили і посилку ви отримали. і закривають запит на повернення.
я знову пишу Дайте докази, що я отримала. чекаю добу. отримую відповідь: нам доставка підтвердила що вони віддають лише по паспорту. і закрили запит (тобто я нічого не можу ім написати у відповідь чи оскаржити).
відкриваю знову новий запит, і пишу: в додатку ж видно, що посилка була вручена навіть не в моєму місті, як я могла отримати? і в доставки має бути відеофіксація. надайте мені доказ.
відповідь: ми отримали підтвердження, ви посилку отримали. і знову запит запит закрили.
як мені добитися повернення або повторноі відправки? хто з таким стикався. суть питання трошки більше $20.
через добу, пишуть: ми провірили і посилку ви отримали. і закривають запит на повернення.
я знову пишу Дайте докази, що я отримала. чекаю добу. отримую відповідь: нам доставка підтвердила що вони віддають лише по паспорту. і закрили запит (тобто я нічого не можу ім написати у відповідь чи оскаржити).
відкриваю знову новий запит, і пишу: в додатку ж видно, що посилка була вручена навіть не в моєму місті, як я могла отримати? і в доставки має бути відеофіксація. надайте мені доказ.
відповідь: ми отримали підтвердження, ви посилку отримали. і знову запит запит закрили.
як мені добитися повернення або повторноі відправки? хто з таким стикався. суть питання трошки більше $20.
1
Умничка-помощничка• 05 ноября в 15:44
Никак, это не проблема продавца. Решайте с почтовой службой, почему отправили по другому адресу
1
автор
Вільний митець
• 05 ноября в 15:44
і до речі, коли мені прийшла від міст смс про отримання, я написаоа зразу на тему. що за прикол. чому мою посилку пробують отримати? якщо я не на пошті.
агент мені написав: Все ок, посилка ще не вручена.
а потім в неі засвітився статус вручена
агент мені написав: Все ок, посилка ще не вручена.
а потім в неі засвітився статус вручена
автор
Вільний митець
• 05 ноября в 15:45
Ответ дляУмничка-помощничка
Никак, это не проблема продавца. Решайте с почтовой службой, почему отправили по другому адресу
і віддали виходить
Агент Пинкертона• 05 ноября в 15:46
Ответ дляВільний митець
ні
Почему? Когда именно их косяк. Они найдут кому вручили и вернут Вам или посылку или деньги.
1
1
Умничка-помощничка• 05 ноября в 15:47
Ответ дляВільний митець
і віддали виходить
Можете потребовать транспортную этикетку, чтобы убедиться, что не напутали адрес при отправке
ніколи такого не було• 05 ноября в 15:47
очень жаль, вы попали на злобного продавца, который решил бороться, пишите в али поддержку напрямую, я не помню как это называется, вроде апелляция, что ваш вопрос рассматривал сама площадка
Умничка-помощничка• 05 ноября в 15:48
Ответ дляніколи такого не було
очень жаль, вы попали на злобного продавца, который решил бороться, пишите в али поддержку напрямую, я не помню как это называется, вроде апелляция, что ваш вопрос рассматривал сама площадка
Статус вручено. Площадка точно так же закроет этот спор
Баррикадница• 05 ноября в 15:49
Ответ дляніколи такого не було
очень жаль, вы попали на злобного продавца, который решил бороться, пишите в али поддержку напрямую, я не помню как это называется, вроде апелляция, что ваш вопрос рассматривал сама площадка
Тему это, и апелляции там нет, там есть очень бесячая техподдержка, продавцу написать нет возможности.
Тему передали в Мист экспресс, почему они должны отвечать за косяки перевозчика?
Тему передали в Мист экспресс, почему они должны отвечать за косяки перевозчика?
ніколи такого не було• 05 ноября в 15:49
Ответ дляУмничка-помощничка
Статус вручено. Площадка точно так же закроет этот спор
тогда вначале надо добиться расследования от мист, что он дал какие-то документы предъявить площадке
автор
Вільний митець
• 05 ноября в 15:51
Ответ дляАгент Пинкертона
Почему? Когда именно их косяк. Они найдут кому вручили и вернут Вам или посылку или деньги.
тому що я замовляла в продавця. і там доставка мала би бути «до дверей». а я не отримала нічого.
і хто і як має доставити, це заботи продавця, а не покупця. тому найперше я звернулася продавця.
і хто і як має доставити, це заботи продавця, а не покупця. тому найперше я звернулася продавця.
автор
Вільний митець
• 05 ноября в 15:52
Ответ дляБаррикадница
Тему это, и апелляции там нет, там есть очень бесячая техподдержка, продавцу написать нет возможности.
Тему передали в Мист экспресс, почему они должны отвечать за косяки перевозчика?
Тему передали в Мист экспресс, почему они должны отвечать за косяки перевозчика?
тому що вони замовили цього перевізника і поатять йому гроші.
а чому покупець має страдати за косяки міст, не розумію? 😥
а чому покупець має страдати за косяки міст, не розумію? 😥
Умничка-помощничка• 05 ноября в 15:55
Ответ дляВільний митець
тому що вони замовили цього перевізника і поатять йому гроші.
а чому покупець має страдати за косяки міст, не розумію? 😥
а чому покупець має страдати за косяки міст, не розумію? 😥
А продавец почему должен страдать? Он ничем помочь не может, посылка вручена.
2
Баррикадница• 05 ноября в 15:55
Ответ дляВільний митець
тому що вони замовили цього перевізника і поатять йому гроші.
а чому покупець має страдати за косяки міст, не розумію? 😥
а чому покупець має страдати за косяки міст, не розумію? 😥
Не должен, но все равно надо обратиться в Мист.
автор
Вільний митець
• 05 ноября в 16:00
Ответ дляКрию матом страшно
Странно. У них в отделениях куча камер
це не відділення. це пункт видачі на заправці
автор
Вільний митець
• 05 ноября в 16:00
Ответ дляЗвезда в шоке
Я тоже открывала такую тему. Вы ничего не докажете.
і вам не вдалося нічого добитися?
Крию матом страшно• 05 ноября в 16:00
Ответ дляВільний митець
це не відділення. це пункт видачі на заправці
На заправке 4 камеры внутри и прожекторная снаружи
1
Бринзолетта• 05 ноября в 16:00
Ответ дляВільний митець
тому що вони замовили цього перевізника і поатять йому гроші.
а чому покупець має страдати за косяки міст, не розумію? 😥
а чому покупець має страдати за косяки міст, не розумію? 😥
Дивно, чому ви досі не звернулися в міст? Саме перевізник має надати вам докази доставки. При чому тут продавець - китаєць, якщо місцевий міст вручив не тій людині?
4
Крию матом страшно• 05 ноября в 16:01
Ответ дляВільний митець
це не відділення. це пункт видачі на заправці
Возьмите флешку, и сходите. У них за 3 последних суток
автор
Вільний митець
• 05 ноября в 16:02
Ответ дляКрию матом страшно
Возьмите флешку, и сходите. У них за 3 последних суток
посилка була вручена 2.11.
ви ж коли пишете на Тему, і вони відкривають запит то потрібно добу чекати на відповідь
ви ж коли пишете на Тему, і вони відкривають запит то потрібно добу чекати на відповідь
Крию матом страшно• 05 ноября в 16:04
Ответ дляВільний митець
посилка була вручена 2.11.
ви ж коли пишете на Тему, і вони відкривають запит то потрібно добу чекати на відповідь
ви ж коли пишете на Тему, і вони відкривають запит то потрібно добу чекати на відповідь
Автор, идите. Бо вы дождетесь, что записи удалят
1
1
автор
Вільний митець
• 05 ноября в 16:04
Ответ дляБринзолетта
Дивно, чому ви досі не звернулися в міст? Саме перевізник має надати вам докази доставки. При чому тут продавець - китаєць, якщо місцевий міст вручив не тій людині?
тому що гроші я платила для Тему. і тему зобовязується мені доставити посилку «до дверей».
і перше, до кого я звернулася я звернулася до того, кому я заплатила гроші і від кого отримала гарантію доставки товару додому.
і перше, до кого я звернулася я звернулася до того, кому я заплатила гроші і від кого отримала гарантію доставки товару додому.
6
Крию матом страшно• 05 ноября в 16:04
Ответ дляВільний митець
посилка була вручена 2.11.
ви ж коли пишете на Тему, і вони відкривають запит то потрібно добу чекати на відповідь
ви ж коли пишете на Тему, і вони відкривають запит то потрібно добу чекати на відповідь
Если ничего не случилось, они удаляются. Чего вы не сходили?
автор
Вільний митець
• 05 ноября в 16:07
Ответ дляКрию матом страшно
Автор, идите. Бо вы дождетесь, что записи удалят
це ж не можна просто піти. я ж написала в першому повідомленні, що посилка доставлена не в моє місто, а сусіднє
ElenaEsmeralda• 06 ноября в 23:53
Ответ дляВільний митець
тому що гроші я платила для Тему. і тему зобовязується мені доставити посилку «до дверей».
і перше, до кого я звернулася я звернулася до того, кому я заплатила гроші і від кого отримала гарантію доставки товару додому.
і перше, до кого я звернулася я звернулася до того, кому я заплатила гроші і від кого отримала гарантію доставки товару додому.
Вы на приколе? Вам все говорят - звоните в мист. Бедный китаеза уже там наверное в шоке от Ваших истерик. На территории Украины за посылку отвечает перевозчик, а не продавец.
3
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу