Вредняжка• 30 мая 2023
Математика. Допоможіть вирішити задачу
Ми вже голову зламали 😄 як це вирішити і дитині пояснити?
Число 90 треба розбити на 4 доданки так, щоб ці доданки були рівними, якщо до першого доданка додати 2, від другого відняти 2, третій помножити на 2, а четвертий поділити на 2. На скільки найбільший доданок більший від найменшого?
Число 90 треба розбити на 4 доданки так, щоб ці доданки були рівними, якщо до першого доданка додати 2, від другого відняти 2, третій помножити на 2, а четвертий поділити на 2. На скільки найбільший доданок більший від найменшого?
Червона калина• 30 мая 2023
Ответ дляТётушка Лошадь
(х-2)+(х+2)+х/2+2х=90
4,5х=90
х=20
Доданки: 18, 22, 10, 40
4,5х=90
х=20
Доданки: 18, 22, 10, 40
Це правильне рiшення.
Тётушка Лошадь• 30 мая 2023
Ответ длярукиЖимолости
Та я ещё в первом сообщении написала
Не в том порядке :)
Море Щастя• 30 мая 2023
Ответ дляGleva
Навіщо в умові говориться, що ці доданки рівні (при умові додавання, віднімання)?
Так вони і є рівні. Доданок дорівнює 20. Потім до нього додають 2, віднімають 2, множать та ділять.
рукиЖимолости• 30 мая 2023
Ответ дляТётушка Лошадь
Не в том порядке :)
Та какая разница, 4 доданка найдено)
Я просто писала в том порядке как считала
Я просто писала в том порядке как считала
Тётушка Лошадь• 30 мая 2023
Ответ дляGleva
Навіщо в умові говориться, що ці доданки рівні (при умові додавання, віднімання)?
Доданки: 18, 22, 10, 40
Якщо за умовою до першого додати 2, буде 20, від другого відняти 2, буде 20 і т.д.
Якщо за умовою до першого додати 2, буде 20, від другого відняти 2, буде 20 і т.д.
Тётушка Лошадь• 30 мая 2023
Ответ дляМоре Щастя
Так вони і є рівні. Доданок дорівнює 20. Потім до нього додають 2, віднімають 2, множать та ділять.
Доданки різні, в сумі дають 90. Якщо виконати над ними дії, про які йдеться в умові, тоді вони стануть всі рівні 20.
автор
Вредняжка
• 30 мая 2023
Ответ длярукиЖимолости
40 , 10, 22 и 18
Как обьяснить ребёнку не знаю))
Как обьяснить ребёнку не знаю))
Спасибо ))
Силиконочка• 30 мая 2023
Окрім варіанту з рівнянням, яке навряд чи вирішить дитина до 5-го класу, бо дії з дробами ще не вчили, підійде спосіб зі схемами. Намалювати 4 однакових відрізки, зробити з ними зворотні дії: один збільшити вдвічі, один зменшити вдвічі, а два залишити без змін, бо + та -2 на суму 90 не впливають. Тоді видно, що найменший відрізок вміщується в малюнок рівно 9 разів. 90:9=10 - це найменше число. І так далі.
На малюнку вирішується швидко.
На малюнку вирішується швидко.
Море Щастя• 30 мая 2023
Ответ дляТётушка Лошадь
Доданки різні, в сумі дають 90. Якщо виконати над ними дії, про які йдеться в умові, тоді вони стануть всі рівні 20.
Так, ви праві.
рукиЖимолости• 30 мая 2023
Ответ дляСиликоночка
Окрім варіанту з рівнянням, яке навряд чи вирішить дитина до 5-го класу, бо дії з дробами ще не вчили, підійде спосіб зі схемами. Намалювати 4 однакових відрізки, зробити з ними зворотні дії: один збільшити вдвічі, один зменшити вдвічі, а два залишити без змін, бо + та -2 на суму 90 не впливають. Тоді видно, що найменший відрізок вміщується в малюнок рівно 9 разів. 90:9=10 - це найменше число. І так далі.
На малюнку вирішується швидко.
На малюнку вирішується швидко.
Я думаю тут задача на уравнение как раз и класс 5 или выше
автор
Вредняжка
• 30 мая 2023
Ответ длярукиЖимолости
Я думаю тут задача на уравнение как раз и класс 5 или выше
Задача для поступления в 5й ))
Силиконочка• 30 мая 2023
Ответ длярукиЖимолости
Я думаю тут задача на уравнение как раз и класс 5 или выше
Думайте) Может, да, а может и нет. Возможно, это задача из разряда со звёздочкой для закрепления навыков работы со схемами.
Силиконочка• 30 мая 2023
Ещё есть вариант, как решить уравнением, если ребенок ещё не умеет оперировать дробями. Обозначить неизвестное не через х, а через 2х. Тогда дробей не будет)
Весотехник• 30 мая 2023
Сума доданків 90. Сума перших двох з них не змінюється, якщо додавати 2 до одного і віднімати 2 від іншого, тому це опускаємо.
А от те, що два останніх стануть рівними, коли один помножити на 2, а інший поділити на 2 - цікаво.
c:2=2d. Половинка с = 2 d. Виходить, що ціле c=4 d.
Разом в сумі 5d.
Повертаємося до перших двох доданків, якщо а+2=b-2=2d, то а=2d-2, b=2d+2.
a+b+c+d=2d-2+2d+2+4d+d=9d=90,
d=10
А от те, що два останніх стануть рівними, коли один помножити на 2, а інший поділити на 2 - цікаво.
c:2=2d. Половинка с = 2 d. Виходить, що ціле c=4 d.
Разом в сумі 5d.
Повертаємося до перших двох доданків, якщо а+2=b-2=2d, то а=2d-2, b=2d+2.
a+b+c+d=2d-2+2d+2+4d+d=9d=90,
d=10
Весотехник• 30 мая 2023
Ответ дляВредняжка
Задача для поступления в 5й ))
Зізнавайтеся, що за школа.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу
