Паратруперсупер• 29 сентября в 09:54
Вигорання на роботі
Я завжди працювала з людьми, але раніше це була робота менеджера в спеціалізованому магазині, тому всі запитання покупців були по суті і мені було норм. Зараз я працюю торговим представником, але вже в мережі "Епіцентр". Працюю так вже два роки, і я помітила, що в мене останнім часом почалось дуже сильне вигорання. Працівників не вистачає, і я змушена виконувати дуже багато роботи, яка просто не входить у мої обов´язки, навіть більше я роблю не своєї роботи, а ніж своєї. В мої обов´язки входить продавати лише продукцію конкретного бренду, але замість того я виконую роботу і замість продавців, бо їх залишилось дуже мало. Ще виснажують мільйони запитань від покупців за товар, який навіть не на моєму відділі або взагалі дуже специфічний товар, який навіть і не продається у маркеті. Покупці думають, що ти якийсь універсальний працівник який мусить знати і будівельні матеріали, сантехніку, інструменти, електротовари та навіть те, чого у нас немає. А разом з тим бути і майстром. Як бути з таким вигоранням?
1
6
ФсеСама• 29 сентября в 09:59
Тікайте за стелажі, як роблять в Епіцентрі мого міста. :)
Епіцентр не хоче платити =люди не хочуть там працювати.
Що вас там тримає?
Епіцентр не хоче платити =люди не хочуть там працювати.
Що вас там тримає?
1
автор
Паратруперсупер
• 29 сентября в 10:01
Ответ дляФсеСама
Тікайте за стелажі, як роблять в Епіцентрі мого міста. :)
Епіцентр не хоче платити =люди не хочуть там працювати.
Що вас там тримає?
Епіцентр не хоче платити =люди не хочуть там працювати.
Що вас там тримає?
Я працюю там торговим представником від конкретної фірми, і платить мені зп фірма) але там не вистачає працівників, і я завжди мушу допомагати покупцям з товаром, який до мого не відноситься. І коли я пояснюю, що не продавець і це не моя зона відповідальності, то покупці це не розуміють.
ФсеСама• 29 сентября в 10:04
Ответ дляПаратруперсупер
Я працюю там торговим представником від конкретної фірми, і платить мені зп фірма) але там не вистачає працівників, і я завжди мушу допомагати покупцям з товаром, який до мого не відноситься. І коли я пояснюю, що не продавець і це не моя зона відповідальності, то покупці це не розуміють.
Я це зрозуміла.
Але для чого ви тоді це робите, якщо вам за це не плятить Епіцентр?
Але для чого ви тоді це робите, якщо вам за це не плятить Епіцентр?
автор
Паратруперсупер
• 29 сентября в 10:08
Ответ дляФсеСама
Я це зрозуміла.
Але для чого ви тоді це робите, якщо вам за це не плятить Епіцентр?
Але для чого ви тоді це робите, якщо вам за це не плятить Епіцентр?
По причині того, що просто немає кому це робити. Покупці простять тоді покликати продавця, щоб їх обслужив, але кого як покличу, якщо нікого немає, ось і доводиться самій видавати їм товар.
Люблю ВалЄру• 29 сентября в 10:09
А кого питати як не представника супермаркету де товар? Це ваша рутина
ФсеСама• 29 сентября в 10:09
Ответ дляПаратруперсупер
По причині того, що просто немає кому це робити. Покупці простять тоді покликати продавця, щоб їх обслужив, але кого як покличу, якщо нікого немає, ось і доводиться самій видавати їм товар.
Адміністратора магазину кличте.
Я б сказала, що це не мій відділ і я не можу надати консультацію.
Я б сказала, що це не мій відділ і я не можу надати консультацію.
3
автор
Паратруперсупер
• 29 сентября в 10:10
Ответ дляЛюблю ВалЄру
А кого питати як не представника супермаркету де товар? Це ваша рутина
Не моя. Так, як я не продавець і не співробітник Епіцентру, а представник конкретної фірми. І зп мені платить фірма за продаж в Епіцентрі їхнього товару
Люблю ВалЄру• 29 сентября в 10:10
Ответ дляПаратруперсупер
Не моя. Так, як я не продавець і не співробітник Епіцентру, а представник конкретної фірми. І зп мені платить фірма за продаж в Епіцентрі їхнього товару
Для клієнтів немає різниці
автор
Паратруперсупер
• 29 сентября в 10:12
Ответ дляЛюблю ВалЄру
Для клієнтів немає різниці
Але для мене є. Мені за це ніхто не платить і я по суті виконую безкоштовно не свою роботу, тому це дуже вимотує
автор
Паратруперсупер
• 29 сентября в 10:13
Ответ дляФсеСама
Адміністратора магазину кличте.
Я б сказала, що це не мій відділ і я не можу надати консультацію.
Я б сказала, що це не мій відділ і я не можу надати консультацію.
Я так і кажу, але клієнти це не розуміють. Як в коментарі нижче написали, що для покупців це не має різниці
Майская киска• 29 сентября в 10:16
Ну то й що, що не розуміють. Морда цеглиною і робіть свою роботу. Ніколи не будуть розуміти всі ситуацію кожного, а вам треба думати про себе. Надягніть собі бейджик з назвою бренду, який ви продаєте, так для людей буде більш зрозуміло.
Лунтик-паунтик• 29 сентября в 11:11
так и отвечайте - сотрудников мало, ожидайте, пока продавец отдела освободится. если покупатель навязчив и начинает скандал из-за того что долго ждет - предложите ему прийти на место продавца и отправьте к администратору. Пусть пишет жалобу на нехватку сотрудников. А вы изображаете бурную деятельность по своему товару, взяли тачку и типа пошли на склад. все вы заняты, вас нет. Пока будут вот такие ’заменители продавцов’ как вы, эпицентр будет экономить на зарплатах. а вы оказываете медвежью услугу работникам эпицентра. оно вам надо?
2
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу
