sovetchitsa
Советчица
Вход Регистрация
Спросить Советую Промо публикация Поиск товара
Настройки
Язык меню: ru ua Шрифт: a a a
Служба поддержки
Вход Регистрация
Правила | Ограничения | Cookies
©2008—2025 Советчица Kidstaff
Советчица - Заказы и покупки - Другое
noavatar
anyukha• 01 октября 2014

Електрочайник Mirta - повернення через нестерпний запах пластмаси

Придбав чоловік цей чайник п акції в Епіку. Смердить нестерпно, і не проходить запах. Я все знаю про непошкодженість упаковки і некористування і 14 днів. Але в Епіку нас відправили в експертно-сервісний центр за довідкою про цей запах/дефект. Там дуже винахідливо нам сказали, через 2 тижні, що чайник нам поремонтували і ми можемо його забрати, типу відтепер він класно грітиме і не матиме запаху (хаха), а про довідку сказали, що таких не видають..... Отака історія.... Як ви думаєте, реально, і яким чином добитися правди і здати цей смердючий чайник? Млжливо комусь доводилось через це проходити? Поділіться будь ласка!
В тому сервсі купа такий чайників стояло в день, коли ми свій здавали.... це так, до слова....
2 0
Все фото темыКомментарии автораМои ответы
noavatar
PANI.MARINKA• 01 октября 2014
1
А 14 дней прошло?
noavatar
автор anyukha • 02 октября 2014
2
В тому то і річ, що на час звернення, пройшло пару днів, а термін виконання замовлення експертизи, типу, сервісни центром зайняв 14 днів. Отак то.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта

Похожие темы:

Ще з цiкавого


Популярные вопросы!

Сегодня Вчера 7 дней 30 дней

ещё

Сейчас читают!

Благотворительность!

Назад Комментарии к ответу

О нас | Служба Поддержки | Помощь

Правила | Ограничения | Cookies ©2008—2025 Советчица Kidstaff