sovetchitsa
Советчица
Вход Регистрация
Спросить Советую Промо публикация Поиск товара
Настройки
Язык меню: ru ua Шрифт: a a a
Служба поддержки
Вход Регистрация
Правила | Ограничения | Cookies
©2008—2025 Советчица Kidstaff
Советчица - Заказы и покупки - Заказы и СП
anonim_57
Краля-Галя• 28 сентября в 22:41

Доставка укр пошта..дивний статус посилки

Очікую свою посилку.
Відправник відправив 24.09.25р.

А на зараз, я попросила відправника показали статус. Бо я не бачу свою посилку через сайт укр.пошти. І мені відправник надсилає скрін, а там прописано статус відправлення: Створене (доставка 25.09.2025 Увага! Дата доставки не релевантна) Що це означає?
Лист звернення на ел.адресу пошті відправила. Завтра ще обновлю сайт і якщо змін не буде йтиму на пошту. Але що я там виясню, якщо посилки нема.. Вона загубилася?
У кого таке було, що робили?
9 0
Все фото темыКомментарии автораМои ответы
anonim_35
Помеха справа• 28 сентября в 22:44
1
Позвоните завтра на Укрпочту, зачем письмо, это же хз когда ответят. Номер на 0800...
Если что - у меня два раза терялась посылка, но было видно, где
anonim_175
БезВзяток• 28 сентября в 22:48
2
В телеграмме есть чат бот, отслеживание по номеру посылки. Лучше звонить на горячую линию и объявлять посылку в розыск, так быстро находится
anonim_36
Рекламама• 28 сентября в 22:55
3
Відправник створив посилку в своєму кабінеті, але не відніс на пошту. Посилка не відправлена.
like 7
noavatar
Solnceya• 28 сентября в 23:00
4
Ответ дляРекламама
Відправник створив посилку в своєму кабінеті, але не відніс на пошту. Посилка не відправлена.
Саме так. Я теж створюю ттн попередньо, але відправляю два рази на тиждень. Мої покупці про ці дні знають. І такий статус, коли посилка ще не на пошті, а просто стстрена
anonim_92
Пенек Возмездия• 28 сентября в 23:01
5
Так он посылку и не отправил
anonim_115
Цукрові вишні• 29 сентября в 00:19
6
В мене так само вчора писало в кабінеті укрпошти. Я створила ТТН, наклейку роздрукували на пошті, але я натупила і ми з працівником укрпошти створили нову ТТН а минулу по типу анулювали. Але в кабінеті по тій анульованій так писало як у вас.
anonim_57
автор Краля-Галя • 29 сентября в 10:08
7
Ответ дляЦукрові вишні
В мене так само вчора писало в кабінеті укрпошти. Я створила ТТН, наклейку роздрукували на пошті, але я натупила і ми з працівником укрпошти створили нову ТТН а минулу по типу анулювали. Але в кабінеті по тій анульованій так писало як у вас.
Та це потрібно, щоб той хто відправляв створив?
anonim_115
Цукрові вишні• 29 сентября в 10:53
8
Ответ дляКраля-Галя
Та це потрібно, щоб той хто відправляв створив?
ТТн відправник створив, вле скоріш за все її роздрукували на пошті а потім видалили. Можливо відправник створив потім другу ттн і відправив вам посилку а надав випадково номер першої.
anonim_57
автор Краля-Галя • 29 сентября в 22:20
9
Та ні створено онлайн і мені відразу прислав відправник номер. Іншої не було.

Розстроєнна, посилка цінна для мене(
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта

Похожие темы:

Ще з цiкавого


Популярные вопросы!

Сегодня Вчера 7 дней 30 дней

ещё

Сейчас читают!

Благотворительность!

Назад Комментарии к ответу

О нас | Служба Поддержки | Помощь

Правила | Ограничения | Cookies ©2008—2025 Советчица Kidstaff