Невгамовна• Изменено 15 декабря в 22:45
Контрамарка - повернення квитків і неповернені кошти.
Маю неприємну ситуацію, потрібні поради, які мої мої дії. Купила я квитки в театр через ’Контрамарку’. Напередодні зпланованої дати отримала повідомлення, що театр відміняє спектакль і буде заміна - інша вистава. Запропонований варіант мені не сподобався, відгуки про нього теж були негативні. Я повідомила, що хотіла б повернути квитки і отримати кошти. Була деяка переписка (ніяких телефонів на сайті і в листуванні не вказують), надіслала квитки, квитанцію про сплату, номер замовлення. Мені відповіли, що повернення коштів протягом 14-ти банківських днів . Ну таке, що там повертати, це ж не порш по вартості, але стала чекати. Термін повернення був 11/12, нічого я не отримала, на мій запит нуль реакціїї. Написала в чат бот, тривала переспика і бінго, отримала листа ’чекайте, ми передала ваш запит в фін.відділ, щоб пришвидшити повернення’.
Пройшло ще два дні, нічого не повернулося. І тут вже питання не так в сумі 900, 00 грн, хоча, а чому я маю її комусь дарувати, як в принциповому питанні повернення коштів.
Куди можна звернутися зі скаргою на шахрайські дії і порушення прав споживача. Ну і всім любителям театру - майте на увазі, що така ситуація має місце бути, купуйте краще безпосередньо на сайті театру квиточки.
Пройшло ще два дні, нічого не повернулося. І тут вже питання не так в сумі 900, 00 грн, хоча, а чому я маю її комусь дарувати, як в принциповому питанні повернення коштів.
Куди можна звернутися зі скаргою на шахрайські дії і порушення прав споживача. Ну і всім любителям театру - майте на увазі, що така ситуація має місце бути, купуйте краще безпосередньо на сайті театру квиточки.
2
язззззь!!!• 15 декабря в 22:50
Та вспокійтеся, повернуть вам кошти. До речі, коли ви заяву подали? Коли мала відбутись подія?
1
Гуру троллинга• 15 декабря в 22:52
Меня очень напрягает, что приходится брать билеты через эти сайты, они ж еще и приличный процент берут, а как решать вот такие вот вопросы, так сразу через одно место.
2
1
автор
Невгамовна
• 15 декабря в 22:54
Ответ дляязззззь!!!
Та вспокійтеся, повернуть вам кошти. До речі, коли ви заяву подали? Коли мала відбутись подія?
Дякую за толерантність. Подія мала бути 25/11, заяву я відправила 24/11, після отриманого повідомлення про відміну спектаклю. 14-ть банківських днів закінчилися 11/12. Судячи по тональності вашого повідомлення, ви працівниця даної контори ?
автор
Невгамовна
• 15 декабря в 22:57
Ответ дляГуру троллинга
Меня очень напрягает, что приходится брать билеты через эти сайты, они ж еще и приличный процент берут, а как решать вот такие вот вопросы, так сразу через одно место.
Я досить багато купувала квитків через різних посередників , завжди було все ок. Але, як то кажуть, не зараікайся. Якби квитки були придбані безпосередньо в театрі, то є місце куди людина може звернутися, в даному випадку можна звернутися тільки на електронну пошту і все. Чат бот їхній ні про що, ну тобто він є, ніби є діалог, типу пишіть, ми вас почули, тільки толку ніякого.
автор
Невгамовна
• 15 декабря в 22:59
Ответ для75В
Смешно
Що вам так смішно стало, що людині можна ось так запросто не повернути кошти і нікому за то нічого не буде.
Асталависта бэйби• 16 декабря в 00:01
Ответ дляНевгамовна
Що вам так смішно стало, що людині можна ось так запросто не повернути кошти і нікому за то нічого не буде.
Ждите
1
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу