Вечно недо...• 27 ноября 2022
Дубно, у вас є світло? Пишу, щоб обурення висловити.
Це , скоріше, риторичне питання. А пишу , щоб обурення висловити.
Хотіла замовити деякі речі, відправка з Дубно, тому за це місто питаю. Так от, на чорну п´ятницю там була добра ціна. Я в інсті написала, що , скільки і як треба, домовилися, обрали і бац, в мене вимкнули світло. Разом зі світлом я втрачаю тепло, воду, інтернет. Тому далі переписка не пішла. Я вже попрохала реквізити, але не встигла сплатити та надати адресу для доставки. На наступний день, як тільки цивілізація повернулася, зразу пишу тому продавцю, типу вибачте, не було світла, зараз все сплачу і надам данні. І ще одну позицію хотіла додати. А мені - ранок добрий, сумма хєрак і вже без акції. Я перепросила, мовляв, така ситуація, ось не встигла, бо відключили екстрено. А вони своє гнуть. Звісно, я відмовилася і купувати у них ніколи нічого не буду, хай йдуть в сраку. Сподіваюсь, то менеджер такий недолугий, а не сам власник. Бо тоді взагалі вони не дуже. Одна справа, якби я тільки написала, а інша - коли вже все обговорено. Наче люди не знають, що таке екстренне відключення і як воно сидіти без світла цілу добу та трохи більше * матюк*
Все, висловилася, піду їсти ролтон , залитий кип´ятком з термоса. Тримаймося і будьмо людяніші ♥️
Хотіла замовити деякі речі, відправка з Дубно, тому за це місто питаю. Так от, на чорну п´ятницю там була добра ціна. Я в інсті написала, що , скільки і як треба, домовилися, обрали і бац, в мене вимкнули світло. Разом зі світлом я втрачаю тепло, воду, інтернет. Тому далі переписка не пішла. Я вже попрохала реквізити, але не встигла сплатити та надати адресу для доставки. На наступний день, як тільки цивілізація повернулася, зразу пишу тому продавцю, типу вибачте, не було світла, зараз все сплачу і надам данні. І ще одну позицію хотіла додати. А мені - ранок добрий, сумма хєрак і вже без акції. Я перепросила, мовляв, така ситуація, ось не встигла, бо відключили екстрено. А вони своє гнуть. Звісно, я відмовилася і купувати у них ніколи нічого не буду, хай йдуть в сраку. Сподіваюсь, то менеджер такий недолугий, а не сам власник. Бо тоді взагалі вони не дуже. Одна справа, якби я тільки написала, а інша - коли вже все обговорено. Наче люди не знають, що таке екстренне відключення і як воно сидіти без світла цілу добу та трохи більше * матюк*
Все, висловилася, піду їсти ролтон , залитий кип´ятком з термоса. Тримаймося і будьмо людяніші ♥️
показать весь текст
7
автор
Вечно недо...
• 27 ноября 2022
Ответ дляПлакулька
Автор я менеджер. В нас теж була Чорна п´ятниця. Всі акції на сайті і в програмі відключилися автоматично рівно о 24-00, кошики обнулилися. При всьому бажанні я не змогла б вам продати товар по акційній ціні. Хіба що доплатити за нього зі своєї кишені.
По-друге, у вас одномоментно зі світлом пропав і мобільний зв´язок? Оператори ще кілька годин тримаються. Тобто ви забили на своє замовлення, яке вам було дуже потрібне, А чужа людина має зі шкури лізти, щоб вам вгодити?
По-друге, у вас одномоментно зі світлом пропав і мобільний зв´язок? Оператори ще кілька годин тримаються. Тобто ви забили на своє замовлення, яке вам було дуже потрібне, А чужа людина має зі шкури лізти, щоб вам вгодити?
Та який кошик? Через інсту торгують. І так, пропадає відразу зв´язок, вода і опалення
автор
Вечно недо...
• 27 ноября 2022
Ответ дляСусановна
В чем вина менеджера, я лично не поняла абсолютно. Он оформляет по цене сайта на сегодняшний день, вот и всё. И он не виноват, что во время акции заказ не был оформлен, а уж свет отключили, или телефон разрядился, или ’ закрутился заказчик’ это такая себе причина.
Я лично из-за отключений не успела шкаф заказать со скидкой, теперь он на 1200 грн дороже. Но доказывать продавцу, что вот я просто не смогла заказать по той цене, продайте мне , у меня света не было мне как-то не приходит в голову)
Я лично из-за отключений не успела шкаф заказать со скидкой, теперь он на 1200 грн дороже. Но доказывать продавцу, что вот я просто не смогла заказать по той цене, продайте мне , у меня света не было мне как-то не приходит в голову)
Одна справа, що ви в той день навіть привіт не написали продавцю, а в мене інша. Та і продажі через інсту
Сусановна• 27 ноября 2022
Ответ дляВечно недо...
Одна справа, що ви в той день навіть привіт не написали продавцю, а в мене інша. Та і продажі через інсту
Ну, вообще -то ваш ’ привет’ и даром менеджеру не нужен
1
автор
Вечно недо...
• 27 ноября 2022
Ответ дляСусановна
Ну, вообще -то ваш ’ привет’ и даром менеджеру не нужен
Утож, таке собі ставлення до клієнтів
Плакулька• 27 ноября 2022
Ответ дляВечно недо...
Та який кошик? Через інсту торгують. І так, пропадає відразу зв´язок, вода і опалення
Ми теж через інсту торгуємо. Всі замовлення дублюються менеджером в програмі. Чи ви думаєте, що весь облік в блокноті ведеться?
1
автор
Вечно недо...
• 28 ноября 2022
Ответ дляПлакулька
Ми теж через інсту торгуємо. Всі замовлення дублюються менеджером в програмі. Чи ви думаєте, що весь облік в блокноті ведеться?
Ви пишите по кошик, акції на сайті. Так от, в них сайту немає. І якщо менеджер сам кудись у прогу вносить замовлення, то швидше за все сам і може редагувати. Було б бажання, це ще простіше, ніж у блокноті. Але тут його не було от і вся справа
Плакулька• 28 ноября 2022
Ответ дляВечно недо...
Ви пишите по кошик, акції на сайті. Так от, в них сайту немає. І якщо менеджер сам кудись у прогу вносить замовлення, то швидше за все сам і може редагувати. Було б бажання, це ще простіше, ніж у блокноті. Але тут його не було от і вся справа
Ви тролите? Звідки ви знаєте, яка система роботи у продавця? У нас акція прошита в програмі. Я вибираю позицію-ціна проставляється автоматично. Ніхто вручну знижки не вираховує. І змінити її вручну можливості немає.
1
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу