на Рождественские праздники планируем посетить деток с ограниченными возможностями, с ДЦП и другими нарушениями опорно-двигательного аппарата.Вот думаю над программой мероприятия.Хочется их порадовать,развеселить.шутки,загадки,аквагримм,подарки запланировала.А вот игры интересные и смешные не могу найти подходящие. Может у кого опыт есть?буду рада советам!спасибо!
1. «Полювання на лева» (5 хв)
Мета: створити гарний настрій, зняти втому.
Хід вправи.
Учасники стають у коло один за одним. Ведучий промовляє слова, які супроводжуються певними рухами, а учасники повторюють за ним:
- Ми йдемо полювати на лева. (Впевнений хід по колу)
- На боїмося ми нічого! (Відображаємо рухами)
- Ой, а це що?
- Болото! Чав! Чав! Чав! (Обережний хід, високо піднімаючи коліна)
- Ой, а це що?
- Море! Буль! Буль! Буль! (Плавальні рухи)
- Ой, а це що?
- Поле! Топ! Топ! Топ! (Тупотіння ногами)
- Ой, а це що?
- Це дорога навпростець! (Впевнений хід)
- Ой, а це хто? Такий великий! (Показуємо) Такий пухнастий! (Немов погладжуємо)
- Ой, та це ж лев! (Показуємо, як злякалися)
- Побігли додому! Через поле! Топ! Топ! Топ!
- Через море! Буль! Буль! Буль!
- Через болото! Чав! Чав! Чав!
- Прибігли додому! Сховалися! (Присіли)
- Які ми молодці! (Погладжуємо себе по голові)
- Які ми хоробрі! (Легенько стукаємо кулачком по грудях)
- Ми нічого не боїмося! (Заперечливо похитуємо вказівним пальчиком)
2. «Булочка з родзинками»
Мета: сприяти згуртованості групи, зняти напругу після заняття.
Хід вправи.
Ведучий запитує у всіх: «Хто любить родзинки?» Ті, хто любить, стають посередині кімнати, беруть один одного за руки, створюючи ланцюжок. Ті, хто полюбляє солодощі, гарну компанію і т. д., теж до них приєднуються, аж поки всі не стануть у ланцюжок. Потім ведучий бере останнього учасника за руку і починає, ходячи навколо першого учасника, «намотувати» всю групу на нього – «пекти булочку з родзинками». Коли всі щільно «намотаються», треба хвилинку так постояти, щоб відчути всіх разом, прислухатися до того відчуття і аж тоді розійтись.
«Рукостискання» (5 хв)
Мета: активізувати увагу учасників, підвищити згуртованість групи.
Хід вправи.
Учасники стають у коло. Ведучий пропонує їм обмінятися один з одним рукостисканням. Слід силою рукостискання виказати свої почуття.
«Незвичайний хор» (5 хв)
Мета: зняти втому, підвищити настрій.
Хід вправи.
Ведучий об’єднує учасників у три групи: кошенята, цуценята, жабенята.
Ведучий: «Ми організували незвичайний хор. Кожна група має свою партію. Кошенята співають: «Няв, няв, няв», цуценята: «Гав, гав, гав», жабенята «Ква, ква, ква». Ми будемо співати під мелодію пісні «У лісі, лісі темному» (можна використати будь-яку відому мелодію). Ви уважно слідкуєте за рухами диригента і починаєте співати свою партію тільки тоді, коли диригент вам покаже».
! В ролі диригента можна вибирати тих учасників, які почуваються дещо невпевнено. Для них ця вправа дуже корисна.
Мета: створити гарний настрій, зняти втому.
Хід вправи.
Учасники стають у коло один за одним. Ведучий промовляє слова, які супроводжуються певними рухами, а учасники повторюють за ним:
- Ми йдемо полювати на лева. (Впевнений хід по колу)
- На боїмося ми нічого! (Відображаємо рухами)
- Ой, а це що?
- Болото! Чав! Чав! Чав! (Обережний хід, високо піднімаючи коліна)
- Ой, а це що?
- Море! Буль! Буль! Буль! (Плавальні рухи)
- Ой, а це що?
- Поле! Топ! Топ! Топ! (Тупотіння ногами)
- Ой, а це що?
- Це дорога навпростець! (Впевнений хід)
- Ой, а це хто? Такий великий! (Показуємо) Такий пухнастий! (Немов погладжуємо)
- Ой, та це ж лев! (Показуємо, як злякалися)
- Побігли додому! Через поле! Топ! Топ! Топ!
- Через море! Буль! Буль! Буль!
- Через болото! Чав! Чав! Чав!
- Прибігли додому! Сховалися! (Присіли)
- Які ми молодці! (Погладжуємо себе по голові)
- Які ми хоробрі! (Легенько стукаємо кулачком по грудях)
- Ми нічого не боїмося! (Заперечливо похитуємо вказівним пальчиком)
2. «Булочка з родзинками»
Мета: сприяти згуртованості групи, зняти напругу після заняття.
Хід вправи.
Ведучий запитує у всіх: «Хто любить родзинки?» Ті, хто любить, стають посередині кімнати, беруть один одного за руки, створюючи ланцюжок. Ті, хто полюбляє солодощі, гарну компанію і т. д., теж до них приєднуються, аж поки всі не стануть у ланцюжок. Потім ведучий бере останнього учасника за руку і починає, ходячи навколо першого учасника, «намотувати» всю групу на нього – «пекти булочку з родзинками». Коли всі щільно «намотаються», треба хвилинку так постояти, щоб відчути всіх разом, прислухатися до того відчуття і аж тоді розійтись.
«Рукостискання» (5 хв)
Мета: активізувати увагу учасників, підвищити згуртованість групи.
Хід вправи.
Учасники стають у коло. Ведучий пропонує їм обмінятися один з одним рукостисканням. Слід силою рукостискання виказати свої почуття.
«Незвичайний хор» (5 хв)
Мета: зняти втому, підвищити настрій.
Хід вправи.
Ведучий об’єднує учасників у три групи: кошенята, цуценята, жабенята.
Ведучий: «Ми організували незвичайний хор. Кожна група має свою партію. Кошенята співають: «Няв, няв, няв», цуценята: «Гав, гав, гав», жабенята «Ква, ква, ква». Ми будемо співати під мелодію пісні «У лісі, лісі темному» (можна використати будь-яку відому мелодію). Ви уважно слідкуєте за рухами диригента і починаєте співати свою партію тільки тоді, коли диригент вам покаже».
! В ролі диригента можна вибирати тих учасників, які почуваються дещо невпевнено. Для них ця вправа дуже корисна.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу