Придбав чоловік цей чайник п акції в Епіку. Смердить нестерпно, і не проходить запах. Я все знаю про непошкодженість упаковки і некористування і 14 днів. Але в Епіку нас відправили в експертно-сервісний центр за довідкою про цей запах/дефект. Там дуже винахідливо нам сказали, через 2 тижні, що чайник нам поремонтували і ми можемо його забрати, типу відтепер він класно грітиме і не матиме запаху (хаха), а про довідку сказали, що таких не видають..... Отака історія.... Як ви думаєте, реально, і яким чином добитися правди і здати цей смердючий чайник? Млжливо комусь доводилось через це проходити? Поділіться будь ласка!
В тому сервсі купа такий чайників стояло в день, коли ми свій здавали.... це так, до слова....
В тому сервсі купа такий чайників стояло в день, коли ми свій здавали.... це так, до слова....
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу