Колхозница• 26 июля 2022
Завтра 5тий день як клієнт не забирає посилку з пошти
Ви як продавець написали б клієнту, нагадали за посилку? Вона її не оплатила повністю, тільки передоплата в 100 грн.
Обнемашечка• 26 июля 2022
Мабуть написала. Менi так нагадували за посилки i я дуже рада що вiдправники те робили, бо менi повiдомлення не завжди приходять
Спрошу_ка_я_у_мужа• 26 июля 2022
Я би нагалала і написала, що з такого -то числа платне зберігання і Ви будете вимушені првернути посилку назад, якщо не хабере. Ну за її 100 грн звичайно.
автор
Колхозница
• 26 июля 2022
Ответ дляСпрошу_ка_я_у_мужа
Я би нагалала і написала, що з такого -то числа платне зберігання і Ви будете вимушені првернути посилку назад, якщо не хабере. Ну за її 100 грн звичайно.
Дякую, сума там нормальна, треба було більшу предоплату брати. Завтра напишу!
Тектоническая расческа.• 26 июля 2022
Лучше напомнить.
Мне вот сообщения приходят, что посылка доставлена. Только я давно ничего не заказывала, отправителя не знаю и город даже не мой. А посылка на 7тыщ наложкой.(надеюсь, предоплату взяли там)
Видимо оператор или отправитель ошиблись в цифрах номера тел.
Мне вот сообщения приходят, что посылка доставлена. Только я давно ничего не заказывала, отправителя не знаю и город даже не мой. А посылка на 7тыщ наложкой.(надеюсь, предоплату взяли там)
Видимо оператор или отправитель ошиблись в цифрах номера тел.
Мнения, изложенные в теме, передают взгляды авторов и не отражают позицию Kidstaff
Тема закрыта
Похожие темы:
Назад Комментарии к ответу
