Винник• 07 апреля 2023
Хто працює на виробництві? В вас теж клієнти нагліють?
В нас є налагоджена система оптових знижок для партнерів, які продають нашу продукцію. Останнім часом це якийсь жах. Вони не вибирають свою норму за знижкою, замовляють по декілька позицій, але вимагають, щоб ми віддавали товар за найнижчою ціною, яка передбачена при закупівлі 100 та більше одиниць. Коли рахуємо їх замовлення під меншу знижку та нагадуємо їм про обсяг, який треба взяти задля отримання максимального дисконту - починають скандалити, шо ми їм ламаємо бізнес, не входимо в скрутне становище та взагалі падлюки. Сьогодні вже зірвалася, написала "вибачте, але ми теж гроші не друкуємо, ми тримаємо довоєнні ціни на переважну більшість позицій, не погіршуємо якість свого товару, забезпечуємо максимальний асортимент - і ми при цьому погані. Ви хочете шоб ми вас підтримували? Ок, ми згодні, але давайте ви теж будете входити в наше скрутне становище й будете проплачувати нам авансом за товар на півроку вперед, наприклад. Гроші нам дуже потрібні для виживання. Чи ви не хочете підтримати наш бізнес?"
От що у людей в голові? Вони реально вважають, що тільки їм скрутно зараз? А нам, виробникам, спонсори грошенята з неба кидають та ми можемо працювати без обороту та без прибутку? Ну загнемося ми (а також ще десяток таких виробників як ми) - вам же нічого продавати буде...
От що у людей в голові? Вони реально вважають, що тільки їм скрутно зараз? А нам, виробникам, спонсори грошенята з неба кидають та ми можемо працювати без обороту та без прибутку? Ну загнемося ми (а також ще десяток таких виробників як ми) - вам же нічого продавати буде...
показать весь текст
3
автор
Винник
• 08 апреля 2023
Ответ дляИрина-bbd0
К чему тогда тема?)))))
Логика где?)))
Логика где?)))
Чому нагліють ті, хто вимагає особливі умови для себе? Ось про що тема. Й чому вони вважають, що ми повинні підтримувати їхній бізнес знижками, які для їхніх теперішніх обсягів закупівель не діють?
1
Ирина-bbd0• 08 апреля 2023
Ответ дляВинник
Ми не контролюємо регіональне питання, тож по суті байдуже, як вони будуть продавати й кому. Хтось фізичні шоуруми наростив, хтось інтернет-магазин фейсбуком прокачав, хтось на Європу погнав. Молодці
Конечно молодци)))) запомните.когда вы не контролите регионалку.ваш товар переливается по всей Украине. Дистр будут его лить позже с миним наценкой и он перейдет в пакет мусора . Рано или поздно ним не будет интересно торговать с минимальной маржой.
И это ж еще вы не написали про конкурентов ваших тут живых. А у них может сейчас быть другая стратегия ’переживём кризис вместе’
И это ж еще вы не написали про конкурентов ваших тут живых. А у них может сейчас быть другая стратегия ’переживём кризис вместе’
Ирина-bbd0• 08 апреля 2023
Ответ дляВинник
Чому нагліють ті, хто вимагає особливі умови для себе? Ось про що тема. Й чому вони вважають, що ми повинні підтримувати їхній бізнес знижками, які для їхніх теперішніх обсягів закупівель не діють?
Чому наглиють ваши дистрибьюторы вы на советчице спрашиваете?))))) Серьезно?))))))
Ну хоть пошлите своих аналитиков на рынок инфу собрать с полей)))))
Ну хоть пошлите своих аналитиков на рынок инфу собрать с полей)))))
1
автор
Винник
• 08 апреля 2023
Ответ дляИрина-bbd0
Конечно молодци)))) запомните.когда вы не контролите регионалку.ваш товар переливается по всей Украине. Дистр будут его лить позже с миним наценкой и он перейдет в пакет мусора . Рано или поздно ним не будет интересно торговать с минимальной маржой.
И это ж еще вы не написали про конкурентов ваших тут живых. А у них может сейчас быть другая стратегия ’переживём кризис вместе’
И это ж еще вы не написали про конкурентов ваших тут живых. А у них может сейчас быть другая стратегия ’переживём кризис вместе’
Ми не контролюємо регіоналку, але контролюємо РРЦ. Якщо бачимо що наш товар стоїть дешевше РРЦ та ситуацію не виправляють після нашого зауваження - то припиняємо відвантажувати на цього контрагента
Ирина-bbd0• 08 апреля 2023
Ответ дляВинник
Ми не контролюємо регіоналку, але контролюємо РРЦ. Якщо бачимо що наш товар стоїть дешевше РРЦ та ситуацію не виправляють після нашого зауваження - то припиняємо відвантажувати на цього контрагента
))))) вы с началом войны как-то пересматривали свой подход к партнерским отношениям.ценам.товару.его актуальности для украинского военного рынка?
Что у вас за товар?
Что у вас за товар?
Ирина-bbd0• 08 апреля 2023
Ответ дляВинник
Ми не контролюємо регіоналку, але контролюємо РРЦ. Якщо бачимо що наш товар стоїть дешевше РРЦ та ситуацію не виправляють після нашого зауваження - то припиняємо відвантажувати на цього контрагента
А чому ваш товар стоит там дешевше?
Специфика региона.специфика работы дистрика?
Специфика региона.специфика работы дистрика?
автор
Винник
• 08 апреля 2023
Ответ дляИрина-bbd0
))))) вы с началом войны как-то пересматривали свой подход к партнерским отношениям.ценам.товару.его актуальности для украинского военного рынка?
Что у вас за товар?
Что у вас за товар?
Ми не знімали зі знижок тих, хто перевозив бізнес з окупованих територій та починав фактично з нуля в інших містах. Декому допомогли відновити вітринний асортимент, в кого магазини постраждали від прильотів та мародерства. А найголовніше - ми втримали ціни на довоєнному рівні на 80% продукції. Для кінцевого споживача вона не змінилася
1
Ирина-bbd0• 08 апреля 2023
Ответ дляВинник
Ми не знімали зі знижок тих, хто перевозив бізнес з окупованих територій та починав фактично з нуля в інших містах. Декому допомогли відновити вітринний асортимент, в кого магазини постраждали від прильотів та мародерства. А найголовніше - ми втримали ціни на довоєнному рівні на 80% продукції. Для кінцевого споживача вона не змінилася
Это чем вы таким торгуете? Цены взлетели на всё и лезут дальше
автор
Винник
• 08 апреля 2023
Ответ дляИрина-bbd0
А чому ваш товар стоит там дешевше?
Специфика региона.специфика работы дистрика?
Специфика региона.специфика работы дистрика?
Дістрики намагаються демпінгувати, дурненькі. Таким чином намагаються отримати додатковий оберт та клієнтуру. Але їх пасуть. Їхні ж конкуренти зазвичай. Всі наші партнери в курсі, що наш товар не можна відкрито на вітрині або в інеті продавати дешевше РРЦ (внутрішня система дисконтів для постійних клієнтів - це їхня справа). Тож якщо хтось починає нахабно демпінгувати - нам приносять цю інфу дуже швидко і далі ми вже проводимо профілактичні роботи. Якщо не діє - то кажемо ’прощавай’
1
автор
Винник
• 08 апреля 2023
Ответ дляИрина-bbd0
Это чем вы таким торгуете? Цены взлетели на всё и лезут дальше
Це наше спільне рішення було, з власниками. Поступилися частиною прибутку заради втримання довоєнного прайса.
1
Ирина-bbd0• 08 апреля 2023
Ответ дляВинник
Дістрики намагаються демпінгувати, дурненькі. Таким чином намагаються отримати додатковий оберт та клієнтуру. Але їх пасуть. Їхні ж конкуренти зазвичай. Всі наші партнери в курсі, що наш товар не можна відкрито на вітрині або в інеті продавати дешевше РРЦ (внутрішня система дисконтів для постійних клієнтів - це їхня справа). Тож якщо хтось починає нахабно демпінгувати - нам приносять цю інфу дуже швидко і далі ми вже проводимо профілактичні роботи. Якщо не діє - то кажемо ’прощавай’
Это Вы с руководством дурненьки.что сидя в офисе не осознаете .что дистрик пытается выжить . Вы что в одном регионе уже несколькл Д наплодили и они стучат друг на друга? Вы знаете чем эти войны,заканчиваются?
1
автор
Винник
• 08 апреля 2023
Ответ дляИрина-bbd0
Это Вы с руководством дурненьки.что сидя в офисе не осознаете .что дистрик пытается выжить . Вы что в одном регионе уже несколькл Д наплодили и они стучат друг на друга? Вы знаете чем эти войны,заканчиваются?
Я ще раз вам кажу, ми не контролюємо регіональні питання. Їх може бути й 30 в регіоні, плюс вони всі продають через інтернет Новою поштою будь-куди. Виживе дістрик чи ні - залежить не від нас, а від нього, його розвитку та продажних навичок. Хоче мати від нас максимальну знижку - хай виводить з оберту інші аналогічні товари наших конкурентів та заповнює полиці свого магазину нашим товаром, якого закупить як раз достатню кількість для надання знижки. Не хоче? Ну хай обирає де йому що закуповувати на перепродаж. Ми не неволимо.
Ирина-bbd0• 08 апреля 2023
Ответ дляВинник
Я ще раз вам кажу, ми не контролюємо регіональні питання. Їх може бути й 30 в регіоні, плюс вони всі продають через інтернет Новою поштою будь-куди. Виживе дістрик чи ні - залежить не від нас, а від нього, його розвитку та продажних навичок. Хоче мати від нас максимальну знижку - хай виводить з оберту інші аналогічні товари наших конкурентів та заповнює полиці свого магазину нашим товаром, якого закупить як раз достатню кількість для надання знижки. Не хоче? Ну хай обирає де йому що закуповувати на перепродаж. Ми не неволимо.
Щаз.проходили)))) стать монобрендом под прихоти вашей компании) вы каким-то уникальным продуктом торгуете.нет?)))
Замечу.пишете вы всё красиво и умно.только вот тему на советчице создали.а не топами её разбираете )
Не наблюдаете разрыва между Вашими постами и старпостом?)))
Замечу.пишете вы всё красиво и умно.только вот тему на советчице создали.а не топами её разбираете )
Не наблюдаете разрыва между Вашими постами и старпостом?)))
1
автор
Винник
• 08 апреля 2023
Ответ дляИрина-bbd0
Щаз.проходили)))) стать монобрендом под прихоти вашей компании) вы каким-то уникальным продуктом торгуете.нет?)))
Замечу.пишете вы всё красиво и умно.только вот тему на советчице создали.а не топами её разбираете )
Не наблюдаете разрыва между Вашими постами и старпостом?)))
Замечу.пишете вы всё красиво и умно.только вот тему на советчице создали.а не топами её разбираете )
Не наблюдаете разрыва между Вашими постами и старпостом?)))
І де ви бачите дісонанс? Так, я обурююсь людській нахабності та не люблю коли мені п´ють кров
1
Ирина-bbd0• 08 апреля 2023
Ответ дляВинник
І де ви бачите дісонанс? Так, я обурююсь людській нахабності та не люблю коли мені п´ють кров
Зачем Вы обурюютесь.якщо все ок?))) Не спілкуйтесь з нетакими покупцями вашими та й все )
Ушла и Пришла• 08 апреля 2023
Ответ дляВинник
Дістрики намагаються демпінгувати, дурненькі. Таким чином намагаються отримати додатковий оберт та клієнтуру. Але їх пасуть. Їхні ж конкуренти зазвичай. Всі наші партнери в курсі, що наш товар не можна відкрито на вітрині або в інеті продавати дешевше РРЦ (внутрішня система дисконтів для постійних клієнтів - це їхня справа). Тож якщо хтось починає нахабно демпінгувати - нам приносять цю інфу дуже швидко і далі ми вже проводимо профілактичні роботи. Якщо не діє - то кажемо ’прощавай’
Я думала, ’пасут’ только у нас на Привозе)))))))
А кровь в продажах всегда пьют, без этого никак
А кровь в продажах всегда пьют, без этого никак
Усміхайлик• 08 апреля 2023
Ответ дляИрина-bbd0
Странное отношение ))))
Знаете.я Вам пример приведу
Есть завод один.так вот он не гнушался в процессе становления обслудивать любых клиентов
Потом звёздность мозг затуманила и начали пренебрежительно относиться к мелким покупателям.делая ставки на крупных .ага.со схемами)))))
Мелких обслуживали сквозь зубы
Потом крупные взяли в,оборот завод.набрав товара в долги и начали им почти управлять)и выкручивать руки
Мелкие порасходились к другим производителям и те их растили )))
Рассказать судьбу завода ?))))) И где его деньги?)))
Знаете.я Вам пример приведу
Есть завод один.так вот он не гнушался в процессе становления обслудивать любых клиентов
Потом звёздность мозг затуманила и начали пренебрежительно относиться к мелким покупателям.делая ставки на крупных .ага.со схемами)))))
Мелких обслуживали сквозь зубы
Потом крупные взяли в,оборот завод.набрав товара в долги и начали им почти управлять)и выкручивать руки
Мелкие порасходились к другим производителям и те их растили )))
Рассказать судьбу завода ?))))) И где его деньги?)))
Я щось теж не зрозуміла автора. В мене виробництво і я рада любому клієнту. Оптового покупця визначає перший закуп, який має певну кількість, в подальшому він має право купляти хоч по 1 шт, ціна від цього не змінюється і ніяких норм в місяць нема. Я прекрасно розумію, що є великі магазини, а є маленькі магазинчики і маленькому важче заплатити тисячу, чим великому сто тисяч. Не вважаю, що власник маленького магазину має заробити на моїй продукції менше, чим власник великого. Може тому моє клієнти зі мною вже 6 років і відсоток тих, що перестали працювати з нами, якийсь 0,00000001)
автор
Винник
• 08 апреля 2023
Ответ дляУсміхайлик
Я щось теж не зрозуміла автора. В мене виробництво і я рада любому клієнту. Оптового покупця визначає перший закуп, який має певну кількість, в подальшому він має право купляти хоч по 1 шт, ціна від цього не змінюється і ніяких норм в місяць нема. Я прекрасно розумію, що є великі магазини, а є маленькі магазинчики і маленькому важче заплатити тисячу, чим великому сто тисяч. Не вважаю, що власник маленького магазину має заробити на моїй продукції менше, чим власник великого. Може тому моє клієнти зі мною вже 6 років і відсоток тих, що перестали працювати з нами, якийсь 0,00000001)
В нас 8 років нормально працює схема ’візьми 100 одиниць та протягом 3х місяців користуйся максимальною знижкою на дозакупівлі, хоч по одній штучці кожен день докуповуй. Взяв за три місяці сумарний об´єм 100 штук - молодець, знижка твоя. Не взяв? Знижки зменшуються. Мені як виробнику цікаво, щоб моя продукція виходила зі складу в продаж, тож радіти оптовику, який закупився 7 років назад та бере зараз п´ять товарів на рік - я не буду. Він моїм товаром собі вітрину та асортимент робить, а мені шо ж цього? Я ці п´ять товарів сама продам в роздріб, це буде вигідніше, ніж віддати їх оптовику під -40%.
1
Гарантую неперелевки• 08 апреля 2023
Ответ дляИрина-bbd0
Странное отношение ))))
Знаете.я Вам пример приведу
Есть завод один.так вот он не гнушался в процессе становления обслудивать любых клиентов
Потом звёздность мозг затуманила и начали пренебрежительно относиться к мелким покупателям.делая ставки на крупных .ага.со схемами)))))
Мелких обслуживали сквозь зубы
Потом крупные взяли в,оборот завод.набрав товара в долги и начали им почти управлять)и выкручивать руки
Мелкие порасходились к другим производителям и те их растили )))
Рассказать судьбу завода ?))))) И где его деньги?)))
Знаете.я Вам пример приведу
Есть завод один.так вот он не гнушался в процессе становления обслудивать любых клиентов
Потом звёздность мозг затуманила и начали пренебрежительно относиться к мелким покупателям.делая ставки на крупных .ага.со схемами)))))
Мелких обслуживали сквозь зубы
Потом крупные взяли в,оборот завод.набрав товара в долги и начали им почти управлять)и выкручивать руки
Мелкие порасходились к другим производителям и те их растили )))
Рассказать судьбу завода ?))))) И где его деньги?)))
’Потом крупные взяли в,оборот завод.набрав товара в долги и начали им почти управлять)и выкручивать руки’


Що це за маячня? Дистриб´ютор зайшов в чат.)


Що це за маячня? Дистриб´ютор зайшов в чат.)
1
Домашня Зюзя• 08 апреля 2023
Ответ дляГарантую неперелевки
’Потом крупные взяли в,оборот завод.набрав товара в долги и начали им почти управлять)и выкручивать руки’


Що це за маячня? Дистриб´ютор зайшов в чат.)


Що це за маячня? Дистриб´ютор зайшов в чат.)
Та вы её больше слушайте. Она расскажет
Гарантую неперелевки• 08 апреля 2023
Ответ дляДомашня Зюзя
Та вы её больше слушайте. Она расскажет
Просто я працювала як в крупній дистрибуційній компанії, так і у виробничій, що мала пул крупних дистрів (з несплатами за товар також).
І тут цей вис... витвір епістолярного жанру.
І тут цей вис... витвір епістолярного жанру.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу