тяжкаялюдина• 15 августа 2023
1688 хто замовляє? Потрібна допомога
Замовила в одного продавця на немалу суму. Оплачувала через Міст. Продавець розділив замовлення на 2 посилки, 1 з них прийшла на склад, інша в статусі відправлено, але не відслідковується і на складі досі немає. Пишу вже 2 день продавцю - на питання чи дійсно відправив - ігнор.
Чи можу я подати заявку на повернення коштів за посилку, яку я не отримала?
Через день виходить термін захисту покупця і автоматично відмітять що посилка отримана.
Боюсь залишитись без грошей і без товару(
Чи можу я подати заявку на повернення коштів за посилку, яку я не отримала?
Через день виходить термін захисту покупця і автоматично відмітять що посилка отримана.
Боюсь залишитись без грошей і без товару(
Обнимашкина• 15 августа 2023
Звісно, оформлюйте претензію і повертайте гроші, це лише в Ваших інтересах. І напишіть, що продавець ігнорує питання і не виходить на зв´язок.
Зазвичай після такого вони одразу виходять на контакт і просять скасувати заявку, обіцяючи золоті гори, але поки не отримаєте замовлення чи компенсацію, не відміняйте, бо тоді вже ніхто Вам нічого не винен
Зазвичай після такого вони одразу виходять на контакт і просять скасувати заявку, обіцяючи золоті гори, але поки не отримаєте замовлення чи компенсацію, не відміняйте, бо тоді вже ніхто Вам нічого не винен
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу