Яйцеголовая• 15 апреля 2020
Кто-то писал на почту ?
info@koec.com.ua -По поводу Платежей за свет .. Они отвечают вообще?
Тра Ля Ля• 15 апреля 2020
ТОВ «КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕК» закриває до 24 квітня 2020 доступ споживачів до приміщень всіх Відділень обслуговування клієнтів, Центрів обслуговування клієнтів (ЦОК) та адміністративного приміщення, в якому розміщено в т.ч. Інформаційно-консультаційний центр.
Обслуговування клієнтів здійснюється за допомогою дистанційних сервісів, а саме:
через Кол-центр (безкоштовний тел. 0 800 304 909),
через електронну пошту: info@koec.com.ua, на яку можна надіслати звернення, обов’язково вказавши адресу, мобільний телефон та ваше відділення обслуговування клієнтів,
через особистий електронний кабінет побутового споживача/юридичного споживача.
Обслуговування клієнтів здійснюється за допомогою дистанційних сервісів, а саме:
через Кол-центр (безкоштовний тел. 0 800 304 909),
через електронну пошту: info@koec.com.ua, на яку можна надіслати звернення, обов’язково вказавши адресу, мобільний телефон та ваше відділення обслуговування клієнтів,
через особистий електронний кабінет побутового споживача/юридичного споживача.
автор
Яйцеголовая
• 15 апреля 2020
Ответ дляТра Ля Ля
ТОВ «КИЇВСЬКА ОБЛАСНА ЕК» закриває до 24 квітня 2020 доступ споживачів до приміщень всіх Відділень обслуговування клієнтів, Центрів обслуговування клієнтів (ЦОК) та адміністративного приміщення, в якому розміщено в т.ч. Інформаційно-консультаційний центр.
Обслуговування клієнтів здійснюється за допомогою дистанційних сервісів, а саме:
через Кол-центр (безкоштовний тел. 0 800 304 909),
через електронну пошту: info@koec.com.ua, на яку можна надіслати звернення, обов’язково вказавши адресу, мобільний телефон та ваше відділення обслуговування клієнтів,
через особистий електронний кабінет побутового споживача/юридичного споживача.
Обслуговування клієнтів здійснюється за допомогою дистанційних сервісів, а саме:
через Кол-центр (безкоштовний тел. 0 800 304 909),
через електронну пошту: info@koec.com.ua, на яку можна надіслати звернення, обов’язково вказавши адресу, мобільний телефон та ваше відділення обслуговування клієнтів,
через особистий електронний кабінет побутового споживача/юридичного споживача.
Я им на почту написала звернення , в ответ тишина ...
автор
Яйцеголовая
• 15 апреля 2020
Ответ дляТра Ля Ля
вы бы хоть написали кто у вас поставщик эл/энергии
А какая разница ? Ответа нет ...
Тра Ля Ля• 15 апреля 2020
и да, мне, например, Телоэнерго написала ответ в течение 30 дней , так что не ждите быстрого ответа позвоните0 800 304 909
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу