Кукуша• 10 ноября 2021
Как вы выбирали старшую школу
Когда шли в принципе в школу, была ситуация когда нужно было хоть куда то. В целом школа хорошая. Нуш. Для первого -второго класса норм. Дальше уже слабовато. Хочется в 5 й уже сильнее . По каким признакам выбирали? Готовились к поступлению: смотрели какие экзамены и по тем предметам репетитор?
МастерЮля• 10 ноября 2021
Ви говорите про середню.
Середня лишалася та сама, бо мені важливо, щоб дитина сама добиралася і недовго, кращих адекватних шкіл поблизу не було. Були неадекватні з мажорними понтами, мені не підходило.
В 8й клас поступали в топовий ліцей, обирали по рейтингам, результатам олімпіад, відгукам знайомих в олімпіадному середовищі. Готувала дитину сама, сідали поруч і вона перерішувала всі завдання підвищеної складності з Мерзляка і тести в ці ліцеї з попередніх років.
Дитина поступила, їй подобається, але навантаження велике, я би хотіла, щоб у неї було більше вільного часу.
Середня лишалася та сама, бо мені важливо, щоб дитина сама добиралася і недовго, кращих адекватних шкіл поблизу не було. Були неадекватні з мажорними понтами, мені не підходило.
В 8й клас поступали в топовий ліцей, обирали по рейтингам, результатам олімпіад, відгукам знайомих в олімпіадному середовищі. Готувала дитину сама, сідали поруч і вона перерішувала всі завдання підвищеної складності з Мерзляка і тести в ці ліцеї з попередніх років.
Дитина поступила, їй подобається, але навантаження велике, я би хотіла, щоб у неї було більше вільного часу.
автор
Кукуша
• 10 ноября 2021
Ответ дляКучМала
Школа - то фігня. Сильніша/слабіша, дурня.
Почему вы так считаете? Я не согласна. У меня был личный пример, когда одна я училась хорошо и ещё пару человек средние. Остальным оно не надо было. Учитель с теми, кто не хотел, почему то работал. И сестра, которая училась в гимназии, где все сильные, а наоборот пару слабых.
автор
Кукуша
• 10 ноября 2021
Ответ дляМастерЮля
Ви говорите про середню.
Середня лишалася та сама, бо мені важливо, щоб дитина сама добиралася і недовго, кращих адекватних шкіл поблизу не було. Були неадекватні з мажорними понтами, мені не підходило.
В 8й клас поступали в топовий ліцей, обирали по рейтингам, результатам олімпіад, відгукам знайомих в олімпіадному середовищі. Готувала дитину сама, сідали поруч і вона перерішувала всі завдання підвищеної складності з Мерзляка і тести в ці ліцеї з попередніх років.
Дитина поступила, їй подобається, але навантаження велике, я би хотіла, щоб у неї було більше вільного часу.
Середня лишалася та сама, бо мені важливо, щоб дитина сама добиралася і недовго, кращих адекватних шкіл поблизу не було. Були неадекватні з мажорними понтами, мені не підходило.
В 8й клас поступали в топовий ліцей, обирали по рейтингам, результатам олімпіад, відгукам знайомих в олімпіадному середовищі. Готувала дитину сама, сідали поруч і вона перерішувала всі завдання підвищеної складності з Мерзляка і тести в ці ліцеї з попередніх років.
Дитина поступила, їй подобається, але навантаження велике, я би хотіла, щоб у неї було більше вільного часу.
А нормально вписалась в коллектив в 8 классе?
КучМала• 10 ноября 2021
Ответ дляКукуша
Почему вы так считаете? Я не согласна. У меня был личный пример, когда одна я училась хорошо и ещё пару человек средние. Остальным оно не надо было. Учитель с теми, кто не хотел, почему то работал. И сестра, которая училась в гимназии, где все сильные, а наоборот пару слабых.
Що це дало в майбутньому? Яка ціль сильнішої школи?
МастерЮля• 10 ноября 2021
Ответ дляКучМала
Школа - то фігня. Сильніша/слабіша, дурня.
Вас в сильну не взяли?
Щоб так говорити, треба повчитися і в слабкійі в сильній.
Звісно, якщо слабка дитина, то все одно де вчитися. Але якщо дитина має хист до деяких предметів, то в слабкій не буде умов, щоб ці таланти в повній мірі розкрилися.
Щоб так говорити, треба повчитися і в слабкійі в сильній.
Звісно, якщо слабка дитина, то все одно де вчитися. Але якщо дитина має хист до деяких предметів, то в слабкій не буде умов, щоб ці таланти в повній мірі розкрилися.
МастерЮля• 10 ноября 2021
Ответ дляКукуша
А нормально вписалась в коллектив в 8 классе?
В тих ліцеях був набір лише з 8го класу, тобто всі були новенькими.
автор
Кукуша
• 10 ноября 2021
Ответ дляКучМала
Що це дало в майбутньому? Яка ціль сильнішої школи?
С более сильной школы больше шансов быстрее и лучше устроиться в взрослой жизни.
МастерЮля• 10 ноября 2021
Ответ дляКучМала
Що це дало в майбутньому? Яка ціль сильнішої школи?
1) більш чітка картина при виборі майбутньої професії
2) кращі знання
2) кращі знання
автор
Кукуша
• 10 ноября 2021
Ответ дляМастерЮля
В тих ліцеях був набір лише з 8го класу, тобто всі були новенькими.
Это хорошо) .
Пингвинчик сизокрылый• 10 ноября 2021
Ответ дляКучМала
Школа - то фігня. Сильніша/слабіша, дурня.
С Вами АБСОЛЮТНО не соглашусь
Дочь закончила всем известный в Киеве на Позняках лицей и без репетиторов (как и многие из него)поступила
Дочь закончила всем известный в Киеве на Позняках лицей и без репетиторов (как и многие из него)поступила
Семенна Семеныч• 10 ноября 2021
для средней школы смотрела
1. местоположение
2. набор с 5го класса
3. не сильно заморочливые требования по всем предметам
4. ну и общие отзывы
на олимпиады и прочее в этом возрасте не смотрела
готовили ребенка сами, скачивала примеры поступления ранних лет даже других лицеев, и все решали и разбирали
1. местоположение
2. набор с 5го класса
3. не сильно заморочливые требования по всем предметам
4. ну и общие отзывы
на олимпиады и прочее в этом возрасте не смотрела
готовили ребенка сами, скачивала примеры поступления ранних лет даже других лицеев, и все решали и разбирали
Семенна Семеныч• 10 ноября 2021
Ответ дляКукуша
С более сильной школы больше шансов быстрее и лучше устроиться в взрослой жизни.
быстрее это как? год за два?
КучМала• 10 ноября 2021
Ответ дляМастерЮля
Вас в сильну не взяли?
Щоб так говорити, треба повчитися і в слабкійі в сильній.
Звісно, якщо слабка дитина, то все одно де вчитися. Але якщо дитина має хист до деяких предметів, то в слабкій не буде умов, щоб ці таланти в повній мірі розкрилися.
Щоб так говорити, треба повчитися і в слабкійі в сильній.
Звісно, якщо слабка дитина, то все одно де вчитися. Але якщо дитина має хист до деяких предметів, то в слабкій не буде умов, щоб ці таланти в повній мірі розкрилися.
Я змінила кілька шкіл, батьки переїжджали по роботі і я з ними. Мама вибирала сильні школи і сильні класи, школи з поглибленим вивченням англійської мови, деякі предмети виклалались виключно англійською носіями мови. 6 днів навчання по 7-8 уроків, кілометри домашнього завдання, часу ні на що не було і я кинула музшколу, бо мама вважала, що оцінки в табелі важливіші. Вона отримала свої 10-12 балів в атестаті.
Я теж як мама шукала дітям силтнумшколу, сильного вчителя і навіть возила за 30 км від дому. А потім відкрились очі, дітей забрали на до і підключили різноманітні гуртки, секції, клуби. І зараз старшому сину 13 років. Він успішний професійний музикант. Я дякую Богу, що не дав мені здійснити помилку.
Я теж як мама шукала дітям силтнумшколу, сильного вчителя і навіть возила за 30 км від дому. А потім відкрились очі, дітей забрали на до і підключили різноманітні гуртки, секції, клуби. І зараз старшому сину 13 років. Він успішний професійний музикант. Я дякую Богу, що не дав мені здійснити помилку.
ЛюблюДевчонок• 10 ноября 2021
Ответ дляКучМала
Я змінила кілька шкіл, батьки переїжджали по роботі і я з ними. Мама вибирала сильні школи і сильні класи, школи з поглибленим вивченням англійської мови, деякі предмети виклалались виключно англійською носіями мови. 6 днів навчання по 7-8 уроків, кілометри домашнього завдання, часу ні на що не було і я кинула музшколу, бо мама вважала, що оцінки в табелі важливіші. Вона отримала свої 10-12 балів в атестаті.
Я теж як мама шукала дітям силтнумшколу, сильного вчителя і навіть возила за 30 км від дому. А потім відкрились очі, дітей забрали на до і підключили різноманітні гуртки, секції, клуби. І зараз старшому сину 13 років. Він успішний професійний музикант. Я дякую Богу, що не дав мені здійснити помилку.
Я теж як мама шукала дітям силтнумшколу, сильного вчителя і навіть возила за 30 км від дому. А потім відкрились очі, дітей забрали на до і підключили різноманітні гуртки, секції, клуби. І зараз старшому сину 13 років. Він успішний професійний музикант. Я дякую Богу, що не дав мені здійснити помилку.
Ось я теж про до думаю на майбутнє, але як поєднувати до і власну роботу? Ви з дому працюєте?
Семенна Семеныч• 10 ноября 2021
Ответ дляКучМала
Я змінила кілька шкіл, батьки переїжджали по роботі і я з ними. Мама вибирала сильні школи і сильні класи, школи з поглибленим вивченням англійської мови, деякі предмети виклалались виключно англійською носіями мови. 6 днів навчання по 7-8 уроків, кілометри домашнього завдання, часу ні на що не було і я кинула музшколу, бо мама вважала, що оцінки в табелі важливіші. Вона отримала свої 10-12 балів в атестаті.
Я теж як мама шукала дітям силтнумшколу, сильного вчителя і навіть возила за 30 км від дому. А потім відкрились очі, дітей забрали на до і підключили різноманітні гуртки, секції, клуби. І зараз старшому сину 13 років. Він успішний професійний музикант. Я дякую Богу, що не дав мені здійснити помилку.
Я теж як мама шукала дітям силтнумшколу, сильного вчителя і навіть возила за 30 км від дому. А потім відкрились очі, дітей забрали на до і підключили різноманітні гуртки, секції, клуби. І зараз старшому сину 13 років. Він успішний професійний музикант. Я дякую Богу, що не дав мені здійснити помилку.
а другие дети как?
для музыканта наверняка вариант на ДО лучше, но еслиребенок не творческий и обычный среднестатистический
для музыканта наверняка вариант на ДО лучше, но еслиребенок не творческий и обычный среднестатистический
автор
Кукуша
• 10 ноября 2021
Ответ дляСеменна Семеныч
быстрее это как? год за два?
Я писала, пример подготовки меня и сестры. Мне после слабой школы тяжелее было поступить. Очень плохие знания иностранного языка. При том сестра хорошо на английском говорила. К ним и по замене носители языка приезжали учили. В том же университете было первый год очень сложно. У сестры были возможности по обмену поехать в США, у нас об этом и не знали. И много других моментов.
Персонаж Аноним• 10 ноября 2021
Ответ дляКукуша
А нормально вписалась в коллектив в 8 классе?
Смотря какая школа. У меня сын сейчас в 7 Кл. Думали о поступлении в 8 в физмат - так там и факториалы в 6 Кл были и НОД и пр совсем нелегкие темы. И даже знаки такие, что сын впервые видит. Попробуй поступи ещё...
Семенна Семеныч• 10 ноября 2021
Ответ дляКукуша
Я писала, пример подготовки меня и сестры. Мне после слабой школы тяжелее было поступить. Очень плохие знания иностранного языка. При том сестра хорошо на английском говорила. К ним и по замене носители языка приезжали учили. В том же университете было первый год очень сложно. У сестры были возможности по обмену поехать в США, у нас об этом и не знали. И много других моментов.
обмен зависит от ВУЗа,в Вашем могли не быть совсем никакого обмена
автор
Кукуша
• 10 ноября 2021
Ответ дляСеменна Семеныч
обмен зависит от ВУЗа,в Вашем могли не быть совсем никакого обмена
Я за школу писала.
Семенна Семеныч• 10 ноября 2021
Ответ дляПерсонаж Аноним
Смотря какая школа. У меня сын сейчас в 7 Кл. Думали о поступлении в 8 в физмат - так там и факториалы в 6 Кл были и НОД и пр совсем нелегкие темы. И даже знаки такие, что сын впервые видит. Попробуй поступи ещё...
разница по математике приличная накапливается за 5-7ые классы
Персонаж Аноним• 10 ноября 2021
Ответ дляСеменна Семеныч
разница по математике приличная накапливается за 5-7ые классы
Там колоссальная разница. Просто усиленного Мерзляка открыть мало.
КучМала• 10 ноября 2021
Ответ дляСеменна Семеныч
а другие дети как?
для музыканта наверняка вариант на ДО лучше, но еслиребенок не творческий и обычный среднестатистический
для музыканта наверняка вариант на ДО лучше, но еслиребенок не творческий и обычный среднестатистический
Не важливо, дитина проявить себе, якщо давати їй різнобічну освіту, школа не дає цього. Маю ще трьох дітей, дочці 10 і вона хоче бути дизайнером модельєром, меншим синам 7 і 6 років, 7річний мріє бути кухарем, він в нас головний на кухні, 6річний скоріш за все пов´яже своє життя з програмуванням, аое мріє стати барабанщиком. І звісно він піде і в музшколу, і робототехніку. Успішність людини не визначає школа.
КучМала• 10 ноября 2021
Ответ дляЛюблюДевчонок
Ось я теж про до думаю на майбутнє, але як поєднувати до і власну роботу? Ви з дому працюєте?
Так, я багатодітна мама, вже 12 років маю власну майстерню. Працюю вдома.
Семенна Семеныч• 10 ноября 2021
Ответ дляПерсонаж Аноним
Там колоссальная разница. Просто усиленного Мерзляка открыть мало.
это зависит от уровня средней и старшей школы, но она есть - это факт
Семенна Семеныч• 10 ноября 2021
Ответ дляКучМала
Не важливо, дитина проявить себе, якщо давати їй різнобічну освіту, школа не дає цього. Маю ще трьох дітей, дочці 10 і вона хоче бути дизайнером модельєром, меншим синам 7 і 6 років, 7річний мріє бути кухарем, він в нас головний на кухні, 6річний скоріш за все пов´яже своє життя з програмуванням, аое мріє стати барабанщиком. І звісно він піде і в музшколу, і робототехніку. Успішність людини не визначає школа.
у Вас дети кроме старшего еще не так выросли, чтобы судить кто кем будет, даже и старший сегодня хочет быть музыкантом ,а в 11 ом классе скажет программистом - как будете выходить из положения?
Бочка порохУ• 10 ноября 2021
В младшей школе дочка училась в школе рядом с домом. Дальше мы эту школу даже не рассматривали - слабый пед.состав и контингент учащихся ну такое... как в спальном районе)
Поэтому в 5 класс дочка шла в престижную гос.гимназию с хорошей специализацией.
Конкурс был7 чел.на место, писали вступ.экзамены - укр и математику. В классе из 30 детей 18 были отличниками в мл.школе.
Не жалела ни дня - педагоги прекрасные, гимназия отлично оборудована, дкти приличные, родители адекватные.
Каждый год в классе были победители 3 и 4 этапов предметных олимпиад, 4 этапа МАН.
ЗНО почти все сдали выше 180, на 170-180 буквально 3-4 человека из класса. Есть 3 человека с 199-200. Почти все дети в топовых вузах на хороших специальностях, многие на бюджете (моя дочь в том числе)
Есть парень, получивший грант на обучение в канадском универе, побдитель международных конкурсов, уже есть свои разработки в биоинженерии.
Так что я из опыта своего ребенка говорю, что хорошая школа с нормальным контингентом - большое благо.
Дети настроены на учебу, те, кто учится - ориентир для остальных, а не ’ботаны’, которых чмырят гопники из класса.
Но! Если ребенку сложно дается учеба и он не настроен учиться - лучше не настаивать на сильной школе, для слабых там будет сплошной стресс.
Поэтому в 5 класс дочка шла в престижную гос.гимназию с хорошей специализацией.
Конкурс был7 чел.на место, писали вступ.экзамены - укр и математику. В классе из 30 детей 18 были отличниками в мл.школе.
Не жалела ни дня - педагоги прекрасные, гимназия отлично оборудована, дкти приличные, родители адекватные.
Каждый год в классе были победители 3 и 4 этапов предметных олимпиад, 4 этапа МАН.
ЗНО почти все сдали выше 180, на 170-180 буквально 3-4 человека из класса. Есть 3 человека с 199-200. Почти все дети в топовых вузах на хороших специальностях, многие на бюджете (моя дочь в том числе)
Есть парень, получивший грант на обучение в канадском универе, побдитель международных конкурсов, уже есть свои разработки в биоинженерии.
Так что я из опыта своего ребенка говорю, что хорошая школа с нормальным контингентом - большое благо.
Дети настроены на учебу, те, кто учится - ориентир для остальных, а не ’ботаны’, которых чмырят гопники из класса.
Но! Если ребенку сложно дается учеба и он не настроен учиться - лучше не настаивать на сильной школе, для слабых там будет сплошной стресс.
КучМала• 10 ноября 2021
Ответ дляСеменна Семеныч
у Вас дети кроме старшего еще не так выросли, чтобы судить кто кем будет, даже и старший сегодня хочет быть музыкантом ,а в 11 ом классе скажет программистом - как будете выходить из положения?
Мої діти ні про що не говорять, я дивлюсь на оточення. Хто хоче, той навчається. ЗНО всіх урівняє. З переходом на ДО я багато спілкуюсь з іншими хоумскулерами.
А дитина як захоче, то стане. Але із старшим сином вже все ясно. Крім музичної освіти він також отримає і економічну. Так само і з молодшими, головне в гонитві за сильними знаннями не втратити себе.
А дитина як захоче, то стане. Але із старшим сином вже все ясно. Крім музичної освіти він також отримає і економічну. Так само і з молодшими, головне в гонитві за сильними знаннями не втратити себе.
Семенна Семеныч• 10 ноября 2021
Ответ дляКучМала
Мої діти ні про що не говорять, я дивлюсь на оточення. Хто хоче, той навчається. ЗНО всіх урівняє. З переходом на ДО я багато спілкуюсь з іншими хоумскулерами.
А дитина як захоче, то стане. Але із старшим сином вже все ясно. Крім музичної освіти він також отримає і економічну. Так само і з молодшими, головне в гонитві за сильними знаннями не втратити себе.
А дитина як захоче, то стане. Але із старшим сином вже все ясно. Крім музичної освіти він також отримає і економічну. Так само і з молодшими, головне в гонитві за сильними знаннями не втратити себе.
так экономическую он сам для себя решил или Вы за него? а чего именно экономическую? насколько знаю на ДО обычный уровень математики, чтобы хорошо сдать ЗНО Вам придется нанимать ему репетиторов
КучМала• 10 ноября 2021
Ответ дляСеменна Семеныч
так экономическую он сам для себя решил или Вы за него? а чего именно экономическую? насколько знаю на ДО обычный уровень математики, чтобы хорошо сдать ЗНО Вам придется нанимать ему репетиторов
А що для ЗНО звичайний рівень не підходить? Економічне вибрав сам, точно ще не вирішив куди, можливо ресторанно-готельний бізнес, можливо, маркетинг. Ще є час на вирішення. Але перша освіта музична, він зараз в 5 класі музичної школи, хоч реально лише три роки займається з інструментом, лаурает першої премії на міжнародних конкурсах. Готується до вступу в училище, його вже чекають в консерваторії.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу