Я цього не знала, раджу прочитати.
Можливо ці знання врятують чиєсь життя. Можливо навіть Ваше або близьких Вам людей.
Мова піде про виживання в метро, а саме про те, що робити, коли звалився з платформи.
За рік в київському метрополітені при падінні з платформи гине близько 35 осіб, це приблизно три смерті в місяць. І багато хто реально не знає як діяти в такій ситуації.
Почну здалеку, це важливо. На чому рухаються потяги метро? На електротязі. Це просто і відомо майже всім. Звідки вони беруть електрику? Ось тут версії у людей розходяться. Розповідаю як насправді: потяг котиться по двом звичайним ходовим рейкам, а збоку від нього (конкретно зліва) йде третя рейка, контактна. Зазвичай ми її не бачимо — тому що вона розташована під платформою.
Саме з контактної рейки потяг бере електрику за допомогою струмоприймача. Напруга у цієї рейки 825 В, а силу струму вона дає таку, що багатотонний потяг метро непогано так розганяється. Загалом, наближатися до цієї рейки СМЕРТЕЛЬНО НЕБЕЗПЕЧНО. Смерть наступає моментальна і остаточна. Незважаючи на те що вона закрита кожухом — вставати на рейку категорично заборонено.
Саме тому якщо ти впав з платформи — В ЖОДНОМУ РАЗІ НІКОЛИ не намагайся залізти на платформу назад туди звідки впав. І В ЖОДНОМУ РАЗІ НІКОЛИ не намагайся сховатися від потягу, що наближається, під платформу.
А що ж робити?
1. Варіант номер один: бігти в напрямку руху потяга до початку платформи. Потяг там все одно зупиниться, а машиніст побачить тебе заздалегідь. Співробітники метрополітену допоможуть тобі вибратися. А ще в кінці платформи є НОРМАЛЬНІ СХОДИ, якими спокійно можна вийти і нікуди не дертися.
2. Якщо раптом не можеш бігти (при падінні зламав щось) — варіант номер два: лягай у виїмку між рейками, головою до поїзда, обличчям вниз. Вкрай бажано встигнути скинути з себе рюкзаки і сумки. У виїмці може бути калюжа, вона може навіть смердіти — але тут не до огиди, виживання важливіше. Лягай, закрий вуха і приготуйся посивіти. Гуркоче поїзд знатно, від нього йде потік гарячого повітря і при гальмуванні можуть летіти іскри. Зосередься на положенні тіла, лежи нерухомо.
Обов´язково лежати головою до поїзда, інакше одяг може задерти потоком повітря, і зачепитися за що-небудь, тоді тебе потягне і розм´ясорубить. Загалом лягай головою до потягу, обличчям вниз. Так чи інакше, потяг і виїмка спроектовані так, що тебе ніщо не зачепить і ти обов´язково виживеш.
3. Якщо бачиш що хтось впав — обов´язково підкажи людині, що робити. Якщо побіг — відмінно, тоді швидше повідом черговому по станції: або через екстренний виклик, або через співробітника метрополітену. Хоч через прибиральника — вони зазвичай усі проінструктовані на цей випадок.
4. Якщо людина все-таки лізе назад на платформу — в жодному разі не подавай їй руку: якщо її вдарить струмом від контактної рейки — тебе вразить РАЗОМ З НЕЮ. Скинь куртку або штани — витягай за одяг. Але краще направ по ходу руху потягу в кінець платформи. Це простіше і правильніше.
5. У разі аварії або катастрофи, якщо потяг в тунелі і далі точно не піде — виходь праворуч по ходу руху поїзда. Пам´ятай, що контактну рейку розташовано зліва по ходу руху — не факт, що її відразу ж знеструмлять.
Можливо ці знання врятують чиєсь життя. Можливо навіть Ваше або близьких Вам людей.
Мова піде про виживання в метро, а саме про те, що робити, коли звалився з платформи.
За рік в київському метрополітені при падінні з платформи гине близько 35 осіб, це приблизно три смерті в місяць. І багато хто реально не знає як діяти в такій ситуації.
Почну здалеку, це важливо. На чому рухаються потяги метро? На електротязі. Це просто і відомо майже всім. Звідки вони беруть електрику? Ось тут версії у людей розходяться. Розповідаю як насправді: потяг котиться по двом звичайним ходовим рейкам, а збоку від нього (конкретно зліва) йде третя рейка, контактна. Зазвичай ми її не бачимо — тому що вона розташована під платформою.
Саме з контактної рейки потяг бере електрику за допомогою струмоприймача. Напруга у цієї рейки 825 В, а силу струму вона дає таку, що багатотонний потяг метро непогано так розганяється. Загалом, наближатися до цієї рейки СМЕРТЕЛЬНО НЕБЕЗПЕЧНО. Смерть наступає моментальна і остаточна. Незважаючи на те що вона закрита кожухом — вставати на рейку категорично заборонено.
Саме тому якщо ти впав з платформи — В ЖОДНОМУ РАЗІ НІКОЛИ не намагайся залізти на платформу назад туди звідки впав. І В ЖОДНОМУ РАЗІ НІКОЛИ не намагайся сховатися від потягу, що наближається, під платформу.
А що ж робити?
1. Варіант номер один: бігти в напрямку руху потяга до початку платформи. Потяг там все одно зупиниться, а машиніст побачить тебе заздалегідь. Співробітники метрополітену допоможуть тобі вибратися. А ще в кінці платформи є НОРМАЛЬНІ СХОДИ, якими спокійно можна вийти і нікуди не дертися.
2. Якщо раптом не можеш бігти (при падінні зламав щось) — варіант номер два: лягай у виїмку між рейками, головою до поїзда, обличчям вниз. Вкрай бажано встигнути скинути з себе рюкзаки і сумки. У виїмці може бути калюжа, вона може навіть смердіти — але тут не до огиди, виживання важливіше. Лягай, закрий вуха і приготуйся посивіти. Гуркоче поїзд знатно, від нього йде потік гарячого повітря і при гальмуванні можуть летіти іскри. Зосередься на положенні тіла, лежи нерухомо.
Обов´язково лежати головою до поїзда, інакше одяг може задерти потоком повітря, і зачепитися за що-небудь, тоді тебе потягне і розм´ясорубить. Загалом лягай головою до потягу, обличчям вниз. Так чи інакше, потяг і виїмка спроектовані так, що тебе ніщо не зачепить і ти обов´язково виживеш.
3. Якщо бачиш що хтось впав — обов´язково підкажи людині, що робити. Якщо побіг — відмінно, тоді швидше повідом черговому по станції: або через екстренний виклик, або через співробітника метрополітену. Хоч через прибиральника — вони зазвичай усі проінструктовані на цей випадок.
4. Якщо людина все-таки лізе назад на платформу — в жодному разі не подавай їй руку: якщо її вдарить струмом від контактної рейки — тебе вразить РАЗОМ З НЕЮ. Скинь куртку або штани — витягай за одяг. Але краще направ по ходу руху потягу в кінець платформи. Це простіше і правильніше.
5. У разі аварії або катастрофи, якщо потяг в тунелі і далі точно не піде — виходь праворуч по ходу руху поїзда. Пам´ятай, що контактну рейку розташовано зліва по ходу руху — не факт, що її відразу ж знеструмлять.
А поговорить?• 23 июля 2019
Прочитала, как фильм ужасов, катастрофу.
Не люблю и боюсь метро, потому что живу в городе без метро.
Когда приезжаю в город с метро, то стараюсь передвигаться на наземном транспорте.
За информацию спасибо, в любом случае, она полезна
Не люблю и боюсь метро, потому что живу в городе без метро.
Когда приезжаю в город с метро, то стараюсь передвигаться на наземном транспорте.
За информацию спасибо, в любом случае, она полезна
НеВРотик• 23 июля 2019
Ответ дляСнегурочко
Спасибо , почитала, аж дурно стало .
Особенно если представить себя лежащей под поездом
ЛижТолько• 23 июля 2019
У нас на парах рассказывали это по обжд. До сих пор помню. Я в метро никогда близко не подхожу, лучше стоять буду.
Помните случай, когда женщина с детьми бросилась под поезд и выжили?
Помните случай, когда женщина с детьми бросилась под поезд и выжили?
ЛижТолько• 23 июля 2019
Ответ дляИнич
Спасибо!! Усадила семью и прочла вслух. Муж половины не знал. Ездит каждый день.
Да, многие сразу на рейки становятся, а там напряжение. Раз видела в Харькове, но там успели остановить и человек вперёд побежал. С тех пор страх какой-то.
ЛисАпедная• 23 июля 2019
А есть такие казлы которые людей сталкивают спецом , так люди тоже инстинктивно лезут обратно и люди инстинктивно руку подают
В Лондоне одного такого сталкивающего осудили хорошо на срок
В Лондоне одного такого сталкивающего осудили хорошо на срок
Аленький носочек• 23 июля 2019
Ответ дляА поговорить?
Прочитала, как фильм ужасов, катастрофу.
Не люблю и боюсь метро, потому что живу в городе без метро.
Когда приезжаю в город с метро, то стараюсь передвигаться на наземном транспорте.
За информацию спасибо, в любом случае, она полезна
Не люблю и боюсь метро, потому что живу в городе без метро.
Когда приезжаю в город с метро, то стараюсь передвигаться на наземном транспорте.
За информацию спасибо, в любом случае, она полезна
И я терпеть не могу метро. Хотя 35 лет прожила в столице. Сейчас,когда приезжаю,лучше проеду тремя наземными транспортами,чем метро.
Перемелица• 23 июля 2019
добавлю - рейка, яка подає струм, має кожух жовтого кольору, її з платформи не видно, вона проходить під платформою
Фрося_Бурлакова• 23 июля 2019
Лучше бы метро сделали безопасным как в Питере например-все закрыто между платформой и вагонами и нет вероятности упасть
А поговорить?• 23 июля 2019
Ответ дляАленький носочек
И я терпеть не могу метро. Хотя 35 лет прожила в столице. Сейчас,когда приезжаю,лучше проеду тремя наземными транспортами,чем метро.
В деревне все таки лучше, спокойнее
Аленький носочек• 23 июля 2019
Ответ дляА поговорить?
В деревне все таки лучше, спокойнее
100% Наслаждаюсь
ЛижТолько• 23 июля 2019
Ответ дляФрося_Бурлакова
Лучше бы метро сделали безопасным как в Питере например-все закрыто между платформой и вагонами и нет вероятности упасть
Что-то погуглила, не поняла как закрыто.
Виниловая пластинка• 23 июля 2019
Ответ дляПеремелица
добавлю - рейка, яка подає струм, має кожух жовтого кольору, її з платформи не видно, вона проходить під платформою
Ну всё, представляю, сколько читателей этой темы будут страусом вытягивать шею сегодня, чтобы её увидеть
Виниловая пластинка• 23 июля 2019
Ответ дляА поговорить?
В деревне все таки лучше, спокойнее
Точно, такие пуганые, самолётов в теплые края тоже видать боятся, и яхт с круизными лайнерами и подавно))
Виниловая пластинка• 23 июля 2019
Ответ дляЛеска
Так падают когда поезда нет
В Европе много где платформа закрыта панелью с раздвижными дверями, которые открываются одновременно с дверями подъехавшего поезда, все остальное время закрыты
ЛижТолько• 23 июля 2019
Ответ дляВиниловая пластинка
В Европе много где платформа закрыта панелью с раздвижными дверями, которые открываются одновременно с дверями подъехавшего поезда, все остальное время закрыты
Класс.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу