СирОжино пирОжино• 27 мая в 21:37
Результативний маркетолог
Де знайти результативного маркетолога
І як зрозуміти, що це він (чи вона)
Не просто настроїти рекламу в фейсбуці чи гуглі. А розуміти ситуацію, аналіз і гарантувати результати.
І як зрозуміти, що це він (чи вона)
Не просто настроїти рекламу в фейсбуці чи гуглі. А розуміти ситуацію, аналіз і гарантувати результати.
КонхфЭдкаТузик• 27 мая в 21:41
Поки маркетолог не почне працювати із вашим продуктом, ви не дізнаєтеся на скільки він ефективний. Звичайно,він може розповісти, як просував попередні продукти,але ж це досить умовний показник
Угадайс• 27 мая в 21:42
Які можуть бути гарантії?
Ви хочете на одну людину всю відповідальність звалити?
Може у вас товар чи послуги говно. Або воно є на кожному кроці. То які гарантії?
Ви хочете на одну людину всю відповідальність звалити?
Може у вас товар чи послуги говно. Або воно є на кожному кроці. То які гарантії?
1
автор
СирОжино пирОжино
• 27 мая в 21:44
Ответ дляУгадайс
Які можуть бути гарантії?
Ви хочете на одну людину всю відповідальність звалити?
Може у вас товар чи послуги говно. Або воно є на кожному кроці. То які гарантії?
Ви хочете на одну людину всю відповідальність звалити?
Може у вас товар чи послуги говно. Або воно є на кожному кроці. То які гарантії?
Ну то я очікую від маркетолога щось типу «продукт г-но. Треба його замінити на ось це. Або змінити ціну.» чи ще якось викрутитись
Та навіть касир може проявити чудеса спілкування і напарити те, що й не треба було
То як від спеціаліста гарантій не чекати
Та навіть касир може проявити чудеса спілкування і напарити те, що й не треба було
То як від спеціаліста гарантій не чекати
2
КонхфЭдкаТузик• 27 мая в 21:45
Ответ дляСирОжино пирОжино
Ну то я очікую від маркетолога щось типу «продукт г-но. Треба його замінити на ось це. Або змінити ціну.» чи ще якось викрутитись
Та навіть касир може проявити чудеса спілкування і напарити те, що й не треба було
То як від спеціаліста гарантій не чекати
Та навіть касир може проявити чудеса спілкування і напарити те, що й не треба було
То як від спеціаліста гарантій не чекати
Задача маркетолога- ефективно продавати будь-що, а не шукати філософський камінь,який сам себе продасть.
1
4
автор
СирОжино пирОжино
• 27 мая в 21:48
Ответ дляКонхфЭдкаТузик
Поки маркетолог не почне працювати із вашим продуктом, ви не дізнаєтеся на скільки він ефективний. Звичайно,він може розповісти, як просував попередні продукти,але ж це досить умовний показник
Мабуть десь так і є. Але, можливо, можна на щось звернути увагу
Ну не знаю. Спитати срок від початку реклами чи ведення соц мереж до виходу продаж на якусь суму
Чи типу того
Ну не знаю. Спитати срок від початку реклами чи ведення соц мереж до виходу продаж на якусь суму
Чи типу того
автор
СирОжино пирОжино
• 27 мая в 21:49
Ответ дляКонхфЭдкаТузик
Задача маркетолога- ефективно продавати будь-що, а не шукати філософський камінь,який сам себе продасть.
Так я саме хочу ефективних продаж. А не спихування, що продукт гно
1
Угадайс• 27 мая в 21:50
Ответ дляСирОжино пирОжино
Ну то я очікую від маркетолога щось типу «продукт г-но. Треба його замінити на ось це. Або змінити ціну.» чи ще якось викрутитись
Та навіть касир може проявити чудеса спілкування і напарити те, що й не треба було
То як від спеціаліста гарантій не чекати
Та навіть касир може проявити чудеса спілкування і напарити те, що й не треба було
То як від спеціаліста гарантій не чекати
Касир може напарити непотрібне тільки тому, в кого мізків нема. А значить і грошей на щось пристойне теж.
Зміните продукт? Аж цікаво, що то за продукт, що так легко змінити.
Маркетолог може тільки підвищити продажі, що в принципі і ви можете зробити, правильно налаштував рекламу.
Якщо все інше в порядку.
Зміните продукт? Аж цікаво, що то за продукт, що так легко змінити.
Маркетолог може тільки підвищити продажі, що в принципі і ви можете зробити, правильно налаштував рекламу.
Якщо все інше в порядку.
1
КонхфЭдкаТузик• 27 мая в 21:50
Ответ дляСирОжино пирОжино
Мабуть десь так і є. Але, можливо, можна на щось звернути увагу
Ну не знаю. Спитати срок від початку реклами чи ведення соц мереж до виходу продаж на якусь суму
Чи типу того
Ну не знаю. Спитати срок від початку реклами чи ведення соц мереж до виходу продаж на якусь суму
Чи типу того
Звісно є певні критерії оцінки маркетингових заходів, але вони оцінюються у термінах, а не у грошах ( якщо нема статистики з аналогічним поодуктом за попередні періоди, наприклад). Наприклад: зробили певних заходів на певну суму і чекаємо сплеск продажів на протязі тижня
Ответ дляСирОжино пирОжино
Ну то я очікую від маркетолога щось типу «продукт г-но. Треба його замінити на ось це. Або змінити ціну.» чи ще якось викрутитись
Та навіть касир може проявити чудеса спілкування і напарити те, що й не треба було
То як від спеціаліста гарантій не чекати
Та навіть касир може проявити чудеса спілкування і напарити те, що й не треба було
То як від спеціаліста гарантій не чекати
Мы сами можем вам написать продукт говно
, платите
, платите
КонхфЭдкаТузик• 27 мая в 21:52
Ответ дляУгадайс
Касир може напарити непотрібне тільки тому, в кого мізків нема. А значить і грошей на щось пристойне теж.
Зміните продукт? Аж цікаво, що то за продукт, що так легко змінити.
Маркетолог може тільки підвищити продажі, що в принципі і ви можете зробити, правильно налаштував рекламу.
Якщо все інше в порядку.
Зміните продукт? Аж цікаво, що то за продукт, що так легко змінити.
Маркетолог може тільки підвищити продажі, що в принципі і ви можете зробити, правильно налаштував рекламу.
Якщо все інше в порядку.
Це трохи не так працює.
автор
СирОжино пирОжино
• 27 мая в 21:54
Ответ дляУгадайс
Касир може напарити непотрібне тільки тому, в кого мізків нема. А значить і грошей на щось пристойне теж.
Зміните продукт? Аж цікаво, що то за продукт, що так легко змінити.
Маркетолог може тільки підвищити продажі, що в принципі і ви можете зробити, правильно налаштував рекламу.
Якщо все інше в порядку.
Зміните продукт? Аж цікаво, що то за продукт, що так легко змінити.
Маркетолог може тільки підвищити продажі, що в принципі і ви можете зробити, правильно налаштував рекламу.
Якщо все інше в порядку.
Еее, ну якщо і я в принципі можу це зробити, то це не дуже професійний маркетолог
І давайте по чесному. В інтернеті продається просто любе барахло. Треба розуміти як і кому продавати. Оце й треба від маркетолога. А не просто рекламу налаштувати
І давайте по чесному. В інтернеті продається просто любе барахло. Треба розуміти як і кому продавати. Оце й треба від маркетолога. А не просто рекламу налаштувати
автор
СирОжино пирОжино
• 27 мая в 21:56
Ответ дляArctic777
Мы сами можем вам написать продукт говно
, платите
, платите
Я тут про гарантіі. Скажіть, як продати це гно і що змінити. Заплачу після 1000 продажі.
КонхфЭдкаТузик• 27 мая в 21:59
Ответ дляСирОжино пирОжино
Я тут про гарантіі. Скажіть, як продати це гно і що змінити. Заплачу після 1000 продажі.
Розробкою продукту займаються продакт- менеджери. Саме вони виявляють потреби ринку, аналізують попит, пропозицію, цінову політику та інше, а вже просуванням того, що є- маркетологи
Голубая фишка• 27 мая в 21:59
Ответ дляСирОжино пирОжино
Я тут про гарантіі. Скажіть, як продати це гно і що змінити. Заплачу після 1000 продажі.
На таких умовах ніхто не захоче працювати
1
Україна наше все• 27 мая в 22:01
Є провальні продукти для певних ринків, і яким би не був профі маркетолог, продажі підвищаться, але не сягнуть найвищої точки к сегменті.
Угадайс• 27 мая в 22:02
Ответ дляСирОжино пирОжино
Еее, ну якщо і я в принципі можу це зробити, то це не дуже професійний маркетолог
І давайте по чесному. В інтернеті продається просто любе барахло. Треба розуміти як і кому продавати. Оце й треба від маркетолога. А не просто рекламу налаштувати
І давайте по чесному. В інтернеті продається просто любе барахло. Треба розуміти як і кому продавати. Оце й треба від маркетолога. А не просто рекламу налаштувати
Як і кому - це і є визначення ЦА.
І реклама налаштовується або створюється (а це не тільки маркетолог) під ЦА.
Це і є робота маркетолога.
І реклама налаштовується або створюється (а це не тільки маркетолог) під ЦА.
Це і є робота маркетолога.
автор
СирОжино пирОжино
• 27 мая в 22:02
Ответ дляГолубая фишка
На таких умовах ніхто не захоче працювати
А чого?
Який сенс платити маркетологу, якщо він не допомагає заробляти
Який сенс платити маркетологу, якщо він не допомагає заробляти
1
автор
СирОжино пирОжино
• 27 мая в 22:04
Ответ дляУкраїна наше все
Є провальні продукти для певних ринків, і яким би не був профі маркетолог, продажі підвищаться, але не сягнуть найвищої точки к сегменті.
Ну я не питаю найвищу точку. Я хоча б про гарантію результату. Продати 1000 продуктів за місяць. Чи 100. Що сам маркетолог вже визначить
До речі, а що це за провальні продукти
До речі, а що це за провальні продукти
1
автор
СирОжино пирОжино
• 27 мая в 22:05
Ответ дляУгадайс
Як і кому - це і є визначення ЦА.
І реклама налаштовується або створюється (а це не тільки маркетолог) під ЦА.
Це і є робота маркетолога.
І реклама налаштовується або створюється (а це не тільки маркетолог) під ЦА.
Це і є робота маркетолога.
То ми про одне і те ж говоримо. Але таке відчуття, що сперечаємось :)
Україна наше все• 27 мая в 22:05
Ответ дляСирОжино пирОжино
Ну я не питаю найвищу точку. Я хоча б про гарантію результату. Продати 1000 продуктів за місяць. Чи 100. Що сам маркетолог вже визначить
До речі, а що це за провальні продукти
До речі, а що це за провальні продукти
Склохолст та галетне печиво українських виробників на експорт, це як приклад.
Бесконечность-не предел• 27 мая в 22:07
Ответ дляСирОжино пирОжино
Ну то я очікую від маркетолога щось типу «продукт г-но. Треба його замінити на ось це. Або змінити ціну.» чи ще якось викрутитись
Та навіть касир може проявити чудеса спілкування і напарити те, що й не треба було
То як від спеціаліста гарантій не чекати
Та навіть касир може проявити чудеса спілкування і напарити те, що й не треба було
То як від спеціаліста гарантій не чекати
Гм, той, х отщарить, що товар і ванн, шукає нішу, прораховує ціну і рентабельність, не налаштовує таргетинг у кабінеті Мети. Це ніби ви хочете, щоб президент країни сидів і з діл ами читав Конституцію у школі.
автор
СирОжино пирОжино
• 27 мая в 22:08
Ответ дляУкраїна наше все
Склохолст та галетне печиво українських виробників на експорт, це як приклад.
Цікава інформація, дякую
автор
СирОжино пирОжино
• 27 мая в 22:09
Ответ дляБесконечность-не предел
Гм, той, х отщарить, що товар і ванн, шукає нішу, прораховує ціну і рентабельність, не налаштовує таргетинг у кабінеті Мети. Це ніби ви хочете, щоб президент країни сидів і з діл ами читав Конституцію у школі.
Не зрозуміла вашої ідеї
Угадайс• 27 мая в 22:09
Ответ дляСирОжино пирОжино
То ми про одне і те ж говоримо. Але таке відчуття, що сперечаємось :)
Ні, не про одне.
Ви про гарантії, а я про роботу.
Результат може бути супер і +2% продажів, якщо ви продаєте авто, і +5% можете бути в мінусі, якщо торгуєте якимось дешевим барахлом, бо на рекламу піде більше.
Ви про гарантії, а я про роботу.
Результат може бути супер і +2% продажів, якщо ви продаєте авто, і +5% можете бути в мінусі, якщо торгуєте якимось дешевим барахлом, бо на рекламу піде більше.
Бесконечность-не предел• 27 мая в 22:09
Ответ дляУгадайс
Касир може напарити непотрібне тільки тому, в кого мізків нема. А значить і грошей на щось пристойне теж.
Зміните продукт? Аж цікаво, що то за продукт, що так легко змінити.
Маркетолог може тільки підвищити продажі, що в принципі і ви можете зробити, правильно налаштував рекламу.
Якщо все інше в порядку.
Зміните продукт? Аж цікаво, що то за продукт, що так легко змінити.
Маркетолог може тільки підвищити продажі, що в принципі і ви можете зробити, правильно налаштував рекламу.
Якщо все інше в порядку.
Ні, він може нагнати вам потенційних покупців, але якщо товар гімно, менеджер по той бік тупить або ще щось, то хто винен?
Таки не вийде все повісити на сторонню людину, треба таки насамперед продактоунеру шарити про свій продукт, процеси, конкурентів, а вже на певні ділянки роботи можна залучати підрядників. І так,дивитися, де люди зникають, думати, чому і т.д.
Таки не вийде все повісити на сторонню людину, треба таки насамперед продактоунеру шарити про свій продукт, процеси, конкурентів, а вже на певні ділянки роботи можна залучати підрядників. І так,дивитися, де люди зникають, думати, чому і т.д.
1
Бесконечность-не предел• 27 мая в 22:10
Ответ дляСирОжино пирОжино
Еее, ну якщо і я в принципі можу це зробити, то це не дуже професійний маркетолог
І давайте по чесному. В інтернеті продається просто любе барахло. Треба розуміти як і кому продавати. Оце й треба від маркетолога. А не просто рекламу налаштувати
І давайте по чесному. В інтернеті продається просто любе барахло. Треба розуміти як і кому продавати. Оце й треба від маркетолога. А не просто рекламу налаштувати
Ви коли купили це барахло чи вирішили виготовляти, на що розраховували? Спочатку думають, кому це будуть продавати? Це ази
автор
СирОжино пирОжино
• 27 мая в 22:12
Ответ дляУгадайс
Ні, не про одне.
Ви про гарантії, а я про роботу.
Результат може бути супер і +2% продажів, якщо ви продаєте авто, і +5% можете бути в мінусі, якщо торгуєте якимось дешевим барахлом, бо на рекламу піде більше.
Ви про гарантії, а я про роботу.
Результат може бути супер і +2% продажів, якщо ви продаєте авто, і +5% можете бути в мінусі, якщо торгуєте якимось дешевим барахлом, бо на рекламу піде більше.
Маркетолог же розуміє результат своєї роботи? Які дії до чого призведуть. І скільки є сенс витрачати на рекламу
Україна наше все• 27 мая в 22:12
Ответ дляСирОжино пирОжино
Цікава інформація, дякую
Треба розуміти долю ринку для конкретного продукту, можливо, вона настільки мала та конкуренція велика, що хоч всрись, продаж великих не буде. А можливо, потрібна мінімальна адаптація продукту під конкретний ринок.
Бесконечность-не предел• 27 мая в 22:13
Ответ дляСирОжино пирОжино
Не зрозуміла вашої ідеї
Одруківки, але початково людина, яка так глибоко проаналізує конкурентів, утп товару, де ви лоханулися від запуску, скорегує ціноутворення - не налаштовуватиме таргет
автор
СирОжино пирОжино
• 27 мая в 22:14
Ответ дляБесконечность-не предел
Ні, він може нагнати вам потенційних покупців, але якщо товар гімно, менеджер по той бік тупить або ще щось, то хто винен?
Таки не вийде все повісити на сторонню людину, треба таки насамперед продактоунеру шарити про свій продукт, процеси, конкурентів, а вже на певні ділянки роботи можна залучати підрядників. І так,дивитися, де люди зникають, думати, чому і т.д.
Таки не вийде все повісити на сторонню людину, треба таки насамперед продактоунеру шарити про свій продукт, процеси, конкурентів, а вже на певні ділянки роботи можна залучати підрядників. І так,дивитися, де люди зникають, думати, чому і т.д.
Якщо я все буду аналізувати, шукати, де появляються, а де зникають люди, то що буде робити маркетолог?
1
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу