sovetchitsa
Советчица
Вход Регистрация
Спросить Советую Промо публикация Поиск товара
Настройки
Язык меню: ru ua Шрифт: a a a
Служба поддержки
Вход Регистрация
Правила | Ограничения | Cookies
©2008—2025 Советчица Kidstaff
Советчица - Заказы и покупки - Заказы с иностранных сайтов
anonim_202
тяжкаялюдина• 15 августа 2023

1688 хто замовляє? Потрібна допомога

Замовила в одного продавця на немалу суму. Оплачувала через Міст. Продавець розділив замовлення на 2 посилки, 1 з них прийшла на склад, інша в статусі відправлено, але не відслідковується і на складі досі немає. Пишу вже 2 день продавцю - на питання чи дійсно відправив - ігнор.
Чи можу я подати заявку на повернення коштів за посилку, яку я не отримала?
Через день виходить термін захисту покупця і автоматично відмітять що посилка отримана.
Боюсь залишитись без грошей і без товару(
1 0
Все фото темыКомментарии автораМои ответы
anonim_192
Обнимашкина• 15 августа 2023
1
Звісно, оформлюйте претензію і повертайте гроші, це лише в Ваших інтересах. І напишіть, що продавець ігнорує питання і не виходить на зв´язок.
Зазвичай після такого вони одразу виходять на контакт і просять скасувати заявку, обіцяючи золоті гори, але поки не отримаєте замовлення чи компенсацію, не відміняйте, бо тоді вже ніхто Вам нічого не винен
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта

Похожие темы:

Ще з цiкавого


Популярные вопросы!

Сегодня Вчера 7 дней 30 дней

ещё

Сейчас читают!

Назад Комментарии к ответу

О нас | Служба Поддержки | Помощь

Правила | Ограничения | Cookies ©2008—2025 Советчица Kidstaff