В Киеве закрыли шесть станций красной линии метро: какая причина.
В КГГА объяснили, что во время демонтажных работ Дарницкого путепровода один из его элементов упал на пути метро и частично их повредил
Единственный мэр Киева (да и в мире, наверное), не открывающий, а закрывающий линии метро.
В КГГА объяснили, что во время демонтажных работ Дарницкого путепровода один из его элементов упал на пути метро и частично их повредил
Единственный мэр Киева (да и в мире, наверное), не открывающий, а закрывающий линии метро.
показать весь текст
5
9
23
3
Nathalie27• 06 апреля в 11:32
Ответ дляbegovelik
Що вирішуються більш складні задачі без жодних пошкоджень. Але якщо тендери виконавців проводяться за корупційними схемами - то маємо такі результати.
Ви не розумієте різницю між будівництвом підземних споруд і розбором моста над діючою гілкою метро?
Ответ дляNathalie27
Ви не розумієте різницю між будівництвом підземних споруд і розбором моста над діючою гілкою метро?
Різницю розумію. А ви розумієте різницю між цивілізацією та київським бардаком?
Так, демонтаж моста — це не будівництво тунелю. Але й відповідальність там теж пряма й конкретна: якщо під мостом проходить діюча гілка метро, то будь-яка помилка — це саботаж інженерної безпеки міста.
- У нормальних країнах такі демонтажі — проєктуються з точністю до міліметра, з георадарами, датчиками вібрації, аварійними планами й допуском лише сертифікованих підрядників.
А в Києві:
- зекономили,
- знехтували ризиками,
- поставили під загрозу життя пасажирів.
Це не про “різницю в типі робіт” — це про різницю в рівні відповідальності й розуму. У Лондоні чи Токіо за пошкодження гілки метро під час демонтажу моста летіли б голови, а у нас — максимум плитку покладуть ще раз.
Так, демонтаж моста — це не будівництво тунелю. Але й відповідальність там теж пряма й конкретна: якщо під мостом проходить діюча гілка метро, то будь-яка помилка — це саботаж інженерної безпеки міста.
- У нормальних країнах такі демонтажі — проєктуються з точністю до міліметра, з георадарами, датчиками вібрації, аварійними планами й допуском лише сертифікованих підрядників.
А в Києві:
- зекономили,
- знехтували ризиками,
- поставили під загрозу життя пасажирів.
Це не про “різницю в типі робіт” — це про різницю в рівні відповідальності й розуму. У Лондоні чи Токіо за пошкодження гілки метро під час демонтажу моста летіли б голови, а у нас — максимум плитку покладуть ще раз.
3
Sakura-18cb• 06 апреля в 14:11
Ответ дляbegovelik
А зачем повредили линию метро? Сомневаюсь, что нормально восстановили. Кто выбирал подрядчика?
А зачем вы зубы лечите, когда они болят?
3
Ответ дляbegovelik
Різницю розумію. А ви розумієте різницю між цивілізацією та київським бардаком?
Так, демонтаж моста — це не будівництво тунелю. Але й відповідальність там теж пряма й конкретна: якщо під мостом проходить діюча гілка метро, то будь-яка помилка — це саботаж інженерної безпеки міста.
- У нормальних країнах такі демонтажі — проєктуються з точністю до міліметра, з георадарами, датчиками вібрації, аварійними планами й допуском лише сертифікованих підрядників.
А в Києві:
- зекономили,
- знехтували ризиками,
- поставили під загрозу життя пасажирів.
Це не про “різницю в типі робіт” — це про різницю в рівні відповідальності й розуму. У Лондоні чи Токіо за пошкодження гілки метро під час демонтажу моста летіли б голови, а у нас — максимум плитку покладуть ще раз.
Так, демонтаж моста — це не будівництво тунелю. Але й відповідальність там теж пряма й конкретна: якщо під мостом проходить діюча гілка метро, то будь-яка помилка — це саботаж інженерної безпеки міста.
- У нормальних країнах такі демонтажі — проєктуються з точністю до міліметра, з георадарами, датчиками вібрації, аварійними планами й допуском лише сертифікованих підрядників.
А в Києві:
- зекономили,
- знехтували ризиками,
- поставили під загрозу життя пасажирів.
Це не про “різницю в типі робіт” — це про різницю в рівні відповідальності й розуму. У Лондоні чи Токіо за пошкодження гілки метро під час демонтажу моста летіли б голови, а у нас — максимум плитку покладуть ще раз.
останній обзац. ну.. Он в нас зробили дороги і проканало, портрети вишивають...
ще раз виберуть. не переживайте так.
ще раз виберуть. не переживайте так.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу