Раніше я користувалася шафою, але зараз вони шось зовсім скурвилися, видаляють речі, за які вже проплачена реклама, техпідтримка відписує стандартними відписками, кошти не повертають, списують комісію і помічають річ проданою, якщо покупець залишив свій номер телефону (а ще вимикають профіль, якщо не поповнити рахунок) - коротко кажучи, я заморилася з ними комунікувати, і підшукую повий майданчик.
Виклала на олх - там на 10 повідомлень від заблокованих за підозрілу діяльність користувачів з текстом "напишіть в тг" - лише одне від реального покупця.
Порекомендуйте, будь ласка, куди виставляти нові речі на продаж?
Це не магазин, просто продаю речі, які замовляла для себе, але не вгадала з розміром.
Виклала на олх - там на 10 повідомлень від заблокованих за підозрілу діяльність користувачів з текстом "напишіть в тг" - лише одне від реального покупця.
Порекомендуйте, будь ласка, куди виставляти нові речі на продаж?
Це не магазин, просто продаю речі, які замовляла для себе, але не вгадала з розміром.
Ответ дляLudaSHS
Саме краще будо на шафі. Чоловіче то на олх.
Я теж багато років користувалася саме шафою - і свої прольоти там продавала. Зараз користуюся лише як покупець, продавати в мене вже немає наснаги - дуже багато часу йде на комунікації з їхньою підтримкою.
Я завжди продавала річ проданою, навіть якщо продавала не через переписку - я зазвичай зазначаю, що по моєму місту можливий самовивіз, щоб покупець мав змогу приміряти річ перед купівлею. Тепер якщо просто обмінятися контактами - шафа автоматично позначає річ проданою, не дивлячись на те продана вона, чи ні. Вимагає поповнити рахунок для списання комісію, і якщо цього не зробити - видаляє усі речі з видачі у пошуку і деактивує їх, треба писати їм і доводити, що річ не продана.
Ну і останньою краплею стало, коли я виклала річ, її опублікували, я заплатила за рекламу речі і її на наступний день деактивували.
Написала в підтримку, щоб або поновили публікацію, або повернули кошти за рекламу - і отримала відписку, що кошти не повертаються, які саме правила оформлення оголошення було порушено - теж відповіді не отримала, дають посилання на ті самі правила. Телефону в них немає, щоб зв´язатися, коротше кажучи, дуже споганився сервіс саме для продавців.
Дуже шкода, але я отримала настільки негативний досвід, що вже не готова з ними співпрацювати.
Я завжди продавала річ проданою, навіть якщо продавала не через переписку - я зазвичай зазначаю, що по моєму місту можливий самовивіз, щоб покупець мав змогу приміряти річ перед купівлею. Тепер якщо просто обмінятися контактами - шафа автоматично позначає річ проданою, не дивлячись на те продана вона, чи ні. Вимагає поповнити рахунок для списання комісію, і якщо цього не зробити - видаляє усі речі з видачі у пошуку і деактивує їх, треба писати їм і доводити, що річ не продана.
Ну і останньою краплею стало, коли я виклала річ, її опублікували, я заплатила за рекламу речі і її на наступний день деактивували.
Написала в підтримку, щоб або поновили публікацію, або повернули кошти за рекламу - і отримала відписку, що кошти не повертаються, які саме правила оформлення оголошення було порушено - теж відповіді не отримала, дають посилання на ті самі правила. Телефону в них немає, щоб зв´язатися, коротше кажучи, дуже споганився сервіс саме для продавців.
Дуже шкода, але я отримала настільки негативний досвід, що вже не готова з ними співпрацювати.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу

