ПочтальЁнша• сегодня в 15:57
В кого в дітей як тут пишуть легкий спектр РАС
Вашим дітям цей діагноз якось офіційно ставили? Діагностика як проводилася? В державного психіатра чи де?
показать весь текст
Море Щастя• сегодня в 16:16
Ответ дляНесемо світло разом
Никогда не думала что это диагноз. Ну не ест желтое, оранжевое , новое, густое, не допивает и что ? Не ест не даю и все.
Це тільки один з симптомів
3
#Пойду_кгадалке• сегодня в 16:17
Ответ дляНесемо світло разом
Никогда не думала что это диагноз. Ну не ест желтое, оранжевое , новое, густое, не допивает и что ? Не ест не даю и все.
Легше сказати що він їсть чим що він не їсть
3
Малинка• сегодня в 16:22
Ответ дляНесемо світло разом
Никогда не думала что это диагноз. Ну не ест желтое, оранжевое , новое, густое, не допивает и что ? Не ест не даю и все.
Розкажу що їсть моя дитина: на сніданок кожного дня молочна вівсяна каша, сир Чедер порізаний скибками і малинове варення. Це повторюється роками і ніяких змін він не приймає. Обід: борщ, гречаний суп, або розсольник. Вечеря: смажена картопля, картопля пюре з сосискою або пельмені. Ще є один вид печива, яке він бере на перекус. Це все. Він не їсть ні овочів, ні фруктів. П´є тільки воду. Вважаєте це нормальний раціон? І вишенька на торті він ніколи не їсть разом з усіма за столом. Забирає їжу і свою кімнату і їсть там наодинці.
Якщо не буде нічого з переліченого може взагалі цілий день нічого не їсти
Якщо не буде нічого з переліченого може взагалі цілий день нічого не їсти
3
#Пойду_кгадалке• сегодня в 16:24
Ответ дляМоре Щастя
З моїм майже нічого не співпадає крім почерку. Більше схоже з сином друзів, у якого діагноз РДУГ. Але в тому і справа, що всі дуже різні, навіть у рамках одного діагнозу
Син друга приймає якесь лікування?
сладкий_ноябрь• сегодня в 16:25
Ответ дляМалинка
Розкажу що їсть моя дитина: на сніданок кожного дня молочна вівсяна каша, сир Чедер порізаний скибками і малинове варення. Це повторюється роками і ніяких змін він не приймає. Обід: борщ, гречаний суп, або розсольник. Вечеря: смажена картопля, картопля пюре з сосискою або пельмені. Ще є один вид печива, яке він бере на перекус. Це все. Він не їсть ні овочів, ні фруктів. П´є тільки воду. Вважаєте це нормальний раціон? І вишенька на торті він ніколи не їсть разом з усіма за столом. Забирає їжу і свою кімнату і їсть там наодинці.
Якщо не буде нічого з переліченого може взагалі цілий день нічого не їсти
Якщо не буде нічого з переліченого може взагалі цілий день нічого не їсти
Це не обовʼязково рас
Це може бути розлад сенсорики або ж тривожність
Це може бути розлад сенсорики або ж тривожність
3
вАлнуюся сильнА• сегодня в 16:25
Ответ дляМалинка
Напишіть симптоми. Моєму сину 14, в Україні не діагностували, ми зараз у Швейцарії і пройшли діагностику тут
Очень умный. Математика точные науки. Английский например правила - отлично. Слова выучить - не может нормально. Немецкий тоже самое. Очень орал в младенчестве, спал на руках. Потом долгое время были тики. Никакой органики и тп нет. Болел редко. Играть или мультик смотреть мог часами. Не шкодил, не баловался. В ряд санки на площадке всех детей мог выстроить. Очень тяжело общаться, с учителем нет проблем и страха, спрашивает спокойно.. Одногодок боком как то. В младшей учился не особо, были проблемы с вниманием. Плюс читать я его научила в 5, но скорость не росла почти. Медленно читал пока на море не взял Айвенго и пошло дело, а до этого над книгой плакал. При том что математику всегда решал даже новыми для класса способами, но писать в нужной клетке разборчиво - это сверхспособности для моего. Учитель младших классов думала ,то он болеет чем то, странный, еле терпела его, притом что я в тройке была и делала все что надо). С 5 кл стал учиться в разы лучше
После 14-15 уже появились приятели (не более)в школе. Понравился он как то девочке, она ходила за ним, он делал вид что не замечает, игнор полный. И есть одна особенность, он скачет по комнате, как в иной реальности. Уходит в фантазию и там наматывает круги. Последнее до сих пор, остальное сглажено.
Учится очень хорошо. Но не более. Олимпиада а зачем. Отличником будешь надо исправить 1-2 оценки - мне неинтересно. Информатику и математику любит очень.
После 14-15 уже появились приятели (не более)в школе. Понравился он как то девочке, она ходила за ним, он делал вид что не замечает, игнор полный. И есть одна особенность, он скачет по комнате, как в иной реальности. Уходит в фантазию и там наматывает круги. Последнее до сих пор, остальное сглажено.
Учится очень хорошо. Но не более. Олимпиада а зачем. Отличником будешь надо исправить 1-2 оценки - мне неинтересно. Информатику и математику любит очень.
2
Море Щастя• сегодня в 16:28
Ответ для#Пойду_кгадалке
Син друга приймає якесь лікування?
Ні, але скоріш за все буде, збираються за цим до лікаря
вАлнуюся сильнА• сегодня в 16:29
Ответ дляМалинка
Розкажу що їсть моя дитина: на сніданок кожного дня молочна вівсяна каша, сир Чедер порізаний скибками і малинове варення. Це повторюється роками і ніяких змін він не приймає. Обід: борщ, гречаний суп, або розсольник. Вечеря: смажена картопля, картопля пюре з сосискою або пельмені. Ще є один вид печива, яке він бере на перекус. Це все. Він не їсть ні овочів, ні фруктів. П´є тільки воду. Вважаєте це нормальний раціон? І вишенька на торті він ніколи не їсть разом з усіма за столом. Забирає їжу і свою кімнату і їсть там наодинці.
Якщо не буде нічого з переліченого може взагалі цілий день нічого не їсти
Якщо не буде нічого з переліченого може взагалі цілий день нічого не їсти
У меня одно время стал есть булки и все. И пил воду. Над супом мог сидеть час и не съесть. Я перестала вообще покупать булки и хлеб и стал есть. Как стал подростком вообще многое ест, простой еды, незнакомый фрукт уговорить попробовать это целый квест. Не любит чтоб соус с мяса смешался с пюре, и вообще соусы не будет есть, только в хотдоге. но я так в детстве тоже не любила.
2
#Пойду_кгадалке• сегодня в 16:31
Ответ дляМалинка
Розкажу що їсть моя дитина: на сніданок кожного дня молочна вівсяна каша, сир Чедер порізаний скибками і малинове варення. Це повторюється роками і ніяких змін він не приймає. Обід: борщ, гречаний суп, або розсольник. Вечеря: смажена картопля, картопля пюре з сосискою або пельмені. Ще є один вид печива, яке він бере на перекус. Це все. Він не їсть ні овочів, ні фруктів. П´є тільки воду. Вважаєте це нормальний раціон? І вишенька на торті він ніколи не їсть разом з усіма за столом. Забирає їжу і свою кімнату і їсть там наодинці.
Якщо не буде нічого з переліченого може взагалі цілий день нічого не їсти
Якщо не буде нічого з переліченого може взагалі цілий день нічого не їсти
В мене чергується вермішель, гречана каша, пюре, під настрій може не їсти і казати, що не смачно приготоване
З м´яса котлети, бургери (Макдональдс), сосиски, шаурма,смажені яйця ( раніше їв варені, курине м´ясо перестав їсти, не можу соус підібрати щоб подобалось)
Хлоп´я з молоком багато
Компот не п´є
Кисіль лише, газовані
Печиво
З м´яса котлети, бургери (Макдональдс), сосиски, шаурма,смажені яйця ( раніше їв варені, курине м´ясо перестав їсти, не можу соус підібрати щоб подобалось)
Хлоп´я з молоком багато
Компот не п´є
Кисіль лише, газовані
Печиво
#Пойду_кгадалке• сегодня в 16:34
Ответ длявАлнуюся сильнА
Очень умный. Математика точные науки. Английский например правила - отлично. Слова выучить - не может нормально. Немецкий тоже самое. Очень орал в младенчестве, спал на руках. Потом долгое время были тики. Никакой органики и тп нет. Болел редко. Играть или мультик смотреть мог часами. Не шкодил, не баловался. В ряд санки на площадке всех детей мог выстроить. Очень тяжело общаться, с учителем нет проблем и страха, спрашивает спокойно.. Одногодок боком как то. В младшей учился не особо, были проблемы с вниманием. Плюс читать я его научила в 5, но скорость не росла почти. Медленно читал пока на море не взял Айвенго и пошло дело, а до этого над книгой плакал. При том что математику всегда решал даже новыми для класса способами, но писать в нужной клетке разборчиво - это сверхспособности для моего. Учитель младших классов думала ,то он болеет чем то, странный, еле терпела его, притом что я в тройке была и делала все что надо). С 5 кл стал учиться в разы лучше
После 14-15 уже появились приятели (не более)в школе. Понравился он как то девочке, она ходила за ним, он делал вид что не замечает, игнор полный. И есть одна особенность, он скачет по комнате, как в иной реальности. Уходит в фантазию и там наматывает круги. Последнее до сих пор, остальное сглажено.
Учится очень хорошо. Но не более. Олимпиада а зачем. Отличником будешь надо исправить 1-2 оценки - мне неинтересно. Информатику и математику любит очень.
После 14-15 уже появились приятели (не более)в школе. Понравился он как то девочке, она ходила за ним, он делал вид что не замечает, игнор полный. И есть одна особенность, он скачет по комнате, как в иной реальности. Уходит в фантазию и там наматывает круги. Последнее до сих пор, остальное сглажено.
Учится очень хорошо. Но не более. Олимпиада а зачем. Отличником будешь надо исправить 1-2 оценки - мне неинтересно. Информатику и математику любит очень.
У нас по фізкультурі проблема не подобається вчитель, умисно не перевдягаються, каже навіщо вона потрібна, робить все в принципі з-під палки
2
nabludatel• сегодня в 16:45
Ответ для#Пойду_кгадалке
Симптом не уважний, погано запам´ятовує, почерк взагалі навіть не намагається старатись аби як, їсть вибірково деякі продукти, нове не хоче взагалі пробувати.
Уроки з ним повчити це постійно нагадуєш як воно робиться, повільний
Це воно?
Уроки з ним повчити це постійно нагадуєш як воно робиться, повільний
Це воно?
Ні
вАлнуюся сильнА• сегодня в 17:31
Ответ для#Пойду_кгадалке
Симптом не уважний, погано запам´ятовує, почерк взагалі навіть не намагається старатись аби як, їсть вибірково деякі продукти, нове не хоче взагалі пробувати.
Уроки з ним повчити це постійно нагадуєш як воно робиться, повільний
Це воно?
Уроки з ним повчити це постійно нагадуєш як воно робиться, повільний
Це воно?
А який вік?
А я кумедна• сегодня в 17:45
Ответ дляПочтальЁнша
Оце в дочки так само. ...
И у моей,плюс была боязнь воды,с возрастом прошло
Зачем вам АД ребенку,это не критичные симптомы
Зачем вам АД ребенку,это не критичные симптомы
А я кумедна• сегодня в 17:48
Ответ дляМалинка
Розкажу що їсть моя дитина: на сніданок кожного дня молочна вівсяна каша, сир Чедер порізаний скибками і малинове варення. Це повторюється роками і ніяких змін він не приймає. Обід: борщ, гречаний суп, або розсольник. Вечеря: смажена картопля, картопля пюре з сосискою або пельмені. Ще є один вид печива, яке він бере на перекус. Це все. Він не їсть ні овочів, ні фруктів. П´є тільки воду. Вважаєте це нормальний раціон? І вишенька на торті він ніколи не їсть разом з усіма за столом. Забирає їжу і свою кімнату і їсть там наодинці.
Якщо не буде нічого з переліченого може взагалі цілий день нічого не їсти
Якщо не буде нічого з переліченого може взагалі цілий день нічого не їсти
У вас ещё шикарный рацион по сравнению с моим младшим и с моей средней в более младшем возрасте.
автор
ПочтальЁнша
• 1 час назад
В моєї погано вчиться, не має мотивації взагалі і розуміння навіщо. Не працює ні позитивна мотивація, ні покарання. Емпатія є але я б сказала дуже вибірково теж. Друзі є , але спілкування теж не просте. Не може пояснити деякі вчинки. Почерк в цьому році просто жах, вчителі питають що сталося, бо такі різкі зміни з почерком і поведінкою. Уроки просто не робить взагалі. Є гуртки захоплення але теж може через деякий час закинути. Ну про їжу теж нове нічого не пробує. Практично не їсть білок, якщо вмовити то в малій кількості. Протеїн відчуває на смак ( якщо додати. Фрукти овочі теж певний продукт. Дещо можна вмовити , коли набридає перестає їсти. Наче не відчуває голоду іноді, треба слідкувати за режимом. Важко мені
Є син з ним все ок.
Є син з ним все ок.
автор
ПочтальЁнша
• 1 час назад
Я б хотіла щоб їй поставили якийсь діагноз щоб розуміти з чим маю справу і як з цим працювати
А не діагноз я поставити не можу, але певні особливості поведінки є. І це я була з нею у двох психіатрів
А не діагноз я поставити не можу, але певні особливості поведінки є. І це я була з нею у двох психіатрів
А я кумедна• 1 час назад
Ответ дляПочтальЁнша
В моєї погано вчиться, не має мотивації взагалі і розуміння навіщо. Не працює ні позитивна мотивація, ні покарання. Емпатія є але я б сказала дуже вибірково теж. Друзі є , але спілкування теж не просте. Не може пояснити деякі вчинки. Почерк в цьому році просто жах, вчителі питають що сталося, бо такі різкі зміни з почерком і поведінкою. Уроки просто не робить взагалі. Є гуртки захоплення але теж може через деякий час закинути. Ну про їжу теж нове нічого не пробує. Практично не їсть білок, якщо вмовити то в малій кількості. Протеїн відчуває на смак ( якщо додати. Фрукти овочі теж певний продукт. Дещо можна вмовити , коли набридає перестає їсти. Наче не відчуває голоду іноді, треба слідкувати за режимом. Важко мені
Є син з ним все ок.
Є син з ним все ок.
Скорее зависимость от гаджетов диагноз
1
Сегодня не целуюсь• 31 минуту назад
У меня скорее всего рас есть. Так как у меня нет чувства юмора, эмпатии, часто я не понимаю человек мне говорит правду или врет. Мне 36 уже. И общение люблю
.
.
автор
ПочтальЁнша
• 28 минут назад
Ответ дляА я кумедна
Скорее зависимость от гаджетов диагноз
З чого такі висновки? Вибірковість в їжі і не п´є ліки як на це впливає гаджети? Забирала , давала кнопковий, інтернет обмеження а толку?!
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу