sovetchitsa
Советчица
Вход Регистрация
Спросить Советую Промо публикация Поиск товара
Настройки
Язык меню: ru ua Шрифт: a a a
Служба поддержки
Вход Регистрация
Правила | Ограничения | Cookies
©2008—2025 Советчица Kidstaff
Советчица - Работа, Карьера - Другое
anonim_195
Паратруперсупер• 29 сентября в 09:54

Вигорання на роботі

Я завжди працювала з людьми, але раніше це була робота менеджера в спеціалізованому магазині, тому всі запитання покупців були по суті і мені було норм. Зараз я працюю торговим представником, але вже в мережі "Епіцентр". Працюю так вже два роки, і я помітила, що в мене останнім часом почалось дуже сильне вигорання. Працівників не вистачає, і я змушена виконувати дуже багато роботи, яка просто не входить у мої обов´язки, навіть більше я роблю не своєї роботи, а ніж своєї. В мої обов´язки входить продавати лише продукцію конкретного бренду, але замість того я виконую роботу і замість продавців, бо їх залишилось дуже мало. Ще виснажують мільйони запитань від покупців за товар, який навіть не на моєму відділі або взагалі дуже специфічний товар, який навіть і не продається у маркеті. Покупці думають, що ти якийсь універсальний працівник який мусить знати і будівельні матеріали, сантехніку, інструменти, електротовари та навіть те, чого у нас немає. А разом з тим бути і майстром. Як бути з таким вигоранням?
like 1 face_with_tears_of_joy 6
13 0
Все фото темыКомментарии автораМои ответы
noavatar
Nathalie27• 29 сентября в 09:57
1
Спробуйте займатися тільки своїми безпосередніми обов’язками
like 1 pouting_face 1
anonim_146
ФсеСама• 29 сентября в 09:59
2
Тікайте за стелажі, як роблять в Епіцентрі мого міста. :)

Епіцентр не хоче платити =люди не хочуть там працювати.

Що вас там тримає?
like 1
anonim_195
автор Паратруперсупер • 29 сентября в 10:01
3
Ответ дляФсеСама
Тікайте за стелажі, як роблять в Епіцентрі мого міста. :)

Епіцентр не хоче платити =люди не хочуть там працювати.

Що вас там тримає?
Я працюю там торговим представником від конкретної фірми, і платить мені зп фірма) але там не вистачає працівників, і я завжди мушу допомагати покупцям з товаром, який до мого не відноситься. І коли я пояснюю, що не продавець і це не моя зона відповідальності, то покупці це не розуміють.
anonim_146
ФсеСама• 29 сентября в 10:04
4
Ответ дляПаратруперсупер
Я працюю там торговим представником від конкретної фірми, і платить мені зп фірма) але там не вистачає працівників, і я завжди мушу допомагати покупцям з товаром, який до мого не відноситься. І коли я пояснюю, що не продавець і це не моя зона відповідальності, то покупці це не розуміють.
Я це зрозуміла.
Але для чого ви тоді це робите, якщо вам за це не плятить Епіцентр?
anonim_195
автор Паратруперсупер • 29 сентября в 10:08
5
Ответ дляФсеСама
Я це зрозуміла.
Але для чого ви тоді це робите, якщо вам за це не плятить Епіцентр?
По причині того, що просто немає кому це робити. Покупці простять тоді покликати продавця, щоб їх обслужив, але кого як покличу, якщо нікого немає, ось і доводиться самій видавати їм товар.
anonim_151
Люблю ВалЄру• 29 сентября в 10:09
6
А кого питати як не представника супермаркету де товар? Це ваша рутина
anonim_146
ФсеСама• 29 сентября в 10:09
7
Ответ дляПаратруперсупер
По причині того, що просто немає кому це робити. Покупці простять тоді покликати продавця, щоб їх обслужив, але кого як покличу, якщо нікого немає, ось і доводиться самій видавати їм товар.
Адміністратора магазину кличте.
Я б сказала, що це не мій відділ і я не можу надати консультацію.
like 3
anonim_195
автор Паратруперсупер • 29 сентября в 10:10
8
Ответ дляЛюблю ВалЄру
А кого питати як не представника супермаркету де товар? Це ваша рутина
Не моя. Так, як я не продавець і не співробітник Епіцентру, а представник конкретної фірми. І зп мені платить фірма за продаж в Епіцентрі їхнього товару
anonim_151
Люблю ВалЄру• 29 сентября в 10:10
9
Ответ дляПаратруперсупер
Не моя. Так, як я не продавець і не співробітник Епіцентру, а представник конкретної фірми. І зп мені платить фірма за продаж в Епіцентрі їхнього товару
Для клієнтів немає різниці
anonim_195
автор Паратруперсупер • 29 сентября в 10:12
10
Ответ дляЛюблю ВалЄру
Для клієнтів немає різниці
Але для мене є. Мені за це ніхто не платить і я по суті виконую безкоштовно не свою роботу, тому це дуже вимотує
anonim_195
автор Паратруперсупер • 29 сентября в 10:13
11
Ответ дляФсеСама
Адміністратора магазину кличте.
Я б сказала, що це не мій відділ і я не можу надати консультацію.
Я так і кажу, але клієнти це не розуміють. Як в коментарі нижче написали, що для покупців це не має різниці
anonim_91
Майская киска• 29 сентября в 10:16
12
Ну то й що, що не розуміють. Морда цеглиною і робіть свою роботу. Ніколи не будуть розуміти всі ситуацію кожного, а вам треба думати про себе. Надягніть собі бейджик з назвою бренду, який ви продаєте, так для людей буде більш зрозуміло.
anonim_98
Лунтик-паунтик• 29 сентября в 11:11
13
так и отвечайте - сотрудников мало, ожидайте, пока продавец отдела освободится. если покупатель навязчив и начинает скандал из-за того что долго ждет - предложите ему прийти на место продавца и отправьте к администратору. Пусть пишет жалобу на нехватку сотрудников. А вы изображаете бурную деятельность по своему товару, взяли тачку и типа пошли на склад. все вы заняты, вас нет. Пока будут вот такие ’заменители продавцов’ как вы, эпицентр будет экономить на зарплатах. а вы оказываете медвежью услугу работникам эпицентра. оно вам надо?
like 2
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта

Похожие темы:

Ще з цiкавого


Популярные вопросы!

Сегодня Вчера 7 дней 30 дней

ещё

Сейчас читают!

Благотворительность!

Назад Комментарии к ответу

О нас | Служба Поддержки | Помощь

Правила | Ограничения | Cookies ©2008—2025 Советчица Kidstaff